Dit!quote:Op zondag 17 mei 2026 21:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Met ontstoken ogen op baby visite… en gepulk aan een baby ik zou daar niet blij van worden
Dat kan maar ze was zoo blij met haar nieuwe liefde, hij kwam in veel filmpjes voor, tot 2 dagen geleden, toen ging ze er nog mee naar de film, en nu komt hij niet meer voor in haar filmpjesquote:Op maandag 18 mei 2026 07:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?
Dat is één van de maximaal allerbeste besties van MCW. De laatste tijd niet zoveel in beeld geweest, maar dat kan per dag maximaal verkeren bij MCW. Zo zie je die vriendinnen maandenlang niet en zo zijn ze er ineens weer. Maar net hoe het haar past.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:34 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Dit!
Vraag mij ook af waar deze vriendin vandaan komt, ik heb haar volgens mij niet eerder gezien? Met de prachtige winkel van haar man waar MW al lang niet was geweest (winkel ook nooit eerder gezien?)
Oh jaquote:Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:
[..]
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaan
Eerst zag je ook die buurmannen er heel de tijd, nieuwe lover, geen buurman meer te zien, die zullen nu wel weer terugkomen
Haar huid is normaal. Niks mis mee. Aldus Sanneke.quote:Op zondag 17 mei 2026 23:17 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.
Nou, valt me ook op.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:51 schreef Applepony het volgende:
Ik val in herhaling, maar wat ziet Michelle er slecht uit. Zegt dat ze ontstoken ogen heeft, ik zie eerder verdriet in haar ogen. En iemand zei het hier laatst al, het lijkt wel of ze weer afgevallen is.
Nou echt hilarisch, zo grappig🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 08:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
DBM ligt dubbel over een kind dat zegt dat het opeens zo leeg is omdat ze de wasmand had opgeruimd. Hahahaha, zo grappig!!!
😵💫
Ik lag de billen uit mijn string. De hilariteit.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:09 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
DBM ligt dubbel over een kind dat zegt dat het opeens zo leeg is omdat ze de wasmand had opgeruimd. Hahahaha, zo grappig!!!
😵💫
Opvoeden is moeilijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣😂 hvk die kinderen filmt in bakfiets die zorgen dat bakfiets heen en weer gaat... en je hoort dat hij nog op slot staat dus steeds het slot tegen spaken gaat... straks weer mopperen dat de spaken stuk zijn 👌 en mopperen dat kinderen slopen... maar er iets mee doen is lastig
Zij is heel vaak in beeld geweest, is haar PA/best friend/collega enz. Ik vind veel van Michelle, maar deze ‘vriendin’ is niet onbekend.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:34 schreef Babbelaertje het volgende:
[..]
Dit!
Vraag mij ook af waar deze vriendin vandaan komt, ik heb haar volgens mij niet eerder gezien? Met de prachtige winkel van haar man waar MW al lang niet was geweest (winkel ook nooit eerder gezien?)
Gisteren voor de abo's een hele voordracht in de stories, waar heel uitgebreid werd vermeld dat zij niet hetzelfde is als alle andere fluflu's. Zij is eerlijk en laat zich niet leiden door "regeltjes en gratis goodiebags". Ze is dan ook heel trots op deze "oprecht eerlijke, vanuit haar hart", review.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:48 schreef huisjehier121 het volgende:
Annemarie die uitgenodigd was voor de Tovertuin..
De review is onderweg ben benieuwd
Ja, je ziet hem vaak ook naar AM kijken, zo van ‘ben je al klaar met filmen’?quote:Op maandag 18 mei 2026 08:23 schreef Cattolica het volgende:
Maarten ziet er vanochtend uit (en al vaker opgemerkt) alsof ie he-le-maal klaar is met het dagelijkse afscheidsritueel van L en dat gehang om z'n nek "voor een herhaaldelijke nog een laatste knuffel voordat ik naar school ga", terwijl AM dit natuurlijk staat te filmen.
Dat ook! En hij probeert haar ook met zachte dwang weg te duwen, maar wellicht doet ie dat omdat ie gefilmd wordt. Zonder camera en wetende dat ie niet op Instagram zal worden geplaatst, zou ie vast iets meer resoluut geweest zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 08:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ja, je ziet hem vaak ook naar AM kijken, zo van ‘ben je al klaar met filmen’?
Zou haar nooit uitnodigen deze zure vrouw kan je hele park afkraken en te kakken zetten als de koffie niet lekker isquote:Op maandag 18 mei 2026 08:48 schreef huisjehier121 het volgende:
Annemarie die uitgenodigd was voor de Tovertuin..
De review is onderweg ben benieuwd
Ja vreselijk, ik kan er echt niet bij dat hij er niets van zegt! Mijn man was allang in opstand gekomen als ik m zoveel filmde, dat wil je toch niet voor je collega’s enzo? Dat iedereen alles over je gezin weet, over je relatie, serieus alles?! Ik weet nog meer over dat gezin dan dat van mijn eigen broer!quote:Op maandag 18 mei 2026 09:02 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Dat ook! En hij probeert haar ook met zachte dwang weg te duwen, maar wellicht doet ie dat omdat ie gefilmd wordt. Zonder camera en wetende dat ie niet op Instagram zal worden geplaatst, zou ie vast iets meer resoluut geweest zijn.
Drielingmoeder_tatiana volg ik niet zo goed, maar wat ik ervan meekrijg is het een alleenstaande moeder met een rugzakje en zit sinds kort, meen ik, in de schuldhulpverlening wat enkele jaren gaat duren. Ze doet haar best maar ik moet er niet te vaak naar kijken, want het komt bij mij allemaal wat paniekerig over *net als haar tattoos* (wat ik snap gezien de omstandigheden, maar dat betekent niet dat ik er regelmatig naar ga kijken). Ik kreeg wel mee dat ze op een dag een nieuwe vriend had, met een zoontje, en ze postte iedereen snel met elkaar als in one big happy family. Veels te snel natuurlijk en ook dat was genant om naar te kijken. Nu lijkt het uit te zijn en komen de "wij vieren tegen de rest van de wereld" posts.quote:Op maandag 18 mei 2026 07:12 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |