Wat kleinerend ook! Kan iemand Sanneke echt 1 keer helemaal op dr plek zetten. Ik snap wel waarom niemand op kraamvisite komt en dst niemand hun komt helpen.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan de aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Nee, nooit gezien. Echt gestoord.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan de aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Ik heb dat in de keet inderdaad gezien ja, maar kijk niet altijd met geluid. Wat is dat voor belachelijks.quote:Op zondag 17 mei 2026 20:30 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.
Je vergeet deze 🤣 achter je opmerking te zetten, dat ze zo weinig naar school is geweest. Dbm vindt het hilarischquote:Op zondag 17 mei 2026 20:36 schreef popje het volgende:
Het is zondagavond, en DBM's Flipje is weer ziek... het zal wel niet, uiteraard morgen geen school voor de benauwde meid!
Ze is al zo weinig naar school geweest..
Nou, die bank moet ook geen cm verschuiven, dan staat hij van de tegels af scheef in het gras. Het terrasje is nu een beetje half /net niet. En dan gras bij de schuurdeur, nou ja ze zullen er wel weinig in en uit hoeven (met spullen/een fiets), anders doe je dat echt niet zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:01 schreef Cattolica het volgende:
Dion heeft Sanneke's grootheidswaanzin overgenomen wat betreft hun tuin van het formaat postzegel. Groot gazon en een stukje Japanse tuin 🤣. Ik bedoel 🤣🤡. Nog even en hij gaat hij zichzelf verkopen als "eigen huis en tuin" influencer; hoe verwijder je (niet alle) heermoes in je tuin, hoe niet het verduisteringsgordijn in de slaapkamer van je kind op te hangen en hoe van je eetkamertafel en huiskamer een chaos te houden" 🥴.
Ik moet altijd het meest lachen om haar blik en haar mond als ze zichzelf filmt, ze trekt dan altijd haar mond zo raar naar beneden, gaat flauw uit de ogen kijken.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Morgen weer in paniek naar de huisarts en ziekenhuis, want ze begint benauwdig te worden. Benauwdig, dat is vast ook weer zo'n bijzonder woord van DBM.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:05 schreef Miepje77 het volgende:
[..]
Je vergeet deze 🤣 achter je opmerking te zetten, dat ze zo weinig naar school is geweest. Dbm vindt het hilarisch
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threadsquote:Op zondag 17 mei 2026 20:42 schreef Cattolica het volgende:
Off Topic ✌️
Mag ik voorstellen om iets minder (snerend) over de kinderen van DBM te praten of hun (al belachelijke) bijnamen te verbasteren? Zij kunnen er niets aan doen, dat hun moeder hun (narratief) op deze manier op het internet gooit.
❤️
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:32 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Wil je dat we de echte namen gebruiken? Hier word gewoon gezegd wat moeders ook zegt toch? Zelfs flipperdeflap heb ik voorbij zien komen bij haar op threads
Dit kan in het feedback topic of je plaatst een TR.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik vind dat deze kinderen op dit forum teveel en te vaak, benoemd en genoemd, worden op een snerende toon. Hun bijnaam, hun beslommeringen, hun gezondheid, hun alles.
Ja kennelijk was ze de offline vakantie ook elke dag online voor haar abonneesquote:Op zondag 17 mei 2026 21:35 schreef AnnArt het volgende:
32 ??! Voor een vrije zondag? Die vrouw spoort niet.
Ik zou de hele boel platgooien, wat niet kan want huurwoning, en anders de grond egaliseren want die schots en scheve tegels zouden mij een doorn in het oog zijn. Maar ik ben geen tuinliefhebber en heb er ook geen oog voor. Het enige wat ik zie is een fobisch kleine oppervlakte, omringd door een omheining, en een huiskamer vol zooi met dit als uitzicht. Ik zou daar gillend gek worden, helemaal na die keet 🥴. Ze had een veel leuker woninkje met uitzicht op 1 hoog in Rotterdam-Zuid.quote:Op zondag 17 mei 2026 21:15 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nou, die bank moet ook geen cm verschuiven, dan staat hij van de tegels af scheef in het gras. Het terrasje is nu een beetje half /net niet. En dan gras bij de schuurdeur, nou ja ze zullen er wel weinig in en uit hoeven (met spullen/een fiets), anders doe je dat echt niet zo.
Ik kwam hier om dit te zeggen iddquote:Op zondag 17 mei 2026 21:53 schreef Loveischocolala het volgende:
Met ontstoken ogen op baby visite… en gepulk aan een baby ik zou daar niet blij van worden
Ik haakte even in, toen had ze het over dat drama met die twee moeders en die mishandelingen. Ben ook afgehaaktquote:Op zondag 17 mei 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |