Met zijn dure vrouwtje kan hij niet nog veel aan zichzelf besteden. Dat restaurant doet mij aan een bordeel denken. Dadelijk na een paar borrels staat Sofie in haar string op de bar te dansen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:02 schreef Harper het volgende:
En Jan Nagelkerke wéér in zijn lichtblauwe pak met een net te krap overhemd.
Volgens mij draagt hij op elke uitje/etentje/feest hetzelfde.
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?
Dat dus. Helemaal koekoek.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:27 schreef Applepony het volgende:
[..]
Die vrouw doet alleen maar aan selfcare 🙈
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:05 schreef JaNeeDan het volgende:
MCW vergeet soms hoe belangrijk selfcare is.
Hoe krijgt ze het bedacht?
Toevallig zat ik er van de week over na te denken welke fluflu ik het meest nep vind. MCW scoort hoog, heel hoog. Maar Esmee van Leijden staat bij mij toch wel met stip op 1 🏆quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:34 schreef Mirp het volgende:
[..]
Uitgenodigd offcourse. Niks is echt bij die mensen.
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:47 schreef Totallloss het volgende:
Hoe grappig die boze mama. 2.700 kcal per dag eten 😅. Van wie zou ze die goede raad gekregen hebben?
Excuus, ik wist niet dat ik dit keer de hekkensluiter wasquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef AppelsEieren het volgende:
Muis hij was vol. Heb een nieuwe geopend. #teruginmeeleesstand
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 23:42 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik vind het wel raar bij am heb je ruim 100 K volgers, krijg je maar 3! Reacties en 267 hartjes?
Klopt voor geen meter hoor
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:49 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Nog een goede wetenswaardigheidje over eiwitten. Als je er teveel van eet of je eet meer calorieën dan je verbruikt dan slaat je lichaam het op als vet. Dus afvallen zal dan ook niet gebeuren. Je kan er lekker gassig van worden ook.Ze gaf aan iets van 180 gram per dag aan eiwitten te willen halen. Dat is énorm veel voor wat zij verbruikt.
Ow absoluut geen influencer oid zoals we het kennen maar ik vind budgetkidstips heel leuk. Zij deelt hele leuke tips voor cadeautjes etc. Een feestje om te krijgen oid
Dan ben ik echt benieuwd hoeveel story kijkers ze heeft, of veel zijn blijven hangen en kijken niet eens of het zijn haar gekochte volgers! Vind onder de 500 met zoveel volgers echt weinig! En die moet je elke maandag bijpraten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Veel van haar posts hebben maar een paar honderd hartjes en maar enkele/een tiental reacties. (Nog niet eens) zo’n 0,5% van je volgers die het de moeite vinden om even op de ❤ te drukken, áls ze het al bekijken.
En daar doe je dan al je ‘moeite’ voor.
Het blijkt wel weer dat bedrijven alleen maar naar volgersaantallen kijken, want het echte bereik zal vanuit commercieel oogpunt te verwaarlozen zijn.
Haar benen komt ook van de lipoedeem, daar kan ze echt niks aan doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 08:06 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
DBM heeft ook een flinke vetopslag toch? Paar keer gekeken, maar ik zie ook echt geen getraind lichaam daar, wel een lichaam met hele dikke benen en veel vetrollen. Maar ze hoeft zich geen zorgen te maken over haar calorieën. Ehm.....ik heb twee vrouwen in mn omgeving die powerliften, maar dat ziet er echt anders uit.DBM heeft toch echt fors overgewicht, maar goed, ook dat zal bij haar dan anders zijn dan gemiddeld. Ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |