abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220808253
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:47 schreef Loveischocolala het volgende:
Grappig dat jullie allemaal weten hoe Sanneke en Dion willen trouwen haha…
Heeft ze zelf al meerdere dingen over verteld: zij wil een jurk waar 1,5 jaar levertijd op zit, moet een feest worden met een soort food festival en kindvriendelijk.
pi_220808280
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
Bij Pris is het ook weer gedoe met de bestellingen. Zij heeft het nooit echt goed op de rit die webshop.
Zo chaotisch als ze is zo runt zij de shop ook. Blij dat ik niks met dat macrame heb en geen moederdagknutsel besteld heb bij haar.

Hoewel zij wel een leuk gezin heeft en die kinderen groeien op in een warm nest. Daarom volg ik haar ook
Ik vind het zeer onprofessioneel. Eerst zorgen dat je genoeg materialen binnen hebt voor je het online zet. Maar het gaat keer op keer mis.
Maar kennelijk blijft het, met vlagen, goed draaien.

Jeanine Bzzonder filmt de traumahelicopter kijken die in de buurt staat "voor een minder leuke reden". En gaat daarna ook nog even kijken met de kinderen 8)7
pi_220808292
Ik denk dat Annemarie vooral heel weinig eet. Ze eten vaak taart, maar die taart, daar eten ze met een groot gezin dan twee dagen van. Dus, of superkleine porties of de helft neemt niet. Avondeten is ook altijd superweinig, de hele familie lijkt vooral op de zadencrackers te leven.
pi_220808370
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:54 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik vind het zeer onprofessioneel. Eerst zorgen dat je genoeg materialen binnen hebt voor je het online zet. Maar het gaat keer op keer mis.

Jeanine Bzzonder filmt de traumahelicopter kijken die in de buurt staat "voor een minder leuke reden". En gaat daarna ook nog even kijken met de kinderen 8)7
Ja bij die traumahelicopter kreeg ik ook AM op mijn netvlies.
Die vond dat ook ooit een storie waard
pi_220808509
Pris heb ik jaren geleden al ontvolgd. Tegen zoveel chaos kan ik echt niet.
pi_220808546
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, bij haar lijkt alles wel perfect. Huis, die kindjes, zij zelf, de vakanties. Alles lijkt zo mooi en vredig. En daar geloof ik nooit zo in. Ook alles zo beige in huis net als huisjemerlin.
Toch vind ik haar huis wel heel mooi en niet eens zo sad beige. Dat was al groot genoeg geweest wat mij betreft, die boerderij wordt nog tig keer zo groot. Maar... staat op een plek waar ik niet zou willen wonen.
pi_220808602
De Nagelkerkjes: Jan zijn bakkershart ging er sneller van slaan. Over gewauwel gesproken, want hij heeft vooral een vrijetijd-zonder-kinderen-hart. Je jongste kinderen dumpen, je pubers moeten het maar uitzoeken, en zelf weer de hort op. En dan laten zien dat een echte Franse croissant maar 1,40 kost. En ondertussen lachen dat je in je eigen winkel je croissants afbakt (want bijna geen enkele bakker maakt ze nog zelf) en de hoofdprijs rekent.
pi_220808619
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:37 schreef Mirp het volgende:

[..]
Ja dat klopt wel, bij haar lijkt alles wel perfect. Huis, die kindjes, zij zelf, de vakanties. Alles lijkt zo mooi en vredig. En daar geloof ik nooit zo in. Ook alles zo beige in huis net als huisjemerlin.
Het enige wat, vergeleken bij haar en de kinderen, tijdens de vakanties uit de toon valt, is haar man. En dat bedoel ik niet negatief maar hij is gewoon niet zo gestyled en picture perfect als zij en de kinderen.
pi_220808625
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:32 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Toch vind ik haar huis wel heel mooi en niet eens zo sad beige. Dat was al groot genoeg geweest wat mij betreft, die boerderij wordt nog tig keer zo groot. Maar... staat op een plek waar ik niet zou willen wonen.
Haar huis is prachtig en de boerderij wordt vast een plaatje maar het is wel vooral heel veel uiterlijk vertoon.
pi_220808659
Sanne heeft het over een bruiloft waar ook de kinderen de ruimte hebben oid. Welke kinderen? En waarom spreekt ze niet af met de ouders?
pi_220808664
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:44 schreef Maremare het volgende:

[..]
Nee maar nog steeds niet gratis. Ze wilde toch ook een dure jurk? Peppie en M moeten natuurlijk in pak. Mooie ringen, overdadige taart. Ik hoor de kassa al rinkelen.
Tuurlijk hoopt ze op spondeals!
pi_220808665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:26 schreef Roesssst het volgende:
Pris heb ik jaren geleden al ontvolgd. Tegen zoveel chaos kan ik echt niet.
Ik heb niet zo´n moeite met de chaos. Wel met dat ze dat, samen met haar gezin, haar USP maakt.
pi_220808674
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 13:57 schreef brilduiker1973 het volgende:
Sanne heeft het over een bruiloft waar ook de kinderen de ruimte hebben oid. Welke kinderen? En waarom spreekt ze niet af met de ouders?
Er is een neefje van 2.5 laatst op familie weekend mee.... denk dat ze die bedoeld
pi_220808975
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:54 schreef Harper het volgende:

[..]

Aso
pi_220809018
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Er is een neefje van 2.5 laatst op familie weekend mee.... denk dat ze die bedoeld
Ze heeft het over ‘al die kindjes.’ Toch apart dat je dan nooit iets ziet of hoort over een sociale kring en dat ze van ma-vrij op de bank zit te wachten tot Dion weer thuis is van zijn werk.
pi_220809034
Als je ziet hoeveel bestellingen daar wekelijks de deur uitgaan als ze wel online is, is echt bizar hoor. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op haar marketing. Ze heeft ook een hoge gunfactor, denk ik. Ik heb soms al boze klanten als postNL een dag later bezorgt dan beloofd. Ik zou het daarom dus ook nooit aandurven om iets te verkopen wat ik niet online heb of binnen een dag kan maken.
pi_220809209
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:22 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Als je ziet hoeveel bestellingen daar wekelijks de deur uitgaan als ze wel online is, is echt bizar hoor. Wat dat betreft ben ik wel jaloers op haar marketing. Ze heeft ook een hoge gunfactor, denk ik. Ik heb soms al boze klanten als postNL een dag later bezorgt dan beloofd. Ik zou het daarom dus ook nooit aandurven om iets te verkopen wat ik niet online heb of binnen een dag kan maken.
Gunfactor inderdaad.
Ook veel christelijke clubjes en dat bedoel ik niet vervelend. Zie jij bij de kliek van lies ook. Heel veel bestellingen uit de christelijke hoek. Daarvan zit zij nu lekker in Griekenland, de olie is piramide verkoop. Dat heeft Pris dan niet
pi_220809315
Dbm die de Autisme kaart trekt als excuus voor haar kleding. Zeg gewoon: het boeit me niet hoe ik er uitzie als het maar makkelijk zit. Punt. Dat gewauwel over emmertje driekwart vol en teveel prikkels voor gewone kleding.
pi_220809342
Zou dbm zwanger zijn?
pi_220809354
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:46 schreef Miepje77 het volgende:
Zou dbm zwanger zijn?
Waarom denk je dat?
pi_220809435
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:56 schreef Tarantelle het volgende:
Ik denk dat Annemarie vooral heel weinig eet. Ze eten vaak taart, maar die taart, daar eten ze met een groot gezin dan twee dagen van. Dus, of superkleine porties of de helft neemt niet. Avondeten is ook altijd superweinig, de hele familie lijkt vooral op de zadencrackers te leven.
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Flinke hompen, met chocola, slagroom, mascarpone etc. En dat ‘voor bij de lunch’ of als toetje. Geen eenhapsporties.
pi_220809446
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:48 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Waarom denk je dat?
Omdat ze een geheimpje bewaard heeft voor ons denk ik (dat Miep dat denkt).
pi_220809486
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Aso
De heli is stuk en ze wachten op een monteur, er is geen inzet meer zeg maar.
pi_220809504
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 14:59 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nou, dat vind ik wel meevallen hoor. Flinke hompen, met chocola, slagroom, mascarpone etc. En dat ‘voor bij de lunch’ of als toetje. Geen eenhapsporties.
Let maar eens goed op: ze eten er altijd de volgende dag nog een keer van. Hier een kleiner gezin, maar als ik iets bak gaat het altijd dezelfde dag op. Ik denk dat het zo'n houding van Annemarie is en een beeld dat ze wil schetsen. Het zou mij niets verbazen als ze zelf niet of maar een paar happen neemt.
pi_220809603
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 15:00 schreef Keesie123 het volgende:

[..]
Omdat ze een geheimpje bewaard heeft voor ons denk ik (dat Miep dat denkt).
Aaaah, daar heb in overheen gelezen/geluisterd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')