Heeft ze iig een geldige reden om niet 5x per week naar de sportschool te hoeven. Wat ze nooit heeft gedaan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben echt de laatste die zal zeggen dat iets niet kan vanwege gewicht, maar hardlopen met dit gewicht kan gewoon niet. Binnen de korste keren zal ze (flinke) blessures hebben. Er zijn zat sporten die wel kunnen met wat extra gewicht, maar hardlopen is echt heel slecht voor haar lijf.
Ja en hoe AM dat ook vriendelijk zeiquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef AnnArt het volgende:
G die plaats moest maken voor de uit huis wonende dochter ... #irritatiemomentje #zwakvoorguus #AM
Vooral als die heupen zo slecht zijn als ze zegt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben echt de laatste die zal zeggen dat iets niet kan vanwege gewicht, maar hardlopen met dit gewicht kan gewoon niet. Binnen de korste keren zal ze (flinke) blessures hebben. Er zijn zat sporten die wel kunnen met wat extra gewicht, maar hardlopen is echt heel slecht voor haar lijf.
Dat is 15 minuten/km. Dat is langzamer dan wandeltempo. Dan wil ik niet weten wat haar wandeltempo is.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM hardloopt nu 2 km in 30 minuten. Ik loop met m’n kinderen naar m’n ouders. Die wonen 2 km verder en dat is dus ook 30 minuten wandelen. Ehm..
Ik weet niet hoe zwaar Kim is maar er lopen best veel mensen die wellicht veel te zwaar zijn, en ook gewoon zonder blessures lopen. Dus ik begrijp niet waarom je dit zegt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
in een normaal wandeltempo loop ik 20 minuten over 2 kmquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM hardloopt nu 2 km in 30 minuten. Ik loop met m’n kinderen naar m’n ouders. Die wonen 2 km verder en dat is dus ook 30 minuten wandelen. Ehm..
Wandelen is gemiddeld 5 km per uurquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef miep123456 het volgende:
[..]
in een normaal wandeltempo loop ik 20 minuten over 2 km
Korte beentjes he!quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat is 15 minuten/km. Dat is langzamer dan wandeltempo. Dan wil ik niet weten wat haar wandeltempo is.
Het viel mij ook op. Dat de rangorde even duidelijk mag zijn.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef AnnArt het volgende:
G die plaats moest maken voor de uit huis wonende dochter ... #irritatiemomentje #zwakvoorguus #AM
Ja ze maakt wel vaker typfouten, bijvoorbeeld dat ze 5x sport, of 20.000 stappen doet.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:44 schreef miep123456 het volgende:
of zal ze een typefout hebben gemaakt over die 2 km in 30 minuten.
Dyscalculaliequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja ze maakt wel vaker typfouten, bijvoorbeeld dat ze 5x sport, of 20.000 stappen doet.
Ik dacht al lees ik het nu verkeerd? Gemiddeld looptempo zal rond de 5km per uur zijn. Toevallig deze week een rondje van 5km in 53 minuten. Dus die 2 km hardlopen in 30min is, raar?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
Kapot sneuquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Meer dan trots haar besties Lisanne en Nino!
Ja rechtstreeks uit lalaland, net als de rest van haar avonturenquote:
De heli stond zo’n beetje voor haar huis, ik kan me voorstellen dat er een foto van gemaakt is en ze is ook niet de enige. Zij heeft alleen een groter bereik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:53 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik vind dat niet oké.
Die helicopter is er niet voor niks, er is iets ernstigs aan de hand. Dat hoef je echt niet te fotograferen.
Ja, ze zette een blokje over de mensen in haar story maar zij heeft ze dus wel op de foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |