abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220827308
Oh, en dat Michelle echt een tia krijgt van hoe Iris haar bruiloft zal gaan zijn. Die van Michelle zal compleet anders zijn, helemaal perfect geregisseerd en gestyled en toen werd er nog 3 keer gezegd dat Michelle dus echt een tia krijgt van de bruiloft van Iris.
Toen ben ik afgehaakt.
pi_220827311
Zou Sanneke niet beseffen dat mensen over het algemeen liever zónder kind(eren) naar een bruiloft gaan? Wie gaat er op al die kinderen letten? Of huurt ze ook nog 3 nanny's in? Geld moet tenslotte rollen 😂
pi_220827389
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:26 schreef Earring het volgende:
Thehomeandthekid
Zoonlief sloopt de blauwe regen, dat vind ze wel erg maar blijft gewoon filmen
Lekker bezig 🤦‍♀️
pi_220827404
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:28 schreef Earring het volgende:

[..]
En niemand heeft dat ook gezegd misschien
En als iemand wel iets zegt stelt ze het niet op prijs want dan weet ze het zelf ook wel.
pi_220827412
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:51 schreef Jenn1806 het volgende:
Zou Sanneke niet beseffen dat mensen over het algemeen liever zónder kind(eren) naar een bruiloft gaan? Wie gaat er op al die kinderen letten? Of huurt ze ook nog 3 nanny's in? Geld moet tenslotte rollen 😂
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bij
pi_220827450
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 18:43 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Een klein stukje. Hoewel ik Iris meer sympathiek vind,vind ik ook haar niet te doen met haar engelse woordjes en zo bleu.

Ik begrijp eindelijk waarom Michelle zo'n stem heeft en altijd aan het neus ophalen is,
Ze heeft hooikoorts.

Verder haakt Michelle overal op in als Iris iets zegt. Omtrent haarzelf uiteraard.
Haar oudste werd geslagen op vakantie. De jongste kwam waarschuwen en riep "Timmieeee ' ( en dus niet mama)
En Timmieeee greep direct in want hij weet natuurlijk hoe zij is wat betreft haar kinderen, als een leeuwin. En dat ze dan het liefst gewoon diegene op zijn bek timmert, of die nu 36 of 3 is. Of zoiets.

En Michelle is altijd gepest op school vroeger. En Iris die daar niets van begrijpt.
Maar volgens mij begrijpen deze meiden wel meer dingen niet.
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.

Michelle praat ook altijd over Tim en haar kinderen alsof het zijn kinderen zijn. Ben benieuwd hoeveel TIA's ze zou krijgen als Jacqueline of Koen dat zouden doen over haar 'klaver'.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_220827513
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:09 schreef Cyan het volgende:

[..]
Ze weet het inderdaad altijd zo te draaien dat het weer over haar gaat. Ik heb het idee dat Iris af en toe ook denkt: 'Laat maar lullen. Ik reageer er niet meer op'.

Michelle praat ook altijd over Tim en haar kinderen alsof het zijn kinderen zijn. Ben benieuwd hoeveel TIA's ze zou krijgen als Jacqueline of Koen dat zouden doen over haar 'klaver'.
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?
pi_220827550
[quote]0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Wat een ontzettend dom wijf irritant mens. Is dat Hahahihihoho ofzo? Praat ze ook nog zo als een van haar dierbaren een TIA krijgen?
[/quote]

Nou, dat.
pi_220827558
En het ging ook van hihahuhahaho
Iris die Michelle ook niet kan verstaan, en zelf ook één en al stompzinnigheid.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 19:30:39 #35
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220827584
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Of kinderen nog bij de ceremonie en receptie maar bij het avondfeest heb ik ze zelf ook liever er niet bij
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijk
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220827616
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.
pi_220827618
Jongens, DE TUIN is klaar. En madam zit weer vanaf de bank te vertellen dat Dion er 4 dagen mee bezig is geweest. Ik durf te wedden dat zij nog geen tegel in haar handen heeft gehad.
pi_220827639
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:27 schreef Kaatje35 het volgende:
En het ging ook van hihahuhahaho
Iris die Michelle ook niet kan verstaan, en zelf ook één en al stompzinnigheid.
Ik heb van de week een stukje van de podcast van Wil en Tien geprobeerd te luisteren. Is net zo erg. En Wil maar lachen dat ze twee reeën op de auto hadden. Echt, ik snap dat een ree er vanuit het niets is en dat je er echt niks aan kunt doen maar kom op, het zijn dieren. Daar lach je niet om.
pi_220827642
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:34 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Zegt ze dat echt?! Dat ze een TIA krijgt van Iris haar bruiloft? Wat een idiote uitspraak. Los van dat ik de vergelijking en de context van een TIA krijgen door iemands bruiloft niet snap vind ik het ook een hele nare manier om je uit te spreken. Ik heb ook nog nooit iemand die uitdrukking horen gebruiken. Heeft ze dit zelf verzonnen of zo. Ik vind haar steeds onsympathieker worden.
Nee het was andersom.
Iris zei dat Michelle een tia zou krijgen van de manier waarop haar (Iris dus) bruiloft geregeld zou worden. En andersom.
Ik vind Iris trouwens heel dom overkomen.
pi_220827658
Sanne en Dion kunnen toch wel een begroting maken met al hun wensen? Foodtrucks voor ál hun gasten (inclusief 11 kinderen uit het niets), een online gekochte (?) trouwjurk die ongetwijfeld toch niet is wat ze verwachtte/te groot of te klein, de locatie, vervoer, de kosten van het trouwen zelf. Veel staat al online.

En dan bedenken of het het allemaal waard is (ongetwijfeld, want ze droomt er al zó lang van..) en of ze het kunnen betalen. Hoeveel tikkies ze verwacht (misschien gaat ze ook wel exclusieve inhoud voor subscribers doen 😂) en hoe ze het gaat doen als er toch niks wordt gesponsord en ze maar ¤ 43,51 aan tikkies binnen krijgt.
pi_220827683
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:38 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Nee het was andersom.
Iris zei dat Michelle een tia zou krijgen van de manier waarop haar (Iris dus) bruiloft geregeld zou worden. En andersom.
Ik vind Iris trouwens heel dom overkomen.
Wat een ontzettend rare uitdrukking, had er echt nog nooit van gehoord. Die Iris ken ik verder dan dat ze om Michelle heen hangt eigenlijk niet maar daar mis ik duidelijk niet veel aan.
pi_220827758
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten :')
pi_220827796
Sanneke krijgt het advies om die laatste heermoes ook te verwijderen, want anders heeft Dion voor niets vier dagen lang staan beulen 🥴. Wat een piepklein tuintje trouwens; ik zie ze daar nu echt niet met z'n drieën zitten in de zomer, weg te branden in de volle zon. Ik ben dan ook geen tuinliefhebber, maar volgens mij zij ook niet (in de keet zaten ze er ook nooit).
pi_220827843
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:55 schreef papierentas het volgende:
Iemand nog iets boeiends gehoord bij Sanneke toen ze live was? Ik ben na 10 seconden afgehaakt, ze was aardappels aan het schillen en het ging over de McDonalds, Dion neemt daar altijd 3 burgers als ze daar eten :')
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.
pi_220827896
De plek van waaruit Sanneke de tuin filmt, is precies de plek waar zij de afgelopen vier dagen is geweest...binnen. Achter het raam. Met haar: de tuin is af.
Ik verdraag haar stem steeds slechter. De inhoud van haar verhalen zijn al tenenkrommend, maar dat aangeleerde maniertje waarop iedere zin in een vraag lijkt te eindigen en dat ongemakkelijke zuchtende lachje iedere keer. Echt vreselijk.
pi_220827934
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 19:30 schreef Meke het volgende:

[..]
Ik vraag me af of ze überhaupt een avondfeest doen? Zou best wat geld voor ze schelen, en zie hen ook niet tot middernacht feesten eigenlijk
Ik ben nog niet volledig hersteld van de hartkloppingen die de hele verhuizing saga mij heeft gegeven, dus ik hoop dat die bruiloft nog even op zich laat wachten 🥴. Iets in mij wil Sanneke ook gewoonweg niet zien met een slechte huid in een bruidsjurk dat haar niet staat en een van nature ongemakkelijke Dion naast haar, die zich geen houding weet te geven ✌️. Doe maar gewoon gratis trouwen op de maandagochtend en ga daarna lekker uitgebreid brunchen met de familie. Want Sanneke gaat óók hierover achteraf zeuren en klagen én daar is zo'n dag écht té duur voor; gedoneerd en gesponsord of niet.
pi_220827937
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:10 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb de live niet meegekregen maar dat van die drie hamburgers geloof ik graag. Als je haar supermarkt kassabonnen ziet, dan weet ze veel geld uit te geven aan een boel etenswaar waar je nog geen volwaardige maaltijd van kan maken. Net als bij AM waar elke week honderden euro's doorheen gejast wordt om de snacklade te vullen maar een bord nog niet half gevuld wordt met gezond avondeten. Zou Dion nog steeds stiekem (fruit) aan het eten zijn bij de aanrecht? Gelukkig maar dat ze hem daar niet meer vanaf de bank kan filmen.
Stiekem (fruit) eten? Geen grap?
pi_220827978
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 20:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Stiekem (fruit) eten? Geen grap?
Nee, bloedserieus! Heb je dat nooit gezien?! Ze deed het niet vaak maar zeker enkele keren in de keet vanaf de bank, hem filmend dat ie bijvoorbeeld kiwi's aan het aanrecht stond te eten. "Sta je weer stiekem te eten" en maar dat stomme lachen erbij. Schaamteloos en vooral ook pijnlijk om een volwassen man zó belachelijk gemaakt te zien worden. Het zal mij niets verbazen als zij ook zo'n afgepaste maaltijd maker is. Geen hap teveel.

[ Bericht 3% gewijzigd door Cattolica op 17-05-2026 20:44:17 ]
  zondag 17 mei 2026 @ 20:36:47 #49
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220828030
Het is zondagavond, en DBM's Flipje is weer ziek... het zal wel niet, uiteraard morgen geen school voor de benauwde meid!

Ze is al zo weinig naar school geweest..
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220828074
Off Topic ✌️

Mag ik voorstellen om iets minder (snerend) over de kinderen van DBM te praten of hun (al belachelijke) bijnamen te verbasteren? Zij kunnen er niets aan doen, dat hun moeder hun (narratief) op deze manier op het internet gooit.

❤️
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')