abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 15:21:50 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220809749
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:00 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Omdat ze een geheimpje bewaard heeft voor ons denk ik (dat Miep dat denkt).
Hmm, ik vond het eerder klinken alsof ze zich in heeft geschreven voor iets sportiefs? Het kwam zo in de opsomming van haar sportprestaties.
Een 5K rennen of een hyrox ofzo :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220809785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De heli is stuk en ze wachten op een monteur, er is geen inzet meer zeg maar.
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.
pi_220809924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:07 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Let maar eens goed op: ze eten er altijd de volgende dag nog een keer van. Hier een kleiner gezin, maar als ik iets bak gaat het altijd dezelfde dag op. Ik denk dat het zo'n houding van Annemarie is en een beeld dat ze wil schetsen. Het zou mij niets verbazen als ze zelf niet of maar een paar happen neemt.
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
pi_220809939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:24 schreef Harper het volgende:

[..]
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
pi_220809963
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
Maar je ziet het niet, dat is nou net het probleem 😀.

Ik heb ook zo'n collega: altijd foto's met veel eten, gebak enzovoort. Daar eet ze dan 1 hapje van en de rest geeft ze aan haar man.
pi_220810024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als ze het uit zou kotsen zou dat wel de erbarmelijke staat van haar tanden verklaren.
pi_220810075
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het over ‘al die kindjes.’ Toch apart dat je dan nooit iets ziet of hoort over een sociale kring en dat ze van ma-vrij op de bank zit te wachten tot Dion weer thuis is van zijn werk.
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?
pi_220810128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
Ik vind dat niet oké.
Die helicopter is er niet voor niks, er is iets ernstigs aan de hand. Dat hoef je echt niet te fotograferen.
Ja, ze zette een blokje over de mensen in haar story maar zij heeft ze dus wel op de foto.
pi_220810396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ze heeft al een tijdje een geheimpje bewaard voor ons.
pi_220810541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?
Ja of dat AM komt met haar kinderschare of zo?
pi_220810581
Ik vind AM geen sportief lichaam hebben. Slank, dat wel, maar dat maakt je nog niet sportief. Als je haar oefeningen ziet doen in haar bootcamp, gaat het heel vaak mis met haar houding (mogelijk mede te verklaren door gebrek aan core/spieren). Ook niet de beste trainers die zo'n houding niet corrigeren... Het is geen toonbeeld van efficiënt trainen.
pi_220810655
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
pi_220810724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
Nee joh die is niet zwanger
Zal wel iets met sport te maken hebben of ze heeft eindelijk een samenwerking te pakken
I can't help it, if I'm lucky
pi_220810800
Mag ik een voorspelling doen? (Geheimpje dbm) ze plaatste laatst bericht over pcos en glp-1 dat dat de oplossing zou zijn enzo... ze plaatst dat ze af is gevallen... maar we zien ook dat ze eet en dat dat niet zuinig is...
Ik denk dat ze gaat vertellen dat ze ook aan de Debbie spuitjes zit..
pi_220810906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mag ik een voorspelling doen? (Geheimpje dbm) ze plaatste laatst bericht over pcos en glp-1 dat dat de oplossing zou zijn enzo... ze plaatst dat ze af is gevallen... maar we zien ook dat ze eet en dat dat niet zuinig is...
Ik denk dat ze gaat vertellen dat ze ook aan de Debbie spuitjes zit..
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220810922
Om eerlijk te zijn dacht ik bij de laatste story van DBM 'oei je bent aangekomen ipv af aan het vallen'.
pi_220811026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Heel vaak snap ik het niet, maar in het geval van Jeanine nog wel ergens. Zeker omdat ze er ook bijzet dat Wilfred dit nog heel graag wil doen. Gezien de mensen die er nu al staan, was ie toen al stuk.

Ik loop wat achter hoor, maar: Welk van de kinderen van DBM heeft zoveel medische zorg nodig dat ze recht op thuiszorg hebben? Ze omschrijft het als of dat elke dag/week nodig is?

[ Bericht 10% gewijzigd door Joleinuitdestad op 16-05-2026 17:34:19 ]
pi_220811158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Minder dan niks kan niet, toch...?
pi_220811322
Ik vind die foto’s bij Tamara ook echt niet sorry voor vieze mannetjes en vrouwtjes is dit de juiste pagina
pi_220811486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?
In theorie kan je eten wilt alleen schijn je eerder vol te zitten en roept je lichaam minder om eten.. maar als je je vol blijft proppen met meuk voel je je niet zo lekker maar het kan wel gewoon
pi_220811751
Ze gaat hardlopen 😂🤣😂 sinds wanneer is geheimpje synoniem van grapje
pi_220811792
Ik ben echt de laatste die zal zeggen dat iets niet kan vanwege gewicht, maar hardlopen met dit gewicht kan gewoon niet. Binnen de korste keren zal ze (flinke) blessures hebben. Er zijn zat sporten die wel kunnen met wat extra gewicht, maar hardlopen is echt heel slecht voor haar lijf.
pi_220811817
Hardlopen echt die meid is krankzinnig wat een geheim 🤐
pi_220811872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Hardlopen echt die meid is krankzinnig wat een geheim 🤐
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haar
pi_220811955
Ik ben ineens geblokkeerd door Sanneke. Nooit iets negatiefs gepost of lelijk gedaan op haar Insta. Nou zeg..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')