Zo bedoelde ik het ook inderdaad. Rechtsstreeks iemand aanspreken doe je maar met een DM, niet via een forum. Hier hebben we het gewoon over flu's.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
We hebben het hier over flu's toch, niet rechtstreeks tegen flu's? We spuien ons irritainment met elkaar. En als een flu dat wil lezen, dan moet ze dat zelf weten.
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:40 schreef Harper het volgende:
Ik snap weinig van het "nieuwe" huis van Junoordzij. Ze staat een dumbbell training naast een fiets in de gang te doen. Terwijl de baby in de deuropening ligt. En haar hometrainer staat in de bijkeuken naast de wasmachine.
Ze zit altijd op haar laptop aan het aanrecht terwijl ze een werkkamer heeft. Maar in plaats van een bureau staan daar ladenkasten waar je niet aan kan zitten.
En om de tuin in te komen is er een hele hoge afstap. Maar misschien verandert dat laatste nog als de tuin op orde is.
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.quote:Op maandag 18 mei 2026 09:55 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Het is bizar hoe Maarten hier al jarenlang, dag in dag uit, in meegaat. Ik snap de financiële en materiële winst die hiermee te behalen valt (heb er geen begrip voor), maar ik volg ze nog maar een jaar en ik heb zelfs het idee, dat AM nu zowat op pannetje 5 stand is beland, op de manier waarop ze post (voor abo's of niet) en haar boze oog (Maarten's woorden) steeds meer en erger naar boven komt.
Zal het boek gaan lezen. Vond documentaire al fascinerendquote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.
Al eerder gezegd hier maar het boek van Sari Franke is echt goed om te lezen als je het effect wil zien. Hopelijk lezen de fluflu’s dit ook. Echt: Lees dit boek!!! En stop met het filmen van je kind!!! Het kan echt uit de hand lopen en je kind is het slachtoffer!😭
Dat boek vond ik zo heftig en indrukwekkend.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Ik denk doordat ze helemaal in een soort fuik terechtkomen waardoor je niet meer realistisch met je beide benen op de grond staat. Je wordt immers aanbeden en aangemoedigd door alle likes en reacties, en je doet steeds meer/gekker om relevant te blijven. Dat zie je eigenlijk alleen van een afstandje denk ik, niet als je er zelf midden in zitten. M zal hier ook wel in meegegroeid zijn en weet inmiddels ook niet meer. Trieste is dat de kinderen er de dupe van zijn, Lot heeft al sinds de geboorte, haar eerste minuten, een camera op haar neus. Die weet niet beter of anders dan dat mama alles filmt wat ze doet.
Al eerder gezegd hier maar het boek van Sari Franke is echt goed om te lezen als je het effect wil zien. Hopelijk lezen de fluflu’s dit ook. Echt: Lees dit boek!!! En stop met het filmen van je kind!!! Het kan echt uit de hand lopen en je kind is het slachtoffer!😭
Tja. Toen ze Woezel en Pip noemde, dacht ik meteen al: dat is toch niks meer voor Jet!quote:Op maandag 18 mei 2026 10:36 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Al die enthousiaste reacties over de Tovertuin, en AM 'met haar eerlijke review' weet het weer zo te draaien dat het niets voor Jet is. Zij valt ook niet in de leeftijdscategorie, dan had ze alleen met Lot moeten gaan. Maar Jet moet altijd mee op sleeptouw. Haar stories zorgen in ieder geval niet voor reclame, wat een zuurheid. Je ziet een nieuw ingericht park, mooie huisjes, maar AM moet even vermelden dat het park nog niet af is en ze het na een uur eigenlijk al wel gezien had en dat de wachttijden bij de attracties zorgen voor de dagvulling. Buffet dat ingericht was op kleuters.
En twee van de vier kinderen die het op de 2e dag al niet meer leuk vonden. Of kan het zomaar zijn dat die kinderen al zoveel vakanties en weekenden naar uitjes gesleept worden dat ze het helemaal beu zijn om op de zoveelste schommel of glijbaan te gaan? Dat ze misschien liever thuis op de bank hadden willen hangen, met hun eigen speelgoed hadden willen spelen, in plaats van weer een koffer inpakken omdat moeders thuis haar draai niet kan vinden tijdens vakanties en dankzij samenwerkingen de hort op wil.
Maar het gevolg is dat volgmoekes maar half lezen, en het nu kunnen interpreteren als dat het geen leuk park is. AM zat er met de verkeerde doelgroep, dat maakte het niet leuk. En zegt niets over het park zelf. Dus géén eerlijke review.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:05 schreef Harper het volgende:
[..]
Tja. Toen ze Woezel en Pip noemde, dacht ik meteen al: dat is toch niks meer voor Jet!
Dus ik snap wel dat zij er niet veel aan vond. Maar dat had AM beter moeten inschatten en Jet thuis moeten laten. In plaats van een gratis weekend weg af te kraken.
Dit.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.
Het park, net als alle andere bedrijven waar influencers mee samenwerken, kijken vrijwel alleen naar bereik.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Van het park ook niet bijster handig, om AM en vrouw IJsland uit te nodigen. Je doet toch wel iets aan research mag ik hopen.
Inderdaad. En omdat ze toch niet zo nodig er nog een keer heen hoeft.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:22 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat afkraken doet AM om te laten zien dat ze zo’n goede eerlijke influencer is als enige. Dat het ten koste gaat van het park en dat zij niet nadenkt deed ze de goede doelgroep niet is, boeit haar niet.
Precies, makkelijk scoren. Alhoewel het toekomstige bedrijven wel afschrikt (en terecht)quote:Op maandag 18 mei 2026 11:23 schreef Harper het volgende:
[..]
Inderdaad. En omdat ze toch niet zo nodig er nog een keer heen hoeft.
Zij had inderdaad ook beter advocaat kunnen blijven ipv flu worden. Vreselijk vermoeiend alleen al om te zien, laat staan als je zo moet leven.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:48 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Ik snap sowieso weinig meer van de sportieve, actieve Junoordzij. Maarten werkt, sport, kookt, brengt de kinderen naar de opvang en doet volgens mij nog veel meer, en zij klaagt, doet wat samenwerkingen, klaagt nog meer, heeft een hekel aan koken en huishouden, dus klaagt, loopt rondjes met haar leuke beagles, maar klaagt, heeft oppas zodat ze naar de sportschool kan, klaagt door, gebroken nachten, klaagzang aan, vindt van zichzelf dat ze een druk leven heeft omdat Maarten shifts op zijn werk draait en zij dan thuis alles alleen moet doen. En ja, dat kan soms best pittig zijn, maar na haar 2e bevalling lijkt er weinig meer over van wie zij was. En soms lijkt ze dat zelf al wel in de gaten te hebben. Zwaar leven om flu te zijn.
Dat boek is inderdaad een aanrader. Ik heb het net uit, echt bizar.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:53 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Dit had ik ook tot baby nummer 2. Sindsdien overheerst haar klaagmodus, en zie ik weinig leuke content. Alles kost haar moeite. Even een work-out met dumbells, en dan klagen dat het maar 20 minuten was want baby weer wakker. Een rondje met die grappige beagles, zeuren dat de kindjes ook weer mee moeten. Ik heb nog niet op de ontvolg-knop geklikt, in de hoop weer wat meer van de bergwandelingen te gaan zien.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:24 schreef Flipflop12 het volgende:
Haha junoordzij zit bij mij juist helemaal niet in m’n irritatie, vindt het wandelen van haar leuk in de bergen en het sporten tussendoor thuis vind ik inspirerend. Twijfel om haar ebook zelfs te kopen haha!
Haar huis is lekker knalkleur en vind ik ook leuk gedurfd. Ik zou er wel vrolijk worden. Enige wat ik irritant vind is is dat influencers hun echt baan opzeggen dus daar scoort ze minpunten haha 😂
Dat het maar helemaal stilvalt met samenwerkingen bij AM. Maar ik vrees, zeker met haar bereik, dat dit voorlopig nog niet zal gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:24 schreef Flipflop12 het volgende:
[..]
Precies, makkelijk scoren. Alhoewel het toekomstige bedrijven wel afschrikt (en terecht)
Zijn oren staan ook lager dan dat je zou verwachten. Dat samen met dat oog maakt dat ik zeker even langs de huisarts/cb zou gaan. Dit maakt trouwens juist dat hij een schattig gezichtje heeft (maar door mijn werk zie ik het snel als dysmorfe kenmerken 😬). Ik durf haar dat alleen niet te sturen want dan word ik geblokkeerd.quote:Op maandag 18 mei 2026 10:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Grappig, dat zie ik al sinds zijn geboorte (focus omdat ik dat zelf had).
Hier laat Am juist zien dat zij dus geen goede influencer is en dat ze het hier ook als moeder heeft laten liggen.quote:Op maandag 18 mei 2026 11:22 schreef Flipflop12 het volgende:
Dat afkraken doet AM om te laten zien dat ze zo’n goede eerlijke influencer is als enige. Dat het ten koste gaat van het park en dat zij niet nadenkt deed ze de goede doelgroep niet is, boeit haar niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |