Ik heb eerder ook al eens tegen haar gezegd dat cardio in combinatie met lipoedeem beter is dan krachttraining, nu heeft ze juist de kans dat haar benen dikker worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef MonaB het volgende:
DBM: ze zegt en schema te volgen, en dat ze sneller wil gaan dan het schema. En tegelijk dat ze als dikkerdje snel moe is en na kort stukje hardlopen al begint te wandelen.
Los daarvan: hardlopen met lipoedeem is niet zo'n heel goed idee owv de impact. Het vetweefsel raakt beschadigd en kan nog meer vocht gaan vasthouden. Gewoon stevig doorstappen zal voor haar in deze fase misschien voldoende cardio zijn, en minder belastend zijn/minder impact hebben op weefsels.
Door je @ en naam combinatie, tag je nu gebruikers van dit forumquote:Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Marielle8585 het volgende:
@:judith: hoe vreemd is het dat zij Bob een paar dagen eerder van school weghaalt omdat ze 3(?) weken op vakantie gaan, maar ze nu wel drie dagen thuis zijn voordat school weer begint. Waarschijnlijk is dit zo omdat de tickets goedkoper waren, maar ik snap school echt niet dat ze hier akkoord op geven. Zeker niet omdat er geen enkele reden is waarom zij buiten de gewone vakanties om weg zou moeten gaan...
@:AM: zij vertelde altijd zo trots dat zij haar kinderen nooit liet poseren voor de kleding, het moest zo natuurlijk mogelijk gaan... Weg geloofwaardigheid (al was die al weg)
@:Sanneke: wat heeft zij een bijzonder beeld over haar bruiloft, ze wil een instaperfect bruiloft. Maar wie zouden er allemaal komen? Ze willen graag de 'hoogste' offerte: Eten eten eten willen ze.
ze liep 1 minuut en wandelde daarna 2,5 minuut, met hardlopen met evy wandel je ook tussendoorquote:Op zondag 17 mei 2026 10:54 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
2,5 km per 30 minuten is een normaal / rustig wandeltempo, zij loopt nog langzamer. Maar misschien is ze begonnen met interval en loopt ze de 'loopminuten' op standje slak.
Geheimpje denk ik omdat haar tempo niet hoog is, of bang voor de reacties.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef Mallorcameisje het volgende:
Dbm is aardig rustig op haar insta, zou ze iets hebben meegelezen? Ik las ergens in een reactie, dat ze dus 1 minuut ‘hard’ loopt en dan 2,5 minuut wandelt. Dat is gemiddeld dan rond de 4km/u. Hoe is dat ‘hard’ lopen dan 🙈 Ik snap het allemaal niet, en dat zoiets dan een ‘geheimpje’ is al helemaal niet 🙃
Sowieso doet ze dit om goedkopere tickets te krijgenquote:Op zondag 17 mei 2026 11:59 schreef Marielle8585 het volgende:
@:judith: hoe vreemd is het dat zij Bob een paar dagen eerder van school weghaalt omdat ze 3(?) weken op vakantie gaan, maar ze nu wel drie dagen thuis zijn voordat school weer begint. Waarschijnlijk is dit zo omdat de tickets goedkoper waren, maar ik snap school echt niet dat ze hier akkoord op geven. Zeker niet omdat er geen enkele reden is waarom zij buiten de gewone vakanties om weg zou moeten gaan...
@:AM: zij vertelde altijd zo trots dat zij haar kinderen nooit liet poseren voor de kleding, het moest zo natuurlijk mogelijk gaan... Weg geloofwaardigheid (al was die al weg)
@:Sanneke: wat heeft zij een bijzonder beeld over haar bruiloft, ze wil een instaperfect bruiloft. Maar wie zouden er allemaal komen? Ze willen graag de 'hoogste' offerte: Eten eten eten willen ze.
Ik denk ook dat het 1 van die 2 scenario's is of een combi.quote:Op zondag 17 mei 2026 11:30 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
We weten het nooit geheel zeker, maar het is sowieso 1 van de 2 scenario's. Óf Koen en Jacqueline trokken meer naar elkaar toe omdat zij meer overeenkomsten hebben met elkaar dan Michelle, en het huwelijk van Michelle en Koen sowieso al niet lekker meer liep hebben ze Jacqueline erbij " genomen "
Of Michelle was haar nieuwe speeltje Jacqueline weer zat, en wilde een nieuw speeltje dat Tim heette en daardoor is de poly geklapt.
Beide zou mij niet verbazen, en ik denk dat 1 van beide scenario's niet ver naast de werkelijkheid zitten.
Die beelden van Michelle en Tim bij dat stadion zijn natuurlijk best al een flinke tijd uitgelekt en toen was alles in de poly zogenaamd nog koek en ei, en nog flink een tijd.
Michelle is denk ik een hele lieve vrouw hoor, als je wegdenkt dat ook zij haar kinderen inzet als materiaal om mee te werken. Maar ze is totaal de realiteit kwijt. Net zoals haar me-time, mevrouw zie je nooit tot amper bij haar eigen bedrijf sinds ze met Tim is. Je ziet haar alleen maar weg en reisjes maken.
Vraag mezelf af wie daar bij Jolienoé verantwoordelijk is voor alles wat zij eerst met zijn 3e deden. Zoals de inkoop e.d.
Michelle is er amper.
Ze is totaal niet meer wie ze gek gezegd 5 jaar geleden was. En mensen veranderen, maar uiteindelijk begrijp ik dan best dat je uit elkaar groeit als partner(s) en dat Jacqueline en Koen dichterbij elkaar zijn gegroeid. Michelle kan niet stilzitten, moet altijd reuring zijn en iets te doen zijn. Als je partner nooit zo was en uiteindelijk zo is geworden en jij juist snakt naar je rust en een normaal leven, snap ik de keuze vanuit Jacqueline en Koen.
Sorry, dit is echt een belachelijk lange analyse.
Zoiets verwacht ik, een kennis van ons wilde ook als verrassing ineens heel fit zijn, die is ook een beetje een wannabe flufluquote:Op zondag 17 mei 2026 12:12 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Geheimpje denk ik omdat haar tempo niet hoog is, of bang voor de reacties.
"Dus doe maar, gooi me vol met allemaal tips. Ik kan het gebruiken" met dat vervelende zuchtlachje.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke twijfelt of ze zoveel geld wil uitgeven aan een jurk die ze één dag draagt. Meid, je hebt het geld van volgers uitgegeven aan een bakfiets waar je misschien 10 minuten op hebt gefietst.
Tip: ga all in voor je trouwfeest. Doe het zoals al jaren je droom is. Je leeft maar één keer en als het goed is trouw je ook maar één keer. Er is vast nog budget over van het bij elkaar gebedelde geld voor de verhuizing en anders zijn er vast weer volgers die jou je droomdag gunnen. Toe maar, open een tikkie.
*sarcasme uit.
Tip: zoek een baan om mee te betalen aan JOUW droom.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
"Dus doe maar, gooi me vol met allemaal tips. Ik kan het gebruiken" met dat vervelende zuchtlachje.
Het ligt er niet een heel klein beetje dik bovenop 🤣
Kom maar door sponsors en donateurs.
Als je in de blokkendoos wil, moet je dat ff sturen😂quote:Op zondag 17 mei 2026 13:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Tip: zoek een baan om mee te betalen aan JOUW droom.
Ik kom er 2 zeer regelmatig tegen, en vind het zo bizar dat ik echt alles over ze weet.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:47 schreef Meke het volgende:
Dat is sowieso wel iets waar ik erg van kan genieten; wannabe fluflu's die je kent en dan dat ongemak er vanaf zien druipen bij hun posts
En verbazingwekkend gaat ze vast ook minstens een halve bruiloft bij elkaar schooien. Zonder ook maar een leuk filmpje te maken, waarin je niet je slechte huid aan het volsmeren bent, een story met een boer/oprisping eindigt en een rits met wensen opdreunt, die overduidelijk ver boven je budget gaat. Ik weet niet wat ze verwacht van deze "droomdag", maar ik krijg er "een vlag op een modderschuit" gevoel bij. Ze kon niet eens van de bank afkomen om een broodjeslunch voor de mensen te verzorgen, die haar huis hebben opgeknapt. Laat staan dat ze überhaupt hoogspersoonlijk mee heeft geholpen aan haar eigen verhuizing. Ik geloof nog steeds dat Sanneke ervan GENIET om Dion van de ene "dit is nou eenmaal wat ik wil" jankverhaal in het andere te sleuren. Dat hij het fysiek en mentaal volhoudt, is eveneens verbazingwekkend.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:51 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
"Dus doe maar, gooi me vol met allemaal tips. Ik kan het gebruiken" met dat vervelende zuchtlachje.
Het ligt er niet een heel klein beetje dik bovenop 🤣
Kom maar door sponsors en donateurs.
😂😂😂quote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke twijfelt of ze zoveel geld wil uitgeven aan een jurk die ze één dag draagt. Meid, je hebt het geld van volgers uitgegeven aan een bakfiets waar je misschien 10 minuten op hebt gefietst.
Tip: ga all in voor je trouwfeest. Doe het zoals al jaren je droom is. Je leeft maar één keer en als het goed is trouw je ook maar één keer. Er is vast nog budget over van het bij elkaar gebedelde geld voor de verhuizing en anders zijn er vast weer volgers die jou je droomdag gunnen. Toe maar, open een tikkie.
*sarcasme uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |