abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220831107
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Judith haar huid ziet er ook niet per se top uit.
En zit ze nou met de telefoon in dr hand te filmen tijdens het rijden zodat ze met haar andere moet schakelen?
Dat is niks nieuws.

Als iemand het boek van Shari wil doorverkopen...DM mij even!
pi_220831121
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:34 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Maar dat is wel raar, ik zou denken ze laten de doelgroep komen .
Lot vond het fantastisch.
pi_220831134
Slechte marketing ook van dat park en raar dat Annemarie er met veel te oude kinderen heen gaat. Natuurlijk zijn J. en L. Woezel en Pip ontgroeit. Dat is leuk voor peuters. Je moet wel redelijk wanhopig zijn om zo'n samenwerking aan te nemen.

Het is trouwens voor het eerst dat Annemarie met een slechte review komt. Voorheen zei ze dan meestal niets. Even een charmeoffensief om te laten zien hoe betrouwbaar ze is (reclame en betrouwbaarheid gaan natuurlijk per definitie nier samen).
pi_220831146
Iemand schreef het al: AM kan in de vakanties en vrije middagen thuis haar draai niet vinden. E móet ze eruit... en daarom J en L ook.
pi_220831158
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:47 schreef AnnArt het volgende:
Iemand schreef het al: AM kan in de vakanties en vrije middagen thuis haar draai niet vinden. E móet ze eruit... en daarom J en L ook.
Ik denk eerder dat ze teveel samenwerkingen aanneemt (om relevant te blijven) en dat vervolgens niet meer ingepland krijgt.

Annemarie ondervindt nu dat plannen een stuk lastiger is als je druk bent 😀.
pi_220831183
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:24 schreef miep123456 het volgende:

[..]
ze zegt wel op tijd op school.
Dan had ik het niet helemaal goed gehoord 🫣
Zou ze wel op tijd in het ziekenhuis geweest zijn?
pi_220831207
Schandalig trouwens dat Debbie nog steeds hulp van de gemeente krijgt. Zou ze ook die oppas voor de kinderen nog krijgen?
pi_220831261
AM: dat woezel&pip voor Jet te kinderachtig was had ze toch kunnen voorspellen?
Onze oudste vond woezel&pip vroeger leuk, maar die hoef ik daar nu echt niet mee naar toe te slepen. Die gaat dan idd liever zwemmen o.i.d.
Maarja, gratis dus AM gaat.
pi_220831265
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Debbie: blij op de fiets
Ook debbie: 2x per week huishoudelijke hulp waarvan 1x zelf betaald. Als je t zelf kan betalen heb je die van de wmo niet nodig he Debbie.
Iemand schreef hier laatst dat Debbie dr haar al weinig was voor de spuitjes, maar het is nu nog minder dan eerst. Ik blijf haar er echt ongezond uit zien.

Michelle zit steeds meer in mijn irritatie met dr altijd alles alleen gedaan.
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.

Ik heb zelf een gesprek gehad met de WMO en weet je waar wij recht op hebben?
Ik krijg een normale rolstoel, electrisch vinden ze te duur en niet nodig.

Hulp in de huishouding vinden ze belachelijk, terwijl mijn man in een burnout preventie traject zit. Werkt overigens nog steeds 40+ uur, want wij kunnen het ons niet permitteren dat er financieel weer iets weg valt.

Debbie had beter het E-book kunnen schrijven: Hoe ik zowel UWV en de WMO wijs maak dat ik enorm ziek ben, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zo ziek ben.

Ik vind het erg voor alle mensen die daadwerkelijk ziek krijgen en niet krijgen waar ze recht op hebben. Niet alleen in mijn eigen belang, maar juist omdat ik zo vaak lees dat mensen die bedgebonden zijn niet eens de zorg krijgen die ze verdienen. Die alleen maar in een donkere kamer liggen en niks verdragen. Die liggen soms letterlijk weg te rotten. Soms zelfs maar zelfmoord plegen omdat het zo uitzichtloos is of toch in aanmerking komen voor euthanasie.
Maar de juiste hulp krijgen deze mensen vaak niet, omdat ze te ziek zijn. Als deze mensen al hulp krijgen, is het vaak het minimale.

En dan zie je dat iemand die nog van alles doet en zelf kan, vooral wanneer het haar uitkomt. Lekker concertje pakken, maar te ziek om naar een normaal zwembad te gaan met haar kinderen.

Rennend naar de Zeeman! Pakjes passen! Alles op Vinted gooien! Rennennnnn!
Haar kind dat naar zwemles moet? Nee, te moe... Debbie moet naar bed toe!

Soms als een dolle stier op de fiets stapt en kei hard door trapt, en de andere keer als een kind dat graag aandacht wilt, op haar rolstoel zit. Glimlachend en rondkijkend en ook even zichzelf filmend. " Can I have your attention?! "

Dat zo iemand alle hulp krijgt die beschikbaar is? Ontzettend pijnlijk.

De enige hulp die Debbie nodig heeft, is een goede psycholoog en psychiater.
pi_220831314
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:56 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Gisteren voor de abo's een hele voordracht in de stories, waar heel uitgebreid werd vermeld dat zij niet hetzelfde is als alle andere fluflu's. Zij is eerlijk en laat zich niet leiden door "regeltjes en gratis goodiebags". Ze is dan ook heel trots op deze "oprecht eerlijke, vanuit haar hart", review.

🤡
Als je heen gaat omdat je wordt uitgenodigd ben je net zoals de rest🤣
pi_220831341
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:45 schreef Tarantelle het volgende:
Slechte marketing ook van dat park en raar dat Annemarie er met veel te oude kinderen heen gaat. Natuurlijk zijn J. en L. Woezel en Pip ontgroeit. Dat is leuk voor peuters. Je moet wel redelijk wanhopig zijn om zo'n samenwerking aan te nemen.

Het is trouwens voor het eerst dat Annemarie met een slechte review komt. Voorheen zei ze dan meestal niets. Even een charmeoffensief om te laten zien hoe betrouwbaar ze is (reclame en betrouwbaarheid gaan natuurlijk per definitie nier samen).
Hooguit dat de koffie niet te drinken was
pi_220831346
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:43 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Zo bedoelde ik het ook inderdaad. Rechtsstreeks iemand aanspreken doe je maar met een DM, niet via een forum. Hier hebben we het gewoon over flu's.
Sorry maar ik zie het probleem niet, hoe erg is het dat iemand een keer zoiets post?
Ik scroll gewoon door als het me niet interesseert.
pi_220831352
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:15 schreef Lynnyl het volgende:
Als ik zie hoeveel moeite ik moet doen om voor mensen met (ernstige) progressieve aandoeningen huishoudelijke hulp geregeld te krijgen, en dan Debbie op haar fietsje voorbij zie komen, die dan even meldt dat ze zelf een hulp heeft EN van de gemeente ook nog hulp krijgt. En hoe fijn dat is...
Ja echt hè bizar! Ik zou me kapot schamen, en ineens die blik weer totaal anders.
pi_220831355
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:58 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.

Ik heb zelf een gesprek gehad met de WMO en weet je waar wij recht op hebben?
Ik krijg een normale rolstoel, electrisch vinden ze te duur en niet nodig.

Hulp in de huishouding vinden ze belachelijk, terwijl mijn man in een burnout preventie traject zit. Werkt overigens nog steeds 40+ uur, want wij kunnen het ons niet permitteren dat er financieel weer iets weg valt.

Debbie had beter het E-book kunnen schrijven: Hoe ik zowel UWV en de WMO wijs maak dat ik enorm ziek ben, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zo ziek ben.

Ik vind het erg voor alle mensen die daadwerkelijk ziek krijgen en niet krijgen waar ze recht op hebben. Niet alleen in mijn eigen belang, maar juist omdat ik zo vaak lees dat mensen die bedgebonden zijn niet eens de zorg krijgen die ze verdienen. Die alleen maar in een donkere kamer liggen en niks verdragen. Die liggen soms letterlijk weg te rotten. Soms zelfs maar zelfmoord plegen omdat het zo uitzichtloos is of toch in aanmerking komen voor euthanasie.
Maar de juiste hulp krijgen deze mensen vaak niet, omdat ze te ziek zijn. Als deze mensen al hulp krijgen, is het vaak het minimale.

En dan zie je dat iemand die nog van alles doet en zelf kan, vooral wanneer het haar uitkomt. Lekker concertje pakken, maar te ziek om naar een normaal zwembad te gaan met haar kinderen.

Rennend naar de Zeeman! Pakjes passen! Alles op Vinted gooien! Rennennnnn!
Haar kind dat naar zwemles moet? Nee, te moe... Debbie moet naar bed toe!

Soms als een dolle stier op de fiets stapt en kei hard door trapt, en de andere keer als een kind dat graag aandacht wilt, op haar rolstoel zit. Glimlachend en rondkijkend en ook even zichzelf filmend. " Can I have your attention?! "

Dat zo iemand alle hulp krijgt die beschikbaar is? Ontzettend pijnlijk.

De enige hulp die Debbie nodig heeft, is een goede psycholoog en psychiater.
🫂 voor jou/jullie!

Ik begrijp ook niet hoe Debbie het voor elkaar krijgt, als ik in mijn werk zie hoe streng de wmo altijd is en hoe weinig mensen krijgen.
Debbie is gewoon heel goed in zich slecht gedragen op het goede moment.
En de instanties kijken niet mee op haar insta denk ik😅
pi_220831356
Ik heb morgen een afspraak met de WMO dan diezelfde gemeente als onze grote leugenaar. Het is dat ik irl totaal geen prater ben en die gesprekken kosten me enorm veel energie, maar ik heb al eens eerder zitten vissen naar hoe dingen nou gaan, en wat nou als je het idee hebt dat er misbruik gemaakt word van de hulp vanuit de WMO.
Maar als ik een makkelijke prater was irl, sta ik niet in voor hoe het gesprek zou gaan lopen morgen ;)
pi_220831371
Die jurk die Debbie heeft gekregen lijkt mij geen kindermaatje.
pi_220831379
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:07 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Sorry maar ik zie het probleem niet, hoe erg is het dat iemand een keer zoiets post?
Ik scroll gewoon door als het me niet interesseert.
De afspraak/regel is dat je fluflu's niet gaat aanspreken via hier (tenminste zo ver ik weet).
We schrijven over de fluflu's, we schrijven ze niet aan.
(Tenzij bijv een Tamara hiermee schrijft, dan reageer je op wat ze hier schrijft).
pi_220831394
Judith had een afspraak in het ziekenhuis maar ook dan zet ze blijkbaar geen wekker voor de zekerheid. Nu was ze op tijd maar als je toch weet dat je vermoeid bent door de vakantie houd je er toch rekening mee dat je je makkelijk verslaapt en zet je dus een wekker.
Oh wacht, voor dingen die zij belangrijk vinden worden zij wel op tijd wakker.
pi_220831396
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM: dat woezel&pip voor Jet te kinderachtig was had ze toch kunnen voorspellen?
Onze oudste vond woezel&pip vroeger leuk, maar die hoef ik daar nu echt niet mee naar toe te slepen. Die gaat dan idd liever zwemmen o.i.d.
Maarja, gratis dus AM gaat.
Ze hadden beter DBM kunnen vragen, haar kinderen vinden dat vast prachtig.
pi_220831494
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:14 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Ze hadden beter DBM kunnen vragen, haar kinderen vinden dat vast prachtig.
Eens! Of (ja ga het echt zeggen) Sanneke.. die had in het huisje kunnen zitten en Dion de tijd van zijn leven met mijan 👌
pi_220831509
De huismama was ook bij de Tovertuin. Die vond het leuk😍
pi_220831528
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Er zal wel storie komen dat ze het maatje van Zoe past 🤭
pi_220831586
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:20 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eens! Of (ja ga het echt zeggen) Sanneke.. die had in het huisje kunnen zitten en Dion de tijd van zijn leven met mijan 👌
Nou, echt. Dan had Mijam een leuke tijd gehad met papa en in die huisjes zit vast ook wel een bank voor mama.

Zure heks is AM. Wel gaan met kinderen die daar al te oud voor zijn, zodat je even laten zien hoe objectief en eerlijk je zogenaamd bent.
pi_220831674
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 13:10 schreef JaNeeDan het volgende:
Die voor zoe lijkt mij ook veel te groot.. maar wel eens dat die jurken heerlijk zijn voor als het heel warm zijn.. wel wit en flink doorschijnend dus zou het eventueel naar strand aandoen met zwemkleding er onder..
pi_220831698
Ik twijfelde om naar het woezel en pip park te gaan. Ik twijfel nu nog harder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')