abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220829986
Ach AM is toevallig weer enorm fan van haar samenwerking. Heb daar werkelijk nog nooit iets van Woezel & Pip gezien 😂 En weer leuren met het overlijden van iemand die ze totaal niet kent maar waarbij ze het allemaal van dichtbij heeft meegemaakt 🙄
pi_220829990
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:51 schreef Hyacinth het volgende:
Podcast that’s so us:
MCW: ik ben van de spelling. Waar blinkte jij in uit?
Iris: soms moet je ergens met een korreltje zout naar kijken.

;(
Haha, lekker scherp van Iris.
pi_220830041
Iemand zei laatst iets dat M's ene oog groter lijkt te zijn, dan de ander. Ik zie dat nu ook of verbeeld ik het me?
pi_220830058
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:29 schreef Cattolica het volgende:
Iemand zei laatst iets dat M's ene oog groter lijkt te zijn, dan de ander. Ik zie dat nu ook of verbeeld ik het me?
Welke M? Maarten of Michelle?
pi_220830061
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:18 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Drielingmoeder_tatiana volg ik niet zo goed, maar wat ik ervan meekrijg is het een alleenstaande moeder met een rugzakje en zit sinds kort, meen ik, in de schuldhulpverlening wat enkele jaren gaat duren. Ze doet haar best maar ik moet er niet te vaak naar kijken, want het komt bij mij allemaal wat paniekerig over *net als haar tattoos* (wat ik snap gezien de omstandigheden, maar dat betekent niet dat ik er regelmatig naar ga kijken). Ik kreeg wel mee dat ze op een dag een nieuwe vriend had, met een zoontje, en ze postte iedereen snel met elkaar als in one big happy family. Veels te snel natuurlijk en ook dat was genant om naar te kijken. Nu lijkt het uit te zijn en komen de "wij vieren tegen de rest van de wereld" posts.
Rond februari had ze opeens een relatie. De buurmannen die er dagelijks over de vloer kwamen zag je direct niet meer en elk weekend happyfamily uitjes met vriend en kind. Het is nu half mei. Kan allemaal dat het toch niet werkt, maar ook hier sneu weer, zeker voor die kinderen. Meteen volle bak met mama haar nieuwe liefde, een bonus broertje erbij wat elk weekend erbij was en nu alweer klaar.
pi_220830062
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:35 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
Van Sanneke denk ik. M zijn ene oog lijkt half dicht, of lui oid.
pi_220830067
Ik snap weinig van het "nieuwe" huis van Junoordzij. Ze staat een dumbbell training naast een fiets in de gang te doen. Terwijl de baby in de deuropening ligt. En haar hometrainer staat in de bijkeuken naast de wasmachine.
Ze zit altijd op haar laptop aan het aanrecht terwijl ze een werkkamer heeft. Maar in plaats van een bureau staan daar ladenkasten waar je niet aan kan zitten.
En om de tuin in te komen is er een hele hoge afstap. Maar misschien verandert dat laatste nog als de tuin op orde is.
pi_220830073
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:35 schreef Miepje77 het volgende:

[..]
M van Sanneke.
pi_220830075
quote:
Nou, het is echt wel heel duidelijk te zien.
pi_220830080
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:37 schreef papierentas het volgende:

[..]
Van Sanneke denk ik. M zijn ene oog lijkt half dicht, of lui oid.
Ja, precies. Ze heeft eens gezegd dat omstanders, in de supermarkt ofzo, weleens zeggen dat hij er slaperig o.i.d. uitziet.
pi_220830165
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:14 schreef Flipflop12 het volgende:

[..]
Ja vreselijk, ik kan er echt niet bij dat hij er niets van zegt! Mijn man was allang in opstand gekomen als ik m zoveel filmde, dat wil je toch niet voor je collega’s enzo? Dat iedereen alles over je gezin weet, over je relatie, serieus alles?! Ik weet nog meer over dat gezin dan dat van mijn eigen broer!
Het is bizar hoe Maarten hier al jarenlang, dag in dag uit, in meegaat. Ik snap de financiële en materiële winst die hiermee te behalen valt (heb er geen begrip voor), maar ik volg ze nog maar een jaar en ik heb zelfs het idee, dat AM nu zowat op pannetje 5 stand is beland, op de manier waarop ze post (voor abo's of niet) en haar boze oog (Maarten's woorden) steeds meer en erger naar boven komt.
pi_220830206
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:43 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ja, precies. Ze heeft eens gezegd dat omstanders, in de supermarkt ofzo, weleens zeggen dat hij er slaperig o.i.d. uitziet.
Zijn oogje hangt idd... maar als ik ook naar Sanneke kijkt is haar ene oogje ook groter dan de andere 🤔 maar als het mijn kind zou zijn zou ik daar wel bij cb of huisarts even een vraag over stellen
pi_220830227
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:40 schreef Harper het volgende:
Ik snap weinig van het "nieuwe" huis van Junoordzij. Ze staat een dumbbell training naast een fiets in de gang te doen. Terwijl de baby in de deuropening ligt. En haar hometrainer staat in de bijkeuken naast de wasmachine.
Ze zit altijd op haar laptop aan het aanrecht terwijl ze een werkkamer heeft. Maar in plaats van een bureau staan daar ladenkasten waar je niet aan kan zitten.
En om de tuin in te komen is er een hele hoge afstap. Maar misschien verandert dat laatste nog als de tuin op orde is.
Ik krijg het altijd een beetje benauwd als ik naar haar huis/tuin kijk. Lijkt allemaal zo klein en zo op elkaar gepropt.
pi_220830251
M zijn oogje hangt, maar dat is toch ook iets wat bij een controle bij het consultatiebureau opvalt en waar ze dan indien nodig naar laten kijken?

Hoe Am en Sanneke hun partners voor the gram te kakken zetten en behandelen vind i ook echt erg, het zou je zoon/vriend/broer/collega maar zijn.
pi_220830254
DBM weer een sneer naar ons denk ik met haar post 😂
pi_220830263
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Zou haar nooit uitnodigen deze zure vrouw kan je hele park afkraken en te kakken zetten als de koffie niet lekker is
Dat laatste inderdaad. En dan zelf ook smerige koffie drinken, want samenwerking. Wat een wappie🤣🤣
pi_220830267
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 08:51 schreef Hyacinth het volgende:
Podcast that’s so us:
MCW: ik ben van de spelling. Waar blinkte jij in uit?
Iris: soms moet je ergens met een korreltje zout naar kijken.

;(
Blinkte? 🤣
Dan zou ik het ook met een korreltje zout nemen.

[ Bericht 3% gewijzigd door JaNeeDan op 18-05-2026 10:40:17 ]
pi_220830275
Ik hoef Debbie niet rechtstreeks te mailen.
Want Debbie leest gewoon mee 😉 en wordt op de hoogte gehouden door derden. En trouwens niet alleen Debbie.
Dan maar direct dan alles,verpakt over iemand praten terwijl men gewoon hetzelfde bedoelt.
pi_220830286
AM heeft wel droomsamenwerkingen ... voor de Sannekes in deze wereld. #jaloersmakend
pi_220830347
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:21 schreef Truusdemier36 het volgende:
Ik hoef Debbie niet rechtstreeks te mailen.
Want Debbie leest gewoon mee 😉 en wordt op de hoogte gehouden door derden. En trouwens niet alleen Debbie.
Dan maar direct dan alles,verpakt over iemand praten terwijl men gewoon hetzelfde bedoelt.
De reden dat iedereen hier post is omdat je deze mensen niet direct kan mailen... steeds dat gezever dat je direct naar mensen moet mailen/dmen is pas echt raar eigenlijk 🤔 dan zou dit hele topic niet nodig zijn lijkt mij
pi_220830354
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:23 schreef AnnArt het volgende:
AM heeft wel droomsamenwerkingen ... voor de Sannekes in deze wereld. #jaloersmakend
Al die enthousiaste reacties over de Tovertuin, en AM 'met haar eerlijke review' weet het weer zo te draaien dat het niets voor Jet is. Zij valt ook niet in de leeftijdscategorie, dan had ze alleen met Lot moeten gaan. Maar Jet moet altijd mee op sleeptouw. Haar stories zorgen in ieder geval niet voor reclame, wat een zuurheid. Je ziet een nieuw ingericht park, mooie huisjes, maar AM moet even vermelden dat het park nog niet af is en ze het na een uur eigenlijk al wel gezien had en dat de wachttijden bij de attracties zorgen voor de dagvulling. Buffet dat ingericht was op kleuters.

En twee van de vier kinderen die het op de 2e dag al niet meer leuk vonden. Of kan het zomaar zijn dat die kinderen al zoveel vakanties en weekenden naar uitjes gesleept worden dat ze het helemaal beu zijn om op de zoveelste schommel of glijbaan te gaan? Dat ze misschien liever thuis op de bank hadden willen hangen, met hun eigen speelgoed hadden willen spelen, in plaats van weer een koffer inpakken omdat moeders thuis haar draai niet kan vinden tijdens vakanties en dankzij samenwerkingen de hort op wil.
pi_220830365
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
De reden dat iedereen hier post is omdat je deze mensen niet direct kan mailen... steeds dat gezever dat je direct naar mensen moet mailen/dmen is pas echt raar eigenlijk 🤔 dan zou dit hele topic niet nodig zijn lijkt mij
We hebben het hier over flu's toch, niet rechtstreeks tegen flu's? We spuien ons irritainment met elkaar. En als een flu dat wil lezen, dan moet ze dat zelf weten.
pi_220830371
Vind het schandalig hoe zuur ze het wegzet.

Maar lekker zo doorgaan, en hopelijk laten ze haar lekker links liggen binnenkort.
pi_220830372
quote:
Grappig, dat zie ik al sinds zijn geboorte (focus omdat ik dat zelf had).

[ Bericht 0% gewijzigd door JaNeeDan op 18-05-2026 11:43:35 ]
pi_220830382
Ik volg trouwens Laura Dekker op insta.
Inspirerende vrouw, altijd al geweest.
Zij doet ( en haar ouders deden) echt aan opvoeden zonder zich iets aan te trekken van de norm. Heerlijk! De volgmoekes van AM zouden daar eens moeten kijken, en zich sws eens moeten inlezen over Laura. Dan begrijpen ze direct waarom AM zo ongeloofwaardig is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')