Totaal geen verschil. Ze had net zo goed online kunnen blijven.quote:Op zondag 17 mei 2026 15:58 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar even, wat is nou het verschil tussen voor en na het offline zijn? Ze doet nog steeds alsof ze ziek is, slaapt overdag nog steeds uren en de kinderen zijn haar nog steeds teveel.
Jezelf filmen als je een koffie maakt om te melden dat je wat stiller op je socials bent. Dan vind je jezelf toch ook wel erg belangrijk. En vooral aandachtsverslaafd.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Misschien moet je haar gewoon rechtstreeks mailen?quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Debbie kan jij gewoon niet weg blijven. Wij weten allang dat jij 3 weken nodig heb om bij te komen van 2 uurtjes zwemmen waarbij jij jezelf filmt en Roy de kinderen vermaakt.
Zo onzin om je zelf te filmen met een uitdrukking op je gezicht omdat je weet dat dit raar is. Je kwam gewoon uit je nest en zette koffie.
Stop ermee. Je zit op insta gewoon in een cirkeltje je ben niet ziek je ben lui en heb een saai leven en heb op welke manier dan ook aandacht nodig.
Clowntje😝
Stop gewoon met influencers hier aan te spreken. We schrijven hier met forummers, niet met influencers.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:10 schreef Truusdemier36 het volgende:
Clowntje😝
Zie Cyan in SHO / [INFLUENCERS #232] Overdag huismoeder / fluflu 's avonds ...quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich door de podcast geworsteld? Is er nog wat boeiends gezegd?
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekkerquote:Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
Lol dat is nou net het hele idee!quote:Op zondag 17 mei 2026 17:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Grappig, dat zit echt héél erg in mijn algoritme. Soms lijkt het me ook wel lekker![]()
![]()
Maar laatst hoorde ik ook (volgens mijn de ProvInfluencers podcast van Plien en Bianca) dat iemand was vergeten de 'alles mag' modus weer te activeren en toen uuren achter elkaar niet kon scrollen. Dit zou mij echt overkomen op vakantie ofzo denk ik
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.quote:Op zondag 17 mei 2026 16:57 schreef Earring het volgende:
Sanneke kan wel bezuinigen op de aardappels als ze wat dunner gaat schillen!
Nee, want ik kan het haar niet meer tippen, zit in de blokken doos. En als niemand het zegt….quote:Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
En niemand heeft dat ook gezegd misschienquote:Op zondag 17 mei 2026 18:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Kocht ze laatst niet 5 kilo voor 49 cent? Dat zal het verschil niet gaan maken. Sanneke kan beter realistisch gaan denken. Er zit ook nog iets tussen gratis trouwen en een trouwerij zoals zij het wil. Dat kan ze natuurlijk weer niet bedenken.
Oh ja ik zie dat mijn post niet heel duidelijk was, maar in haar geval ging ze dus de deur uit. Voor thuis lijkt het me inderdaad wel topquote:Op zondag 17 mei 2026 18:22 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
Lol dat is nou net het hele idee!
Mijn algoritme zit de tap out ook, en kan het écht aanraden!
Ik ben alleen, en echt heel veel thuis (en geen mini bieb 🤪)
Soms is het heel verleidelijk om gewoon te scrollen, zonde! Ik ben wel veel thuis, weinig energie. Maar wel veel hobby’s en vind dat toch echt belangrijker om te doen dan scrollen om aan het eind van de dag een beetje voldaan te zijn;)
Mocht je vragen hebben, stel ze gerust (DM mag ook)
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.quote:Op zondag 17 mei 2026 17:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Iemand zich door de podcast geworsteld? Is er nog wat boeiends gezegd?
Ik hoop niet dat dat zo een apparaat is dat alles binnen een bepaalde straal plat legt 🤣 weet van vrienden die hun kantoor naast een yoga/reform iets hadden en die hadden ook zoiets..en als de yoga lessen waren ging alle wifi uit ook bij hun 🤦♂️quote:Op zondag 17 mei 2026 17:51 schreef Weerikier het volgende:
Debbie heeft ook maar weer eens wat onbenulligs gekocht. Een apparaatje dat je social media blokkeert? Hoe kom je erop. En hoezo moet daar een apparaatje voor gekocht worden? Je kan ook gewoon je telefoon weg leggen lijkt me.
Maar nee, lekker weer wat kopen, geld moet rollen tenslotte bij de familie Lether.
Ja ik ben er heel erg blij mee! Geen eindeloos scrollen op TikTok, Instagram etc meer. Werkt heel goed.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:48 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik ben even gaan googlen en zo’n tap out klinkt eigenlijk best interessant. Is het die 50 euro waard?
Sorry als dit hier niet mag, dan verplaats ik wel naar de slowchat
Lekker bezig 🤦♀️quote:Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Earring het volgende:
Thehomeandthekid
Zoonlief sloopt de blauwe regen, dat vind ze wel erg maar blijft gewoon filmen
En als iemand wel iets zegt stelt ze het niet op prijs want dan weet ze het zelf ook wel.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Earring het volgende:
[..]
En niemand heeft dat ook gezegd misschien
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bijquote:Op zondag 17 mei 2026 18:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Sanneke niet beseffen dat mensen over het algemeen liever zónder kind(eren) naar een bruiloft gaan? Wie gaat er op al die kinderen letten? Of huurt ze ook nog 3 nanny's in? Geld moet tenslotte rollen 😂
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.quote:Op zondag 17 mei 2026 18:43 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.
Ik begrijp eindelijk waarom Michelle zo'n stem heeft en altijd aan het neus ophalen is,
Ze heeft hooikoorts.
Verder haakt Michelle overal op in als Iris iets zegt. Omtrent haarzelf uiteraard.
Haar oudste werd geslagen op vakantie. De jongste kwam waarschuwen en riep "Timmieeee ' ( en dus niet mama)
En Timmieeee greep direct in want hij weet natuurlijk hoe zij is wat betreft haar kinderen, als een leeuwin. En dat ze dan het liefst gewoon diegene op zijn bek timmert, of die nu 36 of 3 is. Of zoiets.
En Michelle is altijd gepest op school vroeger. En Iris die daar niets van begrijpt.
Maar volgens mij begrijpen deze meiden wel meer dingen niet.
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?quote:Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.
Michelle praat ook altijd over Tim en haar kinderen alsof het zijn kinderen zijn. Ben benieuwd hoeveel TIA's ze zou krijgen als Jacqueline of Koen dat zouden doen over haar 'klaver'.
Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijkquote:Op zondag 17 mei 2026 19:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bij
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?
Ik heb van de week een stukje van de podcast van Wil en Tien geprobeerd te luisteren. Is net zo erg. En Wil maar lachen dat ze twee reeën op de auto hadden. Echt, ik snap dat een ree er vanuit het niets is en dat je er echt niks aan kunt doen maar kom op, het zijn dieren. Daar lach je niet om.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:27 schreef Kaatje35 het volgende:
En het ging ook van hihahuhahaho
Iris die Michelle ook niet kan verstaan, en zelf ook één en al stompzinnigheid.
Nee het was andersom.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:34 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.
Wat een ontzettend rare uitdrukking, had er echt nog nooit van gehoord. Die Iris ken ik verder dan dat ze om Michelle heen hangt eigenlijk niet maar daar mis ik duidelijk niet veel aan.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef Sstt1993 het volgende:
[..]
Nee het was andersom.
Iris zei dat Michelle een tia zou krijgen van de manier waarop haar (Iris dus) bruiloft geregeld zou worden. En andersom.
Ik vind Iris trouwens heel dom overkomen.
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten
Ik ben nog niet volledig hersteld van de hartkloppingen die de hele verhuizing saga mij heeft gegeven, dus ik hoop dat die bruiloft nog even op zich laat wachten 🥴. Iets in mij wil Sanneke ook gewoonweg niet zien met een slechte huid in een bruidsjurk dat haar niet staat en een van nature ongemakkelijke Dion naast haar, die zich geen houding weet te geven ✌️. Doe maar gewoon gratis trouwen op de maandagochtend en ga daarna lekker uitgebreid brunchen met de familie. Want Sanneke gaat óók hierover achteraf zeuren en klagen én daar is zo'n dag écht té duur voor; gedoneerd en gesponsord of niet.quote:Op zondag 17 mei 2026 19:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijk
Stiekem (fruit) eten? Geen grap?quote:Op zondag 17 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |