abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220807397
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:27 schreef Mirp het volgende:
Zou Sanneke wel gaan grasmaaien als dat er straks is? En voor de plantjes zorgen?
Daar heeft ze geen tijd voor 🤡ze kan al geen haren wassen of dingen opruimen binnen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220807398
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik ben haar gaan volgen toen ze het vorige huis aan het verbouwen waren, ik vind zulke projecten heel tof. Daarna vond ik haar al gauw minder leuk. Ze was toen heel obsessief bezig met schoonmaken, alles picture perfect. Dat werd steeds erger toen ze haar eerste kind kreeg. Vooral laten zien hoe geweldig ze alles deed en hoeveel ze bezig was met bijv. die speldjes. Tot heel laat ‘s avonds en ‘s ochtends weer heel vroeg. Na de verhuizing ben ik al gauw gestopt met volgen en keek af en toe nog. Toen ben ik geblokkeerd en kijk nu af en toe anoniem. Maar bij haar is alles zo perfect dat het ongeloofwaardig is. En alles wat ze doet lijkt een obsessie. En die kinderen inzetten terwijl ze eerder anti-reclame was is inderdaad een grote omslag.
Ja dat klopt wel, bij haar lijkt alles wel perfect. Huis, die kindjes, zij zelf, de vakanties. Alles lijkt zo mooi en vredig. En daar geloof ik nooit zo in. Ook alles zo beige in huis net als huisjemerlin.
pi_220807400
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:33 schreef papierentas het volgende:

[..]
Nee dat is voor Dion denk ik. Zou er al iemand verteld hebben dat je voor grasmaaien een grasmaaier moet kopen en van de bank af moet komen.
Kopen? Als je dat tegen Sanneke zegt loopt ze al buiten!
pi_220807407
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens! Maar echt, hier had Sanneke toch bij kunnen helpen? Ik denk dat zij wacht tot de buitenbank op z’n plek is gezet door Dion en dat zij zich alleen maar van de bank in huis naar de bank in de tuin hoeft te verplaatsen.

Ben wel benieuwd ook naar hun trouwlocatie.
Ik ben vooral benieuwd wie die trouwlocatie / bruiloft gaat betalen. Ik voel weer een zielige open tikkie-link aankomen.
pi_220807425
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:23 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Eerlijk is eerlijk AM heeft echt een sport lichaam! Brede schouders ook maar ook gezond denk ik, en misschien vind ze sporten ook leuk, alleen haar Moteriek 😇 maar ja tis wat het is
Ze hebben goede genen. Ik zou van taart bij de lunch en het diner dichtgroeien..
pi_220807607
Ik snap de tuin van Sanneke niet. Geen tegels bij de ingang van de schuur?
I can't help it, if I'm lucky
pi_220807608
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze hebben goede genen. Ik zou van taart bij de lunch en het diner dichtgroeien..
Echt he, die leven op suiker maar inderdaad niet te dik.
pi_220807610
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:44 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik ook 😂😂😂
pi_220807669
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:40 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik ben vooral benieuwd wie die trouwlocatie / bruiloft gaat betalen. Ik voel weer een zielige open tikkie-link aankomen.
Gezien hun sociale kring kan ik mij niet voorstellen dat het een groot feest wordt.
pi_220807689
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:09 schreef Missinglink24 het volgende:
Ik snap de tuin van Sanneke niet. Geen tegels bij de ingang van de schuur?
Ik keek eerst zonder geluid maar net gekeken met geluid en ze zegt dat de rest gras wordt. Ik dacht dat er nog wel een pad zou komen maar blijkbaar niet. Niet praktisch.
pi_220807692
Hoe zou de verdeling zijn van Judith’s vakantie? Zou zus voor Bob ook meebetalen of neemt Judith dat helemaal op zich
pi_220807694
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gezien hun sociale kring kan ik mij niet voorstellen dat het een groot feest wordt.
Dat denk ik ook. Maar bij een ista perfect leven(waar ze van droomt) daar hoort een grootse bruiloft bij. Linksom of rechtsom. Sanneke wil dat!!!! En heeft er recht op denkt ze?
pi_220807750
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Hoe zou de verdeling zijn van Judith’s vakantie? Zou zus voor Bob ook meebetalen of neemt Judith dat helemaal op zich
Ik zie gewoon voor me dat Judith en Ilse gaan staan bakkeleien over wie het ijsje of de lunch betaald. Of dat Judith vindt dat Ilse meer moet betalen omdat zij wijn bij het diner dronk.
pi_220807779
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ik zie gewoon voor me dat Judith en Ilse gaan staan bakkeleien over wie het ijsje of de lunch betaald. Of dat Judith vindt dat Ilse meer moet betalen omdat zij wijn bij het diner dronk.
Nah volgens mij is die zus redelijk gul. We lezen toch vaak iets van dat die zus trakteert. Ze kent Judith natuurlijk langer dan vandaag en weet waarschijnlijk dat als ze enig comfort wil op vakantie dat zij dan ook de meerprijs betaalt.
pi_220807780
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee maar nog steeds niet gratis. Ze wilde toch ook een dure jurk? Peppie en M moeten natuurlijk in pak. Mooie ringen, overdadige taart. Ik hoor de kassa al rinkelen.
pi_220807812
AM heeft geen sportlichaam, ze is gewoon slank .

Ze eten daar veel, vooral ongezond, vet en suikerrijk, dus echt fris en gezond zien ze er dan weer niet uit.

Voor een mooi lijf moet je toch echt moeite doen, goede genen of niet.
pi_220807899
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

Ze eten daar veel, vooral ongezond, vet en suikerrijk, dus echt fris en gezond zien ze er dan weer niet uit.

Ze is idd gewoon slank, verder ziet ze er grauw (dus in mijn ogen ongezond) uit. Dat je slank bent zegt weinig over hoe het er van binnen uitziet. Ook de aders van een slank persoon slibben dicht, maar AM denkt nog steeds dat ze lekker gezond bezig is met haar ene koekje weglaten om de hammen weg te werken.

Eerst had ze een samenwerking met Lot Beukers (die ik nog steeds niet snap maar goed), Lot houdt een voedingspatroon van 80/20 aan. 80% voedzaam en gezond, 20% ongezondere keuzes. AM doet dit ook, maar dan andersom 😅
pi_220807902
Bij Pris is het ook weer gedoe met de bestellingen. Zij heeft het nooit echt goed op de rit die webshop.
Zo chaotisch als ze is zo runt zij de shop ook. Blij dat ik niks met dat macrame heb en geen moederdagknutsel besteld heb bij haar.

Hoewel zij wel een leuk gezin heeft en die kinderen groeien op in een warm nest. Daarom volg ik haar ook
pi_220808040
quote:
88s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 10:15 schreef Mirp het volgende:

[..]
Zij was jaren geleden zo leuk, ik kocht ook regelmatig speldjes bij haar voor mijn dochter. Ze was ook heel duidelijk over absoluut geen reclame maken via Instagram, dat was puur voor de leuk. En nu is ze helemaal omgeslagen en niet meer vies van reclames, ze laat zelfs hun kinderen echt bewust reclame maken. En inderdaad 'klopt' haar lichaam niet meer. Ik vind haar ook een beetje obsessief met sporten.

Het is dat ik heel benieuwd ben naar dat nieuwe huis en haar blijf volgen, maar anders was ze al lang uit mijn lijst. dit inderdaad 😅
pi_220808172
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:
Bij Pris is het ook weer gedoe met de bestellingen. Zij heeft het nooit echt goed op de rit die webshop.
Zo chaotisch als ze is zo runt zij de shop ook. Blij dat ik niks met dat macrame heb en geen moederdagknutsel besteld heb bij haar.

Hoewel zij wel een leuk gezin heeft en die kinderen groeien op in een warm nest. Daarom volg ik haar ook
Ik heb ook een webshop, maar ik verkoop nooit iets dat ik niet op voorraad heb.
pi_220808188

quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze is idd gewoon slank, verder ziet ze er grauw (dus in mijn ogen ongezond) uit. Dat je slank bent zegt weinig over hoe het er van binnen uitziet. Ook de aders van een slank persoon slibben dicht, maar AM denkt nog steeds dat ze lekker gezond bezig is met haar ene koekje weglaten om de hammen weg te werken.

Eerst had ze een samenwerking met Lot Beukers (die ik nog steeds niet snap maar goed), Lot houdt een voedingspatroon van 80/20 aan. 80% voedzaam en gezond, 20% ongezondere keuzes. AM doet dit ook, maar dan andersom 😅
😁
pi_220808221
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:25 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. Maar bij een ista perfect leven(waar ze van droomt) daar hoort een grootse bruiloft bij. Linksom of rechtsom. Sanneke wil dat!!!! En heeft er recht op denkt ze?
Misschien zoekt ze sponsors
pi_220808223
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 11:38 schreef Jenn1806 het volgende:

[..]
Ja, dat beeld heb ik dus ook
pi_220808227
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef Earring het volgende:

Het is daar ook niet echt professioneel lijkt het, meer het hobby idee
pi_220808230
Grappig dat jullie allemaal weten hoe Sanneke en Dion willen trouwen haha…
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')