abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220820918
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
Het zou kunnen, want alleen maar bezig zijn met gewichten is niet echt goed voor je lijf. Ze liep pas ook te klagen over rugpijn, wat ik niet echt gek vind, aangezien ze verder niet echt iets naast het powerliften doet.
pi_220820928
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.
pi_220821017
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.
Maar hè... ze wandelt wel😅
Laten we de dag positief beginnen😉
pi_220821129
Ik denk dat als DBM wat wil aan conditie dat ze echt beter kan gaan lopen, stevig doorstappen, elke dag.

Ik heb zelf een veel te hoog BMI en als ik mijn bouw vergelijk denk ik dat ze minstens een BMI van 35 moet hebben. En joh prima als dat zo is, en je wilt er echt wat aan doen top! Ik ben zelf ook bezig, ik heb geen lippoedeem benen zoals zij, maar hardlopen doe ik echt niet nu. Ik heb voor mezelf een gewicht in gedachten wat ik ‘moet’ bereiken voor ik mag hardlopen. Ik ben nl heel blij dat ik nu geen scala aan fysieke klachten heb, en met zoveel gewicht uit het niks gaan hardlopen, naast het ‘liften’ wat ze doet waar ik al rugpijn van krijg bij het kijken lijkt me gewoon niet gezond.
pi_220821308
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220821383
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.
En laten we de scène in het PSV-stadion en de 'andere man' in Moraira niet vergeten. Dat sneue gedoe over alles zelf doen en eenzaamheid. Als er iemand een hele 'village' al dan niet betaald om zich heen heeft is het Mies wel. Ze is gewoon nooit tevreden met wat ze heeft. Dus wie weet komt er ook een moment dat Tim niet meer aan haar eisen voldoet. Ik kan alleen maar hopen dat er dan geen baby bij gekomen is!
pi_220821391
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
2,5 km per 30 minuten is een normaal / rustig wandeltempo, zij loopt nog langzamer. Maar misschien is ze begonnen met interval en loopt ze de 'loopminuten' op standje slak.
pi_220821421
Sanneke heeft het wel hoog in dr bolletje hè met die bruiloft.
De eventuele trouwlocatie mag de hoogste offerte die mogelijk is maken. Handgemaakte trouwjurk met levertijd van een jaar. Make-up artist. Stylist. Bloemist. Videograaf.
Maar Sanneke wil dit "gewoon heel graag".
Nou Dion, jij kan maar beter in de avonduren folders gaan bezorgen of zo want het mag wat kosten allemaal, Sanneke haar droombruiloft.
En tussendoor wordt er natuurlijk ook nog een beetje geklaagd door mevrouw over van alles nog wat. Gaat er echt geen dag voorbij dat zij een keer niet loopt zit te zeiken.
pi_220821441
DBM: ze zegt en schema te volgen, en dat ze sneller wil gaan dan het schema. En tegelijk dat ze als dikkerdje snel moe is en na kort stukje hardlopen al begint te wandelen.

Los daarvan: hardlopen met lipoedeem is niet zo'n heel goed idee owv de impact. Het vetweefsel raakt beschadigd en kan nog meer vocht gaan vasthouden. Gewoon stevig doorstappen zal voor haar in deze fase misschien voldoende cardio zijn, en minder belastend zijn/minder impact hebben op weefsels.
pi_220821442
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?

Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂

Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
pi_220821453
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
100%!
pi_220821484
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?

Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂

Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
Van een chalet naar een sociale huurwoning, helemaal niets mis mee, het zegt wel iets over je inkomen Dus doe dan even normaal met wat je wensen zijn voor een bruiloft. En o wee als het straks allemaal niet naar wens is, te duur is, dingen tegen zitten, dan staat de bridezilla helemaal op. Ik zou wel uitkijken voor ik met haar zou gaan samenwerken.
pi_220821486
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
pi_220821549
Ik zat even heel snel de reels van Annemarie door te scannen en het is allemaal vrij nietszeggend met hele snelle beelden. En alhoewel ik eigenlijk niets wil zeggen over de kinderen snap ik de keuze voor een zwarte jurk voor een peuter niet: het ziet er zo depressief uit.

En de kledingreel: het is al eerder gezegd, maar hoe kun je zoiets plaatsen als je daarvoor gezegd hebt dat je je minderjarige kinderen niet meer laat poseren? Zo zie je maar dat Annemarie iets in de rondte roeptoetert. En dan een idiote claim erbij over het welzijn van de kinderen: alsof een influencer ooit wel zal toegeven dat de kinderen geen zin hadden of schade ondervinden. Als een influencer dit over de eigen kinderen (de inkomsten!) zegt dit precies niets.

En waarom offline gaan, je offline tijd volproppen met allerlei samenwerkingen (neem je dan niet gewoon teveel opdrachten aan?) en dan na de vakantie allerlei reels gaan plaatsen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat werkt, nog afgezien van het feit dat het gewoon idioterie is om met je kinderen in de vakantie een heel verplicht programma af te werken omdat je moeder niet goed kan plannen.

Nu ook weer de samenwerking met Fringe. Ik heb Annemarie nog nooit betrapt op enige liefde voor theater of toneel. Ik snap de organisatie werkelijk niet in de keuze voor haar om samen te werken. Kies dan voor iemand die echt van theater en kunst houdt.
pi_220821552
Niet haar stories geluisterd, mijn man zit naast mij en trekt Sanneke helemaal niet. Terecht overigens. :@

Maar zit ze nu al te zeiken over haar bruiloft? Laat haar er lekker voor gaan werken als ze het allemaal zo graag wilt. Ik heb écht met Dion te doen, die kan nooit aan haar wensen voldoen met zijn salaris.

Soms kan nou eenmaal niet alles wat je wilt.
pi_220821609
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith heeft weer last van vermoeidheid door de vakantie. Die neemt haar gezondheid ook niet serieus. Wat is er mis met meer rustdagen inlassen tijdens de vakantie?
Stom mens
pi_220821623
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.
Ik dacht dat ik de enige was die mezelf hieraan irriteerde. :')
pi_220821624
En de reis naar Parijs moet ook weer terug verdiend worden, nog geen 3 aardbeien op een kleine taartpunt met een minimaal laagje gele room. En voor zo'n puntje moet je waarschijnlijk ook nog eens de hoofdprijs betalen. Ik haal mijn gebak bij voorkeur bij de bakker, maar dit soort puntjes komen niet in mijn taartdoos.
pi_220821646
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
Misschien kan dbm foto’s komen maken 🫣
pi_220821652
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
Misschien kan hij goede close ups nemen van haar neusgaten en kruis, da's inderdaad wel een vereiste. Misschien ook bij Dion zodat het safe to say is dat dit hun USP is. _O-
pi_220821733
Ik zat net nog te denken hoe het moet zijn om als influencerkind op te groeien. Zo'n L. ook, dat meisje weet niet beter dan dat er elke week heel veel dozen met spullen en speelgoed binnen komen en dat je dan verplicht moet spelen. Dat je in de vakantie heel vaak weg moet, omdat er een promotie gedaan moet worden. Dat je vaak goodiebags krijgt. Dat je verplicht in 10 min 5 setjes kleding moet aantrekken en dat je dan verplicht moet gaan springen voor de camera van je moeder. Dat je vaak moet wisselen van jas, zodat alle jassen goed in beeld komen. Dat je moeder even langs komt met een telefoon voor haar neus als je vader aan het voorlezen is. Dat er bepaalde dingen niet gezegd mogen worden en je verplicht in de camera moet kijken tijdens het eten. Dat er heel veel mensen een mening over je hebben: wildvreemde mensen. Dat mensen kunnen zien hoe je slaapt in je bed. Hoe je je schoenen aantrekt, hoe je in de bakfiets zit. Dat je grote zus altijd verplicht lollig gaat doen als je moeder filmt.

Ik vind het echt wel sneu. Het kind komt niets te kort en liefde is er zo te zien voldoende, maar ze heeft er zelf nooit voor kunnen kiezen om door wildvreemde mensen bekeken te worden en als knuffelkindje te worden beschouwd door volgers. En dan heeft ze ook een moeder wiens wil wet lijkt te zijn.
pi_220821741
Sanneke ziet er weer top uit in haar smoezelige zwaar verkreukte t-shirt
pi_220821776
En die droomjurk, heeft ze al eens jurken doorgepast? Je kan op een totaal ander model uitkomen dan waar je je al die jaren op blindstaar.
En online bestellen van een trouwjurk? Sanneke heeft niet een doorsnee confectie maat (ik bedoel dit absoluut niet onaardig). En als ze nog afvalt tussendoor, je online gekochte bruidsjurk laten vermaken bij een willekeurige kleermaker om de hoek zou ik risico vol noemen😅
pi_220821803
Heb even alles van Sanneke beluisterd.
Ik hoor alleen maar: IK WIL🤣
pi_220821815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:

[..]
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.

Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.

Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
We weten het nooit geheel zeker, maar het is sowieso 1 van de 2 scenario's. Óf Koen en Jacqueline trokken meer naar elkaar toe omdat zij meer overeenkomsten hebben met elkaar dan Michelle, en het huwelijk van Michelle en Koen sowieso al niet lekker meer liep hebben ze Jacqueline erbij " genomen "

Of Michelle was haar nieuwe speeltje Jacqueline weer zat, en wilde een nieuw speeltje dat Tim heette en daardoor is de poly geklapt.

Beide zou mij niet verbazen, en ik denk dat 1 van beide scenario's niet ver naast de werkelijkheid zitten.

Die beelden van Michelle en Tim bij dat stadion zijn natuurlijk best al een flinke tijd uitgelekt en toen was alles in de poly zogenaamd nog koek en ei, en nog flink een tijd.

Michelle is denk ik een hele lieve vrouw hoor, als je wegdenkt dat ook zij haar kinderen inzet als materiaal om mee te werken. Maar ze is totaal de realiteit kwijt. Net zoals haar me-time, mevrouw zie je nooit tot amper bij haar eigen bedrijf sinds ze met Tim is. Je ziet haar alleen maar weg en reisjes maken.
Vraag mezelf af wie daar bij Jolienoé verantwoordelijk is voor alles wat zij eerst met zijn 3e deden. Zoals de inkoop e.d.
Michelle is er amper.

Ze is totaal niet meer wie ze gek gezegd 5 jaar geleden was. En mensen veranderen, maar uiteindelijk begrijp ik dan best dat je uit elkaar groeit als partner(s) en dat Jacqueline en Koen dichterbij elkaar zijn gegroeid. Michelle kan niet stilzitten, moet altijd reuring zijn en iets te doen zijn. Als je partner nooit zo was en uiteindelijk zo is geworden en jij juist snakt naar je rust en een normaal leven, snap ik de keuze vanuit Jacqueline en Koen.

Sorry, dit is echt een belachelijk lange analyse. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')