Hmm, ik vond het eerder klinken alsof ze zich in heeft geschreven voor iets sportiefs? Het kwam zo in de opsomming van haar sportprestaties.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:00 schreef Keesie123 het volgende:
[..]
Omdat ze een geheimpje bewaard heeft voor ons denk ik (dat Miep dat denkt).
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:04 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
De heli is stuk en ze wachten op een monteur, er is geen inzet meer zeg maar.
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:07 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Let maar eens goed op: ze eten er altijd de volgende dag nog een keer van. Hier een kleiner gezin, maar als ik iets bak gaat het altijd dezelfde dag op. Ik denk dat het zo'n houding van Annemarie is en een beeld dat ze wil schetsen. Het zou mij niets verbazen als ze zelf niet of maar een paar happen neemt.
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:24 schreef Harper het volgende:
[..]
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.
Maar je ziet het niet, dat is nou net het probleem 😀.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
Als ze het uit zou kotsen zou dat wel de erbarmelijke staat van haar tanden verklaren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft het over ‘al die kindjes.’ Toch apart dat je dan nooit iets ziet of hoort over een sociale kring en dat ze van ma-vrij op de bank zit te wachten tot Dion weer thuis is van zijn werk.
Ik vind dat niet oké.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
Ja of dat AM komt met haar kinderschare of zo?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef brilduiker1973 het volgende:
[..]
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?
Nee joh die is niet zwangerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mag ik een voorspelling doen? (Geheimpje dbm) ze plaatste laatst bericht over pcos en glp-1 dat dat de oplossing zou zijn enzo... ze plaatst dat ze af is gevallen... maar we zien ook dat ze eet en dat dat niet zuinig is...
Ik denk dat ze gaat vertellen dat ze ook aan de Debbie spuitjes zit..
Heel vaak snap ik het niet, maar in het geval van Jeanine nog wel ergens. Zeker omdat ze er ook bijzet dat Wilfred dit nog heel graag wil doen. Gezien de mensen die er nu al staan, was ie toen al stuk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
Minder dan niks kan niet, toch...?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
In theorie kan je eten wilt alleen schijn je eerder vol te zitten en roept je lichaam minder om eten.. maar als je je vol blijft proppen met meuk voel je je niet zo lekker maar het kan wel gewoonquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:17 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Hardlopen echt die meid is krankzinnig wat een geheim 🤐
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |