abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Colorchick zondag 17 mei 2026 @ 16:51:51 #1
382129 crew  Donna
pi_220826006
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220826067
Sanneke kan wel bezuinigen op de aardappels als ze wat dunner gaat schillen!
pi_220826114
Was ik de laatste? Excuus... niet in de gaten gehad.
Sanneke kan op heel veel dingen bezuinigen, denk ik. Je hoeft niet alles te kopen wat leuk of voor de heb is.
pi_220826167
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar even, wat is nou het verschil tussen voor en na het offline zijn? Ze doet nog steeds alsof ze ziek is, slaapt overdag nog steeds uren en de kinderen zijn haar nog steeds teveel.
Totaal geen verschil. Ze had net zo goed online kunnen blijven.

En wow die Sanneke. Ga werken met je luie donder en stop met je te verschuilen achter je autisme. Hou op met klagen en maak iets van je leven.
pi_220826228
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
pi_220826260
Heeft Sanneke nog nooit van een strijkijzer gehoord? Al die gekreukte kleding ook op Vinted komt slonzig over
pi_220826275
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Jezelf filmen als je een koffie maakt om te melden dat je wat stiller op je socials bent. Dan vind je jezelf toch ook wel erg belangrijk. En vooral aandachtsverslaafd.
pi_220826409
Iemand zich door de podcast geworsteld? Is er nog wat boeiends gezegd?
pi_220826439
quote:
Clowntje😝
Misschien moet je haar gewoon rechtstreeks mailen?
pi_220826484
quote:
Clowntje😝
Stop gewoon met influencers hier aan te spreken. We schrijven hier met forummers, niet met influencers.
Misschien kan je haar beter DM'en, dat heeft meer zin.
pi_220826806
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
pi_220826832
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Zie Cyan in SHO / [INFLUENCERS #232] Overdag huismoeder / fluflu 's avonds ...
En ze vertelde ook dat haar altijd is verteld dat ze kan doen wat ze doet door 'mij'. En ze is wat ze is door 'mij'. Ik neem aan dat ze hier Koen mee bedoeld.

En ze is trots dat ze uiteindelijk hebben durven kiezen voor hun eigen hart (lees haar hart en dat van Tim). Ondanks hoe pijnlijk, moeilijk en verdrietig het ook is.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 17:59:29 #13
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220826928
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekker :') :@

Maar laatst hoorde ik ook (volgens mijn de ProvInfluencers podcast van Plien en Bianca) dat iemand was vergeten de 'alles mag' modus weer te activeren en toen uuren achter elkaar niet kon scrollen, buitenshuis dus buiten bereik van die knop. Dit zou mij echt overkomen op vakantie ofzo denk ik _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Meke op 17-05-2026 18:34:26 ]
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220827091
Haha dat bericht van AM 'het is weer fijn om online te zijn'. Alsof ze een half jaar op wereldreis geweest is in Timboektoe.
pi_220827112
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:59 schreef Meke het volgende:

[..]
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekker :') :@

Maar laatst hoorde ik ook (volgens mijn de ProvInfluencers podcast van Plien en Bianca) dat iemand was vergeten de 'alles mag' modus weer te activeren en toen uuren achter elkaar niet kon scrollen. Dit zou mij echt overkomen op vakantie ofzo denk ik _O-
Lol dat is nou net het hele idee!
Mijn algoritme zit de tap out ook, en kan het écht aanraden!
Ik ben alleen, en echt heel veel thuis (en geen mini bieb 🤪)
Soms is het heel verleidelijk om gewoon te scrollen, zonde! Ik ben wel veel thuis, weinig energie. Maar wel veel hobby’s en vind dat toch echt belangrijker om te doen dan scrollen om aan het eind van de dag een beetje voldaan te zijn;)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust (DM mag ook)
pi_220827136
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef Earring het volgende:
Sanneke kan wel bezuinigen op de aardappels als ze wat dunner gaat schillen!
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
pi_220827152
Thehomeandthekid
Zoonlief sloopt de blauwe regen, dat vind ze wel erg maar blijft gewoon filmen
pi_220827162
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
Nee, want ik kan het haar niet meer tippen, zit in de blokken doos. En als niemand het zegt….
pi_220827167
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En niemand heeft dat ook gezegd misschien
pi_220827171
Hmm DBM kan morgen niet sporten denk ik. Flapje zal wel naar de dokter moeten.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 18:34:09 #21
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220827196
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:22 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Lol dat is nou net het hele idee!
Mijn algoritme zit de tap out ook, en kan het écht aanraden!
Ik ben alleen, en echt heel veel thuis (en geen mini bieb 🤪)
Soms is het heel verleidelijk om gewoon te scrollen, zonde! Ik ben wel veel thuis, weinig energie. Maar wel veel hobby’s en vind dat toch echt belangrijker om te doen dan scrollen om aan het eind van de dag een beetje voldaan te zijn;)

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust (DM mag ook)
Oh ja ik zie dat mijn post niet heel duidelijk was, maar in haar geval ging ze dus de deur uit. Voor thuis lijkt het me inderdaad wel top :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220827260
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.

Ik begrijp eindelijk waarom Michelle zo'n stem heeft en altijd aan het neus ophalen is,
Ze heeft hooikoorts.

Verder haakt Michelle overal op in als Iris iets zegt. Omtrent haarzelf uiteraard.
Haar oudste werd geslagen op vakantie. De jongste kwam waarschuwen en riep "Timmieeee ' ( en dus niet mama)
En Timmieeee greep direct in want hij weet natuurlijk hoe zij is wat betreft haar kinderen, als een leeuwin. En dat ze dan het liefst gewoon diegene op zijn bek timmert, of die nu 36 of 3 is. Of zoiets.

En Michelle is altijd gepest op school vroeger. En Iris die daar niets van begrijpt.
Maar volgens mij begrijpen deze meiden wel meer dingen niet.
pi_220827276
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Ik hoop niet dat dat zo een apparaat is dat alles binnen een bepaalde straal plat legt 🤣 weet van vrienden die hun kantoor naast een yoga/reform iets hadden en die hadden ook zoiets..en als de yoga lessen waren ging alle wifi uit ook bij hun 🤦‍♂️
pi_220827292
Ik ben even gaan googlen en zo’n tap out klinkt eigenlijk best interessant. Is het die 50 euro waard?

Sorry als dit hier niet mag, dan verplaats ik wel naar de slowchat

Zie nu dat Debs dit ook heeft. Ze irriteert me trouwens mateloos door thee te gaan drinken op camera met zo’n houding van ‘ik weet t allemaal beter’ ofzo. Ja geld moet rollen, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik die tijdslimieten van iPhone te makkelijk weg klik en zo’n apparaatje mij wel een uitkomst lijkt.
pi_220827305
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:48 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik ben even gaan googlen en zo’n tap out klinkt eigenlijk best interessant. Is het die 50 euro waard?

Sorry als dit hier niet mag, dan verplaats ik wel naar de slowchat
Ja ik ben er heel erg blij mee! Geen eindeloos scrollen op TikTok, Instagram etc meer. Werkt heel goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')