Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?quote:Op maandag 18 mei 2026 13:09 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met de WMO dan diezelfde gemeente als onze grote leugenaar. Het is dat ik irl totaal geen prater ben en die gesprekken kosten me enorm veel energie, maar ik heb al eens eerder zitten vissen naar hoe dingen nou gaan, en wat nou als je het idee hebt dat er misbruik gemaakt word van de hulp vanuit de WMO.
Maar als ik een makkelijke prater was irl, sta ik niet in voor hoe het gesprek zou gaan lopen morgen
Heel eerlijk? Ik ook. Over de situatie waarom ik hiermee te maken heb zal ik niet uitweiden maar het minimale wat ze konden ‘geven’ heb ik voor de helsdeuren weg moeten halen.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?
Want dit zal sowieso jouw situatie zijn, want anders vraag jij dit niet aan.
Ik snap dat jij niet voor jezelf instaat als ze jou niet serieus nemen en haar wel. Ontzettend terecht!
Tja, dat van de koffie is haar eeuwige gimmick. Snap ik niet overigens, want je hoeft geen koffie te bestellen natuurlijk.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:06 schreef Earring het volgende:
[..]
Hooguit dat de koffie niet te drinken was
Als ze nog even doorgaat met dat prikken van die zooi kan ze straks ook in de kleding van Liamquote:Op maandag 18 mei 2026 13:22 schreef Earring het volgende:
[..]
Er zal wel storie komen dat ze het maatje van Zoe past 🤭
Ik zou gewoon filmpje van Debbie delen, waanzin dat zij uberhaupt hulp krijgt van de WMO krijgt terwijl ze al betaalde hulp heeft!quote:Op maandag 18 mei 2026 13:09 schreef TantePien1990 het volgende:
Ik heb morgen een afspraak met de WMO dan diezelfde gemeente als onze grote leugenaar. Het is dat ik irl totaal geen prater ben en die gesprekken kosten me enorm veel energie, maar ik heb al eens eerder zitten vissen naar hoe dingen nou gaan, en wat nou als je het idee hebt dat er misbruik gemaakt word van de hulp vanuit de WMO.
Maar als ik een makkelijke prater was irl, sta ik niet in voor hoe het gesprek zou gaan lopen morgen
Dat is echt vreselijk, dat je zo hard hebt moeten vechten voor zo'n minimaal iets.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:43 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heel eerlijk? Ik ook. Over de situatie waarom ik hiermee te maken heb zal ik niet uitweiden maar het minimale wat ze konden ‘geven’ heb ik voor de helsdeuren weg moeten halen.
Maar ik ben blij met wat er wel is. Er is alleen veel meer nodig dan dat en dat wordt ook erkend. Maar ja, budgetten etc.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:04 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk, dat je zo hard hebt moeten vechten voor zo'n minimaal iets.
🫂
Precies. En zo'n iemand als een Debbie maakt de budgetten aardig op... en daarom maakt het mij boos/woest.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:08 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar ik ben blij met wat er wel is. Er is alleen veel meer nodig dan dat en dat wordt ook erkend. Maar ja, budgetten etc.
Ik heb inmiddels echt iets tegen bedrijven die van alles aan fluflu’s geven of continu samenwerkingen hebben met fluflu’s. Heb dan echt het idee dat je daar standaard te veel betaalt en dus ook voor de fluflu’s betaalt.quote:Op maandag 18 mei 2026 13:50 schreef Tarantelle het volgende:
[..]
Tja, dat van de koffie is haar eeuwige gimmick. Snap ik niet overigens, want je hoeft geen koffie te bestellen natuurlijk.
Geen reclame voor een park overigens, wanneer ze zo opzichtig influencers uitnodigen, dan heb ik al gegeten en gedronken.
Debbie kan zelf ook wel extra hulp financieren als je bedenkt dat die spuitjes¤200 pm kostenquote:Op maandag 18 mei 2026 14:14 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies. En zo'n iemand als een Debbie maakt de budgetten aardig op... en daarom maakt het mij boos/woest.
Doet ze: ze betalen zelf de hulp voor de bovenverdieping. En zou ze (Roy) die spuitjes echt betalen? Dacht dat dat een samenwerking was. Dan ben je als man zijnde ook knettergek dat je geld uitgeeft aan die troep waardoor je vrouw eruit gaat zien als meisje van 13/14.quote:Op maandag 18 mei 2026 14:26 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Debbie kan zelf ook wel extra hulp financieren als je bedenkt dat die spuitjes¤200 pm kosten
Het enige wat ik hier aan toe te voegen heb, is dat ik dit echt onwijs klote voor jullie vindquote:Op maandag 18 mei 2026 12:58 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Debbie krijgt alles, ik vraag mezelf soms af hoe ze het doet.
Ik heb zelf een gesprek gehad met de WMO en weet je waar wij recht op hebben?
Ik krijg een normale rolstoel, electrisch vinden ze te duur en niet nodig.
Hulp in de huishouding vinden ze belachelijk, terwijl mijn man in een burnout preventie traject zit. Werkt overigens nog steeds 40+ uur, want wij kunnen het ons niet permitteren dat er financieel weer iets weg valt.
Debbie had beter het E-book kunnen schrijven: Hoe ik zowel UWV en de WMO wijs maak dat ik enorm ziek ben, terwijl ik in werkelijkheid helemaal niet zo ziek ben.
Ik vind het erg voor alle mensen die daadwerkelijk ziek krijgen en niet krijgen waar ze recht op hebben. Niet alleen in mijn eigen belang, maar juist omdat ik zo vaak lees dat mensen die bedgebonden zijn niet eens de zorg krijgen die ze verdienen. Die alleen maar in een donkere kamer liggen en niks verdragen. Die liggen soms letterlijk weg te rotten. Soms zelfs maar zelfmoord plegen omdat het zo uitzichtloos is of toch in aanmerking komen voor euthanasie.
Maar de juiste hulp krijgen deze mensen vaak niet, omdat ze te ziek zijn. Als deze mensen al hulp krijgen, is het vaak het minimale.
En dan zie je dat iemand die nog van alles doet en zelf kan, vooral wanneer het haar uitkomt. Lekker concertje pakken, maar te ziek om naar een normaal zwembad te gaan met haar kinderen.
Rennend naar de Zeeman! Pakjes passen! Alles op Vinted gooien! Rennennnnn!
Haar kind dat naar zwemles moet? Nee, te moe... Debbie moet naar bed toe!
Soms als een dolle stier op de fiets stapt en kei hard door trapt, en de andere keer als een kind dat graag aandacht wilt, op haar rolstoel zit. Glimlachend en rondkijkend en ook even zichzelf filmend. " Can I have your attention?! "
Dat zo iemand alle hulp krijgt die beschikbaar is? Ontzettend pijnlijk.
De enige hulp die Debbie nodig heeft, is een goede psycholoog en psychiater.
Ik snap soms wel meer niet, ik snap ook niet dat Sanneke elke dag op de bank zit en dat Dion al het werk doetquote:Op maandag 18 mei 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Snap sowieso niet dat Roy ermee akkoord gaat, hij loopt al jaren als mantelzorger achter zijn vrouw aan, altijd ziek zwak en misselijk en dan begint ze te spuiten met deze zooi, zo slecht.
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣quote:Op maandag 18 mei 2026 15:43 schreef Moppie1982 het volgende:
Op Videoland staat een nieuw programma huizenruilers, de moeder met de zoon is precies DBM net een klein kind, met ook autisme en adhd 😂 haar huis moet een warme knuffel zijn
Dat ben ik absoluut met je eens!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:17 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het enige wat ik hier aan toe te voegen heb, is dat ik dit echt onwijs klote voor jullie vind
Zo zijn er wel meer mannen die als een slaaf achter hun vrouw aanhobbelen: Timmie, Dion.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:47 schreef Lipisu het volgende:
Snap sowieso niet dat Roy ermee akkoord gaat, hij loopt al jaren als mantelzorger achter zijn vrouw aan, altijd ziek zwak en misselijk en dan begint ze te spuiten met deze zooi, zo slecht.
Tis alsof ik naar DBM met Flip kijk 😂 ze houdt die jongen zo klein en hij is al 24 ofzo 😂😂😂😂 en heb al een paar keer de autisme kaart gehoordquote:Op maandag 18 mei 2026 15:52 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |