abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220816396
DBM; je leest met regelmaat mee. Ff een tip; reageer met het account van Nino en Lisanne niet standaard direct achter elkaar, dan valt het je nieuwe volgers minder op dat je met jezelf gesprekken aan gaat.
Het is echt wel heel triest. Heb eens een aantal berichten de reacties van nino en lisanme op gezocht en heb met je te doen dat je het nodig hebt om dit te doen.
pi_220816556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hahaha, ik wilde iets soortgelijks schrijven. Weer een flinke trap na voor KB en JvP of bedoelt ze die 2 maanden tussen einde poly en samenwonen met Timmie? Toen deed ze trouwens ook niks alleen.
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.

Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.

Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
pi_220816620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Die stitchtrui van Olivia met joggingbroek vind ik ook niks voor MCW, zou Koen die voor z’n dochter gekocht hebben omdat ze die zo graag wilde vraag ik me dan af 😬
Haha duidelijk geen Zot&Sientje inderdaad.
Waren de kinderen misschien maandag bij Koen en dat MCW ze dinsdag uit school haalde? Lijkt me wel heel kort en rommelig voor die kids maar dat verklaart misschien ook waarom er geen stories van afgelopen maandag 11.05 waren? Ze ging vandaag weer verder met dinsdag (12.05). Maar misschien heb ik wat gemist. Ben niet de trouwste kijker. En nogmaals, hoeft van mij helemaal niet dat ze dagelijks storie plaatst maar net zoals met het weekendje Moraira laatst, post ze heel vaak niets op de dagen dat ze haar melkkoe de klaver niet heeft.

De woensdag storie gaat in ieder geval in het teken van het welness resort staan. Dat zijn we echt de voordelen van flu flu zijn. En wat een reacties ook! Slimme marketing van dat welness resort.

En die storie over dat koken en alles alleen doen. Als dat zo was, dan heeft MCW dat in ieder geval tijdens de poly heel goed kunnen maskeren in haar reels. Zowel qua fyiek alles alleen doen, als ze daar op doelt (al dacht ik me te herinneren dat JvP altijd de was deed en heeft ze echt heel veel ondersteuning gehad in de paar halve weken dat ze alleen op de farm was) als ook mentaal zich alleen voelen. En zou ze dat nu echt allen doen omdat JvP eerder vanmiddag al een storie plaatste over samen koken (met KB)? Sneu. En gevalletje; get over it. Of zou er stiekem nog heel veel oud zeer zitten?
pi_220817001
MCW;
second thoughts; misschien wil ze het inderdaad zo framen dat (mentale) eenzaamheid de reden is dat haar huwelijk met KB, en later dus ook de poly, is stukgelopen.

Dan schuif je - voor jezelf en wellicht ook voor buitenstaanders - de "schuld" van de breuk naar het midden (en liever nog ietsje meer naar KB) i.p.v. dat MCW zelf de 'boosdoener' is omdat ze verliefd werd op een ander (van Timmie is dat nooit duidelijk geworden maar mentaal was MCW vòòr de poly al een hele tijd met haar hoofd bij JvP terwijl MCW getrouwd was- dat heeft ze zelf verklaard in 1 van de happy-de-peppy poly q&a videos).

Geen idee waarom ze dat zou willen "rechtzetten" overigens. Dat gaat buiten haarzelf, KB en JvP echt niemand wat aan (al kan ik er heerlijk over huis-tuin-&-keuken filosoferen). Beter besteden ze nu eindelijk eens een podcast aan dit onderwerp, inclusief alle ins&outs. Dan kunnen ze daarna ook met dat tijdverdrijf stoppen. :P

[ Bericht 26% gewijzigd door Fietsbel26 op 16-05-2026 23:37:31 (Toevoeging- ik ben lang van stof) ]
pi_220817169
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Cattolica het volgende:
Over wie post _howcanimakethisaboutme_ dat gaat over een trauma-helicopter?
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)

[ Bericht 4% gewijzigd door Bloesem81 op 16-05-2026 23:46:52 (Aanvulling ) ]
pi_220817436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand die weet waar de verwijderde story van famkoning over ging?
Vraag ik me ook af ja.
pi_220817572
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haar
Haha daar heb ik een volgverzoek ingediend, je raad het al niks meer van vernomen.
Zelfde aantal volgers nog steeds, t is toch een ware soap
pi_220817680
Ze heeft nog wel een loopfiets staan
pi_220817721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Als ik zo rond kijk met hardloopruns zie ik best wat mensen die denk ik boven bmi van 30 komen ik denk dat het er aan ligt hoe je loopt.
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleert
pi_220817777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef TantePien1990 het volgende:
DBM; je leest met regelmaat mee. Ff een tip; reageer met het account van Nino en Lisanne niet standaard direct achter elkaar, dan valt het je nieuwe volgers minder op dat je met jezelf gesprekken aan gaat.
Het is echt wel heel triest. Heb eens een aantal berichten de reacties van nino en lisanme op gezocht en heb met je te doen dat je het nodig hebt om dit te doen.
Nou echt hè, en zeker weten dat ze hier meeleest heb ik al vaker gezien. Ze is echt een heel zielig geval
pi_220817938
Ik denk dat Michelle over een paar jaar zo een spijt krijgt van wat ze allemaal online gedeeld heeft.
Die kinderen kunnen alles straks terug lezen en zien, van hun geboorte tot mama die verliefd werd op een vrouw en hun ouders die in een driehoeksverhouding verder gingen, tot de nieuwe liefde die het helemaal was en dat alles daarvoor vreselijk was.
Waarom wil je dit? Ik kan er echt met mn kop niet bij.
pi_220818151
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Bloesem81 het volgende:

[..]
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)

Dank 🙂. Las ik nou ook hier ergens dat bzzonder ook iets had gepost over een trauma-helicopter? Ook dat is weg (?).
pi_220819600
DBM gaat hardlopen.. denk je dat je alles gehad hebt.
Nou, nu zal ze wel naar zo een 4000 calorieën per dag moeten onderhand met al dat vreselijk vele sporten en die enorm actieve levensstijl van haar.
Als ze echt zoveel mankeert als dat ze beweerd zou ik trouwens hardlopen even lekker overslaan als hobby maar goed.
pi_220819719
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef Weerikier het volgende:
DBM gaat hardlopen.. denk je dat je alles gehad hebt.
Nou, nu zal ze wel naar zo een 4000 calorieën per dag moeten onderhand met al dat vreselijk vele sporten en die enorm actieve levensstijl van haar.
Als ze echt zoveel mankeert als dat ze beweerd zou ik trouwens hardlopen even lekker overslaan als hobby maar goed.
Het is vooral doen alsof ze zo intensief sport natuurlijk.

Dat intensieve sporten zet ze m.i. grotendeels in scene ( net zoals ze die positieve reacties van " volgers" in scene zet) , maar ze lijkt niet te begrijpen dat je dan ook moet doen alsóf je zoveel eet, en niet echt moet gaan eten als een topsporter. Want dan wordt je dus inderdaad zo dik.

Goede trainers zouden dit ook beter begeleiden trouwens. Geen idee waar zij aan gewichten loopt te sjorren, maar het is in ieder geval geen reclame.

En ze zegt ook de ziekte van Hashimoto te hebben. Dat is natuurlijk echt niet fijn, maar haar leefstijl past dan ook niet helemaal bij de adviezen die artsen hier meestal bij geven.
Misschien kun je je niet aan leefstijladviezen houden als je autisme hebt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 17-05-2026 08:40:09 ]
pi_220819759
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:24 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleert
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.
pi_220819767
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat Michelle over een paar jaar zo een spijt krijgt van wat ze allemaal online gedeeld heeft.
Die kinderen kunnen alles straks terug lezen en zien, van hun geboorte tot mama die verliefd werd op een vrouw en hun ouders die in een driehoeksverhouding verder gingen, tot de nieuwe liefde die het helemaal was en dat alles daarvoor vreselijk was.
Waarom wil je dit? Ik kan er echt met mn kop niet bij.
Ik denk (hoop) dat meer fluflu’s spijt krijgen. Eigenlijk iedereen die zijn/haar kinderen op open accounts heeft gedeeld, ook de niet-fluflu’s.
pi_220819803
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.
Dit dus!
En hoezo ga je "intensieve" krachttraining doen als je Hashimoto hebt?
Natuurlijk is het niet fijn als mensen jou en je ziekte niet serieus nemen ( zie klaagpost van DBM ergens op haar insta), maar neem dan om te beginnen jezelf wél serieus!!

Maar goed, iemand die accounts aanmaakt om op zichzelf te gaan reageren is sws de weg volledig kwijt lijkt me.
pi_220820042
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit dus!
En hoezo ga je "intensieve" krachttraining doen als je Hashimoto hebt?
Natuurlijk is het niet fijn als mensen jou en je ziekte niet serieus nemen ( zie klaagpost van DBM ergens op haar insta), maar neem dan om te beginnen jezelf wél serieus!!

Maar goed, iemand die accounts aanmaakt om op zichzelf te gaan reageren is sws de weg volledig kwijt lijkt me.
Exact dit, ga lekker voor jezelf aan je lijf werken zonder dat je het met de hele wereld deelt. Waarom zou je ook? Ze is niet echt een super interessante persoon om te volgen met al haar gezeur en gezever.
En dat steeds tegenspreken van haar eigen verhalen, je zou er van in de war raken.
Mevrouw doet alsof ze een beroemde influencer is, maar heeft niet door dat ze zichzelf belachelijk maakt. Eigenlijk heel zielig
pi_220820054
Gaan we straks ook het gezemel krijgen dat 'haar run zo fijn was'.
pi_220820083
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaan we straks ook het gezemel krijgen dat 'haar run zo fijn was'.
En dat ze ff-ing moe was maar wel haar karaktertje is geweest. Misschien met sapperdeflap op het loopfietsje mee, 2 kilometertjes maken.
pi_220820136
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:

[..]
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.

Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.

Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.
pi_220820164
En Judith heeft weer last van vermoeidheid door de vakantie. Die neemt haar gezondheid ook niet serieus. Wat is er mis met meer rustdagen inlassen tijdens de vakantie?
pi_220820710
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
pi_220820741
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
pi_220820917
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')