Het zou kunnen, want alleen maar bezig zijn met gewichten is niet echt goed voor je lijf. Ze liep pas ook te klagen over rugpijn, wat ik niet echt gek vind, aangezien ze verder niet echt iets naast het powerliften doet.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
Maar hè... ze wandelt wel😅quote:Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:
[..]
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
En laten we de scène in het PSV-stadion en de 'andere man' in Moraira niet vergeten. Dat sneue gedoe over alles zelf doen en eenzaamheid. Als er iemand een hele 'village' al dan niet betaald om zich heen heeft is het Mies wel. Ze is gewoon nooit tevreden met wat ze heeft. Dus wie weet komt er ook een moment dat Tim niet meer aan haar eisen voldoet. Ik kan alleen maar hopen dat er dan geen baby bij gekomen is!quote:Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.
2,5 km per 30 minuten is een normaal / rustig wandeltempo, zij loopt nog langzamer. Maar misschien is ze begonnen met interval en loopt ze de 'loopminuten' op standje slak.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
100%!quote:Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
Van een chalet naar een sociale huurwoning, helemaal niets mis mee, het zegt wel iets over je inkomen Dus doe dan even normaal met wat je wensen zijn voor een bruiloft. En o wee als het straks allemaal niet naar wens is, te duur is, dingen tegen zitten, dan staat de bridezilla helemaal op. Ik zou wel uitkijken voor ik met haar zou gaan samenwerken.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?
Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂
Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
Stom mensquote:Op zondag 17 mei 2026 09:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith heeft weer last van vermoeidheid door de vakantie. Die neemt haar gezondheid ook niet serieus. Wat is er mis met meer rustdagen inlassen tijdens de vakantie?
Ik dacht dat ik de enige was die mezelf hieraan irriteerde.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.
Misschien kan dbm foto’s komen maken 🫣quote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
Misschien kan hij goede close ups nemen van haar neusgaten en kruis, da's inderdaad wel een vereiste. Misschien ook bij Dion zodat het safe to say is dat dit hun USP is.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
We weten het nooit geheel zeker, maar het is sowieso 1 van de 2 scenario's. Óf Koen en Jacqueline trokken meer naar elkaar toe omdat zij meer overeenkomsten hebben met elkaar dan Michelle, en het huwelijk van Michelle en Koen sowieso al niet lekker meer liep hebben ze Jacqueline erbij " genomen "quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:
[..]
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.
Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.
Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |