Omdat hardlopen een van de meest blessuregevoeligste sporten is. Met hardlopen belast je je gewrichten 3 tot 4x met je eigen gewicht. Daarnaast is ze geboren zonder heup (oke, dat zegt ze, maar dat is natuurlijk niet zo).quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:32 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe zwaar Kim is maar er lopen best veel mensen die wellicht veel te zwaar zijn, en ook gewoon zonder blessures lopen. Dus ik begrijp niet waarom je dit zegt.
Als ik zo rond kijk met hardloopruns zie ik best wat mensen die denk ik boven bmi van 30 komen ik denk dat het er aan ligt hoe je loopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
[..]
Omdat hardlopen een van de meest blessuregevoeligste sporten is. Met hardlopen belast je je gewrichten 3 tot 4x met je eigen gewicht. Daarnaast is ze geboren zonder heup (oke, dat zegt ze, maar dat is natuurlijk niet zo).
En je hebt overgewicht en je hebt veel overgewicht. Met een BMI van 26, 27 of 28 kun je nog prima hardlopen. Het kan dan ook je wens om af te vallen wel ondersteunen. Met een MBI van meer dan 30 moet je het gewoon niet doen. Mijn inschatting is dat Kim een BMI van meer dan 30 heeft, ook mede dankzij haar lipoedeem.
Dan is 2 km per half uur nog steeds heel langzaam en dan noem je het nog geen hardlopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat ze hardlopen met evy doet dat bouwt rustig op en is idd stukje lopen stukje hardlopen ect.
Nou je het zegt, ik zat net te kijken , en alleen te denken , ik heb altijd de gordijnen opgehangen en afgehaald, wat heeft Sanne het makkelijk met zo’n man.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat hangen die gordijnrails raar bij Sanneke. Heel ver van het raam af, niet tot de zijwanden en aan de ene kant hangen de gordijnen voor schilderijtjes.
nee dat doet ze nietquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat ze hardlopen met evy doet dat bouwt rustig op en is idd stukje lopen stukje hardlopen ect.
Dat Dion het doet verbaast mij niet meer. Zij doet echt niks. Het ziet er niet uit en op deze manier komt er nog steeds licht de kamer in.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zat net te kijken , en alleen te denken , ik heb altijd de gordijnen opgehangen en afgehaald, wat heeft Sanne het makkelijk met zo’n man.
Maar ind , het is net of ze dachten we hebben nog een rails in huis die gebruiken we maar .
Maar de rails is te kort, ik doe altijd van muur tot muur.
En waarom de rails zo ver van het raam af hangt snap ik ook niet
En er kwam bijna niemand op kraambezoek. Dan komen er toch ook niet veel naar een huwelijk?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Moondance het volgende:
Ik bedoel dit niet lullig maar ik vraag me echt af wie Sanneke en Dion dan allemaal willen uitnodigen voor de bruiloft? Ik zie daar eigenlijk nooit iemand voorbij komen behalve de (schoon)familie. Wellicht dat we van Dion niet alles voorbij zien komen maar ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik voorbij heb zien komen dat Sanneke ooit iets met een vriendin ging doen of dat er een vriendin langs kwam. Eigenlijk ook best wel sneu.
Heel raar idd maakt de hele kamer ineens lelijk en zal nog steeds een bak met licht langkomenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat Dion het doet verbaast mij niet meer. Zij doet echt niks. Het ziet er niet uit en op deze manier komt er nog steeds licht de kamer in.
Gevalletje niet over nagedacht.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Heel raar idd maakt de hele kamer ineens lelijk en zal nog steeds een bak met licht langkomen
Had de rails dan in de hoek laten beginnen of eindigen. Of een stukje bij kopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik zat net te kijken , en alleen te denken , ik heb altijd de gordijnen opgehangen en afgehaald, wat heeft Sanne het makkelijk met zo’n man.
Maar ind , het is net of ze dachten we hebben nog een rails in huis die gebruiken we maar .
Maar de rails is te kort, ik doe altijd van muur tot muur.
En waarom de rails zo ver van het raam af hangt snap ik ook niet
Ja indquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Had de rails dan in de hoek laten beginnen of eindigen. Of een stukje bij kopen
Hahaha, ik wilde iets soortgelijks schrijven. Weer een flinke trap na voor KB en JvP of bedoelt ze die 2 maanden tussen einde poly en samenwonen met Timmie? Toen deed ze trouwens ook niks alleen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat loopt MCW nou weer te bazelen over eindelijk niet meer alles alleen hoeven doen etc.. die vrouw is volgens mij hooguit 48 uur alleen geweest in heel 2026
Ja ik wilde eigenlijk een berichtje sturen van euh 1 sept gingen je exen weg, 2 maanden later woonde hij er al EN je hebt nog een nanny, schoonmaakhulp. Zal wel meevallen met je alles alleen moeten doen. Maar dan word ik waarschijnlijk geblokt ghehequote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat loopt MCW nou weer te bazelen over eindelijk niet meer alles alleen hoeven doen etc.. die vrouw is volgens mij hooguit 48 uur alleen geweest in heel 2026
Precies dit 🤣quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Tweetheelepels het volgende:
[..]
Ja ik wilde eigenlijk een berichtje sturen van euh 1 sept gingen je exen weg, 2 maanden later woonde hij er al EN je hebt nog een nanny, schoonmaakhulp. Zal wel meevallen met je alles alleen moeten doen. Maar dan word ik waarschijnlijk geblokt ghehe
Ze drinkt alleen maar koffie, thee en wijn. Dat verklaart de staat van haar tanden ook wel, denk ik 😉.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:44 schreef Lostit het volgende:
[..]
Als ze het uit zou kotsen zou dat wel de erbarmelijke staat van haar tanden verklaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |