Dankjwelquote:Op maandag 18 mei 2026 13:38 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben, en jij niet de hulp krijgt die je verdient en in dezelfde gemeente woont zou ik haar instagram er echt bij pakken en laten zien aan de WMO consulente. En dan aangeven: waarom zij wel, en ik niet, terwijl wij in dezelfde gemeente wonen en meer kan?
Want dit zal sowieso jouw situatie zijn, want anders vraag jij dit niet aan.
Ik snap dat jij niet voor jezelf instaat als ze jou niet serieus nemen en haar wel. Ontzettend terecht!
Van mij mag boos ook wel een keer bij mcw langs.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:25 schreef poohenzo het volgende:
Morgen gaat weer smullen worden met BOOS, weer over fam influencers en deze keer ook de Ballinga’s .
Heb wel het idee dat Sanne haar flu flu vriendinnen gaat uitnodigen op haar bruiloft (Vera, Teske) aangezien zijn ook werd uitgenodigd door Vera op haar bruiloft maar zijn die uberhaupt op kraamvisite geweest? Denk het niet.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:47 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk met als verschil dat Vera wel een succesvolle influencer is die er heel goed van kan leven.
En waren ooit vriendinnen idd, maar dat is al jaren bekoeld.
Te goedkoop ook denk ik. Dat zou je met eigen merk producten kunnen doen.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:40 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?
Oh jee nu moet ze extra aandacht geven of misschien wel naar een vorm van therapie toe moeten. En dan thuis oefenen. De horror voor AM.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Leuk ook van AM dat ze even op het internet gooit dat Lot motorisch achter ligt . Ipv van er iets aan te doen zucht en steunt ze er wat bij. Misschien eens in de spiegel kijken want zelf is ze motorisch ook nogal achtergebleven
Ja, is niet te bevatten, misschien wat meer thuis zijn om te oefenen, maar ja AM noemt hyrox ook een gymrondje.quote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Leuk ook van AM dat ze even op het internet gooit dat Lot motorisch achter ligt . Ipv van er iets aan te doen zucht en steunt ze er wat bij. Misschien eens in de spiegel kijken want zelf is ze motorisch ook nogal achtergebleven
Lot mag net als Jet tot haar achtste in de bakfiets naar school, en als ze thuiskomen van school niet afspreken met een meisje en dan lekker buitenspelen , nee lekker op de tablet, zodat AM niet hoeft op te lettenquote:Op maandag 18 mei 2026 18:32 schreef poohenzo het volgende:
Knuffel voor jou!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Dat ben ik absoluut met je eens!
Ik vind het klote voor iedereen die in deze situatie zit, en ik lees hier genoeg dezelfde soort situaties en dezelfde soort verhalen.
Ik mag nog van geluk spreken dat ik soms een goede dag heb, en dan de vaatwasser kan uitruimen. Maar soms zitten er dagen tussen dat ik niet kan douche, zelfs niet met mijn douchekruk omdat ik de energie niet heb. Dagen dat ik dankbaar ben dat ik mezelf kan verplaatsen van bed naar bank en daarvan al helemaal uitgeput ben. En als ik dan iets doe, letterlijk ziek word. Ondanks de bètablokkers hartkloppingen krijg, enorme keelpijn, migraine, begin ontzettend te zweten en te trillen tegelijkertijd.
Het lichaam zegt dan ook gewoon nee. Hoe harder ik doordruk, hoe zieker mijn lichaam wordt.
Ik kan mijn ziekte niet uitschakelen hoor, als ik iets leuks zou willen doen met mijn man. Zou wel willen leren van Debbie hoe dan?Grappenmaker. Ik heb al zo vaak afspraken met familie e.d. last minute af moeten zeggen omdat dit hele riedeltje zichzelf al afspeelde bij uit bed komen. Alsof je een zware griep te pakken hebt.
En ik wéét gewoon dat ik hierin niet alleen ben. Ik weet dat er mensen zijn die blij zijn met een goede dag, omdat ze dan bij wijze van kunnen praten op bed met hun partners of kinderen. Zacht, gedempt. En al hun energie die ze hebben, in hun kinderen en partners stoppen.
En dáárom maakt iemand als Debbie mij woest. Er zijn mensen die nog zieker zijn dan mij en die echt, echt al uitgeput zijn als ze in een po naast hun bed hun ontlasting moeten doen. Hulp mevrouw? Nee sorry u heeft 2 kinderen en een man. Die moeten maar voor u zorgen. Ach, hoe vaak ik deze schrijnende verhalen al heb gehoord van lotgenoten!
En dan komt Debbie rollend aan in haar rollie aandacht vragen. Soms hoop ik wel eens dat de WMO haar instagram in de gaten houd. Of haar ziet fietsen. En andere hulp voor haar inschakelen.
Hoezo weet ze jiet waar haar kind van 7 uithangt?quote:Op maandag 18 mei 2026 16:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Judith hoopt dat B op tijd thuis is van het buitenspelen, want anders moet ze hem gaan zoeken om naar atletiek te gaan.
Nou, dan zal hij het wel niet belangrijk genoeg vinden, toch? 🙄
Het gaat over thuisonderwijs. De Bellinga's doen dat, dus die worden (weer) meegenomen. Maar momfluencers/familievloggers is niet het onderwerp van de aflevering.quote:Op maandag 18 mei 2026 17:25 schreef poohenzo het volgende:
Morgen gaat weer smullen worden met BOOS, weer over fam influencers en deze keer ook de Ballinga’s .
Zou AM ook weer shinen ?
Past helemaal bij het autonoom je leven leiden 😂quote:Op maandag 18 mei 2026 19:07 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Hoezo weet ze jiet waar haar kind van 7 uithangt?
Lot wordt inderdaad nauwelijks gestimuleerd. Kreeg op haar 3e (of 2e?) verjaardag een eigen tablet, dat veelvuldig wordt ingezet. Nooit na school een keer een blokje om met de (loop)fiets of naar de speeltuin. Buiten spelen gebeurt maar zelden. Moeders is altijd te druk met koffie drinken, de was en het eten klaarzetten. Oh en filmen natuurlijk. Waar in gezinnen met veel kinderen de jongsten zich vaak sneller ontwikkelen, lijkt het bij Lot eerder het tegenovergestelde. In ieder geval op motorisch gebied.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:29 schreef Dievanhiernaast het volgende:
AM; motorisch is Lot zoooo traag. Hoe zou dat nou komen?
Ze worden daar in huis absoluut niet gestimuleerd om (zelf) te fietsen. Als ze thuis zijn worden ze of in bad of achter de tablet gezet, want anders wordt haar huis vies.
Ofja ze mogen soms ook gesponsord knutselen.
Oh , nou ja een prima onderwerp waarbij kinderen ook de dupe zijn van de keuzes van de ouders . Pa en ma Bellinga zijn nog te dom om hun eigen naam te spellen dus dat uitgerekend zij voor thuisonderwijs kiezen is extreem zielig en schadelijk voor de kinderen .quote:Op maandag 18 mei 2026 19:20 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Het gaat over thuisonderwijs. De Bellinga's doen dat, dus die worden (weer) meegenomen. Maar momfluencers/familievloggers is niet het onderwerp van de aflevering.
Daar krijg ik ook de kriebels van overigens 🙈quote:Op maandag 18 mei 2026 20:10 schreef Earring het volgende:
Als je dan die kleine bij deviervankim ziet op die motor, is dat weer het andere uiterste
Net als die hartjes over al die kinderen, deel dan niets onzinquote:Op maandag 18 mei 2026 20:28 schreef Maremare het volgende:
JVP vind ik ook wel aardig hypocriet. Nu een boek gaan lezen met haar jongens over als ouders uit elkaar gaan en wat dat met kinderen doet. Had ze misschien wat eerder kunnen bedenken i.p.v. haar ... achterna te lopen.
Wat een steengoed gezegde. (Die ga ik onthouden.)quote:Op maandag 18 mei 2026 20:47 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke is de grootste grap van de dag. Ze vindt dat je je online dient te gedragen en dat je online een voorbeeldfunctie hebt.
Het oog kijkt altijd van zich af klopt hier 100%.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |