Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hahaha, ik wilde iets soortgelijks schrijven. Weer een flinke trap na voor KB en JvP of bedoelt ze die 2 maanden tussen einde poly en samenwonen met Timmie? Toen deed ze trouwens ook niks alleen.
Haha duidelijk geen Zot&Sientje inderdaad.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Die stitchtrui van Olivia met joggingbroek vind ik ook niks voor MCW, zou Koen die voor z’n dochter gekocht hebben omdat ze die zo graag wilde vraag ik me dan af 😬
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Cattolica het volgende:
Over wie post _howcanimakethisaboutme_ dat gaat over een trauma-helicopter?
Vraag ik me ook af ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand die weet waar de verwijderde story van famkoning over ging?
Haha daar heb ik een volgverzoek ingediend, je raad het al niks meer van vernomen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:53 schreef Earring het volgende:
[..]
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haar
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleertquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Als ik zo rond kijk met hardloopruns zie ik best wat mensen die denk ik boven bmi van 30 komen ik denk dat het er aan ligt hoe je loopt.
Nou echt hè, en zeker weten dat ze hier meeleest heb ik al vaker gezien. Ze is echt een heel zielig gevalquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef TantePien1990 het volgende:
DBM; je leest met regelmaat mee. Ff een tip; reageer met het account van Nino en Lisanne niet standaard direct achter elkaar, dan valt het je nieuwe volgers minder op dat je met jezelf gesprekken aan gaat.
Het is echt wel heel triest. Heb eens een aantal berichten de reacties van nino en lisanme op gezocht en heb met je te doen dat je het nodig hebt om dit te doen.
Dank 🙂. Las ik nou ook hier ergens dat bzzonder ook iets had gepost over een trauma-helicopter? Ook dat is weg (?).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Bloesem81 het volgende:
[..]
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)
Het is vooral doen alsof ze zo intensief sport natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef Weerikier het volgende:
DBM gaat hardlopen.. denk je dat je alles gehad hebt.
Nou, nu zal ze wel naar zo een 4000 calorieën per dag moeten onderhand met al dat vreselijk vele sporten en die enorm actieve levensstijl van haar.
Als ze echt zoveel mankeert als dat ze beweerd zou ik trouwens hardlopen even lekker overslaan als hobby maar goed.
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:24 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleert
Ik denk (hoop) dat meer fluflu’s spijt krijgen. Eigenlijk iedereen die zijn/haar kinderen op open accounts heeft gedeeld, ook de niet-fluflu’s.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat Michelle over een paar jaar zo een spijt krijgt van wat ze allemaal online gedeeld heeft.
Die kinderen kunnen alles straks terug lezen en zien, van hun geboorte tot mama die verliefd werd op een vrouw en hun ouders die in een driehoeksverhouding verder gingen, tot de nieuwe liefde die het helemaal was en dat alles daarvoor vreselijk was.
Waarom wil je dit? Ik kan er echt met mn kop niet bij.
Dit dus!quote:Op zondag 17 mei 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.
Exact dit, ga lekker voor jezelf aan je lijf werken zonder dat je het met de hele wereld deelt. Waarom zou je ook? Ze is niet echt een super interessante persoon om te volgen met al haar gezeur en gezever.quote:Op zondag 17 mei 2026 08:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dit dus!
En hoezo ga je "intensieve" krachttraining doen als je Hashimoto hebt?
Natuurlijk is het niet fijn als mensen jou en je ziekte niet serieus nemen ( zie klaagpost van DBM ergens op haar insta), maar neem dan om te beginnen jezelf wél serieus!!
Maar goed, iemand die accounts aanmaakt om op zichzelf te gaan reageren is sws de weg volledig kwijt lijkt me.
En dat ze ff-ing moe was maar wel haar karaktertje is geweest. Misschien met sapperdeflap op het loopfietsje mee, 2 kilometertjes maken.quote:Op zondag 17 mei 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaan we straks ook het gezemel krijgen dat 'haar run zo fijn was'.
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:
[..]
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.
Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.
Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |