abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220804362
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220804407
Muis hij was vol. Heb een nieuwe geopend. #teruginmeeleesstand
pi_220804690
Dit is een samenwerking van Ot en Sien met Demammavan. Beide hechten waarde aan eerlijke content.
De kinderen in deze content zijn mijn eigen kinderen. Zowel ik als ouder als de samenwerkende partij waarborgen hun welzijn, privacy en comfort in elke stap van deze samenwerking.

Sorry, maar wát een kul schrijft AM tegenwoordig in haar reclameposts.
Hun privacy wordt gewaarborgd. Hoe krijg je het uit je strot?
pi_220804702
En Jan Nagelkerke wéér in zijn lichtblauwe pak met een net te krap overhemd.
Volgens mij draagt hij op elke uitje/etentje/feest hetzelfde.
pi_220804720
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 15-05-2026 21:28:17 ]
pi_220804733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:02 schreef Harper het volgende:
En Jan Nagelkerke wéér in zijn lichtblauwe pak met een net te krap overhemd.
Volgens mij draagt hij op elke uitje/etentje/feest hetzelfde.
Met zijn dure vrouwtje kan hij niet nog veel aan zichzelf besteden. Dat restaurant doet mij aan een bordeel denken. Dadelijk na een paar borrels staat Sofie in haar string op de bar te dansen.
pi_220804845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈
pi_220804850
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:27 schreef Applepony het volgende:

[..]
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈
Dat dus. Helemaal koekoek.
pi_220804869
Debbie haar zichtbaarheid is heel slecht..... wie helpt haar met meer likes enz. De meeste van ons niet i.i.g. die zijn geblokkeerd. Jammer joh🤣 Waarom heb je dat zo hard nodig ook🤔
pi_220804891
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.
pi_220804919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:34 schreef Mirp het volgende:

[..]
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.
Toevallig zat ik er van de week over na te denken welke fluflu ik het meest nep vind. MCW scoort hoog, heel hoog. Maar Esmee van Leijden staat bij mij toch wel met stip op 1 🏆
pi_220804967
Hoe grappig die boze mama. 2.700 kcal per dag eten 😅. Van wie zou ze die goede raad gekregen hebben?
Ik vind tegenwoordig geen enkele would-be influencer nog interessant. Wel verslaafd aan deze site, alhoewel ik niks volg van Sanne en Debbie, en die worden hier wel erg vaak besproken. Zijn er nog leuke accounts om te volgen?
pi_220805191
AM moet zich kapot schamen. Jarenlang blaast ze het hardste van de toren dat zij haar kinderen niet laat poseren voor reclames, ze filmt immers "alleen de dagelijkse beslommeringen met een beetje reclame er tussen". Jarenlang laat ze wel degelijk haar kinderen poseren maar weet het allemaal nog wat te verdoezelen voor de volgmoekes. Nu komt ze er eindelijk voor uit dat ze haar kinderen net als zoveel andere influencers voor de camera dwingt om te paraderen voor moeders werk. Ze durft ook nog te stellen dat er "niks bruikbaars" tussen zit, onze oppermoeder die niet aan perfecte plaatjes doet....
pi_220805196
Ik vind IneMachiels leuk om te volgen. Een Vlaamse die in Amerika woont met haar Amerikaanse man, en alledaagse dingen over het leven daar verteld, eten uitprobeert etc. Met een vleugje humor.

En Nestinginthewild, een Nederlands stel die nu met hun 2 honden in een houten huis in een Zweeds bos wonen.
pi_220805220
En AM had een extra krachttraining gedaan vandaag/vanavond en moest daarom aan de gesponsorde proteïne meuk.

Wat was die extra krachttraining dan, aangezien ze alles filmt? Strijken? Haar zuurdesembrood uit de oven halen?
pi_220805222
Poeh ik vind Debbie er nu 10 keer slechter uit zien dan in de tijd van haar lc sprookje.
Dat dunne haar, enge huidskleur, slechte huid.
En dat getrek met die mond ook weer.
Vandaag groot artikel gelezen wat er gebeurd als mensen stoppen met de spuitjes..
Ben benieuwd, ruim ¤200 p/m is toch wel erg veel geld.
Daarbij blijf ik het bizar vinden dat ze dit middel gebruikt bij zoals ze zelf beweert, een ziek lichaam.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:49:59 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220805365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:47 schreef Totallloss het volgende:
Hoe grappig die boze mama. 2.700 kcal per dag eten 😅. Van wie zou ze die goede raad gekregen hebben?
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook. *) Ze gaf aan iets van 180 gram per dag aan eiwitten te willen halen. Dat is énorm veel voor wat zij verbruikt.

Ow absoluut geen influencer oid zoals we het kennen maar ik vind budgetkidstips heel leuk. Zij deelt hele leuke tips voor cadeautjes etc. Een feestje om te krijgen oid :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220805760
Bizar dat vragenrondje van Dbm.
Knap gefilterd denk ik.
Ze toont alleen vragen waarop ze uitgebreid kan uitweiden over de ziekte van haar dochter, o wat een aandacht weer.
Longetjes, neusje, kindje ; word je toch doodmoe van
pi_220805793
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef AppelsEieren het volgende:
Muis hij was vol. Heb een nieuwe geopend. #teruginmeeleesstand
Excuus, ik wist niet dat ik dit keer de hekkensluiter was
pi_220805796
En dbm die beweert weinig meer te delen over de ziekenhuisbezoekjes etc anders ja zou er elke dag wel wat staan 😂 die meid is koekoek
Met haar neusgaten content.

Ik vind het wel raar bij am heb je ruim 100 K volgers, krijg je maar 3! Reacties en 267 hartjes?
Klopt voor geen meter hoor
pi_220806117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het wel raar bij am heb je ruim 100 K volgers, krijg je maar 3! Reacties en 267 hartjes?
Klopt voor geen meter hoor
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.

En daar doe je dan al je ‘moeite’ voor.
Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
pi_220806256
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook. *) Ze gaf aan iets van 180 gram per dag aan eiwitten te willen halen. Dat is énorm veel voor wat zij verbruikt.

Ow absoluut geen influencer oid zoals we het kennen maar ik vind budgetkidstips heel leuk. Zij deelt hele leuke tips voor cadeautjes etc. Een feestje om te krijgen oid :)
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
pi_220806261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.

Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
Dan ben ik echt benieuwd hoeveel story kijkers ze heeft, of veel zijn blijven hangen en kijken niet eens of het zijn haar gekochte volgers! Vind onder de 500 met zoveel volgers echt weinig! En die moet je elke maandag bijpraten?
pi_220806275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
Haar benen komt ook van de lipoedeem, daar kan ze echt niks aan doen.
Maar goed, ze eet nog steeds te veel calorieën.
pi_220806299
Judith op haar geldaccount: kosten van de vakantie, bespaard op bla, bla. Maar ook: we hebben ook onnodig geld verspild.

Nou is een vakantie per definitie niet per se nodig. Maar met 3 personen, 20 dagen nog geen 3700 uitgeven vind ik echt niet veel. Zeer benieuwd wat zij dan verspilling vindt.
pi_220806315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith op haar geldaccount: kosten van de vakantie, bespaard op bla, bla. Maar ook: we hebben ook onnodig geld verspild.

Nou is een vakantie per definitie niet per se nodig. Maar met 3 personen, 20 dagen nog geen 3700 uitgeven vind ik echt niet veel. Zeer benieuwd wat zij dan verspilling vindt.
Onnodig geld verspild? Dus het had voorkomen kunnen worden? Heeft ze toch de taxi van het vliegveld naar de auto genomen waar ze eigenlijk eerder een volger had moeten vragen? 🙄
pi_220806320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]

Denk het ook. Posts van Annemarie die geen reclame zijn, krijgen iets meer likes en reacties maar ook nog steeds niet kloppend bij haar aantal volgers. Maar goed, we weten ook dat er ontzettend veel gekochte volgers zijn.

En gekker, ze weet dat zelf ook! Je hele gezin in de tang houden en waarvoor? Ja, geld. Dat hele wereldje is gek, joh.
pi_220806329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Onnodig geld verspild? Dus het had voorkomen kunnen worden? Heeft ze toch de taxi van het vliegveld naar de auto genomen waar ze eigenlijk eerder een volger had moeten vragen? 🙄
Vergeet die dure kaas en vleeswaren niet. En ijsjes, ook niet nodig. Filerijden/omrijden, dus meer brandstof verbruikt. Misschien net een keer extra uit eten? Ik zal haar niet vertellen wat onze vakanties dit jaar gaan kosten maar ik ga dan ook geen uitgaven tellen en in een bestand zetten.
pi_220806341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:36 schreef Shuri het volgende:

[..]
Denk het ook. Posts van Annemarie die geen reclame zijn, krijgen iets meer likes en reacties maar ook nog steeds niet kloppend bij haar aantal volgers. Maar goed, we weten ook dat er ontzettend veel gekochte volgers zijn.

En gekker, ze weet dat zelf ook! Je hele gezin in de tang houden en waarvoor? Ja, geld. Dat hele wereldje is gek, joh.
AM koopt veel volgers, maar ze verliest er ook veel. Op socialblade kan je dat mooi zien.

pi_220806447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
De hoeveelheid calorieën die zij eet zijn echt niet normaal, zeker niet om af te vallen. Want ze was al kilo’s kwijt, dat betekend dat ze hier voor nog meer ‘mocht’ eten?? Want ze vergeet vast dat als ze afvalt, haar dagelijkse calorieën ook omlaag gaan 🤨 En die joggingbroek ook weer, waarom😭 Ja omdat andere kleding haar overprikkelt, misschien eens een leuke jeans in de goede maat en niet zo’n mega strakke?
pi_220806455
Laatst werd hier gesproken over huisje in Brabant. Sorry maar haar figuur vind ik voor een vrouw ook echt niet mooi 😕 Zo blokkerig ofzo, lijkt op minecraft 🙈
pi_220806467
Zal AM zelf steeds een paar van haar gekochte volgers van haar account afgooien. Of zullen het de “echte” volgers zijn die haar verlaten?

Ik krijg het idee dat ze zoveel volgers erbij gekocht heeft zodat ze zich bij de reclame code commissie aan moest melden, zodat het in haar ogen verantwoord is haar kinderen te laten poseren. Hoeft ze niet meer te liegen dat ze haar kinderen inzet voor geld.

Had ze nav de denktank van het hulpje van de minister juist gehandeld, dan had ze flink in volgers aantallen teruggegaan en gestopt met haar kinderen in te zetten voor reclame. Zoek een andere hobby waar je je kanaal voor gebruikt en je geld verdient.

AM de mama van een groot gezin met een hobby.
• Ik neem je mee op de motor (kan mooi als de kids op school zitten)
• Ik neem je mee op het paard (zie mij na 100 jaar als een echt amazone rijden)
• Ik neem je mee in mijn schrijfprogramma (hoe komen mijn boeken tot stand met AI)
• Ik neem je mee in de gesponsorde sporten (boulderen, hardlopen, met een damesclubje een beetje buitenspelen)

En verzin er nog maar een paar. Aan de likes en reacties te zien volgt niemand haar echt voor de reclame, de oudste volgers deden dat voor het inkijkje in het gezin. Dat inkijkje is allang verdwenen.
pi_220806482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:36 schreef Shuri het volgende:

[..]

Geld en haar verslaving.
pi_220806491
Sorry, had even een leven:

Sokken in de woonkamer: Heb ik ook (niet van mij). Ik heb mensen in mijn huis, die last hebben van 'hete voeten'. Die komen thuis, doen de schoenen uit en dan een half uur later (op de bank, onder de eettafel), gaan de sokken uit. Maar goed, wij doen 's avonds altijd even een rondje met vaat en loshangend spul (anders verslikt de robot zich daar de volgende dag in als hij gaat stofzuigen).

Salaris Judith: Iemand schreef: doet ze toch goed met een paar uurtjes werken 2x per jaar lang op vakantie. Judith heeft een uitkering (ziekte) en klust bij. Ze belegt slim, bespaart op dingen zoals kleding, verwarming, vervoer (rijdt rustig 2x zwart, vraagt een volger om te taxien), boodschappen/eten. En ze woont op een plek waar de huizen nog betaalbaar waren toen zij een huis kocht.
pi_220806539
Debbie: Haar haar was altijd al dun. Voor LC en de zwangerschap van de jongste droeg ze ook altijd extensions, omdat haar eigen haar dun en weinig was.

Annemarie: Ik vind het leuk dat ze toch gaat sporten en een wedstrijdvorm overweegt, ondanks dat ze niet echt sportief/motorisch fantastisch is. Plezier ergens uit halen is veel belangrijker. En het lijkt erop dat ze (naast dat het sporten een samenwerking is) dat ze het toch ook wel leuk vindt.
De inzet van de kinderen vind ik walchelyk. Ze ziet het zelf echt anders, maar ik zie alleen maar reclame van die kinderen. Van de week filmde ze het spijkerjasje van Lot ook weer uitgebreid. Dan weet je gewoon: die is van Zot&Zien.
pi_220806727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Debbie: Haar haar was altijd al dun. Voor LC en de zwangerschap van de jongste droeg ze ook altijd extensions, omdat haar eigen haar dun en weinig was.

Annemarie: Ik vind het leuk dat ze toch gaat sporten en een wedstrijdvorm overweegt, ondanks dat ze niet echt sportief/motorisch fantastisch is. Plezier ergens uit halen is veel belangrijker. En het lijkt erop dat ze (naast dat het sporten een samenwerking is) dat ze het toch ook wel leuk vindt.
De inzet van de kinderen vind ik walchelyk. Ze ziet het zelf echt anders, maar ik zie alleen maar reclame van die kinderen. Van de week filmde ze het spijkerjasje van Lot ook weer uitgebreid. Dan weet je gewoon: die is van Zot&Zien.
Ik krijg helemaal niet het idee dat zij sporten echt leuk vindt. Ze vond boulderen fantastisch tot de samenwerking stopte, nooit meer gezien. Ze vond hardlopen fantastisch tot de samenwerking stopte, nooit meer gezien. Ze vindt BB fantastisch tot de samenwerking stopt, dan zie je ook dit nooit meer. Als het geld en samenwerking betreft heeft ze een ijzersterke discipline, een goede eigenschap die ze ook kan inzetten voor iets nuttigs voor de maatschappij..
pi_220806733
Krijg je vorige week een dreigbrief waarin expliciet wordt genoemd je jongste kind in de gaten te houden. En dan ga je als ouders in Parijs paar dagen de beest uithangen en laat desbetreffend kind achter bij je oudste dochter. Die net terug is uit Amerika. Dan spoor je niet. Of de brief is door mevrouw zelf geschreven voor extra aandacht en volgers. Dan spoor je ook niet en ben je helemaal knettergek. En dat durft anderen naar de GGZ te verwijzen.
pi_220806940
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geld en haar verslaving.
Het is eigenlijk een heel nare fuik waar je in terecht komt als je influencer bent.
En zoals AM: zou zij nog weten hoe ze haar dag moet invullen zonder camera?
pi_220806994
Ik vind AM echt goed in het maken van mooie filmpjes en foto’s. Laat ze daar iets mee gaan doen.
Dan heeft ze alsnog een camera in haar handen maar dan met een ander doel. Als het tenminste niet haar of andermans kinderen zijn
pi_220807003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Laatst werd hier gesproken over huisje in Brabant. Sorry maar haar figuur vind ik voor een vrouw ook echt niet mooi 😕 Zo blokkerig ofzo, lijkt op minecraft 🙈
Ik vind het ook niet mooi. En ik houd echt wel van getrainde lichamen maar het lijkt bij haar uit verhouding te zijn.
pi_220807174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:

Dit zijn wij alleen al kwijt voor onze reis, transfer, auto + verblijf, voor 10 dagen. En dat is prima, doen we zelf, maar ga gewoon niet op vakantie als je zo op je centen zit.
pi_220807211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zij was jaren geleden zo leuk, ik kocht ook regelmatig speldjes bij haar voor mijn dochter. Ze was ook heel duidelijk over absoluut geen reclame maken via Instagram, dat was puur voor de leuk. En nu is ze helemaal omgeslagen en niet meer vies van reclames, ze laat zelfs hun kinderen echt bewust reclame maken. En inderdaad 'klopt' haar lichaam niet meer. Ik vind haar ook een beetje obsessief met sporten.

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirp op 16-05-2026 10:16:55 (Aanvulling) ]
pi_220807275
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Dit zijn wij alleen al kwijt voor onze reis, transfer, auto + verblijf, voor 10 dagen. En dat is prima, doen we zelf, maar ga gewoon niet op vakantie als je zo op je centen zit.
Eens. Bij ons kost de accomodatie dat bedrag voor 10 nachten. Daar komt verder alles nog overheen en dit is niet onze enige vakantie dit jaar. En dat is inderdaad een keuze maar ik vind echt dat je gewoon niet moet zeuren over de kosten als je op vakantie gaat. Wees blij dat je de mogelijkheid hebt om op vakantie te gaan.
pi_220807305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Bij ons kost de accomodatie dat bedrag voor 10 nachten. Daar komt verder alles nog overheen en dit is niet onze enige vakantie dit jaar. En dat is inderdaad een keuze maar ik vind echt dat je gewoon niet moet zeuren over de kosten als je op vakantie gaat. Wees blij dat je de mogelijkheid hebt om op vakantie te gaan.
Nou inderdaad. En ik denk dat het ook niet zo is dat zij op de centen móet letten, want volgens mij las ik iets van dat ze nog meer op vakantie gaan?. Dan was het ook nog een ander verhaal.

Wij hebben voor dat bedrag wel all inclusive, maar ons kennende gaan we ook nog regelmatig 'buiten de deur' eten. Vakantie genieten wij juist maximaal (op z'n Mies) van.
pi_220807322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Eerlijk is eerlijk AM heeft echt een sport lichaam! Brede schouders ook maar ook gezond denk ik, en misschien vind ze sporten ook leuk, alleen haar Moteriek 😇 maar ja tis wat het is

Ik denk dat AM gewoon onzeker is, zich daarom zo vastklampt aan alles

Maar net wat jij zegt, dat inzetten van kinderen WALGELIJK! Ook in bikini etc!

DBM mooi shirt meid 😂 die stond niet vooraan bij de fashion tips! Je hebt ook echt lekker zittende pantelons voor haar figuur! Die niet op zo een slobbebroek lijken! en daar kan je best een leuk shirt over maar het is ook echt het combineren.. zie ik ook bij haar kinderen hoor.
Denk dat ze gewoon niet de feeling heeft, net als Debbie en AM!
pi_220807334
Dion is wel een aanpakker he. Ziet er netjes uit. Denk dat de tuin wel mooi wordt bij Sanne. Bakfiets nog niet verkocht
pi_220807346
Zou Sanneke wel gaan grasmaaien als dat er straks is? En voor de plantjes zorgen?
pi_220807374
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij was jaren geleden zo leuk, ik kocht ook regelmatig speldjes bij haar voor mijn dochter. Ze was ook heel duidelijk over absoluut geen reclame maken via Instagram, dat was puur voor de leuk. En nu is ze helemaal omgeslagen en niet meer vies van reclames, ze laat zelfs hun kinderen echt bewust reclame maken. En inderdaad 'klopt' haar lichaam niet meer. Ik vind haar ook een beetje obsessief met sporten.

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst.
Ik ben haar gaan volgen toen ze het vorige huis aan het verbouwen waren, ik vind zulke projecten heel tof. Daarna vond ik haar al gauw minder leuk. Ze was toen heel obsessief bezig met schoonmaken, alles picture perfect. Dat werd steeds erger toen ze haar eerste kind kreeg. Vooral laten zien hoe geweldig ze alles deed en hoeveel ze bezig was met bijv. die speldjes. Tot heel laat ‘s avonds en ‘s ochtends weer heel vroeg. Na de verhuizing ben ik al gauw gestopt met volgen en keek af en toe nog. Toen ben ik geblokkeerd en kijk nu af en toe anoniem. Maar bij haar is alles zo perfect dat het ongeloofwaardig is. En alles wat ze doet lijkt een obsessie. En die kinderen inzetten terwijl ze eerder anti-reclame was is inderdaad een grote omslag.
pi_220807386
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:27 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke wel gaan grasmaaien als dat er straks is? En voor de plantjes zorgen?
Nee dat is voor Dion denk ik. Zou er al iemand verteld hebben dat je voor grasmaaien een grasmaaier moet kopen en van de bank af moet komen.
pi_220807390
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Dion is wel een aanpakker he. Ziet er netjes uit. Denk dat de tuin wel mooi wordt bij Sanne. Bakfiets nog niet verkocht
Eens! Maar echt, hier had Sanneke toch bij kunnen helpen? Ik denk dat zij wacht tot de buitenbank op z’n plek is gezet door Dion en dat zij zich alleen maar van de bank in huis naar de bank in de tuin hoeft te verplaatsen.

Ben wel benieuwd ook naar hun trouwlocatie.
pi_220807397
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:27 schreef Mirp het volgende:
Daar heeft ze geen tijd voor 🤡ze kan al geen haren wassen of dingen opruimen binnen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220807398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben haar gaan volgen toen ze het vorige huis aan het verbouwen waren, ik vind zulke projecten heel tof. Daarna vond ik haar al gauw minder leuk. Ze was toen heel obsessief bezig met schoonmaken, alles picture perfect. Dat werd steeds erger toen ze haar eerste kind kreeg. Vooral laten zien hoe geweldig ze alles deed en hoeveel ze bezig was met bijv. die speldjes. Tot heel laat ‘s avonds en ‘s ochtends weer heel vroeg. Na de verhuizing ben ik al gauw gestopt met volgen en keek af en toe nog. Toen ben ik geblokkeerd en kijk nu af en toe anoniem. Maar bij haar is alles zo perfect dat het ongeloofwaardig is. En alles wat ze doet lijkt een obsessie. En die kinderen inzetten terwijl ze eerder anti-reclame was is inderdaad een grote omslag.
Ja dat klopt wel, bij haar lijkt alles wel perfect. Huis, die kindjes, zij zelf, de vakanties. Alles lijkt zo mooi en vredig. En daar geloof ik nooit zo in. Ook alles zo beige in huis net als huisjemerlin.
pi_220807400
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee dat is voor Dion denk ik. Zou er al iemand verteld hebben dat je voor grasmaaien een grasmaaier moet kopen en van de bank af moet komen.
Kopen? Als je dat tegen Sanneke zegt loopt ze al buiten!
pi_220807407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens! Maar echt, hier had Sanneke toch bij kunnen helpen? Ik denk dat zij wacht tot de buitenbank op z’n plek is gezet door Dion en dat zij zich alleen maar van de bank in huis naar de bank in de tuin hoeft te verplaatsen.

Ben wel benieuwd ook naar hun trouwlocatie.
Ik ben vooral benieuwd wie die trouwlocatie / bruiloft gaat betalen. Ik voel weer een zielige open tikkie-link aankomen.
pi_220807425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk AM heeft echt een sport lichaam! Brede schouders ook maar ook gezond denk ik, en misschien vind ze sporten ook leuk, alleen haar Moteriek 😇 maar ja tis wat het is
Ze hebben goede genen. Ik zou van taart bij de lunch en het diner dichtgroeien..
pi_220807607
Ik snap de tuin van Sanneke niet. Geen tegels bij de ingang van de schuur?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220807608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben goede genen. Ik zou van taart bij de lunch en het diner dichtgroeien..
Echt he, die leven op suiker maar inderdaad niet te dik.
pi_220807610
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook 😂😂😂
pi_220807669
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:40 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd wie die trouwlocatie / bruiloft gaat betalen. Ik voel weer een zielige open tikkie-link aankomen.
Gezien hun sociale kring kan ik mij niet voorstellen dat het een groot feest wordt.
pi_220807689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik snap de tuin van Sanneke niet. Geen tegels bij de ingang van de schuur?
Ik keek eerst zonder geluid maar net gekeken met geluid en ze zegt dat de rest gras wordt. Ik dacht dat er nog wel een pad zou komen maar blijkbaar niet. Niet praktisch.
pi_220807692
Hoe zou de verdeling zijn van Judith’s vakantie? Zou zus voor Bob ook meebetalen of neemt Judith dat helemaal op zich
pi_220807694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gezien hun sociale kring kan ik mij niet voorstellen dat het een groot feest wordt.
Dat denk ik ook. Maar bij een ista perfect leven(waar ze van droomt) daar hoort een grootse bruiloft bij. Linksom of rechtsom. Sanneke wil dat!!!! En heeft er recht op denkt ze?
pi_220807750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou de verdeling zijn van Judith’s vakantie? Zou zus voor Bob ook meebetalen of neemt Judith dat helemaal op zich
Ik zie gewoon voor me dat Judith en Ilse gaan staan bakkeleien over wie het ijsje of de lunch betaald. Of dat Judith vindt dat Ilse meer moet betalen omdat zij wijn bij het diner dronk.
pi_220807779
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik zie gewoon voor me dat Judith en Ilse gaan staan bakkeleien over wie het ijsje of de lunch betaald. Of dat Judith vindt dat Ilse meer moet betalen omdat zij wijn bij het diner dronk.
Nah volgens mij is die zus redelijk gul. We lezen toch vaak iets van dat die zus trakteert. Ze kent Judith natuurlijk langer dan vandaag en weet waarschijnlijk dat als ze enig comfort wil op vakantie dat zij dan ook de meerprijs betaalt.
pi_220807780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee maar nog steeds niet gratis. Ze wilde toch ook een dure jurk? Peppie en M moeten natuurlijk in pak. Mooie ringen, overdadige taart. Ik hoor de kassa al rinkelen.
pi_220807812
AM heeft geen sportlichaam, ze is gewoon slank .

Ze eten daar veel, vooral ongezond, vet en suikerrijk, dus echt fris en gezond zien ze er dan weer niet uit.

Voor een mooi lijf moet je toch echt moeite doen, goede genen of niet.
pi_220807899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Ze eten daar veel, vooral ongezond, vet en suikerrijk, dus echt fris en gezond zien ze er dan weer niet uit.

Ze is idd gewoon slank, verder ziet ze er grauw (dus in mijn ogen ongezond) uit. Dat je slank bent zegt weinig over hoe het er van binnen uitziet. Ook de aders van een slank persoon slibben dicht, maar AM denkt nog steeds dat ze lekker gezond bezig is met haar ene koekje weglaten om de hammen weg te werken.

Eerst had ze een samenwerking met Lot Beukers (die ik nog steeds niet snap maar goed), Lot houdt een voedingspatroon van 80/20 aan. 80% voedzaam en gezond, 20% ongezondere keuzes. AM doet dit ook, maar dan andersom 😅
pi_220807902
Bij Pris is het ook weer gedoe met de bestellingen. Zij heeft het nooit echt goed op de rit die webshop.
Zo chaotisch als ze is zo runt zij de shop ook. Blij dat ik niks met dat macrame heb en geen moederdagknutsel besteld heb bij haar.

Hoewel zij wel een leuk gezin heeft en die kinderen groeien op in een warm nest. Daarom volg ik haar ook
pi_220808040
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef Mirp het volgende:

[..]

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst. dit inderdaad 😅
pi_220808172
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
Bij Pris is het ook weer gedoe met de bestellingen. Zij heeft het nooit echt goed op de rit die webshop.
Zo chaotisch als ze is zo runt zij de shop ook. Blij dat ik niks met dat macrame heb en geen moederdagknutsel besteld heb bij haar.

Hoewel zij wel een leuk gezin heeft en die kinderen groeien op in een warm nest. Daarom volg ik haar ook
Ik heb ook een webshop, maar ik verkoop nooit iets dat ik niet op voorraad heb.
pi_220808188

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze is idd gewoon slank, verder ziet ze er grauw (dus in mijn ogen ongezond) uit. Dat je slank bent zegt weinig over hoe het er van binnen uitziet. Ook de aders van een slank persoon slibben dicht, maar AM denkt nog steeds dat ze lekker gezond bezig is met haar ene koekje weglaten om de hammen weg te werken.

Eerst had ze een samenwerking met Lot Beukers (die ik nog steeds niet snap maar goed), Lot houdt een voedingspatroon van 80/20 aan. 80% voedzaam en gezond, 20% ongezondere keuzes. AM doet dit ook, maar dan andersom 😅
😁
pi_220808221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Maar bij een ista perfect leven(waar ze van droomt) daar hoort een grootse bruiloft bij. Linksom of rechtsom. Sanneke wil dat!!!! En heeft er recht op denkt ze?
Misschien zoekt ze sponsors
pi_220808223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja, dat beeld heb ik dus ook
pi_220808227
quote:

Het is daar ook niet echt professioneel lijkt het, meer het hobby idee
pi_220808230
Grappig dat jullie allemaal weten hoe Sanneke en Dion willen trouwen haha…
pi_220808253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Grappig dat jullie allemaal weten hoe Sanneke en Dion willen trouwen haha…
Heeft ze zelf al meerdere dingen over verteld: zij wil een jurk waar 1,5 jaar levertijd op zit, moet een feest worden met een soort food festival en kindvriendelijk.
pi_220808280
quote:

Ik vind het zeer onprofessioneel. Eerst zorgen dat je genoeg materialen binnen hebt voor je het online zet. Maar het gaat keer op keer mis.
Maar kennelijk blijft het, met vlagen, goed draaien.

Jeanine Bzzonder filmt de traumahelicopter kijken die in de buurt staat "voor een minder leuke reden". En gaat daarna ook nog even kijken met de kinderen 8)7
pi_220808292
Ik denk dat Annemarie vooral heel weinig eet. Ze eten vaak taart, maar die taart, daar eten ze met een groot gezin dan twee dagen van. Dus, of superkleine porties of de helft neemt niet. Avondeten is ook altijd superweinig, de hele familie lijkt vooral op de zadencrackers te leven.
pi_220808370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het zeer onprofessioneel. Eerst zorgen dat je genoeg materialen binnen hebt voor je het online zet. Maar het gaat keer op keer mis.

Jeanine Bzzonder filmt de traumahelicopter kijken die in de buurt staat "voor een minder leuke reden". En gaat daarna ook nog even kijken met de kinderen 8)7
Ja bij die traumahelicopter kreeg ik ook AM op mijn netvlies.
Die vond dat ook ooit een storie waard
pi_220808509
Pris heb ik jaren geleden al ontvolgd. Tegen zoveel chaos kan ik echt niet.
pi_220808546
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, bij haar lijkt alles wel perfect. Huis, die kindjes, zij zelf, de vakanties. Alles lijkt zo mooi en vredig. En daar geloof ik nooit zo in. Ook alles zo beige in huis net als huisjemerlin.
Toch vind ik haar huis wel heel mooi en niet eens zo sad beige. Dat was al groot genoeg geweest wat mij betreft, die boerderij wordt nog tig keer zo groot. Maar... staat op een plek waar ik niet zou willen wonen.
pi_220808602
De Nagelkerkjes: Jan zijn bakkershart ging er sneller van slaan. Over gewauwel gesproken, want hij heeft vooral een vrijetijd-zonder-kinderen-hart. Je jongste kinderen dumpen, je pubers moeten het maar uitzoeken, en zelf weer de hort op. En dan laten zien dat een echte Franse croissant maar 1,40 kost. En ondertussen lachen dat je in je eigen winkel je croissants afbakt (want bijna geen enkele bakker maakt ze nog zelf) en de hoofdprijs rekent.
pi_220808619
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Het enige wat, vergeleken bij haar en de kinderen, tijdens de vakanties uit de toon valt, is haar man. En dat bedoel ik niet negatief maar hij is gewoon niet zo gestyled en picture perfect als zij en de kinderen.
pi_220808625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Toch vind ik haar huis wel heel mooi en niet eens zo sad beige. Dat was al groot genoeg geweest wat mij betreft, die boerderij wordt nog tig keer zo groot. Maar... staat op een plek waar ik niet zou willen wonen.
Haar huis is prachtig en de boerderij wordt vast een plaatje maar het is wel vooral heel veel uiterlijk vertoon.
pi_220808659
Sanne heeft het over een bruiloft waar ook de kinderen de ruimte hebben oid. Welke kinderen? En waarom spreekt ze niet af met de ouders?
pi_220808664
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nee maar nog steeds niet gratis. Ze wilde toch ook een dure jurk? Peppie en M moeten natuurlijk in pak. Mooie ringen, overdadige taart. Ik hoor de kassa al rinkelen.
Tuurlijk hoopt ze op spondeals!
pi_220808665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:26 schreef Roesssst het volgende:
Pris heb ik jaren geleden al ontvolgd. Tegen zoveel chaos kan ik echt niet.
Ik heb niet zo´n moeite met de chaos. Wel met dat ze dat, samen met haar gezin, haar USP maakt.
pi_220808674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over een bruiloft waar ook de kinderen de ruimte hebben oid. Welke kinderen? En waarom spreekt ze niet af met de ouders?
Er is een neefje van 2.5 laatst op familie weekend mee.... denk dat ze die bedoeld
pi_220808975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:54 schreef Harper het volgende:

[..]

Aso
pi_220809018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er is een neefje van 2.5 laatst op familie weekend mee.... denk dat ze die bedoeld
Ze heeft het over ‘al die kindjes.’ Toch apart dat je dan nooit iets ziet of hoort over een sociale kring en dat ze van ma-vrij op de bank zit te wachten tot Dion weer thuis is van zijn werk.
pi_220809034
Als je ziet hoeveel bestellingen daar wekelijks de deur uitgaan als ze wel online is, is echt bizar hoor. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op haar marketing. Ze heeft ook een hoge gunfactor, denk ik. Ik heb soms al boze klanten als postNL een dag later bezorgt dan beloofd. Ik zou het daarom dus ook nooit aandurven om iets te verkopen wat ik niet online heb of binnen een dag kan maken.
pi_220809209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je ziet hoeveel bestellingen daar wekelijks de deur uitgaan als ze wel online is, is echt bizar hoor. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op haar marketing. Ze heeft ook een hoge gunfactor, denk ik. Ik heb soms al boze klanten als postNL een dag later bezorgt dan beloofd. Ik zou het daarom dus ook nooit aandurven om iets te verkopen wat ik niet online heb of binnen een dag kan maken.
Gunfactor inderdaad.
Ook veel christelijke clubjes en dat bedoel ik niet vervelend. Zie jij bij de kliek van lies ook. Heel veel bestellingen uit de christelijke hoek. Daarvan zit zij nu lekker in Griekenland, de olie is piramide verkoop. Dat heeft Pris dan niet
pi_220809315
Dbm die de Autisme kaart trekt als excuus voor haar kleding. Zeg gewoon: het boeit me niet hoe ik er uitzie als het maar makkelijk zit. Punt. Dat gewauwel over emmertje driekwart vol en teveel prikkels voor gewone kleding.
pi_220809342
Zou dbm zwanger zijn?
pi_220809354
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:46 schreef Miepje77 het volgende:
Zou dbm zwanger zijn?
Waarom denk je dat?
pi_220809435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:56 schreef Tarantelle het volgende:
Ik denk dat Annemarie vooral heel weinig eet. Ze eten vaak taart, maar die taart, daar eten ze met een groot gezin dan twee dagen van. Dus, of superkleine porties of de helft neemt niet. Avondeten is ook altijd superweinig, de hele familie lijkt vooral op de zadencrackers te leven.
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Flinke hompen, met chocola, slagroom, mascarpone etc. En dat ‘voor bij de lunch’ of als toetje. Geen eenhapsporties.
pi_220809446
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Omdat ze een geheimpje bewaard heeft voor ons denk ik (dat Miep dat denkt).
pi_220809486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Aso
De heli is stuk en ze wachten op een monteur, er is geen inzet meer zeg maar.
pi_220809504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Flinke hompen, met chocola, slagroom, mascarpone etc. En dat ‘voor bij de lunch’ of als toetje. Geen eenhapsporties.
Let maar eens goed op: ze eten er altijd de volgende dag nog een keer van. Hier een kleiner gezin, maar als ik iets bak gaat het altijd dezelfde dag op. Ik denk dat het zo'n houding van Annemarie is en een beeld dat ze wil schetsen. Het zou mij niets verbazen als ze zelf niet of maar een paar happen neemt.
pi_220809603
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:00 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Aaaah, daar heb in overheen gelezen/geluisterd.
  Moderator zaterdag 16 mei 2026 @ 15:21:50 #101
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220809749
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:00 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Hmm, ik vond het eerder klinken alsof ze zich in heeft geschreven voor iets sportiefs? Het kwam zo in de opsomming van haar sportprestaties.
Een 5K rennen of een hyrox ofzo :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220809785
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:04 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
De heli is stuk en ze wachten op een monteur, er is geen inzet meer zeg maar.
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.
pi_220809924
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:07 schreef Tarantelle het volgende:

[..]
Let maar eens goed op: ze eten er altijd de volgende dag nog een keer van. Hier een kleiner gezin, maar als ik iets bak gaat het altijd dezelfde dag op. Ik denk dat het zo'n houding van Annemarie is en een beeld dat ze wil schetsen. Het zou mij niets verbazen als ze zelf niet of maar een paar happen neemt.
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
pi_220809939
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:24 schreef Harper het volgende:

[..]
Toen ze de eerste foto nam was dat (nog) niet het geval.
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
pi_220809963
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En de chocola bij de wijn. Maar wie weet kotst ze het allemaal daarna weer uit. We zien het niet hè, dus baseer ik me maar op wat ik wel zie.
Maar je ziet het niet, dat is nou net het probleem 😀.

Ik heb ook zo'n collega: altijd foto's met veel eten, gebak enzovoort. Daar eet ze dan 1 hapje van en de rest geeft ze aan haar man.
pi_220810024
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:31 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Als ze het uit zou kotsen zou dat wel de erbarmelijke staat van haar tanden verklaren.
pi_220810075
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft het over ‘al die kindjes.’ Toch apart dat je dan nooit iets ziet of hoort over een sociale kring en dat ze van ma-vrij op de bank zit te wachten tot Dion weer thuis is van zijn werk.
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?
pi_220810128
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Maar vanaf een afstand is dat toch niet zo'n probleem (er staat niemand herkenbaar op, deelt niks over de situatie), als ze er naast gaat staan en dan foto's maken is wat anders. Ik zou het niet plaatsen maar ben geen influencers.
Ik vind dat niet oké.
Die helicopter is er niet voor niks, er is iets ernstigs aan de hand. Dat hoef je echt niet te fotograferen.
Ja, ze zette een blokje over de mensen in haar story maar zij heeft ze dus wel op de foto.
pi_220810396
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Ze heeft al een tijdje een geheimpje bewaard voor ons.
pi_220810541
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:48 schreef brilduiker1973 het volgende:

[..]
Ja apart hè. Ik dacht huh wie dan? En zijn die kindjes dan nooit op bezoek geweest in de keet? Zou juist zo leuk zijn voor M. Of misschien hoopt ze dat haar vroegere flu flu vriendinnen met kinderen komen?
Ja of dat AM komt met haar kinderschare of zo?
pi_220810581
Ik vind AM geen sportief lichaam hebben. Slank, dat wel, maar dat maakt je nog niet sportief. Als je haar oefeningen ziet doen in haar bootcamp, gaat het heel vaak mis met haar houding (mogelijk mede te verklaren door gebrek aan core/spieren). Ook niet de beste trainers die zo'n houding niet corrigeren... Het is geen toonbeeld van efficiënt trainen.
pi_220810655
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
pi_220810724
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Dbm lekker aan het ragebaiten. Zou best kunnen dat ze zwanger is, zo las ik het ook. Dat ze daarom minder sport. Aan de andere kant verwacht ik dat ze direct zou stoppen met sporten als ze zwanger zou zijn. Dus een wedstrijd kan ook heel goed
Nee joh die is niet zwanger
Zal wel iets met sport te maken hebben of ze heeft eindelijk een samenwerking te pakken
pi_220810800
Mag ik een voorspelling doen? (Geheimpje dbm) ze plaatste laatst bericht over pcos en glp-1 dat dat de oplossing zou zijn enzo... ze plaatst dat ze af is gevallen... maar we zien ook dat ze eet en dat dat niet zuinig is...
Ik denk dat ze gaat vertellen dat ze ook aan de Debbie spuitjes zit..
pi_220810906
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:07 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Mag ik een voorspelling doen? (Geheimpje dbm) ze plaatste laatst bericht over pcos en glp-1 dat dat de oplossing zou zijn enzo... ze plaatst dat ze af is gevallen... maar we zien ook dat ze eet en dat dat niet zuinig is...
Ik denk dat ze gaat vertellen dat ze ook aan de Debbie spuitjes zit..
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?
pi_220810922
Om eerlijk te zijn dacht ik bij de laatste story van DBM 'oei je bent aangekomen ipv af aan het vallen'.
pi_220811026
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:32 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Heel vaak snap ik het niet, maar in het geval van Jeanine nog wel ergens. Zeker omdat ze er ook bijzet dat Wilfred dit nog heel graag wil doen. Gezien de mensen die er nu al staan, was ie toen al stuk.

Ik loop wat achter hoor, maar: Welk van de kinderen van DBM heeft zoveel medische zorg nodig dat ze recht op thuiszorg hebben? Ze omschrijft het als of dat elke dag/week nodig is?

[ Bericht 10% gewijzigd door Joleinuitdestad op 16-05-2026 17:34:19 ]
pi_220811158
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 16:55 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Minder dan niks kan niet, toch...?
pi_220811322
Ik vind die foto’s bij Tamara ook echt niet sorry voor vieze mannetjes en vrouwtjes is dit de juiste pagina
pi_220811486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 17:17 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hmm ja zou kunnen maar is het niet zo dat je met die spuitjes veel minder kan eten?
In theorie kan je eten wilt alleen schijn je eerder vol te zitten en roept je lichaam minder om eten.. maar als je je vol blijft proppen met meuk voel je je niet zo lekker maar het kan wel gewoon
pi_220811751
Ze gaat hardlopen 😂🤣😂 sinds wanneer is geheimpje synoniem van grapje
pi_220811792
Ik ben echt de laatste die zal zeggen dat iets niet kan vanwege gewicht, maar hardlopen met dit gewicht kan gewoon niet. Binnen de korste keren zal ze (flinke) blessures hebben. Er zijn zat sporten die wel kunnen met wat extra gewicht, maar hardlopen is echt heel slecht voor haar lijf.
pi_220811817
Hardlopen echt die meid is krankzinnig wat een geheim 🤐
pi_220811872
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Hardlopen echt die meid is krankzinnig wat een geheim 🤐
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haar
pi_220811955
Ik ben ineens geblokkeerd door Sanneke. Nooit iets negatiefs gepost of lelijk gedaan op haar Insta. Nou zeg..
pi_220812035
Ik vind trouwens die tekening van Maen (minibelle) best wel raar?
pi_220812107
G die plaats moest maken voor de uit huis wonende dochter ... #irritatiemomentje #zwakvoorguus #AM
pi_220812113
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik ben echt de laatste die zal zeggen dat iets niet kan vanwege gewicht, maar hardlopen met dit gewicht kan gewoon niet. Binnen de korste keren zal ze (flinke) blessures hebben. Er zijn zat sporten die wel kunnen met wat extra gewicht, maar hardlopen is echt heel slecht voor haar lijf.
Heeft ze iig een geldige reden om niet 5x per week naar de sportschool te hoeven. Wat ze nooit heeft gedaan.
pi_220812140
DBM hardloopt nu 2 km in 30 minuten. Ik loop met m’n kinderen naar m’n ouders. Die wonen 2 km verder en dat is dus ook 30 minuten wandelen. Ehm..
pi_220812141
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef AnnArt het volgende:
G die plaats moest maken voor de uit huis wonende dochter ... #irritatiemomentje #zwakvoorguus #AM
Ja en hoe AM dat ook vriendelijk zei
  zaterdag 16 mei 2026 @ 19:25:27 #131
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220812196
quote:
Vooral als die heupen zo slecht zijn als ze zegt.
pi_220812239
Whoaaaah wat een geheimpje bij dbm!!!!! Nooooooit verwacht en had ik ook echt niet kunnen raden! En ik maar denken aan een zwangerschap, little did I know!!!

Edit: vind het heel goed van dr. Maar om dit nou als geheimpje te bestempelen? Dan heb ik zo’n 100 geheimpjes
pi_220812252
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:19 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM hardloopt nu 2 km in 30 minuten. Ik loop met m’n kinderen naar m’n ouders. Die wonen 2 km verder en dat is dus ook 30 minuten wandelen. Ehm..
Dat is 15 minuten/km. Dat is langzamer dan wandeltempo. Dan wil ik niet weten wat haar wandeltempo is.
pi_220812265
quote:
Ik weet niet hoe zwaar Kim is maar er lopen best veel mensen die wellicht veel te zwaar zijn, en ook gewoon zonder blessures lopen. Dus ik begrijp niet waarom je dit zegt.
pi_220812281
quote:
in een normaal wandeltempo loop ik 20 minuten over 2 km
pi_220812301
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef miep123456 het volgende:

[..]
in een normaal wandeltempo loop ik 20 minuten over 2 km
Wandelen is gemiddeld 5 km per uur
pi_220812310
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:30 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat is 15 minuten/km. Dat is langzamer dan wandeltempo. Dan wil ik niet weten wat haar wandeltempo is.
Korte beentjes he!
pi_220812375
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Korte beentjes he!
Dat zal het zijn. Wandeltempo is dan 2 p/u?
pi_220812399
of zal ze een typefout hebben gemaakt over die 2 km in 30 minuten.
pi_220812440
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:15 schreef AnnArt het volgende:
Het viel mij ook op. Dat de rangorde even duidelijk mag zijn.
Heel sneu.
pi_220812471
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:44 schreef miep123456 het volgende:
of zal ze een typefout hebben gemaakt over die 2 km in 30 minuten.
Ja ze maakt wel vaker typfouten, bijvoorbeeld dat ze 5x sport, of 20.000 stappen doet.
pi_220812500
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja ze maakt wel vaker typfouten, bijvoorbeeld dat ze 5x sport, of 20.000 stappen doet.
Dyscalculalie :+
pi_220812580
Ik had een hele fitte sad beige partner verwacht bij Huisje in Brabant. Is het een jolige iets te dikke bouwvakker. Dat had ik echt nooit verwacht!

Wel eentje met gouden handjes, prachtig huis maar het is mij allemaal iets té perfect en materialistisch wat zij laat zien.
pi_220812596
2 km in een half uur... Dat is ongeveer hetzelfde tempo als de avondvierdaagse 5km hier in het dorp. Dat is geen hardlopen Kim en kom niet aan met dat je korte kroketbeentjes hebt. Denk dat de gemiddelde kinderbenen hier korter zijn dan die van jou.
pi_220812606
Meer dan trots haar besties Lisanne en Nino!

[ Bericht 23% gewijzigd door Moppie1982 op 16-05-2026 20:00:13 (Wou een quote doen ging mis ) ]
pi_220812608
quote:
Ik dacht al lees ik het nu verkeerd? Gemiddeld looptempo zal rond de 5km per uur zijn. Toevallig deze week een rondje van 5km in 53 minuten. Dus die 2 km hardlopen in 30min is, raar?
pi_220812634
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Meer dan trots haar besties Lisanne en Nino!
Kapot sneu :+
pi_220812725
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Dyscalculalie :+
Ja rechtstreeks uit lalaland, net als de rest van haar avonturen
pi_220812830
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:53 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind dat niet oké.
Die helicopter is er niet voor niks, er is iets ernstigs aan de hand. Dat hoef je echt niet te fotograferen.
Ja, ze zette een blokje over de mensen in haar story maar zij heeft ze dus wel op de foto.
De heli stond zo’n beetje voor haar huis, ik kan me voorstellen dat er een foto van gemaakt is en ze is ook niet de enige. Zij heeft alleen een groter bereik.

En nu ik toch uit de meeleesstand ben: love dit topic!
pi_220812930
Hardlopen wordt afgeraden met lipoedeem, zo jammer want ik wou ook zooooo graag hardlopen 🤪
pi_220812946
Over wie post _howcanimakethisaboutme_ dat gaat over een trauma-helicopter?
pi_220812949
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 19:32 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ik weet niet hoe zwaar Kim is maar er lopen best veel mensen die wellicht veel te zwaar zijn, en ook gewoon zonder blessures lopen. Dus ik begrijp niet waarom je dit zegt.
Omdat hardlopen een van de meest blessuregevoeligste sporten is. Met hardlopen belast je je gewrichten 3 tot 4x met je eigen gewicht. Daarnaast is ze geboren zonder heup (oke, dat zegt ze, maar dat is natuurlijk niet zo).

En je hebt overgewicht en je hebt veel overgewicht. Met een BMI van 26, 27 of 28 kun je nog prima hardlopen. Het kan dan ook je wens om af te vallen wel ondersteunen. Met een MBI van meer dan 30 moet je het gewoon niet doen. Mijn inschatting is dat Kim een BMI van meer dan 30 heeft, ook mede dankzij haar lipoedeem.
pi_220812969
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:

[..]
Omdat hardlopen een van de meest blessuregevoeligste sporten is. Met hardlopen belast je je gewrichten 3 tot 4x met je eigen gewicht. Daarnaast is ze geboren zonder heup (oke, dat zegt ze, maar dat is natuurlijk niet zo).

En je hebt overgewicht en je hebt veel overgewicht. Met een BMI van 26, 27 of 28 kun je nog prima hardlopen. Het kan dan ook je wens om af te vallen wel ondersteunen. Met een MBI van meer dan 30 moet je het gewoon niet doen. Mijn inschatting is dat Kim een BMI van meer dan 30 heeft, ook mede dankzij haar lipoedeem.
Als ik zo rond kijk met hardloopruns zie ik best wat mensen die denk ik boven bmi van 30 komen ik denk dat het er aan ligt hoe je loopt.
pi_220813009
DBM is echt een kind met kinderen.
pi_220813176
Ik denk dat ze hardlopen met evy doet dat bouwt rustig op en is idd stukje lopen stukje hardlopen ect.
pi_220813213
2 km in een half uur is zelfs wandelend met een flip, flap of flop (met of zonder loopfiets 😂😂) nog langzaam 😂
pi_220813222
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik denk dat ze hardlopen met evy doet dat bouwt rustig op en is idd stukje lopen stukje hardlopen ect.
Dan is 2 km per half uur nog steeds heel langzaam en dan noem je het nog geen hardlopen.
pi_220813244
Wat hangen die gordijnrails raar bij Sanneke. Heel ver van het raam af, niet tot de zijwanden en aan de ene kant hangen de gordijnen voor schilderijtjes.
pi_220813588
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:43 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat hangen die gordijnrails raar bij Sanneke. Heel ver van het raam af, niet tot de zijwanden en aan de ene kant hangen de gordijnen voor schilderijtjes.
Nou je het zegt, ik zat net te kijken , en alleen te denken , ik heb altijd de gordijnen opgehangen en afgehaald, wat heeft Sanne het makkelijk met zo’n man.
Maar ind , het is net of ze dachten we hebben nog een rails in huis die gebruiken we maar .
Maar de rails is te kort, ik doe altijd van muur tot muur.
En waarom de rails zo ver van het raam af hangt snap ik ook niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220813602
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:38 schreef Loveischocolala het volgende:
nee dat doet ze niet
pi_220813719
Ik bedoel dit niet lullig maar ik vraag me echt af wie Sanneke en Dion dan allemaal willen uitnodigen voor de bruiloft? Ik zie daar eigenlijk nooit iemand voorbij komen behalve de (schoon)familie. Wellicht dat we van Dion niet alles voorbij zien komen maar ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik voorbij heb zien komen dat Sanneke ooit iets met een vriendin ging doen of dat er een vriendin langs kwam. Eigenlijk ook best wel sneu.
pi_220813750
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Nou je het zegt, ik zat net te kijken , en alleen te denken , ik heb altijd de gordijnen opgehangen en afgehaald, wat heeft Sanne het makkelijk met zo’n man.
Maar ind , het is net of ze dachten we hebben nog een rails in huis die gebruiken we maar .
Dat Dion het doet verbaast mij niet meer. Zij doet echt niks. Het ziet er niet uit en op deze manier komt er nog steeds licht de kamer in.
pi_220813800
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef Moondance het volgende:
Ik bedoel dit niet lullig maar ik vraag me echt af wie Sanneke en Dion dan allemaal willen uitnodigen voor de bruiloft? Ik zie daar eigenlijk nooit iemand voorbij komen behalve de (schoon)familie. Wellicht dat we van Dion niet alles voorbij zien komen maar ik kan me eigenlijk niet heugen dat ik voorbij heb zien komen dat Sanneke ooit iets met een vriendin ging doen of dat er een vriendin langs kwam. Eigenlijk ook best wel sneu.
En er kwam bijna niemand op kraambezoek. Dan komen er toch ook niet veel naar een huwelijk?
pi_220814271
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat Dion het doet verbaast mij niet meer. Zij doet echt niks. Het ziet er niet uit en op deze manier komt er nog steeds licht de kamer in.
Heel raar idd maakt de hele kamer ineens lelijk en zal nog steeds een bak met licht langkomen
pi_220814364
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:31 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Heel raar idd maakt de hele kamer ineens lelijk en zal nog steeds een bak met licht langkomen
Gevalletje niet over nagedacht.

Ik keek op TT een filmpje terug omdat ik me afvroeg of de rails er nog hingen van de vorige bewoner. Dat was niet zo dus blijkbaar hebben ze zelf bedacht dat dit prima is😬
pi_220814447
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Had de rails dan in de hoek laten beginnen of eindigen. Of een stukje bij kopen
pi_220814902
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 21:38 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Had de rails dan in de hoek laten beginnen of eindigen. Of een stukje bij kopen
Ja ind
pi_220814996
Wat loopt MCW nou weer te bazelen over eindelijk niet meer alles alleen hoeven doen etc.. die vrouw is volgens mij hooguit 48 uur alleen geweest in heel 2026
pi_220815044
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Wat loopt MCW nou weer te bazelen over eindelijk niet meer alles alleen hoeven doen etc.. die vrouw is volgens mij hooguit 48 uur alleen geweest in heel 2026
Hahaha, ik wilde iets soortgelijks schrijven. Weer een flinke trap na voor KB en JvP of bedoelt ze die 2 maanden tussen einde poly en samenwonen met Timmie? Toen deed ze trouwens ook niks alleen.
pi_220815078
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:00 schreef Missinglink24 het volgende:
Ja ik wilde eigenlijk een berichtje sturen van euh 1 sept gingen je exen weg, 2 maanden later woonde hij er al EN je hebt nog een nanny, schoonmaakhulp. Zal wel meevallen met je alles alleen moeten doen. Maar dan word ik waarschijnlijk geblokt ghehe
pi_220815150
Mies doet al jaren niks meer alleen. Zo over het paard getild zij.
pi_220815279
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:03 schreef Tweetheelepels het volgende:

[..]
Ja ik wilde eigenlijk een berichtje sturen van euh 1 sept gingen je exen weg, 2 maanden later woonde hij er al EN je hebt nog een nanny, schoonmaakhulp. Zal wel meevallen met je alles alleen moeten doen. Maar dan word ik waarschijnlijk geblokt ghehe
Precies dit 🤣
Die stitchtrui van Olivia met joggingbroek vind ik ook niks voor MCW, zou Koen die voor z’n dochter gekocht hebben omdat ze die zo graag wilde vraag ik me dan af 😬
pi_220815325
Ik ben door jullie even anoniem bij Sanneke wezen kijken. Bedoel; een gordijn kan je weinig aan verkeerd doen dus hoe erg zal het zijn als jullie er ‘massaal’ over posten..? Maar jeetje, dit is echt knap. Het raam is smal, dus het kan inderdaad wel verduisteren, maar hang heb dan niet midden in de kamer.

En hoe ze praat over het trouw feest kwam ik al helemaal niet bij. Als je voor het eerst kijkt, denk je; oké. Logisch. Maar als je ze langer ‘volgt’ roept dit de nodige vragen op😂
pi_220815485
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:44 schreef Lostit het volgende:

[..]
Als ze het uit zou kotsen zou dat wel de erbarmelijke staat van haar tanden verklaren.
Ze drinkt alleen maar koffie, thee en wijn. Dat verklaart de staat van haar tanden ook wel, denk ik 😉.

Oh en hoe ze G. toespreekt inderdaad. Hoe vriendelijk weer, bah.
pi_220815828
Iemand die weet waar de verwijderde story van famkoning over ging?
pi_220816396
DBM; je leest met regelmaat mee. Ff een tip; reageer met het account van Nino en Lisanne niet standaard direct achter elkaar, dan valt het je nieuwe volgers minder op dat je met jezelf gesprekken aan gaat.
Het is echt wel heel triest. Heb eens een aantal berichten de reacties van nino en lisanme op gezocht en heb met je te doen dat je het nodig hebt om dit te doen.
pi_220816556
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hahaha, ik wilde iets soortgelijks schrijven. Weer een flinke trap na voor KB en JvP of bedoelt ze die 2 maanden tussen einde poly en samenwonen met Timmie? Toen deed ze trouwens ook niks alleen.
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.

Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.

Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
pi_220816620
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef Hondenbaasje123 het volgende:
Die stitchtrui van Olivia met joggingbroek vind ik ook niks voor MCW, zou Koen die voor z’n dochter gekocht hebben omdat ze die zo graag wilde vraag ik me dan af 😬
Haha duidelijk geen Zot&Sientje inderdaad.
Waren de kinderen misschien maandag bij Koen en dat MCW ze dinsdag uit school haalde? Lijkt me wel heel kort en rommelig voor die kids maar dat verklaart misschien ook waarom er geen stories van afgelopen maandag 11.05 waren? Ze ging vandaag weer verder met dinsdag (12.05). Maar misschien heb ik wat gemist. Ben niet de trouwste kijker. En nogmaals, hoeft van mij helemaal niet dat ze dagelijks storie plaatst maar net zoals met het weekendje Moraira laatst, post ze heel vaak niets op de dagen dat ze haar melkkoe de klaver niet heeft.

De woensdag storie gaat in ieder geval in het teken van het welness resort staan. Dat zijn we echt de voordelen van flu flu zijn. En wat een reacties ook! Slimme marketing van dat welness resort.

En die storie over dat koken en alles alleen doen. Als dat zo was, dan heeft MCW dat in ieder geval tijdens de poly heel goed kunnen maskeren in haar reels. Zowel qua fyiek alles alleen doen, als ze daar op doelt (al dacht ik me te herinneren dat JvP altijd de was deed en heeft ze echt heel veel ondersteuning gehad in de paar halve weken dat ze alleen op de farm was) als ook mentaal zich alleen voelen. En zou ze dat nu echt allen doen omdat JvP eerder vanmiddag al een storie plaatste over samen koken (met KB)? Sneu. En gevalletje; get over it. Of zou er stiekem nog heel veel oud zeer zitten?
pi_220817001
MCW;
second thoughts; misschien wil ze het inderdaad zo framen dat (mentale) eenzaamheid de reden is dat haar huwelijk met KB, en later dus ook de poly, is stukgelopen.

Dan schuif je - voor jezelf en wellicht ook voor buitenstaanders - de "schuld" van de breuk naar het midden (en liever nog ietsje meer naar KB) i.p.v. dat MCW zelf de 'boosdoener' is omdat ze verliefd werd op een ander (van Timmie is dat nooit duidelijk geworden maar mentaal was MCW vòòr de poly al een hele tijd met haar hoofd bij JvP terwijl MCW getrouwd was- dat heeft ze zelf verklaard in 1 van de happy-de-peppy poly q&a videos).

Geen idee waarom ze dat zou willen "rechtzetten" overigens. Dat gaat buiten haarzelf, KB en JvP echt niemand wat aan (al kan ik er heerlijk over huis-tuin-&-keuken filosoferen). Beter besteden ze nu eindelijk eens een podcast aan dit onderwerp, inclusief alle ins&outs. Dan kunnen ze daarna ook met dat tijdverdrijf stoppen. :P

[ Bericht 26% gewijzigd door Fietsbel26 op 16-05-2026 23:37:31 (Toevoeging- ik ben lang van stof) ]
pi_220817169
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:23 schreef Cattolica het volgende:
Over wie post _howcanimakethisaboutme_ dat gaat over een trauma-helicopter?
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)

[ Bericht 4% gewijzigd door Bloesem81 op 16-05-2026 23:46:52 (Aanvulling ) ]
pi_220817436
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:32 schreef Mallorcameisje het volgende:
Iemand die weet waar de verwijderde story van famkoning over ging?
Vraag ik me ook af ja.
pi_220817572
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 18:53 schreef Earring het volgende:

[..]
Lisanne dn Nino zijn ook heel trots op haar
Haha daar heb ik een volgverzoek ingediend, je raad het al niks meer van vernomen.
Zelfde aantal volgers nog steeds, t is toch een ware soap
pi_220817680
Ze heeft nog wel een loopfiets staan
pi_220817721
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 20:25 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Als ik zo rond kijk met hardloopruns zie ik best wat mensen die denk ik boven bmi van 30 komen ik denk dat het er aan ligt hoe je loopt.
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleert
pi_220817777
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 22:57 schreef TantePien1990 het volgende:
DBM; je leest met regelmaat mee. Ff een tip; reageer met het account van Nino en Lisanne niet standaard direct achter elkaar, dan valt het je nieuwe volgers minder op dat je met jezelf gesprekken aan gaat.
Het is echt wel heel triest. Heb eens een aantal berichten de reacties van nino en lisanme op gezocht en heb met je te doen dat je het nodig hebt om dit te doen.
Nou echt hè, en zeker weten dat ze hier meeleest heb ik al vaker gezien. Ze is echt een heel zielig geval
pi_220817938
Ik denk dat Michelle over een paar jaar zo een spijt krijgt van wat ze allemaal online gedeeld heeft.
Die kinderen kunnen alles straks terug lezen en zien, van hun geboorte tot mama die verliefd werd op een vrouw en hun ouders die in een driehoeksverhouding verder gingen, tot de nieuwe liefde die het helemaal was en dat alles daarvoor vreselijk was.
Waarom wil je dit? Ik kan er echt met mn kop niet bij.
pi_220818151
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:43 schreef Bloesem81 het volgende:

[..]
Sannyzoektgeluk (maar ze heeft het bericht al verwijderd zie ik)

Dank 🙂. Las ik nou ook hier ergens dat bzzonder ook iets had gepost over een trauma-helicopter? Ook dat is weg (?).
pi_220819600
DBM gaat hardlopen.. denk je dat je alles gehad hebt.
Nou, nu zal ze wel naar zo een 4000 calorieën per dag moeten onderhand met al dat vreselijk vele sporten en die enorm actieve levensstijl van haar.
Als ze echt zoveel mankeert als dat ze beweerd zou ik trouwens hardlopen even lekker overslaan als hobby maar goed.
pi_220819719
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:05 schreef Weerikier het volgende:
DBM gaat hardlopen.. denk je dat je alles gehad hebt.
Nou, nu zal ze wel naar zo een 4000 calorieën per dag moeten onderhand met al dat vreselijk vele sporten en die enorm actieve levensstijl van haar.
Als ze echt zoveel mankeert als dat ze beweerd zou ik trouwens hardlopen even lekker overslaan als hobby maar goed.
Het is vooral doen alsof ze zo intensief sport natuurlijk.

Dat intensieve sporten zet ze m.i. grotendeels in scene ( net zoals ze die positieve reacties van " volgers" in scene zet) , maar ze lijkt niet te begrijpen dat je dan ook moet doen alsóf je zoveel eet, en niet echt moet gaan eten als een topsporter. Want dan wordt je dus inderdaad zo dik.

Goede trainers zouden dit ook beter begeleiden trouwens. Geen idee waar zij aan gewichten loopt te sjorren, maar het is in ieder geval geen reclame.

En ze zegt ook de ziekte van Hashimoto te hebben. Dat is natuurlijk echt niet fijn, maar haar leefstijl past dan ook niet helemaal bij de adviezen die artsen hier meestal bij geven.
Misschien kun je je niet aan leefstijladviezen houden als je autisme hebt?

[ Bericht 9% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 17-05-2026 08:40:09 ]
pi_220819759
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:24 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Het zou dan in ieder geval verstandig zijn dat ze daar dan begeleiding in krijgt, hardlooptraining. Ik heb haren hard gelopen en het is niet dat je dat 1,2,3 goed aanleert
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.
pi_220819767
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:38 schreef Weerikier het volgende:
Ik denk dat Michelle over een paar jaar zo een spijt krijgt van wat ze allemaal online gedeeld heeft.
Die kinderen kunnen alles straks terug lezen en zien, van hun geboorte tot mama die verliefd werd op een vrouw en hun ouders die in een driehoeksverhouding verder gingen, tot de nieuwe liefde die het helemaal was en dat alles daarvoor vreselijk was.
Waarom wil je dit? Ik kan er echt met mn kop niet bij.
Ik denk (hoop) dat meer fluflu’s spijt krijgen. Eigenlijk iedereen die zijn/haar kinderen op open accounts heeft gedeeld, ook de niet-fluflu’s.
pi_220819803
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:38 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Als dat net zulke begeleiding is als bij het powerliften komt dat echt niet goed. Die squat die ze van de week deed?? Ik had het hier al gelezen maar dacht dat het misschien wel mee zou vallen. Niet dus.
Dit dus!
En hoezo ga je "intensieve" krachttraining doen als je Hashimoto hebt?
Natuurlijk is het niet fijn als mensen jou en je ziekte niet serieus nemen ( zie klaagpost van DBM ergens op haar insta), maar neem dan om te beginnen jezelf wél serieus!!

Maar goed, iemand die accounts aanmaakt om op zichzelf te gaan reageren is sws de weg volledig kwijt lijkt me.
pi_220820042
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 08:45 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dit dus!
En hoezo ga je "intensieve" krachttraining doen als je Hashimoto hebt?
Natuurlijk is het niet fijn als mensen jou en je ziekte niet serieus nemen ( zie klaagpost van DBM ergens op haar insta), maar neem dan om te beginnen jezelf wél serieus!!

Maar goed, iemand die accounts aanmaakt om op zichzelf te gaan reageren is sws de weg volledig kwijt lijkt me.
Exact dit, ga lekker voor jezelf aan je lijf werken zonder dat je het met de hele wereld deelt. Waarom zou je ook? Ze is niet echt een super interessante persoon om te volgen met al haar gezeur en gezever.
En dat steeds tegenspreken van haar eigen verhalen, je zou er van in de war raken.
Mevrouw doet alsof ze een beroemde influencer is, maar heeft niet door dat ze zichzelf belachelijk maakt. Eigenlijk heel zielig
pi_220820054
Gaan we straks ook het gezemel krijgen dat 'haar run zo fijn was'.
pi_220820083
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:19 schreef ZombieQueen het volgende:
Gaan we straks ook het gezemel krijgen dat 'haar run zo fijn was'.
En dat ze ff-ing moe was maar wel haar karaktertje is geweest. Misschien met sapperdeflap op het loopfietsje mee, 2 kilometertjes maken.
pi_220820136
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:

[..]
Die relatie met Tim heeft ook sowieso overlap met de poly. Het is alleen nooit naar buiten gekomen of zij nou een affaire had met Tim en daardoor Koen en Jacqueline naar elkaar zijn toe gegroeid of dat Michelle en Koen steeds closer werden en daardoor Michelle zich het derde wiel voelde en uiteindelijk met Tim is gegaan.

Ik heb het idee dat ze het met dit soort opmerkingen zinspeelt op de tweede situatie en dan snap ik wel dat dat heel eenzaam kan voelen, als op jouw initiatief er een derde persoon in je huwelijk komt en jij uiteindelijk het derde wiel wordt. Zeker als dat is waar zoveel mensen je altijd voor gewaarschuwd hebben en jij de poly altijd met man en macht hebt verdedigd. Maar ik ben echt veel te nieuwsgierig of dit ook echt zo gegaan is of dat ze het zo probeert te framen en de vork anders in de steek zit.

Dus ja als Koen en Jacqueline eerst naar elkaar toe zijn getrokken en Tim pas daarna op het toneel verscheen dan kan ik me het eenzame gevoel wel voorstellen. Maar technisch gezien slaat het ‘eindelijk niet meer alles alleen moeten doen’ natuurlijk nergens op want in september vertrokken Koen en Jacqueline uit de boerderij en volgens mij trok Tim in november al in. Dus eerst deed ze alles met z’n drieën, toen waren er officieel een paar weken waarin ze zware ondersteuning had van Maudje, familie, het clubhuis, de vriendinnen van vroeger etc. en hoogstwaarschijnlijk Tim ook al gewoon buiten beeld aanwezig was en verscheen hij na een paar weken ook officieel op het toneel. Dus doe alsjeblieft niet alsof je jarenlang een single mom bent geweest die zonder enige vorm van ondersteuning haar eigen boontjes moest doppen. Je hebt echt nooit ook maar iets alleen hoeven doen.
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.
pi_220820164
En Judith heeft weer last van vermoeidheid door de vakantie. Die neemt haar gezondheid ook niet serieus. Wat is er mis met meer rustdagen inlassen tijdens de vakantie?
pi_220820710
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
pi_220820741
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
pi_220820917
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Iedere hardloper begint ergens, als dat bij dbm 2km per 30minuten is dn zij voelt zich daar goed bij, you go girl. Ik denk dat hardlopen met haar benen lastig is als ik soms zie hoe ze gewoon loopt, dus deze keuze snap ik niet. Zou dit ook in overleg met die coach zijn?
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
pi_220820918
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Het zou kunnen, want alleen maar bezig zijn met gewichten is niet echt goed voor je lijf. Ze liep pas ook te klagen over rugpijn, wat ik niet echt gek vind, aangezien ze verder niet echt iets naast het powerliften doet.
pi_220820928
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Met alle respect maar 2 km in een half uur is geen hardlopen. Als zij het hardlopen noemt, helemaal prima.
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.
pi_220821017
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:20 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee dat is het ook niet. Mijn ouders van 80 halen 4 km/u nog met wandelen.
Maar hè... ze wandelt wel😅
Laten we de dag positief beginnen😉
pi_220821129
Ik denk dat als DBM wat wil aan conditie dat ze echt beter kan gaan lopen, stevig doorstappen, elke dag.

Ik heb zelf een veel te hoog BMI en als ik mijn bouw vergelijk denk ik dat ze minstens een BMI van 35 moet hebben. En joh prima als dat zo is, en je wilt er echt wat aan doen top! Ik ben zelf ook bezig, ik heb geen lippoedeem benen zoals zij, maar hardlopen doe ik echt niet nu. Ik heb voor mezelf een gewicht in gedachten wat ik ‘moet’ bereiken voor ik mag hardlopen. Ik ben nl heel blij dat ik nu geen scala aan fysieke klachten heb, en met zoveel gewicht uit het niks gaan hardlopen, naast het ‘liften’ wat ze doet waar ik al rugpijn van krijg bij het kijken lijkt me gewoon niet gezond.
pi_220821308
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_220821383
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk heeft die relatie met Tim overlap met de poly. Welk normaal denkend persoon gaat twee maanden na het uit elkaar gaan samenwonen met de volgende? Dit is echt niet ontstaan tussen 1 sept. en 1 nov. Als zij dat zelf gelooft dan gelooft ze ook in Sinterklaas.
En laten we de scène in het PSV-stadion en de 'andere man' in Moraira niet vergeten. Dat sneue gedoe over alles zelf doen en eenzaamheid. Als er iemand een hele 'village' al dan niet betaald om zich heen heeft is het Mies wel. Ze is gewoon nooit tevreden met wat ze heeft. Dus wie weet komt er ook een moment dat Tim niet meer aan haar eisen voldoet. Ik kan alleen maar hopen dat er dan geen baby bij gekomen is!
pi_220821391
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
2,5 km per 30 minuten is een normaal / rustig wandeltempo, zij loopt nog langzamer. Maar misschien is ze begonnen met interval en loopt ze de 'loopminuten' op standje slak.
pi_220821421
Sanneke heeft het wel hoog in dr bolletje hè met die bruiloft.
De eventuele trouwlocatie mag de hoogste offerte die mogelijk is maken. Handgemaakte trouwjurk met levertijd van een jaar. Make-up artist. Stylist. Bloemist. Videograaf.
Maar Sanneke wil dit "gewoon heel graag".
Nou Dion, jij kan maar beter in de avonduren folders gaan bezorgen of zo want het mag wat kosten allemaal, Sanneke haar droombruiloft.
En tussendoor wordt er natuurlijk ook nog een beetje geklaagd door mevrouw over van alles nog wat. Gaat er echt geen dag voorbij dat zij een keer niet loopt zit te zeiken.
pi_220821441
DBM: ze zegt en schema te volgen, en dat ze sneller wil gaan dan het schema. En tegelijk dat ze als dikkerdje snel moe is en na kort stukje hardlopen al begint te wandelen.

Los daarvan: hardlopen met lipoedeem is niet zo'n heel goed idee owv de impact. Het vetweefsel raakt beschadigd en kan nog meer vocht gaan vasthouden. Gewoon stevig doorstappen zal voor haar in deze fase misschien voldoende cardio zijn, en minder belastend zijn/minder impact hebben op weefsels.
pi_220821442
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?

Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂

Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
pi_220821453
quote:
100%!
pi_220821484
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?

Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂

Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
Van een chalet naar een sociale huurwoning, helemaal niets mis mee, het zegt wel iets over je inkomen Dus doe dan even normaal met wat je wensen zijn voor een bruiloft. En o wee als het straks allemaal niet naar wens is, te duur is, dingen tegen zitten, dan staat de bridezilla helemaal op. Ik zou wel uitkijken voor ik met haar zou gaan samenwerken.
pi_220821486
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
pi_220821549
Ik zat even heel snel de reels van Annemarie door te scannen en het is allemaal vrij nietszeggend met hele snelle beelden. En alhoewel ik eigenlijk niets wil zeggen over de kinderen snap ik de keuze voor een zwarte jurk voor een peuter niet: het ziet er zo depressief uit.

En de kledingreel: het is al eerder gezegd, maar hoe kun je zoiets plaatsen als je daarvoor gezegd hebt dat je je minderjarige kinderen niet meer laat poseren? Zo zie je maar dat Annemarie iets in de rondte roeptoetert. En dan een idiote claim erbij over het welzijn van de kinderen: alsof een influencer ooit wel zal toegeven dat de kinderen geen zin hadden of schade ondervinden. Als een influencer dit over de eigen kinderen (de inkomsten!) zegt dit precies niets.

En waarom offline gaan, je offline tijd volproppen met allerlei samenwerkingen (neem je dan niet gewoon teveel opdrachten aan?) en dan na de vakantie allerlei reels gaan plaatsen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat werkt, nog afgezien van het feit dat het gewoon idioterie is om met je kinderen in de vakantie een heel verplicht programma af te werken omdat je moeder niet goed kan plannen.

Nu ook weer de samenwerking met Fringe. Ik heb Annemarie nog nooit betrapt op enige liefde voor theater of toneel. Ik snap de organisatie werkelijk niet in de keuze voor haar om samen te werken. Kies dan voor iemand die echt van theater en kunst houdt.
pi_220821552
Niet haar stories geluisterd, mijn man zit naast mij en trekt Sanneke helemaal niet. Terecht overigens. :@

Maar zit ze nu al te zeiken over haar bruiloft? Laat haar er lekker voor gaan werken als ze het allemaal zo graag wilt. Ik heb écht met Dion te doen, die kan nooit aan haar wensen voldoen met zijn salaris.

Soms kan nou eenmaal niet alles wat je wilt.
pi_220821609
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 09:31 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith heeft weer last van vermoeidheid door de vakantie. Die neemt haar gezondheid ook niet serieus. Wat is er mis met meer rustdagen inlassen tijdens de vakantie?
Stom mens
pi_220821623
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:44 schreef RipCity het volgende:

[..]
Misschien meteen eentje plaatsen voor een strijkijzer.
Ik dacht dat ik de enige was die mezelf hieraan irriteerde. :')
pi_220821624
En de reis naar Parijs moet ook weer terug verdiend worden, nog geen 3 aardbeien op een kleine taartpunt met een minimaal laagje gele room. En voor zo'n puntje moet je waarschijnlijk ook nog eens de hoofdprijs betalen. Ik haal mijn gebak bij voorkeur bij de bakker, maar dit soort puntjes komen niet in mijn taartdoos.
pi_220821646
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
En die videograaf is nog wel even een dingetje voor Sanneke want ze is zelf natuurlijk ook altijd heel erg bezig met beelden en zo. En wat maakt zij altijd mooie beelden hè, van haar neusgaten en haar kruis.
Ja, die videograaf zal van goeie huize moeten komen want Sanneke heeft er zelf ook héél veel verstand van. 🤣
Misschien kan dbm foto’s komen maken 🫣
pi_220821652
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:09 schreef Weerikier het volgende:
Misschien kan hij goede close ups nemen van haar neusgaten en kruis, da's inderdaad wel een vereiste. Misschien ook bij Dion zodat het safe to say is dat dit hun USP is. _O-
pi_220821733
Ik zat net nog te denken hoe het moet zijn om als influencerkind op te groeien. Zo'n L. ook, dat meisje weet niet beter dan dat er elke week heel veel dozen met spullen en speelgoed binnen komen en dat je dan verplicht moet spelen. Dat je in de vakantie heel vaak weg moet, omdat er een promotie gedaan moet worden. Dat je vaak goodiebags krijgt. Dat je verplicht in 10 min 5 setjes kleding moet aantrekken en dat je dan verplicht moet gaan springen voor de camera van je moeder. Dat je vaak moet wisselen van jas, zodat alle jassen goed in beeld komen. Dat je moeder even langs komt met een telefoon voor haar neus als je vader aan het voorlezen is. Dat er bepaalde dingen niet gezegd mogen worden en je verplicht in de camera moet kijken tijdens het eten. Dat er heel veel mensen een mening over je hebben: wildvreemde mensen. Dat mensen kunnen zien hoe je slaapt in je bed. Hoe je je schoenen aantrekt, hoe je in de bakfiets zit. Dat je grote zus altijd verplicht lollig gaat doen als je moeder filmt.

Ik vind het echt wel sneu. Het kind komt niets te kort en liefde is er zo te zien voldoende, maar ze heeft er zelf nooit voor kunnen kiezen om door wildvreemde mensen bekeken te worden en als knuffelkindje te worden beschouwd door volgers. En dan heeft ze ook een moeder wiens wil wet lijkt te zijn.
pi_220821741
Sanneke ziet er weer top uit in haar smoezelige zwaar verkreukte t-shirt
pi_220821776
En die droomjurk, heeft ze al eens jurken doorgepast? Je kan op een totaal ander model uitkomen dan waar je je al die jaren op blindstaar.
En online bestellen van een trouwjurk? Sanneke heeft niet een doorsnee confectie maat (ik bedoel dit absoluut niet onaardig). En als ze nog afvalt tussendoor, je online gekochte bruidsjurk laten vermaken bij een willekeurige kleermaker om de hoek zou ik risico vol noemen😅
pi_220821803
Heb even alles van Sanneke beluisterd.
Ik hoor alleen maar: IK WIL🤣
pi_220821815
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:06 schreef Moondance het volgende:

[..]

We weten het nooit geheel zeker, maar het is sowieso 1 van de 2 scenario's. Óf Koen en Jacqueline trokken meer naar elkaar toe omdat zij meer overeenkomsten hebben met elkaar dan Michelle, en het huwelijk van Michelle en Koen sowieso al niet lekker meer liep hebben ze Jacqueline erbij " genomen "

Of Michelle was haar nieuwe speeltje Jacqueline weer zat, en wilde een nieuw speeltje dat Tim heette en daardoor is de poly geklapt.

Beide zou mij niet verbazen, en ik denk dat 1 van beide scenario's niet ver naast de werkelijkheid zitten.

Die beelden van Michelle en Tim bij dat stadion zijn natuurlijk best al een flinke tijd uitgelekt en toen was alles in de poly zogenaamd nog koek en ei, en nog flink een tijd.

Michelle is denk ik een hele lieve vrouw hoor, als je wegdenkt dat ook zij haar kinderen inzet als materiaal om mee te werken. Maar ze is totaal de realiteit kwijt. Net zoals haar me-time, mevrouw zie je nooit tot amper bij haar eigen bedrijf sinds ze met Tim is. Je ziet haar alleen maar weg en reisjes maken.
Vraag mezelf af wie daar bij Jolienoé verantwoordelijk is voor alles wat zij eerst met zijn 3e deden. Zoals de inkoop e.d.
Michelle is er amper.

Ze is totaal niet meer wie ze gek gezegd 5 jaar geleden was. En mensen veranderen, maar uiteindelijk begrijp ik dan best dat je uit elkaar groeit als partner(s) en dat Jacqueline en Koen dichterbij elkaar zijn gegroeid. Michelle kan niet stilzitten, moet altijd reuring zijn en iets te doen zijn. Als je partner nooit zo was en uiteindelijk zo is geworden en jij juist snakt naar je rust en een normaal leven, snap ik de keuze vanuit Jacqueline en Koen.

Sorry, dit is echt een belachelijk lange analyse. :')
pi_220821855
Ik open net insta en zie een reel van kc.
Het eerste wat ik denk is...je gaat nu dus aan iedereen een inkijkje geven in "het slaapritueel" van je knd.
Die allemaal (?!) meteen na het avondeten naar boven gaan. Tot zover de pubers.
En dan geneuzel over F die niet meer lekker gaat slapen.
En wat blijkt? De kinderen moeten doen alsof ze slapen met een Lotgenootje.
De naam die doet vermoeden alsof het voor getraumatiseerde knd is, maar inmiddels grootschalig gepromoot wordt door kinderen van influencers.
Ik vind het echt zum kotzen.
En alleen maar lovende reacties. Niet te bevatten.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220821991
Er komen wel 11 kinderen bij Sanneke haar bruiloft.
Geen idee waar die vandaan komen..

Of komen net als bij ClosetvanVal of Evi en Mike die van temptation allemaal G fluflu's alsvulling?🤣
pi_220822171
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef MonaB het volgende:
DBM: ze zegt en schema te volgen, en dat ze sneller wil gaan dan het schema. En tegelijk dat ze als dikkerdje snel moe is en na kort stukje hardlopen al begint te wandelen.

Los daarvan: hardlopen met lipoedeem is niet zo'n heel goed idee owv de impact. Het vetweefsel raakt beschadigd en kan nog meer vocht gaan vasthouden. Gewoon stevig doorstappen zal voor haar in deze fase misschien voldoende cardio zijn, en minder belastend zijn/minder impact hebben op weefsels.
Ik heb eerder ook al eens tegen haar gezegd dat cardio in combinatie met lipoedeem beter is dan krachttraining, nu heeft ze juist de kans dat haar benen dikker worden.
pi_220822183
En dan zegt Sanneke dat wat ze uit gaat geven aan locatie en eten/drinken dat boeit haar niet hoeveel dat is. Het boeit haar niet.. Lekker makkelijk lullen als je er zelf niet voor werkt en alle dagen alleen maar op je luie fluit op de bank zit.
pi_220822193
judith: hoe vreemd is het dat zij Bob een paar dagen eerder van school weghaalt omdat ze 3(?) weken op vakantie gaan, maar ze nu wel drie dagen thuis zijn voordat school weer begint. Waarschijnlijk is dit zo omdat de tickets goedkoper waren, maar ik snap school echt niet dat ze hier akkoord op geven. Zeker niet omdat er geen enkele reden is waarom zij buiten de gewone vakanties om weg zou moeten gaan...

AM: zij vertelde altijd zo trots dat zij haar kinderen nooit liet poseren voor de kleding, het moest zo natuurlijk mogelijk gaan... Weg geloofwaardigheid (al was die al weg)

Sanneke: wat heeft zij een bijzonder beeld over haar bruiloft, ze wil een instaperfect bruiloft. Maar wie zouden er allemaal komen? Ze willen graag de 'hoogste' offerte: Eten eten eten willen ze.

[ Bericht 15% gewijzigd door Marielle8585 op 17-05-2026 12:55:54 (Per ongeluk mensen getagd.) ]
pi_220822224
Dbm is aardig rustig op haar insta, zou ze iets hebben meegelezen? Ik las ergens in een reactie, dat ze dus 1 minuut ‘hard’ loopt en dan 2,5 minuut wandelt. Dat is gemiddeld dan rond de 4km/u. Hoe is dat ‘hard’ lopen dan 🙈 Ik snap het allemaal niet, en dat zoiets dan een ‘geheimpje’ is al helemaal niet 🙃
pi_220822231
Miniliefde (Erin) promoot een boek,smartphone loos opgroeien (of zoiets).. de kinderen hebben dan waarschijnlijk geen smartphone maar worden wel vaak gedeeld met de hele wereld via die smartphone van hun moeder. AM oa deelt veel meer maar vind dat ze best nog wat prive deelt over haar zoon.
pi_220822232
Sanneke twijfelt of ze zoveel geld wil uitgeven aan een jurk die ze één dag draagt. Meid, je hebt het geld van volgers uitgegeven aan een bakfiets waar je misschien 10 minuten op hebt gefietst.

Tip: ga all in voor je trouwfeest. Doe het zoals al jaren je droom is. Je leeft maar één keer en als het goed is trouw je ook maar één keer. Er is vast nog budget over van het bij elkaar gebedelde geld voor de verhuizing en anders zijn er vast weer volgers die jou je droomdag gunnen. Toe maar, open een tikkie.
*sarcasme uit.
pi_220822316
Maar zoals ze zelf zegt, ze let er altijd goed op wat ze uitgeeft🤔.
Ik denk dat ze schrikt als ze zo de offerte krijgt. Dat het belachelijk is en dat het niet te betalen is voor de hardwerkende mens.
  zondag 17 mei 2026 @ 12:06:02 #235
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_220822348
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Marielle8585 het volgende:
@:judith: hoe vreemd is het dat zij Bob een paar dagen eerder van school weghaalt omdat ze 3(?) weken op vakantie gaan, maar ze nu wel drie dagen thuis zijn voordat school weer begint. Waarschijnlijk is dit zo omdat de tickets goedkoper waren, maar ik snap school echt niet dat ze hier akkoord op geven. Zeker niet omdat er geen enkele reden is waarom zij buiten de gewone vakanties om weg zou moeten gaan...

@:AM: zij vertelde altijd zo trots dat zij haar kinderen nooit liet poseren voor de kleding, het moest zo natuurlijk mogelijk gaan... Weg geloofwaardigheid (al was die al weg)

@:Sanneke: wat heeft zij een bijzonder beeld over haar bruiloft, ze wil een instaperfect bruiloft. Maar wie zouden er allemaal komen? Ze willen graag de 'hoogste' offerte: Eten eten eten willen ze.
Door je @ en naam combinatie, tag je nu gebruikers van dit forum ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_220822394
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:54 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
2,5 km per 30 minuten is een normaal / rustig wandeltempo, zij loopt nog langzamer. Maar misschien is ze begonnen met interval en loopt ze de 'loopminuten' op standje slak.
ze liep 1 minuut en wandelde daarna 2,5 minuut, met hardlopen met evy wandel je ook tussendoor
pi_220822432
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is aardig rustig op haar insta, zou ze iets hebben meegelezen? Ik las ergens in een reactie, dat ze dus 1 minuut ‘hard’ loopt en dan 2,5 minuut wandelt. Dat is gemiddeld dan rond de 4km/u. Hoe is dat ‘hard’ lopen dan 🙈 Ik snap het allemaal niet, en dat zoiets dan een ‘geheimpje’ is al helemaal niet 🙃
Geheimpje denk ik omdat haar tempo niet hoog is, of bang voor de reacties.
pi_220822652
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Marielle8585 het volgende:
@:judith: hoe vreemd is het dat zij Bob een paar dagen eerder van school weghaalt omdat ze 3(?) weken op vakantie gaan, maar ze nu wel drie dagen thuis zijn voordat school weer begint. Waarschijnlijk is dit zo omdat de tickets goedkoper waren, maar ik snap school echt niet dat ze hier akkoord op geven. Zeker niet omdat er geen enkele reden is waarom zij buiten de gewone vakanties om weg zou moeten gaan...

@:AM: zij vertelde altijd zo trots dat zij haar kinderen nooit liet poseren voor de kleding, het moest zo natuurlijk mogelijk gaan... Weg geloofwaardigheid (al was die al weg)

@:Sanneke: wat heeft zij een bijzonder beeld over haar bruiloft, ze wil een instaperfect bruiloft. Maar wie zouden er allemaal komen? Ze willen graag de 'hoogste' offerte: Eten eten eten willen ze.
Sowieso doet ze dit om goedkopere tickets te krijgen
pi_220822741
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
We weten het nooit geheel zeker, maar het is sowieso 1 van de 2 scenario's. Óf Koen en Jacqueline trokken meer naar elkaar toe omdat zij meer overeenkomsten hebben met elkaar dan Michelle, en het huwelijk van Michelle en Koen sowieso al niet lekker meer liep hebben ze Jacqueline erbij " genomen "

Of Michelle was haar nieuwe speeltje Jacqueline weer zat, en wilde een nieuw speeltje dat Tim heette en daardoor is de poly geklapt.

Beide zou mij niet verbazen, en ik denk dat 1 van beide scenario's niet ver naast de werkelijkheid zitten.

Die beelden van Michelle en Tim bij dat stadion zijn natuurlijk best al een flinke tijd uitgelekt en toen was alles in de poly zogenaamd nog koek en ei, en nog flink een tijd.

Michelle is denk ik een hele lieve vrouw hoor, als je wegdenkt dat ook zij haar kinderen inzet als materiaal om mee te werken. Maar ze is totaal de realiteit kwijt. Net zoals haar me-time, mevrouw zie je nooit tot amper bij haar eigen bedrijf sinds ze met Tim is. Je ziet haar alleen maar weg en reisjes maken.
Vraag mezelf af wie daar bij Jolienoé verantwoordelijk is voor alles wat zij eerst met zijn 3e deden. Zoals de inkoop e.d.
Michelle is er amper.

Ze is totaal niet meer wie ze gek gezegd 5 jaar geleden was. En mensen veranderen, maar uiteindelijk begrijp ik dan best dat je uit elkaar groeit als partner(s) en dat Jacqueline en Koen dichterbij elkaar zijn gegroeid. Michelle kan niet stilzitten, moet altijd reuring zijn en iets te doen zijn. Als je partner nooit zo was en uiteindelijk zo is geworden en jij juist snakt naar je rust en een normaal leven, snap ik de keuze vanuit Jacqueline en Koen.

Sorry, dit is echt een belachelijk lange analyse. :')
Ik denk ook dat het 1 van die 2 scenario's is of een combi.

In de podcast vertelt ze dat ze toen Tim en zij nog in de vriendschapsfase zaten, ze hem altijd mocht bellen en appen als ze niet kon slapen. Lijkt me voor de inmiddels expartner van Tim ook een bijzondere situaties.

Ook vertelt ze dat ze samen bewust de afweging hebben gemaakt dat Tim voorlopig niet terugkeert naar het voetbal omdat hij dan 7 dagen per week weg is en zij is ook alleen maar aan het werk.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:46:40 #240
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220822865
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:12 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Geheimpje denk ik omdat haar tempo niet hoog is, of bang voor de reacties.
Zoiets verwacht ik, een kennis van ons wilde ook als verrassing ineens heel fit zijn, die is ook een beetje een wannabe fluflu :D Alleen dat was niet gelukt, dus toen ging ze daar maar over klagen op Insta in plaats van de transformatie posten :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 12:47:18 #241
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220822887
Dat is sowieso wel iets waar ik erg van kan genieten; wannabe fluflu's die je kent en dan dat ongemak er vanaf zien druipen bij hun posts _O-
pi_220822986
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke twijfelt of ze zoveel geld wil uitgeven aan een jurk die ze één dag draagt. Meid, je hebt het geld van volgers uitgegeven aan een bakfiets waar je misschien 10 minuten op hebt gefietst.

Tip: ga all in voor je trouwfeest. Doe het zoals al jaren je droom is. Je leeft maar één keer en als het goed is trouw je ook maar één keer. Er is vast nog budget over van het bij elkaar gebedelde geld voor de verhuizing en anders zijn er vast weer volgers die jou je droomdag gunnen. Toe maar, open een tikkie.
*sarcasme uit.
"Dus doe maar, gooi me vol met allemaal tips. Ik kan het gebruiken" met dat vervelende zuchtlachje.

Het ligt er niet een heel klein beetje dik bovenop 🤣
Kom maar door sponsors en donateurs.
pi_220823010
Foutje!

[ Bericht 99% gewijzigd door Marielle8585 op 17-05-2026 12:54:57 (Foutje. Per ongeluk gequote ipv aangepast.) ]
pi_220823128
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
"Dus doe maar, gooi me vol met allemaal tips. Ik kan het gebruiken" met dat vervelende zuchtlachje.

Tip: zoek een baan om mee te betalen aan JOUW droom.
pi_220823263
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Tip: zoek een baan om mee te betalen aan JOUW droom.
Als je in de blokkendoos wil, moet je dat ff sturen😂
pi_220823311
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:47 schreef Meke het volgende:
Dat is sowieso wel iets waar ik erg van kan genieten; wannabe fluflu's die je kent en dan dat ongemak er vanaf zien druipen bij hun posts _O-
Ik kom er 2 zeer regelmatig tegen, en vind het zo bizar dat ik echt alles over ze weet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220823345
Tip voor Sanneke; stop met dagelijkse uitstapjes naar Zeeman/Wibra/de supermarkt en zet alles opzij voor die bruiloft.

Natuurlijk gaat ze dit niet doen want een tikkie openen is makkelijker en ze weet van voorgaande keren dat mensen zo dom blijven om te betalen.

Kan zij weer weken huilen dat gemene Gerda’s op een forum er iets van vinden maar ondertussen is haar bankrekening weer gevuld.
pi_220823372
Hahahaha ik heb smakelijk gelachen om Sanneke haar droombruiloft.

Haar droom kost zo ongeveer ¤25.000. Dat wordt werken meid! Dat schoffelt Dion echt niet bij elkaar.

Grapjas.
pi_220823406
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]

En verbazingwekkend gaat ze vast ook minstens een halve bruiloft bij elkaar schooien. Zonder ook maar een leuk filmpje te maken, waarin je niet je slechte huid aan het volsmeren bent, een story met een boer/oprisping eindigt en een rits met wensen opdreunt, die overduidelijk ver boven je budget gaat. Ik weet niet wat ze verwacht van deze "droomdag", maar ik krijg er "een vlag op een modderschuit" gevoel bij. Ze kon niet eens van de bank afkomen om een broodjeslunch voor de mensen te verzorgen, die haar huis hebben opgeknapt. Laat staan dat ze überhaupt hoogspersoonlijk mee heeft geholpen aan haar eigen verhuizing. Ik geloof nog steeds dat Sanneke ervan GENIET om Dion van de ene "dit is nou eenmaal wat ik wil" jankverhaal in het andere te sleuren. Dat hij het fysiek en mentaal volhoudt, is eveneens verbazingwekkend.
pi_220823410
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:

*sarcasme uit.
😂😂😂
pi_220823444
Valt me trouwens mee dat Judith al aan het wassen is. De zonnepanelen leveren niet zoveel op deze dagen🙃
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 13:41:21 #252
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220823450
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik kom er 2 zeer regelmatig tegen, en vind het zo bizar dat ik echt alles over ze weet.
Haha, ja, dat kan ik me ook voorstellen :Y

Ik heb ook een paar oud-collega's, zusje van een vriendin, vrouw van een vriend van mijn partner _O-
pi_220823451
Heeft iemand Sanneke verteld dat ze voor een huwelijk haar bank af moet? Dat er een kans bestaat dat ze de halve dag achter haar kind aansjouwt en dat er veel prikkels zijn op zo'n dag?
En met alle wensen die ze heeft, zou ik minder gaan uitgeven op een dagelijkse basis.

Dit alles opgesomd lijkt me voor Sanneke echt klinken als enorme horror.

En DBM met dr hardlopen, heb het ff opgezocht, maar hardlopen wordt dus idd afgeraden met lipoedeem. Waarom zou je dat dan in godsnaam gaan doen?
pi_220823465
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft iemand Sanneke verteld dat ze voor een huwelijk haar bank af moet? Dat er een kans bestaat dat ze de halve dag achter haar kind aansjouwt en dat er veel prikkels zijn op zo'n dag?
En met alle wensen die ze heeft, zou ik minder gaan uitgeven op een dagelijkse basis.

En DBM met dr hardlopen, heb het ff opgezocht, maar hardlopen wordt dus idd afgeraden met lipoedeem. Waarom zou je dat dan in godsnaam gaan doen?
Ja kan ook zittend trouwen 😂😂😂
pi_220823470
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef IlseMarije het volgende:
Miniliefde (Erin) promoot een boek,smartphone loos opgroeien (of zoiets).. de kinderen hebben dan waarschijnlijk geen smartphone maar worden wel vaak gedeeld met de hele wereld via die smartphone van hun moeder. AM oa deelt veel meer maar vind dat ze best nog wat prive deelt over haar zoon.
Zij deelt zooveeeeel! Tis niet normaal, altijd negatief ook
pi_220823479
quote:
Ze is het in ieder geval goed aan het voorbereiden met tig stories over wat ze allemaal wil en of dat budgettechnisch haalbaar is.
Dat is het wel, als je jarenlang spaart met het geld dat je verdient met werken.
Maar met eentje willen werken, liefst parttime en dan nog een dure ‘budget’bruiloft willen 8)7
Echt helemaal de weg kwijt.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220823480
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 12:40 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ik denk ook dat het 1 van die 2 scenario's is of een combi.

In de podcast vertelt ze dat ze toen Tim en zij nog in de vriendschapsfase zaten, ze hem altijd mocht bellen en appen als ze niet kon slapen. Lijkt me voor de inmiddels expartner van Tim ook een bijzondere situaties.

Ook vertelt ze dat ze samen bewust de afweging hebben gemaakt dat Tim voorlopig niet terugkeert naar het voetbal omdat hij dan 7 dagen per week weg is en zij is ook alleen maar aan het werk.
Ze heeft 'ik ben alleen maar op vakantie' verkeerd uitgesproken.

Ik snap best dat je, voor een gezin, andere keuzes maakt.
Toen ik mijn man leerde kennen wilde hij bij de commando's, maar hij vond dat i.c.m. een vaste relatie/gezin niet te doen, dus heeft hij er voor gekozen dit niet te doen.

Ik vraag me alleen af of Tim echt gekukkig is met zijn keuze. Totale aanname van mij uiteraard, maar ik vind hem er steeds vermoeider uitzien.
pi_220823487
Sorry, maar Sanneke schept tegenwoordig toch op dat ze het goed heeft? Dat ze het redt? Voor zo een dure bruiloft moet ze maar eens sparen, als ze hier een tikkie voor plaatst is ze echt uitgekookt
pi_220823496
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Kaatjepuk het volgende:

Haar droom kost zo ongeveer ¤25.000. Dat wordt werken meid! Dat schoffelt Dion echt niet bij elkaar.

Grapjas.
Misschien kunnen ze beter eerst een aantal jaar sparen voor deze bruiloft.
En met ze bedoel ik uiteraard Dion, die dan misschien Sanneke’s betaalpassen kan afpakken en haar zakgeld geven want anders komt er nooit wat van.

Ik ben niet getrouwd maar zou dit echt weggegooid geld vinden🤣
pi_220823502
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef Moppie1982 het volgende:

Ze zou er in ieder geval wat voor doen dan :D
pi_220823558
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Kaatjepuk het volgende:

Grapjas.
Maar dat vind ik dan dus weer sneu, dat Dion echt wel hard werkt volgens mij. En dan brengt hij totaal niet binnen wat Sanneke ‘nodig’ heeft.
pi_220823611
De podcast was weer een pareltje. Wakker worden met een doorgerookte shagstem is altijd een goed idee.
pi_220823624
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
Als je in de blokkendoos wil, moet je dat ff sturen😂
Daar zit ik al in. Anders had ik het gestuurd.
pi_220823638
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:29 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Dat heb ik ook. Zie ik Wil en Tien en weet zoveel over ze.
pi_220823687
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:55 schreef LeSage het volgende:

[..]
Maar dat vind ik dan dus weer sneu, dat Dion echt wel hard werkt volgens mij. En dan brengt hij totaal niet binnen wat Sanneke ‘nodig’ heeft.
Maar daar is Dion zelf bij, ik vind het niet sneu maar onvoorstelbaar
pi_220823701
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:44 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze is het in ieder geval goed aan het voorbereiden met tig stories over wat ze allemaal wil en of dat budgettechnisch haalbaar is.
Dat is het wel, als je jarenlang spaart met het geld dat je verdient met werken.
Maar met eentje willen werken, liefst parttime en dan nog een dure ‘budget’bruiloft willen 8)7
Echt helemaal de weg kwijt.
Misschien rekent ze erop dat haar moeder een deel betaalt? En de ouders van Dion? Anders zou ik niet weten hoe je dat geld bij elkaar krijgt, ja als je gesponsord wordt door samenwerkingen maar tot nu toe staan ze niet in de rij voor Sanneke geloof ik.
pi_220823711
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Hij is ook echt een simp
pi_220823730
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:46 schreef JeOmaJa het volgende:

[..]
Misschien kunnen ze beter eerst een aantal jaar sparen voor deze bruiloft.
En met ze bedoel ik uiteraard Dion, die dan misschien Sanneke’s betaalpassen kan afpakken en haar zakgeld geven want anders komt er nooit wat van.

Ik ben niet getrouwd maar zou dit echt weggegooid geld vinden🤣
Ik zou dit ook te never en te nimmer aan een feest bruiloft whatever uitgeven.
Je kan super leuke feestjes geven voor veeeeel minder!

Lekker in een park met je geliefdes
Een leuke hapjes/buffet maken en lekker muziek op! Meer heb je niet nodig hoor
Maar ja wie ben ik 😂
pi_220823739
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:47 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ze zou er in ieder geval wat voor doen dan :D
HAHAHA zie je het voor je 😂
pi_220823741
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:37 schreef Cattolica het volgende:

[..]
En verbazingwekkend gaat ze vast ook minstens een halve bruiloft bij elkaar schooien. Zonder ook maar een leuk filmpje te maken, waarin je niet je slechte huid aan het volsmeren bent, een story met een boer/oprisping eindigt en een rits met wensen opdreunt, die overduidelijk ver boven je budget gaat. Ik weet niet wat ze verwacht van deze "droomdag", maar ik krijg er "een vlag op een modderschuit" gevoel bij. Ze kon niet eens van de bank afkomen om een broodjeslunch voor de mensen te verzorgen, die haar huis hebben opgeknapt. Laat staan dat ze überhaupt hoogspersoonlijk mee heeft geholpen aan haar eigen verhuizing. Ik geloof nog steeds dat Sanneke ervan GENIET om Dion van de ene "dit is nou eenmaal wat ik wil" jankverhaal in het andere te sleuren. Dat hij het fysiek en mentaal volhoudt, is eveneens verbazingwekkend.
Totdat hij uiteindelijk zo ver en zo langdurig over zijn grens gaat dat er terug een Solk opvlamming komt. Dan zijn de rapen gaar.
Niet dat ik hem dat zou gunnen, integendeel. Het is naar om te zien hoe hij niet voor zichzelf kan opkomen en een Sanne die daar structureel overheen walst.

Wat zou er gebeuren met de bruiloft als ze geen sponsordeals en donaties krijgt?
pi_220823764
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

Met Hashimoto kun je ook beter geen intensieve krachttraining doen. Doet zij ook ( zegt ze tenminste).

Waarschijnlijk verzint ze dus alles bij elkaar om van haar zeer saaie, totaal oninteressante leventje toch nog iets " interessants" te maken. Sneuneus.
pi_220823951
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij genoeg voor zichzelf op kan komen.
Ik vind hem wel iets sympathieks hebben en ik vind ook dat hij wel wat meer pit mag hebben, maar hij lijkt me uiteindelijk een hele lieve hardwerkende man.
pi_220824004
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:01 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat heb ik ook. Zie ik Wil en Tien en weet zoveel over ze.
Die volg ik niet, zitten zo in m’n allergie 🙈 Kijk af en toe als ze hier genoemd worden 😅
  zondag 17 mei 2026 @ 14:28:46 #274
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220824018
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 10:59 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke heeft het wel hoog in dr bolletje hè met die bruiloft.
De eventuele trouwlocatie mag de hoogste offerte die mogelijk is maken. Handgemaakte trouwjurk met levertijd van een jaar. Make-up artist. Stylist. Bloemist. Videograaf.
Maar Sanneke wil dit "gewoon heel graag".
Nou Dion, jij kan maar beter in de avonduren folders gaan bezorgen of zo want het mag wat kosten allemaal, Sanneke haar droombruiloft.
En tussendoor wordt er natuurlijk ook nog een beetje geklaagd door mevrouw over van alles nog wat. Gaat er echt geen dag voorbij dat zij een keer niet loopt zit te zeiken.
Ze zou eens gaan werken als ze dat allemaal wil
pi_220824037
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef LeSage het volgende:

[..]
Ik vraag me gewoon af of hij genoeg voor zichzelf op kan komen.
Ik vind hem wel iets sympathieks hebben en ik vind ook dat hij wel wat meer pit mag hebben, maar hij lijkt me uiteindelijk een hele lieve hardwerkende man.
Ik vind hem vooral zielig, als ik zijn insta bekijk.
pi_220824096
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:14 schreef Lynnyl het volgende:
En de reis naar Parijs moet ook weer terug verdiend worden, nog geen 3 aardbeien op een kleine taartpunt met een minimaal laagje gele room. En voor zo'n puntje moet je waarschijnlijk ook nog eens de hoofdprijs betalen. Ik haal mijn gebak bij voorkeur bij de bakker, maar dit soort puntjes komen niet in mijn taartdoos.
Het is in elk geval al meer dan wat er aan aardbeien op de aardbeienslof zit. Wat geen slof is maar dat weten ze blijkbaar niet. Daar ligt 1 aarbei op in 5 stukken gesneden. Dure levensstijl moet toch ergens van betaald worden. De ijssalons in Roosendaal en Halsteren blijven vandaag gesloten ivm het slechte weer. Dat het slecht weer werd wisten ze al langer en dan nu pas berichtje op FB. Ze weten prima hoe ze de klanten naar de concurrent moeten jagen.
pi_220824102
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Met Hashimoto kun je ook beter geen intensieve krachttraining doen. Doet zij ook ( zegt ze tenminste).

Waarschijnlijk verzint ze dus alles bij elkaar om van haar zeer saaie, totaal oninteressante leventje toch nog iets " interessants" te maken. Sneuneus.
Met lipoedeem ook niet.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:36:49 #278
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220824119
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:11 schreef Tarantelle het volgende:
Ik zat even heel snel de reels van Annemarie door te scannen en het is allemaal vrij nietszeggend met hele snelle beelden. En alhoewel ik eigenlijk niets wil zeggen over de kinderen snap ik de keuze voor een zwarte jurk voor een peuter niet: het ziet er zo depressief uit.

En de kledingreel: het is al eerder gezegd, maar hoe kun je zoiets plaatsen als je daarvoor gezegd hebt dat je je minderjarige kinderen niet meer laat poseren? Zo zie je maar dat Annemarie iets in de rondte roeptoetert. En dan een idiote claim erbij over het welzijn van de kinderen: alsof een influencer ooit wel zal toegeven dat de kinderen geen zin hadden of schade ondervinden. Als een influencer dit over de eigen kinderen (de inkomsten!) zegt dit precies niets.

En waarom offline gaan, je offline tijd volproppen met allerlei samenwerkingen (neem je dan niet gewoon teveel opdrachten aan?) en dan na de vakantie allerlei reels gaan plaatsen. Ik kan mij niet voorstellen dat dat werkt, nog afgezien van het feit dat het gewoon idioterie is om met je kinderen in de vakantie een heel verplicht programma af te werken omdat je moeder niet goed kan plannen.

Nu ook weer de samenwerking met Fringe. Ik heb Annemarie nog nooit betrapt op enige liefde voor theater of toneel. Ik snap de organisatie werkelijk niet in de keuze voor haar om samen te werken. Kies dan voor iemand die echt van theater en kunst houdt.
Ze zegt het was leuk om offline te gaan , ? Wanneer dan? , want ze is voor de betalende volgers elke dag online geweest in de vakantie , waarom ze dit dus zo zegt is apart.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:45:07 #279
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220824212
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 11:58 schreef Weerikier het volgende:
En dan zegt Sanneke dat wat ze uit gaat geven aan locatie en eten/drinken dat boeit haar niet hoeveel dat is. Het boeit haar niet.. Lekker makkelijk lullen als je er zelf niet voor werkt en alle dagen alleen maar op je luie fluit op de bank zit.
Waarom zou haar dat niet boeien ? zou haar moeder de bruiloft deels betalen ? Anders boeit het je toch wel mag ik aannemen .
pi_220824284
Dion komt op mij ook over als een hardwerkende man. Ik denk wel iemand die makkelijk te beïnvloeden is en misschien met een wat lager IQ. Sanneke is uitgekookt en maakt misbruik van hem. Maar ik denk dat Dion denkt dat het zo hoort? Ik heb niet de verwachting dat hij al heel veel ervaring heeft op liefdesgebied? Maar dit zijn aannames, gebaseerd op wat Sanneke laat zien.

Ik kan mij voorstellen dat zijn ouders hier wel zorgen over hebben maar uiteindelijk is hij een volwassen man die zijn eigen keuzes maakt. Maar ik gun hem meer dan dit. Misschien dat beide ouder(s) de bruiloft bekostigen en anders zie ik Sanneke er voor aan om ergens een lening af te sluiten want Mijan JE MOEDER wilt dit heel graag!

Wij zijn 2.5 jaar geleden getrouwd, met alle toeters en bellen. Alles wat Sanneke opsomt. Maar daar hebben wij beide kei hard voor gewerkt en gespaard en dit is ons niet gelukt door op de bank te blijven hangen en geld over de balk te smijten aan troep die je niet nodig hebt. Misschien kan ik deze tips aan Sanneke doorgeven?

Geen moment spijt gehad van onze droombruiloft die een rib uit ons lijf was maar het irriteert mij mateloos met wat voor gemak en gelach Sanneke dit allemaal opsomt in haar ongestreken t-shirt.
  zondag 17 mei 2026 @ 14:54:34 #281
441502 ikmoetdrieten
leuke vogel
pi_220824330
Aan het werk ? Bedoeld ze Instagram
pi_220824349
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:12 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Totdat hij uiteindelijk zo ver en zo langdurig over zijn grens gaat dat er terug een Solk opvlamming komt. Dan zijn de rapen gaar.
Niet dat ik hem dat zou gunnen, integendeel. Het is naar om te zien hoe hij niet voor zichzelf kan opkomen en een Sanne die daar structureel overheen walst.

Wat zou er gebeuren met de bruiloft als ze geen sponsordeals en donaties krijgt?
Dat heb ik inderdaad hier gelezen over dat hij SOLK zou hebben. Zou dat de reden kunnen zijn dat Sanneke, sinds hun relatie, zoveel keer erger aan het piepen, huilen, dreinen en zeuren is en elke keer een eisenpakket heeft? Want vóór Dion was ze niet zo (erg) en die autisme diagnose kwam ook pas toen ze een relatie hadden. Dus zoveel de aandacht op zichzelf vestigen, zodat er geen ruimte is voor Dion en zijn (medische) sores?

Ik weet niet wat er gebeurt met de bruiloft zonder sponsordeals of donaties. Ik ben wel bang dat Dion tot het uiterste zal blijven gaan, om haar te geven wat ze wil. Het verschil alleen met de verhuizing is, dat hij daar het meeste met eigen handen heeft kunnen doen, maar dat de bruiloft dan een gigantische financiële aderlating zal zijn, die hij als alleen-verdiener moet zien op te vangen.
pi_220824390
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:51 schreef Kaatjepuk het volgende:
Dion komt op mij ook over als een hardwerkende man. Ik denk wel iemand die makkelijk te beïnvloeden is en misschien met een wat lager IQ. Sanneke is uitgekookt en maakt misbruik van hem. Maar ik denk dat Dion denkt dat het zo hoort? Ik heb niet de verwachting dat hij al heel veel ervaring heeft op liefdesgebied? Maar dit zijn aannames, gebaseerd op wat Sanneke laat zien.

Ik kan mij voorstellen dat zijn ouders hier wel zorgen over hebben maar uiteindelijk is hij een volwassen man die zijn eigen keuzes maakt. Maar ik gun hem meer dan dit. Misschien dat beide ouder(s) de bruiloft bekostigen en anders zie ik Sanneke er voor aan om ergens een lening af te sluiten want Mijan JE MOEDER wilt dit heel graag!

Wij zijn 2.5 jaar geleden getrouwd, met alle toeters en bellen. Alles wat Sanneke opsomt. Maar daar hebben wij beide kei hard voor gewerkt en gespaard en dit is ons niet gelukt door op de bank te blijven hangen en geld over de balk te smijten aan troep die je niet nodig hebt. Misschien kan ik deze tips aan Sanneke doorgeven?

Geen moment spijt gehad van onze droombruiloft die een rib uit ons lijf was maar het irriteert mij mateloos met wat voor gemak en gelach Sanneke dit allemaal opsomt in haar ongestreken t-shirt.
SLOTJE EROP (!) ❤️
pi_220824438
Kan iemand verklaren waarom Sanneke is zoals ze is. Het is toch verschrikkelijk om zo te leven, voor je omgeving maar ook voor jezelf.
pi_220824494
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:06 schreef Jippiejappie het volgende:
Kan iemand verklaren waarom Sanneke is zoals ze is. Het is toch verschrikkelijk om zo te leven, voor je omgeving maar ook voor jezelf.
Zij gooit alles op autisme
Maar ik ken meer mensen met autisme die gewoon functioneren en ook een baan hebben
pi_220824612
En oh oh, die nagels ook weer. Sorry maar ik vind het zo onsmakelijk. ( Bij Sanneke ) :r
pi_220824631
Schrik trouwens wederom van het haar van Debbie. Ze heeft echt extreme kale plekken. Het was altijd een sneu dood bosje stro maar zo erg echt niet.
pi_220824678
quote:
Ik ken Sanneke niet persoonlijk, maar ik volg haar sinds dat ze single was en heb zeker één verhuizing van haar meegemaakt. Ik herinner mij zo ongeveer haar laatste stories (volgens mij een "stel me een vraag" reeks) voordat Dion opdook. Zij was toen al zo'n tien jaar alleen, paar relaties gehad, zei erg eenzaam te zijn (ook qua vriendschap/sociaal leven) en zat in de bijstand. Dion had, meen ik, enkele jaren daarvoor een korte relatie gehad (enige keer). Ik denk dat Sanneke zich in eerste instantie (voornamelijk financieel) geborgen voelde bij Dion (want had zeer veel moeite met de bijstand regels) en hij heeft die rol graag op zich genomen (want eenzaam, wat wederzijds was). Fast forward naar vandaag, heeft Sanneke m.i. een mate van afkeer/weerstand naar Dion ontwikkeld (mede omdat ze niet wil toegeven dat hij haar financiële redding is *geweest*) daar waar Dion zichzelf heeft vastgeklampt aan het moeras dat Sanneke heet, met nu als extra en belangrijkste focus zijn zoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Cattolica op 17-05-2026 15:31:59 ]
pi_220824679
quote:
Ik heb ook autisme, werk niet. Maar mijn leven is echt totaal anders als dat van haar en DBM.
Ik ben op socials niet actief wbt zelf posten, geniet enorm van m’n Tap Out die mijn schermtijd flink verminderd.
Mijn huis is altijd netjes en opgeruimd (tja tijd genoeg voor)
Werken heb ik wel meermaals geprobeerd maar helaas is het niet haalbaar om echt uren te maken, en doe ik op het advies van het UWV momenteel ook even geen poging tot het vinden van werk.
Eerst zorgen dat ik langere tijd fysiek oké ben, want de overvraging zorgt keer op keer voor een hoop fysieke klachten.
pi_220824693
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:27 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Die volg ik niet, zitten zo in m’n allergie 🙈 Kijk af en toe als ze hier genoemd worden 😅
Ik volg ze ook niet maar kijk af en toe via mollygram. Beiden denken grappig te zijn, hi ha ho. En de manier waarop ze praten geeft mij echt koude rillingen. Tien met een aardappel in de keel en Wil heeft een ander, niet uit te leggen, maniertje.
pi_220824696
Debbie die zegt dat ze leert om beter voor zichzelf te zorgen _O-

Dat was nu precies waar ze al heel goed in is. Stoppen met liegen en bullshit verhalen vertellen zouden goede ontwikkelpunten zijn, maar ik betwijfel of er op die vlakken ontwikkelpotentie aanwezig is.
pi_220824705
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 14:45 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Waarom zou haar dat niet boeien ? zou haar moeder de bruiloft deels betalen ? Anders boeit het je toch wel mag ik aannemen .
Ik denk dat het niet boeit omdat het eten is. En we weten allemaal hoe belangrijk dat voor haar is. Dus mag het wat kosten.
pi_220824735
quote:
Autisme. Dat is haar excuus voor alles. Ik denk eerder aan een onvoorstelbaar k*tkarakter.
pi_220824750
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:17 schreef Beertjeteddy het volgende:
En oh oh, die nagels ook weer. Sorry maar ik vind het zo onsmakelijk. ( Bij Sanneke ) :r
Een nagelstyliste heeft ze niet genoemd bij haar bruiloftswensen, daar zat ik op te wachten. Wilvantien heeft trouwens ook zulke nagels. Het wit begint al heel vroeg en dat ziet er dan heel raar uit zodra de nagels wat langer worden. En dan ook nog al die verschillende lengtes. De horror.
pi_220824788
En ik heb de stories eindelijk geluisterd.

Sanneke moet zichzelf kapot schamen, die denkt echt dat ze de koningin is, waar haalt ze überhaupt het geld vandaan? Ze wilt leven als een diva zonder het geld van een diva en zonder überhaupt een baan. Je moet leven naar je geld, Sanneke. Echt, hoe oliedom ben je dan.

Ik wil, ik wil. Da's het enige wat ik hoor. Schaamteloos en dit wordt sowieso schooien bij alles en iedereen. Open tikkie XL.

Zo groot willen uitpakken maar altijd janken dat er niemand kwam op kraamvisite. Sorry maar dan ben je toch achterlijk? Waarom zou je zoveel geld uit willen geven aan mensen die blijkbaar niet om jou geven?

Ach, betalen andere mensen wel weer van je tikkies he. Man, ik heb nog nooit zo'n domme vrouw mee gemaakt.
Ik ga toch ook niet naar een jacht van een miljoen kijken en verwachten dat ik deze wel kan kopen? Want ik WIL.
8)7
pi_220825055
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:25 schreef Maremare het volgende:
Debbie die zegt dat ze leert om beter voor zichzelf te zorgen _O-

Dat was nu precies waar ze al heel goed in is. Stoppen met liegen en bullshit verhalen vertellen zouden goede ontwikkelpunten zijn, maar ik betwijfel of er op die vlakken ontwikkelpotentie aanwezig is.
Maar even, wat is nou het verschil tussen voor en na het offline zijn? Ze doet nog steeds alsof ze ziek is, slaapt overdag nog steeds uren en de kinderen zijn haar nog steeds teveel.
pi_220825064
Sanneke wil graag trouwen omdat ze dan al haar dierbaren samen heeft. En dan niet voor een uitvaart, maar een vrolijke gelegenheid.

Nodig ze een keer uit? Organiseer een housewarming bijv.

Ze zit heel veel social media en denkt dat dat het leven is. Zoals ze zelf zegt kijk ze veel reels over bruiloften: ze is volledig de realiteit uit het oog verloren.
pi_220825203
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 15:36 schreef Beertjeteddy het volgende:
En ik heb de stories eindelijk geluisterd.

Sanneke moet zichzelf kapot schamen, die denkt echt dat ze de koningin is, waar haalt ze überhaupt het geld vandaan? Ze wilt leven als een diva zonder het geld van een diva en zonder überhaupt een baan. Je moet leven naar je geld, Sanneke. Echt, hoe oliedom ben je dan.

Ik wil, ik wil. Da's het enige wat ik hoor. Schaamteloos en dit wordt sowieso schooien bij alles en iedereen. Open tikkie XL.

Zo groot willen uitpakken maar altijd janken dat er niemand kwam op kraamvisite. Sorry maar dan ben je toch achterlijk? Waarom zou je zoveel geld uit willen geven aan mensen die blijkbaar niet om jou geven?

Ach, betalen andere mensen wel weer van je tikkies he. Man, ik heb nog nooit zo'n domme vrouw mee gemaakt.
Ik ga toch ook niet naar een jacht van een miljoen kijken en verwachten dat ik deze wel kan kopen? Want ik WIL.
8)7
Nou idd. Ik blijf het me afvragen: een grootse bruiloft met foodtrucks? Voor wie dan, is er überhaupt iemand geweest op kraamvisite? 11 kinderen komen er. Welke kinderen? Idd waarom een groots feest voor je kleine netwerk? Zo klein dat volgers je hielpen met klussen!

[ Bericht 0% gewijzigd door brilduiker1973 op 17-05-2026 16:13:07 (Typo) ]
pi_220825263
Als mensen al niet op kraamvisite komen, komen ze dan wel op je bruiloft? Die cadeaus zijn duurder om te geven dan bij een baby. En de kleding eventuele overnachting etc. Wat doet ze als ze een hoop afmeldingen krijgt?
pi_220825339
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:17 schreef Lalaland79 het volgende:
Als mensen al niet op kraamvisite komen, komen ze dan wel op je bruiloft? Die cadeaus zijn duurder om te geven dan bij een baby. En de kleding eventuele overnachting etc. Wat doet ze als ze een hoop afmeldingen krijgt?
Wat doet ze als ze het niet gesponsord krijgt vraag ik me vooral af.
pi_220825413
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 16:22 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Wat doet ze als ze het niet gesponsord krijgt vraag ik me vooral af.
Daar moet ze vooral maar eens goed over na gaan denken. Want wie wil deze vertoning gaan sponsoren? Ook al heeft ze op de teller een x-aantal volgers, ze is allesbehalve reclamemateriaal. En alles wat die dag niet goed gaat, zal ze buiten zichzelf leggen. Krijg je als bedrijf nog negatieve reclame als natrap.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')