abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220804362
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.


Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220804407
Muis hij was vol. Heb een nieuwe geopend. #teruginmeeleesstand
pi_220804690
Dit is een samenwerking van Ot en Sien met Demammavan. Beide hechten waarde aan eerlijke content.
De kinderen in deze content zijn mijn eigen kinderen. Zowel ik als ouder als de samenwerkende partij waarborgen hun welzijn, privacy en comfort in elke stap van deze samenwerking.


Sorry, maar wát een kul schrijft AM tegenwoordig in haar reclameposts.
Hun privacy wordt gewaarborgd. Hoe krijg je het uit je strot?
pi_220804702
En Jan Nagelkerke wéér in zijn lichtblauwe pak met een net te krap overhemd.
Volgens mij draagt hij op elke uitje/etentje/feest hetzelfde.
pi_220804720
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?

[ Bericht 8% gewijzigd door JaNeeDan op 15-05-2026 21:28:17 ]
pi_220804733
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:02 schreef Harper het volgende:
En Jan Nagelkerke wéér in zijn lichtblauwe pak met een net te krap overhemd.
Volgens mij draagt hij op elke uitje/etentje/feest hetzelfde.
Met zijn dure vrouwtje kan hij niet nog veel aan zichzelf besteden. Dat restaurant doet mij aan een bordeel denken. Dadelijk na een paar borrels staat Sofie in haar string op de bar te dansen.
pi_220804845
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈
pi_220804850
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:27 schreef Applepony het volgende:

[..]
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈
Dat dus. Helemaal koekoek.
pi_220804869
Debbie haar zichtbaarheid is heel slecht..... wie helpt haar met meer likes enz. De meeste van ons niet i.i.g. die zijn geblokkeerd. Jammer joh🤣 Waarom heb je dat zo hard nodig ook🤔
pi_220804891
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.
pi_220804919
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:34 schreef Mirp het volgende:

[..]
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.
Toevallig zat ik er van de week over na te denken welke fluflu ik het meest nep vind. MCW scoort hoog, heel hoog. Maar Esmee van Leijden staat bij mij toch wel met stip op 1 🏆
pi_220804967
Hoe grappig die boze mama. 2.700 kcal per dag eten 😅. Van wie zou ze die goede raad gekregen hebben?
Ik vind tegenwoordig geen enkele would-be influencer nog interessant. Wel verslaafd aan deze site, alhoewel ik niks volg van Sanne en Debbie, en die worden hier wel erg vaak besproken. Zijn er nog leuke accounts om te volgen?
pi_220805191
AM moet zich kapot schamen. Jarenlang blaast ze het hardste van de toren dat zij haar kinderen niet laat poseren voor reclames, ze filmt immers "alleen de dagelijkse beslommeringen met een beetje reclame er tussen". Jarenlang laat ze wel degelijk haar kinderen poseren maar weet het allemaal nog wat te verdoezelen voor de volgmoekes. Nu komt ze er eindelijk voor uit dat ze haar kinderen net als zoveel andere influencers voor de camera dwingt om te paraderen voor moeders werk. Ze durft ook nog te stellen dat er "niks bruikbaars" tussen zit, onze oppermoeder die niet aan perfecte plaatjes doet....
pi_220805196
Ik vind IneMachiels leuk om te volgen. Een Vlaamse die in Amerika woont met haar Amerikaanse man, en alledaagse dingen over het leven daar verteld, eten uitprobeert etc. Met een vleugje humor.

En Nestinginthewild, een Nederlands stel die nu met hun 2 honden in een houten huis in een Zweeds bos wonen.
pi_220805220
En AM had een extra krachttraining gedaan vandaag/vanavond en moest daarom aan de gesponsorde proteïne meuk.

Wat was die extra krachttraining dan, aangezien ze alles filmt? Strijken? Haar zuurdesembrood uit de oven halen?
pi_220805222
Poeh ik vind Debbie er nu 10 keer slechter uit zien dan in de tijd van haar lc sprookje.
Dat dunne haar, enge huidskleur, slechte huid.
En dat getrek met die mond ook weer.
Vandaag groot artikel gelezen wat er gebeurd als mensen stoppen met de spuitjes..
Ben benieuwd, ruim ¤200 p/m is toch wel erg veel geld.
Daarbij blijf ik het bizar vinden dat ze dit middel gebruikt bij zoals ze zelf beweert, een ziek lichaam.
  vrijdag 15 mei 2026 @ 22:49:59 #17
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_220805365
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 21:47 schreef Totallloss het volgende:
Hoe grappig die boze mama. 2.700 kcal per dag eten 😅. Van wie zou ze die goede raad gekregen hebben?
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook. *) Ze gaf aan iets van 180 gram per dag aan eiwitten te willen halen. Dat is énorm veel voor wat zij verbruikt.

Ow absoluut geen influencer oid zoals we het kennen maar ik vind budgetkidstips heel leuk. Zij deelt hele leuke tips voor cadeautjes etc. Een feestje om te krijgen oid :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_220805760
Bizar dat vragenrondje van Dbm.
Knap gefilterd denk ik.
Ze toont alleen vragen waarop ze uitgebreid kan uitweiden over de ziekte van haar dochter, o wat een aandacht weer.
Longetjes, neusje, kindje ; word je toch doodmoe van
pi_220805793
quote:
17s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef AppelsEieren het volgende:
Muis hij was vol. Heb een nieuwe geopend. #teruginmeeleesstand
Excuus, ik wist niet dat ik dit keer de hekkensluiter was
pi_220805796
En dbm die beweert weinig meer te delen over de ziekenhuisbezoekjes etc anders ja zou er elke dag wel wat staan 😂 die meid is koekoek
Met haar neusgaten content.

Ik vind het wel raar bij am heb je ruim 100 K volgers, krijg je maar 3! Reacties en 267 hartjes?
Klopt voor geen meter hoor
pi_220806117
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 23:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het wel raar bij am heb je ruim 100 K volgers, krijg je maar 3! Reacties en 267 hartjes?
Klopt voor geen meter hoor
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.

En daar doe je dan al je ‘moeite’ voor.
Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
pi_220806256
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 mei 2026 22:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:

[..]
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook. *) Ze gaf aan iets van 180 gram per dag aan eiwitten te willen halen. Dat is énorm veel voor wat zij verbruikt.

Ow absoluut geen influencer oid zoals we het kennen maar ik vind budgetkidstips heel leuk. Zij deelt hele leuke tips voor cadeautjes etc. Een feestje om te krijgen oid :)
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
pi_220806261
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.

En daar doe je dan al je ‘moeite’ voor.
Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
Dan ben ik echt benieuwd hoeveel story kijkers ze heeft, of veel zijn blijven hangen en kijken niet eens of het zijn haar gekochte volgers! Vind onder de 500 met zoveel volgers echt weinig! En die moet je elke maandag bijpraten?
pi_220806275
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
Haar benen komt ook van de lipoedeem, daar kan ze echt niks aan doen.
Maar goed, ze eet nog steeds te veel calorieën.
pi_220806299
Judith op haar geldaccount: kosten van de vakantie, bespaard op bla, bla. Maar ook: we hebben ook onnodig geld verspild.

Nou is een vakantie per definitie niet per se nodig. Maar met 3 personen, 20 dagen nog geen 3700 uitgeven vind ik echt niet veel. Zeer benieuwd wat zij dan verspilling vindt.
pi_220806315
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith op haar geldaccount: kosten van de vakantie, bespaard op bla, bla. Maar ook: we hebben ook onnodig geld verspild.

Nou is een vakantie per definitie niet per se nodig. Maar met 3 personen, 20 dagen nog geen 3700 uitgeven vind ik echt niet veel. Zeer benieuwd wat zij dan verspilling vindt.
Onnodig geld verspild? Dus het had voorkomen kunnen worden? Heeft ze toch de taxi van het vliegveld naar de auto genomen waar ze eigenlijk eerder een volger had moeten vragen? 🙄
pi_220806320
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 06:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.

En daar doe je dan al je ‘moeite’ voor.
Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
Denk het ook. Posts van Annemarie die geen reclame zijn, krijgen iets meer likes en reacties maar ook nog steeds niet kloppend bij haar aantal volgers. Maar goed, we weten ook dat er ontzettend veel gekochte volgers zijn.

En gekker, ze weet dat zelf ook! Je hele gezin in de tang houden en waarvoor? Ja, geld. Dat hele wereldje is gek, joh.
pi_220806329
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:35 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Onnodig geld verspild? Dus het had voorkomen kunnen worden? Heeft ze toch de taxi van het vliegveld naar de auto genomen waar ze eigenlijk eerder een volger had moeten vragen? 🙄
Vergeet die dure kaas en vleeswaren niet. En ijsjes, ook niet nodig. Filerijden/omrijden, dus meer brandstof verbruikt. Misschien net een keer extra uit eten? Ik zal haar niet vertellen wat onze vakanties dit jaar gaan kosten maar ik ga dan ook geen uitgaven tellen en in een bestand zetten.
pi_220806341
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:36 schreef Shuri het volgende:

[..]
Denk het ook. Posts van Annemarie die geen reclame zijn, krijgen iets meer likes en reacties maar ook nog steeds niet kloppend bij haar aantal volgers. Maar goed, we weten ook dat er ontzettend veel gekochte volgers zijn.

En gekker, ze weet dat zelf ook! Je hele gezin in de tang houden en waarvoor? Ja, geld. Dat hele wereldje is gek, joh.
AM koopt veel volgers, maar ze verliest er ook veel. Op socialblade kan je dat mooi zien.

pi_220806447
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
De hoeveelheid calorieën die zij eet zijn echt niet normaal, zeker niet om af te vallen. Want ze was al kilo’s kwijt, dat betekend dat ze hier voor nog meer ‘mocht’ eten?? Want ze vergeet vast dat als ze afvalt, haar dagelijkse calorieën ook omlaag gaan 🤨 En die joggingbroek ook weer, waarom😭 Ja omdat andere kleding haar overprikkelt, misschien eens een leuke jeans in de goede maat en niet zo’n mega strakke?
pi_220806455
Laatst werd hier gesproken over huisje in Brabant. Sorry maar haar figuur vind ik voor een vrouw ook echt niet mooi 😕 Zo blokkerig ofzo, lijkt op minecraft 🙈
pi_220806467
Zal AM zelf steeds een paar van haar gekochte volgers van haar account afgooien. Of zullen het de “echte” volgers zijn die haar verlaten?

Ik krijg het idee dat ze zoveel volgers erbij gekocht heeft zodat ze zich bij de reclame code commissie aan moest melden, zodat het in haar ogen verantwoord is haar kinderen te laten poseren. Hoeft ze niet meer te liegen dat ze haar kinderen inzet voor geld.

Had ze nav de denktank van het hulpje van de minister juist gehandeld, dan had ze flink in volgers aantallen teruggegaan en gestopt met haar kinderen in te zetten voor reclame. Zoek een andere hobby waar je je kanaal voor gebruikt en je geld verdient.

AM de mama van een groot gezin met een hobby.
• Ik neem je mee op de motor (kan mooi als de kids op school zitten)
• Ik neem je mee op het paard (zie mij na 100 jaar als een echt amazone rijden)
• Ik neem je mee in mijn schrijfprogramma (hoe komen mijn boeken tot stand met AI)
• Ik neem je mee in de gesponsorde sporten (boulderen, hardlopen, met een damesclubje een beetje buitenspelen)

En verzin er nog maar een paar. Aan de likes en reacties te zien volgt niemand haar echt voor de reclame, de oudste volgers deden dat voor het inkijkje in het gezin. Dat inkijkje is allang verdwenen.
pi_220806482
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:36 schreef Shuri het volgende:

[..]
Denk het ook. Posts van Annemarie die geen reclame zijn, krijgen iets meer likes en reacties maar ook nog steeds niet kloppend bij haar aantal volgers. Maar goed, we weten ook dat er ontzettend veel gekochte volgers zijn.

En gekker, ze weet dat zelf ook! Je hele gezin in de tang houden en waarvoor? Ja, geld. Dat hele wereldje is gek, joh.
Geld en haar verslaving.
pi_220806491
Sorry, had even een leven:

Sokken in de woonkamer: Heb ik ook (niet van mij). Ik heb mensen in mijn huis, die last hebben van 'hete voeten'. Die komen thuis, doen de schoenen uit en dan een half uur later (op de bank, onder de eettafel), gaan de sokken uit. Maar goed, wij doen 's avonds altijd even een rondje met vaat en loshangend spul (anders verslikt de robot zich daar de volgende dag in als hij gaat stofzuigen).

Salaris Judith: Iemand schreef: doet ze toch goed met een paar uurtjes werken 2x per jaar lang op vakantie. Judith heeft een uitkering (ziekte) en klust bij. Ze belegt slim, bespaart op dingen zoals kleding, verwarming, vervoer (rijdt rustig 2x zwart, vraagt een volger om te taxien), boodschappen/eten. En ze woont op een plek waar de huizen nog betaalbaar waren toen zij een huis kocht.
pi_220806539
Debbie: Haar haar was altijd al dun. Voor LC en de zwangerschap van de jongste droeg ze ook altijd extensions, omdat haar eigen haar dun en weinig was.

Annemarie: Ik vind het leuk dat ze toch gaat sporten en een wedstrijdvorm overweegt, ondanks dat ze niet echt sportief/motorisch fantastisch is. Plezier ergens uit halen is veel belangrijker. En het lijkt erop dat ze (naast dat het sporten een samenwerking is) dat ze het toch ook wel leuk vindt.
De inzet van de kinderen vind ik walchelyk. Ze ziet het zelf echt anders, maar ik zie alleen maar reclame van die kinderen. Van de week filmde ze het spijkerjasje van Lot ook weer uitgebreid. Dan weet je gewoon: die is van Zot&Zien.
pi_220806727
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Debbie: Haar haar was altijd al dun. Voor LC en de zwangerschap van de jongste droeg ze ook altijd extensions, omdat haar eigen haar dun en weinig was.

Annemarie: Ik vind het leuk dat ze toch gaat sporten en een wedstrijdvorm overweegt, ondanks dat ze niet echt sportief/motorisch fantastisch is. Plezier ergens uit halen is veel belangrijker. En het lijkt erop dat ze (naast dat het sporten een samenwerking is) dat ze het toch ook wel leuk vindt.
De inzet van de kinderen vind ik walchelyk. Ze ziet het zelf echt anders, maar ik zie alleen maar reclame van die kinderen. Van de week filmde ze het spijkerjasje van Lot ook weer uitgebreid. Dan weet je gewoon: die is van Zot&Zien.
Ik krijg helemaal niet het idee dat zij sporten echt leuk vindt. Ze vond boulderen fantastisch tot de samenwerking stopte, nooit meer gezien. Ze vond hardlopen fantastisch tot de samenwerking stopte, nooit meer gezien. Ze vindt BB fantastisch tot de samenwerking stopt, dan zie je ook dit nooit meer. Als het geld en samenwerking betreft heeft ze een ijzersterke discipline, een goede eigenschap die ze ook kan inzetten voor iets nuttigs voor de maatschappij..
pi_220806733
Krijg je vorige week een dreigbrief waarin expliciet wordt genoemd je jongste kind in de gaten te houden. En dan ga je als ouders in Parijs paar dagen de beest uithangen en laat desbetreffend kind achter bij je oudste dochter. Die net terug is uit Amerika. Dan spoor je niet. Of de brief is door mevrouw zelf geschreven voor extra aandacht en volgers. Dan spoor je ook niet en ben je helemaal knettergek. En dat durft anderen naar de GGZ te verwijzen.
pi_220806940
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:18 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Geld en haar verslaving.
Het is eigenlijk een heel nare fuik waar je in terecht komt als je influencer bent.
En zoals AM: zou zij nog weten hoe ze haar dag moet invullen zonder camera?
pi_220806994
Ik vind AM echt goed in het maken van mooie filmpjes en foto’s. Laat ze daar iets mee gaan doen.
Dan heeft ze alsnog een camera in haar handen maar dan met een ander doel. Als het tenminste niet haar of andermans kinderen zijn
pi_220807003
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Laatst werd hier gesproken over huisje in Brabant. Sorry maar haar figuur vind ik voor een vrouw ook echt niet mooi 😕 Zo blokkerig ofzo, lijkt op minecraft 🙈
Ik vind het ook niet mooi. En ik houd echt wel van getrainde lichamen maar het lijkt bij haar uit verhouding te zijn.
pi_220807174
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 08:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith op haar geldaccount: kosten van de vakantie, bespaard op bla, bla. Maar ook: we hebben ook onnodig geld verspild.

Nou is een vakantie per definitie niet per se nodig. Maar met 3 personen, 20 dagen nog geen 3700 uitgeven vind ik echt niet veel. Zeer benieuwd wat zij dan verspilling vindt.
Dit zijn wij alleen al kwijt voor onze reis, transfer, auto + verblijf, voor 10 dagen. En dat is prima, doen we zelf, maar ga gewoon niet op vakantie als je zo op je centen zit.
pi_220807211
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:12 schreef Mallorcameisje het volgende:
Laatst werd hier gesproken over huisje in Brabant. Sorry maar haar figuur vind ik voor een vrouw ook echt niet mooi 😕 Zo blokkerig ofzo, lijkt op minecraft 🙈
Zij was jaren geleden zo leuk, ik kocht ook regelmatig speldjes bij haar voor mijn dochter. Ze was ook heel duidelijk over absoluut geen reclame maken via Instagram, dat was puur voor de leuk. En nu is ze helemaal omgeslagen en niet meer vies van reclames, ze laat zelfs hun kinderen echt bewust reclame maken. En inderdaad 'klopt' haar lichaam niet meer. Ik vind haar ook een beetje obsessief met sporten.

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Mirp op 16-05-2026 10:16:55 (Aanvulling) ]
pi_220807275
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:13 schreef Mirp het volgende:

[..]
Dit zijn wij alleen al kwijt voor onze reis, transfer, auto + verblijf, voor 10 dagen. En dat is prima, doen we zelf, maar ga gewoon niet op vakantie als je zo op je centen zit.
Eens. Bij ons kost de accomodatie dat bedrag voor 10 nachten. Daar komt verder alles nog overheen en dit is niet onze enige vakantie dit jaar. En dat is inderdaad een keuze maar ik vind echt dat je gewoon niet moet zeuren over de kosten als je op vakantie gaat. Wees blij dat je de mogelijkheid hebt om op vakantie te gaan.
pi_220807305
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:19 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Bij ons kost de accomodatie dat bedrag voor 10 nachten. Daar komt verder alles nog overheen en dit is niet onze enige vakantie dit jaar. En dat is inderdaad een keuze maar ik vind echt dat je gewoon niet moet zeuren over de kosten als je op vakantie gaat. Wees blij dat je de mogelijkheid hebt om op vakantie te gaan.
Nou inderdaad. En ik denk dat het ook niet zo is dat zij op de centen móet letten, want volgens mij las ik iets van dat ze nog meer op vakantie gaan?. Dan was het ook nog een ander verhaal.

Wij hebben voor dat bedrag wel all inclusive, maar ons kennende gaan we ook nog regelmatig 'buiten de deur' eten. Vakantie genieten wij juist maximaal (op z'n Mies) van.
pi_220807322
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 09:23 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Debbie: Haar haar was altijd al dun. Voor LC en de zwangerschap van de jongste droeg ze ook altijd extensions, omdat haar eigen haar dun en weinig was.

Annemarie: Ik vind het leuk dat ze toch gaat sporten en een wedstrijdvorm overweegt, ondanks dat ze niet echt sportief/motorisch fantastisch is. Plezier ergens uit halen is veel belangrijker. En het lijkt erop dat ze (naast dat het sporten een samenwerking is) dat ze het toch ook wel leuk vindt.
De inzet van de kinderen vind ik walchelyk. Ze ziet het zelf echt anders, maar ik zie alleen maar reclame van die kinderen. Van de week filmde ze het spijkerjasje van Lot ook weer uitgebreid. Dan weet je gewoon: die is van Zot&Zien.
Eerlijk is eerlijk AM heeft echt een sport lichaam! Brede schouders ook maar ook gezond denk ik, en misschien vind ze sporten ook leuk, alleen haar Moteriek 😇 maar ja tis wat het is

Ik denk dat AM gewoon onzeker is, zich daarom zo vastklampt aan alles

Maar net wat jij zegt, dat inzetten van kinderen WALGELIJK! Ook in bikini etc!


DBM mooi shirt meid 😂 die stond niet vooraan bij de fashion tips! Je hebt ook echt lekker zittende pantelons voor haar figuur! Die niet op zo een slobbebroek lijken! en daar kan je best een leuk shirt over maar het is ook echt het combineren.. zie ik ook bij haar kinderen hoor.
Denk dat ze gewoon niet de feeling heeft, net als Debbie en AM!
pi_220807334
Dion is wel een aanpakker he. Ziet er netjes uit. Denk dat de tuin wel mooi wordt bij Sanne. Bakfiets nog niet verkocht
pi_220807346
Zou Sanneke wel gaan grasmaaien als dat er straks is? En voor de plantjes zorgen?
pi_220807374
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij was jaren geleden zo leuk, ik kocht ook regelmatig speldjes bij haar voor mijn dochter. Ze was ook heel duidelijk over absoluut geen reclame maken via Instagram, dat was puur voor de leuk. En nu is ze helemaal omgeslagen en niet meer vies van reclames, ze laat zelfs hun kinderen echt bewust reclame maken. En inderdaad 'klopt' haar lichaam niet meer. Ik vind haar ook een beetje obsessief met sporten.

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst.
Ik ben haar gaan volgen toen ze het vorige huis aan het verbouwen waren, ik vind zulke projecten heel tof. Daarna vond ik haar al gauw minder leuk. Ze was toen heel obsessief bezig met schoonmaken, alles picture perfect. Dat werd steeds erger toen ze haar eerste kind kreeg. Vooral laten zien hoe geweldig ze alles deed en hoeveel ze bezig was met bijv. die speldjes. Tot heel laat ‘s avonds en ‘s ochtends weer heel vroeg. Na de verhuizing ben ik al gauw gestopt met volgen en keek af en toe nog. Toen ben ik geblokkeerd en kijk nu af en toe anoniem. Maar bij haar is alles zo perfect dat het ongeloofwaardig is. En alles wat ze doet lijkt een obsessie. En die kinderen inzetten terwijl ze eerder anti-reclame was is inderdaad een grote omslag.
pi_220807386
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:27 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke wel gaan grasmaaien als dat er straks is? En voor de plantjes zorgen?
Nee dat is voor Dion denk ik. Zou er al iemand verteld hebben dat je voor grasmaaien een grasmaaier moet kopen en van de bank af moet komen.
pi_220807390
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:24 schreef SophiaLoren het volgende:
Dion is wel een aanpakker he. Ziet er netjes uit. Denk dat de tuin wel mooi wordt bij Sanne. Bakfiets nog niet verkocht
Eens! Maar echt, hier had Sanneke toch bij kunnen helpen? Ik denk dat zij wacht tot de buitenbank op z’n plek is gezet door Dion en dat zij zich alleen maar van de bank in huis naar de bank in de tuin hoeft te verplaatsen.

Ben wel benieuwd ook naar hun trouwlocatie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')