Het is in elk geval al meer dan wat er aan aardbeien op de aardbeienslof zit. Wat geen slof is maar dat weten ze blijkbaar niet. Daar ligt 1 aarbei op in 5 stukken gesneden. Dure levensstijl moet toch ergens van betaald worden. De ijssalons in Roosendaal en Halsteren blijven vandaag gesloten ivm het slechte weer. Dat het slecht weer werd wisten ze al langer en dan nu pas berichtje op FB. Ze weten prima hoe ze de klanten naar de concurrent moeten jagen.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef Lynnyl het volgende:
En de reis naar Parijs moet ook weer terug verdiend worden, nog geen 3 aardbeien op een kleine taartpunt met een minimaal laagje gele room. En voor zo'n puntje moet je waarschijnlijk ook nog eens de hoofdprijs betalen. Ik haal mijn gebak bij voorkeur bij de bakker, maar dit soort puntjes komen niet in mijn taartdoos.
Met lipoedeem ook niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Met Hashimoto kun je ook beter geen intensieve krachttraining doen. Doet zij ook ( zegt ze tenminste).
Waarschijnlijk verzint ze dus alles bij elkaar om van haar zeer saaie, totaal oninteressante leventje toch nog iets " interessants" te maken. Sneuneus.
Ze zegt het was leuk om offline te gaan , ? Wanneer dan? , want ze is voor de betalende volgers elke dag online geweest in de vakantie , waarom ze dit dus zo zegt is apart.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zat even heel snel de reels van Annemarie door te scannen en het is allemaal vrij nietszeggend met hele snelle beelden. En alhoewel ik eigenlijk niets wil zeggen over de kinderen snap ik de keuze voor een zwarte jurk voor een peuter niet: het ziet er zo depressief uit.
En de kledingreel: het is al eerder gezegd, maar hoe kun je zoiets plaatsen als je daarvoor gezegd hebt dat je je minderjarige kinderen niet meer laat poseren? Zo zie je maar dat Annemarie iets in de rondte roeptoetert. En dan een idiote claim erbij over het welzijn van de kinderen: alsof een influencer ooit wel zal toegeven dat de kinderen geen zin hadden of schade ondervinden. Als een influencer dit over de eigen kinderen (de inkomsten!) zegt dit precies niets.
En waarom offline gaan, je offline tijd volproppen met allerlei samenwerkingen (neem je dan niet gewoon teveel opdrachten aan?) en dan na de vakantie allerlei reels gaan plaatsen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat werkt, nog afgezien van het feit dat het gewoon idioterie is om met je kinderen in de vakantie een heel verplicht programma af te werken omdat je moeder niet goed kan plannen.
Nu ook weer de samenwerking met Fringe. Ik heb Annemarie nog nooit betrapt op enige liefde voor theater of toneel. Ik snap de organisatie werkelijk niet in de keuze voor haar om samen te werken. Kies dan voor iemand die echt van theater en kunst houdt.
Waarom zou haar dat niet boeien ? zou haar moeder de bruiloft deels betalen ? Anders boeit het je toch wel mag ik aannemen .quote:Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
En dan zegt Sanneke dat wat ze uit gaat geven aan locatie en eten/drinken dat boeit haar niet hoeveel dat is. Het boeit haar niet.. Lekker makkelijk lullen als je er zelf niet voor werkt en alle dagen alleen maar op je luie fluit op de bank zit.
Dat heb ik inderdaad hier gelezen over dat hij SOLK zou hebben. Zou dat de reden kunnen zijn dat Sanneke, sinds hun relatie, zoveel keer erger aan het piepen, huilen, dreinen en zeuren is en elke keer een eisenpakket heeft? Want vóór Dion was ze niet zo (erg) en die autisme diagnose kwam ook pas toen ze een relatie hadden. Dus zoveel de aandacht op zichzelf vestigen, zodat er geen ruimte is voor Dion en zijn (medische) sores?quote:Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Totdat hij uiteindelijk zo ver en zo langdurig over zijn grens gaat dat er terug een Solk opvlamming komt. Dan zijn de rapen gaar.
Niet dat ik hem dat zou gunnen, integendeel. Het is naar om te zien hoe hij niet voor zichzelf kan opkomen en een Sanne die daar structureel overheen walst.
Wat zou er gebeuren met de bruiloft als ze geen sponsordeals en donaties krijgt?
SLOTJE EROP (!) ❤️quote:Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef Kaatjepuk het volgende:
Dion komt op mij ook over als een hardwerkende man. Ik denk wel iemand die makkelijk te beïnvloeden is en misschien met een wat lager IQ. Sanneke is uitgekookt en maakt misbruik van hem. Maar ik denk dat Dion denkt dat het zo hoort? Ik heb niet de verwachting dat hij al heel veel ervaring heeft op liefdesgebied? Maar dit zijn aannames, gebaseerd op wat Sanneke laat zien.
Ik kan mij voorstellen dat zijn ouders hier wel zorgen over hebben maar uiteindelijk is hij een volwassen man die zijn eigen keuzes maakt. Maar ik gun hem meer dan dit. Misschien dat beide ouder(s) de bruiloft bekostigen en anders zie ik Sanneke er voor aan om ergens een lening af te sluiten want Mijan JE MOEDER wilt dit heel graag!
Wij zijn 2.5 jaar geleden getrouwd, met alle toeters en bellen. Alles wat Sanneke opsomt. Maar daar hebben wij beide kei hard voor gewerkt en gespaard en dit is ons niet gelukt door op de bank te blijven hangen en geld over de balk te smijten aan troep die je niet nodig hebt. Misschien kan ik deze tips aan Sanneke doorgeven?
Geen moment spijt gehad van onze droombruiloft die een rib uit ons lijf was maar het irriteert mij mateloos met wat voor gemak en gelach Sanneke dit allemaal opsomt in haar ongestreken t-shirt.
Zij gooit alles op autismequote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Sanneke is zoals ze is. Het is toch verschrikkelijk om zo te leven, voor je omgeving maar ook voor jezelf.
Ik ken Sanneke niet persoonlijk, maar ik volg haar sinds dat ze single was en heb zeker één verhuizing van haar meegemaakt. Ik herinner mij zo ongeveer haar laatste stories (volgens mij een "stel me een vraag" reeks) voordat Dion opdook. Zij was toen al zo'n tien jaar alleen, paar relaties gehad, zei erg eenzaam te zijn (ook qua vriendschap/sociaal leven) en zat in de bijstand. Dion had, meen ik, enkele jaren daarvoor een korte relatie gehad (enige keer). Ik denk dat Sanneke zich in eerste instantie (voornamelijk financieel) geborgen voelde bij Dion (want had zeer veel moeite met de bijstand regels) en hij heeft die rol graag op zich genomen (want eenzaam, wat wederzijds was). Fast forward naar vandaag, heeft Sanneke m.i. een mate van afkeer/weerstand naar Dion ontwikkeld (mede omdat ze niet wil toegeven dat hij haar financiële redding is *geweest*) daar waar Dion zichzelf heeft vastgeklampt aan het moeras dat Sanneke heet, met nu als extra en belangrijkste focus zijn zoon.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Sanneke is zoals ze is. Het is toch verschrikkelijk om zo te leven, voor je omgeving maar ook voor jezelf.
Ik heb ook autisme, werk niet. Maar mijn leven is echt totaal anders als dat van haar en DBM.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
Ik volg ze ook niet maar kijk af en toe via mollygram. Beiden denken grappig te zijn, hi ha ho. En de manier waarop ze praten geeft mij echt koude rillingen. Tien met een aardappel in de keel en Wil heeft een ander, niet uit te leggen, maniertje.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:27 schreef Mallorcameisje het volgende:
[..]
Die volg ik niet, zitten zo in m’n allergie 🙈 Kijk af en toe als ze hier genoemd worden 😅
Ik denk dat het niet boeit omdat het eten is. En we weten allemaal hoe belangrijk dat voor haar is. Dus mag het wat kosten.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Waarom zou haar dat niet boeien ? zou haar moeder de bruiloft deels betalen ? Anders boeit het je toch wel mag ik aannemen .
Autisme. Dat is haar excuus voor alles. Ik denk eerder aan een onvoorstelbaar k*tkarakter.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
Een nagelstyliste heeft ze niet genoemd bij haar bruiloftswensen, daar zat ik op te wachten. Wilvantien heeft trouwens ook zulke nagels. Het wit begint al heel vroeg en dat ziet er dan heel raar uit zodra de nagels wat langer worden. En dan ook nog al die verschillende lengtes. De horror.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
En oh oh, die nagels ook weer. Sorry maar ik vind het zo onsmakelijk. ( Bij Sanneke )
Maar even, wat is nou het verschil tussen voor en na het offline zijn? Ze doet nog steeds alsof ze ziek is, slaapt overdag nog steeds uren en de kinderen zijn haar nog steeds teveel.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef Maremare het volgende:
Debbie die zegt dat ze leert om beter voor zichzelf te zorgen
Dat was nu precies waar ze al heel goed in is. Stoppen met liegen en bullshit verhalen vertellen zouden goede ontwikkelpunten zijn, maar ik betwijfel of er op die vlakken ontwikkelpotentie aanwezig is.
Nou idd. Ik blijf het me afvragen: een grootse bruiloft met foodtrucks? Voor wie dan, is er überhaupt iemand geweest op kraamvisite? 11 kinderen komen er. Welke kinderen? Idd waarom een groots feest voor je kleine netwerk? Zo klein dat volgers je hielpen met klussen!quote:Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
En ik heb de stories eindelijk geluisterd.
Sanneke moet zichzelf kapot schamen, die denkt echt dat ze de koningin is, waar haalt ze überhaupt het geld vandaan? Ze wilt leven als een diva zonder het geld van een diva en zonder überhaupt een baan. Je moet leven naar je geld, Sanneke. Echt, hoe oliedom ben je dan.
Ik wil, ik wil. Da's het enige wat ik hoor. Schaamteloos en dit wordt sowieso schooien bij alles en iedereen. Open tikkie XL.
Zo groot willen uitpakken maar altijd janken dat er niemand kwam op kraamvisite. Sorry maar dan ben je toch achterlijk? Waarom zou je zoveel geld uit willen geven aan mensen die blijkbaar niet om jou geven?
Ach, betalen andere mensen wel weer van je tikkies he. Man, ik heb nog nooit zo'n domme vrouw mee gemaakt.
Ik ga toch ook niet naar een jacht van een miljoen kijken en verwachten dat ik deze wel kan kopen? Want ik WIL.
Wat doet ze als ze het niet gesponsord krijgt vraag ik me vooral af.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Als mensen al niet op kraamvisite komen, komen ze dan wel op je bruiloft? Die cadeaus zijn duurder om te geven dan bij een baby. En de kleding eventuele overnachting etc. Wat doet ze als ze een hoop afmeldingen krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |