Haha, ja, dat kan ik me ook voorstellenquote:Op zondag 17 mei 2026 13:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik kom er 2 zeer regelmatig tegen, en vind het zo bizar dat ik echt alles over ze weet.
Ja kan ook zittend trouwen 😂😂😂quote:Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft iemand Sanneke verteld dat ze voor een huwelijk haar bank af moet? Dat er een kans bestaat dat ze de halve dag achter haar kind aansjouwt en dat er veel prikkels zijn op zo'n dag?
En met alle wensen die ze heeft, zou ik minder gaan uitgeven op een dagelijkse basis.
Dit alles opgesomd lijkt me voor Sanneke echt klinken als enorme horror.
En DBM met dr hardlopen, heb het ff opgezocht, maar hardlopen wordt dus idd afgeraden met lipoedeem. Waarom zou je dat dan in godsnaam gaan doen?
Zij deelt zooveeeeel! Tis niet normaal, altijd negatief ookquote:Op zondag 17 mei 2026 12:01 schreef IlseMarije het volgende:
Miniliefde (Erin) promoot een boek,smartphone loos opgroeien (of zoiets).. de kinderen hebben dan waarschijnlijk geen smartphone maar worden wel vaak gedeeld met de hele wereld via die smartphone van hun moeder. AM oa deelt veel meer maar vind dat ze best nog wat prive deelt over haar zoon.
Ze is het in ieder geval goed aan het voorbereiden met tig stories over wat ze allemaal wil en of dat budgettechnisch haalbaar is.quote:Op zondag 17 mei 2026 10:09 schreef brilduiker1973 het volgende:
Let maar op: Sanne gaat tikkies plaatsen voor de bruiloft!
Ze heeft 'ik ben alleen maar op vakantie' verkeerd uitgesproken.quote:Op zondag 17 mei 2026 12:40 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het 1 van die 2 scenario's is of een combi.
In de podcast vertelt ze dat ze toen Tim en zij nog in de vriendschapsfase zaten, ze hem altijd mocht bellen en appen als ze niet kon slapen. Lijkt me voor de inmiddels expartner van Tim ook een bijzondere situaties.
Ook vertelt ze dat ze samen bewust de afweging hebben gemaakt dat Tim voorlopig niet terugkeert naar het voetbal omdat hij dan 7 dagen per week weg is en zij is ook alleen maar aan het werk.
Misschien kunnen ze beter eerst een aantal jaar sparen voor deze bruiloft.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Kaatjepuk het volgende:
Hahahaha ik heb smakelijk gelachen om Sanneke haar droombruiloft.
Haar droom kost zo ongeveer ¤25.000. Dat wordt werken meid! Dat schoffelt Dion echt niet bij elkaar.
Grapjas.
Ze zou er in ieder geval wat voor doen danquote:Op zondag 17 mei 2026 11:01 schreef Moppie1982 het volgende:
Sanneke zit gewoon te schooien om samenwerkingen maar eerlijk een bedrijf die daar aan toegeeft is het toch niet waard?
Hoe wilt ze dit gaan bekostigen, op de bank only fans filmpjes maken van haar tenen 😂😂
Sorry hoor maar als je zo een droom hebt mag je wel even met je luie donder van de bank afkomen en gaan werken als een malle, zo een bruiloft kost echt geen 5000¤ minstens 25k wat zij wilt.. gaat ze tikkies openen? Ik vind het wat hoor omdat ZIJ het wilt
Maar dat vind ik dan dus weer sneu, dat Dion echt wel hard werkt volgens mij. En dan brengt hij totaal niet binnen wat Sanneke ‘nodig’ heeft.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:34 schreef Kaatjepuk het volgende:
Hahahaha ik heb smakelijk gelachen om Sanneke haar droombruiloft.
Haar droom kost zo ongeveer ¤25.000. Dat wordt werken meid! Dat schoffelt Dion echt niet bij elkaar.
Grapjas.
Daar zit ik al in. Anders had ik het gestuurd.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:23 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Als je in de blokkendoos wil, moet je dat ff sturen😂
Dat heb ik ook. Zie ik Wil en Tien en weet zoveel over ze.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:29 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Ik kom er 2 zeer regelmatig tegen, en vind het zo bizar dat ik echt alles over ze weet.
Maar daar is Dion zelf bij, ik vind het niet sneu maar onvoorstelbaarquote:Op zondag 17 mei 2026 13:55 schreef LeSage het volgende:
[..]
Maar dat vind ik dan dus weer sneu, dat Dion echt wel hard werkt volgens mij. En dan brengt hij totaal niet binnen wat Sanneke ‘nodig’ heeft.
Misschien rekent ze erop dat haar moeder een deel betaalt? En de ouders van Dion? Anders zou ik niet weten hoe je dat geld bij elkaar krijgt, ja als je gesponsord wordt door samenwerkingen maar tot nu toe staan ze niet in de rij voor Sanneke geloof ik.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:44 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze is het in ieder geval goed aan het voorbereiden met tig stories over wat ze allemaal wil en of dat budgettechnisch haalbaar is.
Dat is het wel, als je jarenlang spaart met het geld dat je verdient met werken.
Maar met eentje willen werken, liefst parttime en dan nog een dure ‘budget’bruiloft willen![]()
Echt helemaal de weg kwijt.
Hij is ook echt een simpquote:Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar daar is Dion zelf bij, ik vind het niet sneu maar onvoorstelbaar
Ik zou dit ook te never en te nimmer aan een feest bruiloft whatever uitgeven.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:46 schreef JeOmaJa het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze beter eerst een aantal jaar sparen voor deze bruiloft.
En met ze bedoel ik uiteraard Dion, die dan misschien Sanneke’s betaalpassen kan afpakken en haar zakgeld geven want anders komt er nooit wat van.
Ik ben niet getrouwd maar zou dit echt weggegooid geld vinden🤣
HAHAHA zie je het voor je 😂quote:Op zondag 17 mei 2026 13:47 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ze zou er in ieder geval wat voor doen dan
Totdat hij uiteindelijk zo ver en zo langdurig over zijn grens gaat dat er terug een Solk opvlamming komt. Dan zijn de rapen gaar.quote:Op zondag 17 mei 2026 13:37 schreef Cattolica het volgende:
[..]
En verbazingwekkend gaat ze vast ook minstens een halve bruiloft bij elkaar schooien. Zonder ook maar een leuk filmpje te maken, waarin je niet je slechte huid aan het volsmeren bent, een story met een boer/oprisping eindigt en een rits met wensen opdreunt, die overduidelijk ver boven je budget gaat. Ik weet niet wat ze verwacht van deze "droomdag", maar ik krijg er "een vlag op een modderschuit" gevoel bij. Ze kon niet eens van de bank afkomen om een broodjeslunch voor de mensen te verzorgen, die haar huis hebben opgeknapt. Laat staan dat ze überhaupt hoogspersoonlijk mee heeft geholpen aan haar eigen verhuizing. Ik geloof nog steeds dat Sanneke ervan GENIET om Dion van de ene "dit is nou eenmaal wat ik wil" jankverhaal in het andere te sleuren. Dat hij het fysiek en mentaal volhoudt, is eveneens verbazingwekkend.
Met Hashimoto kun je ook beter geen intensieve krachttraining doen. Doet zij ook ( zegt ze tenminste).quote:Op zondag 17 mei 2026 13:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Heeft iemand Sanneke verteld dat ze voor een huwelijk haar bank af moet? Dat er een kans bestaat dat ze de halve dag achter haar kind aansjouwt en dat er veel prikkels zijn op zo'n dag?
En met alle wensen die ze heeft, zou ik minder gaan uitgeven op een dagelijkse basis.
Dit alles opgesomd lijkt me voor Sanneke echt klinken als enorme horror.
En DBM met dr hardlopen, heb het ff opgezocht, maar hardlopen wordt dus idd afgeraden met lipoedeem. Waarom zou je dat dan in godsnaam gaan doen?
Ik vraag me gewoon af of hij genoeg voor zichzelf op kan komen.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:07 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Maar daar is Dion zelf bij, ik vind het niet sneu maar onvoorstelbaar
Die volg ik niet, zitten zo in m’n allergie 🙈 Kijk af en toe als ze hier genoemd worden 😅quote:Op zondag 17 mei 2026 14:01 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zie ik Wil en Tien en weet zoveel over ze.
Ze zou eens gaan werken als ze dat allemaal wilquote:Op zondag 17 mei 2026 10:59 schreef Weerikier het volgende:
Sanneke heeft het wel hoog in dr bolletje hè met die bruiloft.
De eventuele trouwlocatie mag de hoogste offerte die mogelijk is maken. Handgemaakte trouwjurk met levertijd van een jaar. Make-up artist. Stylist. Bloemist. Videograaf.
Maar Sanneke wil dit "gewoon heel graag".
Nou Dion, jij kan maar beter in de avonduren folders gaan bezorgen of zo want het mag wat kosten allemaal, Sanneke haar droombruiloft.
En tussendoor wordt er natuurlijk ook nog een beetje geklaagd door mevrouw over van alles nog wat. Gaat er echt geen dag voorbij dat zij een keer niet loopt zit te zeiken.
Ik vind hem vooral zielig, als ik zijn insta bekijk.quote:Op zondag 17 mei 2026 14:23 schreef LeSage het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af of hij genoeg voor zichzelf op kan komen.
Ik vind hem wel iets sympathieks hebben en ik vind ook dat hij wel wat meer pit mag hebben, maar hij lijkt me uiteindelijk een hele lieve hardwerkende man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |