abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220828776
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke eindigt de dag met een rage-bait story waarin ze haar gezicht nog even in haar camera duwt 🤮. En zelfs de droger/wasmachine wordt gebruikt als kleding-ophang-opberg-plek 🥴.
Ik werd er ook naar van, ook dat tandenpoetsen

Wat een bende is het daar hè!

DBM heeft ruimte tekort, en ruimt geen wasmanden op 😂 je zou denken meid dan is het toch een stuk leger! 😂

[ Bericht 13% gewijzigd door Moppie1982 op 17-05-2026 22:27:00 (Verkeerd geschreven ) ]
pi_220828829

Had ik echt niet willen missen
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220828846
Is er ook ooit een filmpje geweest van ‘de 7 stadia van dingen op je gezicht smeren’ er weer vanaf halen? Ik bedoel, als tandenpoetsen ook gefilmd wordt?
Of zou ze zo gaan slapen?
pi_220828849
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

🥴🤣🤣
pi_220828865
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:36 schreef Huisopdehoek het volgende:
Is er ook ooit een filmpje geweest van ‘de 7 stadia van dingen op je gezicht smeren’ er weer vanaf halen? Ik bedoel, als tandenpoetsen ook gefilmd wordt?
Of zou ze zo gaan slapen?
Dat zou wel een verklaring zijn voor die huidproblemen die ze heeft.
pi_220828891
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:20 schreef Cattolica het volgende:
Sanneke eindigt de dag met een rage-bait story waarin ze haar gezicht nog even in haar camera duwt 🤮. En zelfs de droger/wasmachine wordt gebruikt als kleding-ophang-opberg-plek 🥴.
Wat een zooi weer daar.
pi_220828892
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:40 schreef Maremare het volgende:

[..]
Dat zou wel een verklaring zijn voor die huidproblemen die ze heeft.
Ik vind het oprecht opvallend hoe de scheiding rondom ook te zien is. Alsof ze met haar gezicht plat in de kussen slaapt of dat ze haar gezicht ergens in dompelt. Dat moet toch zeer doen of op z'n minst jeuken of irriteren.
pi_220828968
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:09 schreef Cattolica het volgende:
Is de liefde van drielingmoeder_tatiana ook alweer voorbij of loop ik erg achter?
Viel mij net ook al op. Kon ook geen post meer vinden waar in ze bekend maakte een nieuwe liefde te hebben gevonden.
pi_220828979
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.
De influencers bespreken ze zelf, dan mogen wij zE hier bespreken , anders moeten ze hen niet filmen .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220828989
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threads
Yep ze noemt ze zelf zo , vriendje, vriendinnetje
pi_220828993
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:09 schreef Cattolica het volgende:
Is de liefde van drielingmoeder_tatiana ook alweer voorbij of loop ik erg achter?
Nou volgens mij is het nog wel dik aan een paar dagen geleden is ze er nog mee naar de film geweest
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220829024
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 21:51 schreef Applepony het volgende:
Ik val in herhaling, maar wat ziet Michelle er slecht uit. Zegt dat ze ontstoken ogen heeft, ik zie eerder verdriet in haar ogen. En iemand zei het hier laatst al, het lijkt wel of ze weer afgevallen is.
Ze komt idd niet aan zo te zien.
pi_220829031
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:57 schreef Groentespies het volgende:

[..]
Viel mij net ook al op. Kon ook geen post meer vinden waar in ze bekend maakte een nieuwe liefde te hebben gevonden.
Volgens mij (nog) geen nieuwe liefde bij haar. Hij heeft z'n account ook opgeschoond en zij is zichzelf en haar kinderen aan het ophemelen in een reeks van posts. Misschien kan ze beter wat minder hard van stapel lopen en niet elke verdwaalde voorbijganger als de nieuwe liefde van haar leven bestempelen, met haar kinderen laten kennismaken en hun samen op Instagram plaatsen.
pi_220829041
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:34 schreef RipCity het volgende:
[ link | afbeelding ]

Tjezusss hoe bedenk je het ook om jezelf zo te filmen
pi_220829054
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:01 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou volgens mij is het nog wel dik aan een paar dagen geleden is ze er nog mee naar de film geweest
Oh, dan heb ik het wellicht mis óf er is trouble in paradise.
pi_220829101
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:45 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik vind het oprecht opvallend hoe de scheiding rondom ook te zien is. Alsof ze met haar gezicht plat in de kussen slaapt of dat ze haar gezicht ergens in dompelt. Dat moet toch zeer doen of op z'n minst jeuken of irriteren.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.
pi_220829116
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:09 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Oh, dan heb ik het wellicht mis óf er is trouble in paradise.
Het kan soms snel gaan , ik zie geen foto’s of filmpjes van hem 😳
pi_220829120
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 22:45 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ze dompelt haar gezicht in ieder geval in zo'n 6 verschillende crèmepjes en smeersels.. Kan gewoon niet goed zijn voor je huid en zeker niet die van haar.
pi_220829134
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat haar huid comfortabel aanvoelt. Maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand het dan zo laat zonder medische hulp in te schakelen. Mijn huid is ook een tijd slecht geweest onder invloed van hormonen. Ooit een kuur voor gehad, daarna was het zoveel beter. Maar goed ik begrijp wel meer niet van Sanneke.
Mee eens 💯! Misschien heeft ze ooit hulp gezocht en heeft niets écht geholpen, maar dan nog zou ik het niet opgeven. Maar als je naar haar en het totale plaatje kijkt plus de staat van de leefomgeving, dan speelt er wellicht iets meer. Ze lijkt in een neerwaartse spiraal te zitten, maar daarentegen ook niet open te staan voor hulp.
pi_220829198
Natalievdlet wil tips om met haar kind te doen, want ze heeft kennelijk niet het slag kind om de hele dag mee thuis te zitten. Maar het mag niet te veel geld kosten, want nieuw huis, en in het weeekend niet (te) druk zijn. Maar thuis blijven is kennelijk ook geen optie.

Een van mijn kinderen is heel energiek (never not running zou Judith zeggen), maar wij gaan echt niet ieder weekend iets doen.
Ja een lekker stuk wandelen met de honden, bijv in t bos. Is echt een uitje voor de kinderen haha.
pi_220829250
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb van de week een stukje van de podcast van Wil en Tien geprobeerd te luisteren. Is net zo erg. En Wil maar lachen dat ze twee reeën op de auto hadden. Echt, ik snap dat een ree er vanuit het niets is en dat je er echt niks aan kunt doen maar kom op, het zijn dieren. Daar lach je niet om.
Oh vreselijk... daar zou ik dus zelf echt juist om blijven janken, omdat ik het zo verschrikkelijk vind dat ik met mijn auto dat beestje zo verschrikkelijk veel zeer heb gedaan en door mijn toedoen misschien heeft geleden en is overleden.
Maar lachen? Dan ben je echt niet 100 hoor. :{
pi_220829270
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
En dan zichzelf vol(vr)eten met snackies uit de supermarkt!
pi_220829325
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 23:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het kan soms snel gaan , ik zie geen foto’s of filmpjes van hem 😳
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaan

Eerst zag je ook die buurmannen er heel de tijd, nieuwe lover, geen buurman meer te zien, die zullen nu wel weer terugkomen
pi_220829503
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]
En wel wat story’s die over gebroken liefde kunnen gaan. Een beetje kinderachtig. Iets over dat ze zich moest openstellen voor de liefde en dan een filmpje met allemaal sloten die op slot gaan

Eerst zag je ook die buurmannen er heel de tijd, nieuwe lover, geen buurman meer te zien, die zullen nu wel weer terugkomen
Ken haar niet maar kan ze niet alleen zijn?
pi_220829542
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 01:03 schreef Maanstteen55 het volgende:

[..]

Ja vooral die ene buurman ik weet ff niet meer hoe die heet die kijkt altijd naar haar met zo'n blik, krijg sterk hetidee dat hij meer wil van haar.
I can't help it, if I'm lucky
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')