abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220833375
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:52 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Komt vanavond op tv, 3x raden wat ik morgen met een bakje koffie ga bekijken. 🤣🤣
Ze scheld ook met F*cking hahaha ben echt benieuwd of jij het ook ziet 😂😂 ook qua kleding
pi_220833419
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:50 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Het
[..]
Ik snap soms wel meer niet, ik snap ook niet dat Sanneke elke dag op de bank zit en dat Dion al het werk doet
Ook dat idd , maar ik kijk niet bij Sanneke en ook niet bij am
Eigenlijk snap
Ik al
Die flu flus niet
pi_220833428
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:55 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zo zijn er wel meer mannen die als een slaaf achter hun vrouw aanhobbelen: Timmie, Dion.
Tsja
pi_220833436
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 15:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Tis alsof ik naar DBM met Flip kijk 😂 ze houdt die jongen zo klein en hij is al 24 ofzo 😂😂😂😂 en heb al een paar keer de autisme kaart gehoord
En kijkt ze ook op de parkeerplaats of mensen wel recht in het vak parkeren? 😉
pi_220833459
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:17 schreef Earring het volgende:

[..]
En kijkt ze ook op de parkeerplaats of mensen wel recht in het vak parkeren? 😉
Whahahaa wat een debiel hé 😂 nee ga kijken het is net DBM in alles 😂😂
pi_220833519
Ja hoor, even serieus. Die nieuwe reels weer van Vera Camilla over scheren. :')
pi_220833550
Dat wezel en pip-parkje heeft AM echt wat misdaan, vlgs mij. Ze plaatst allerlei negatieve recensies van anderen op haar insta. Is de rode loper niet uitgelegd voor onze koninklijke hoogheid AM?
pi_220833553
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:32 schreef Beertjeteddy het volgende:
Ja hoor, even serieus. Die nieuwe reels weer van Vera Camilla over scheren. :')
Not again....🙄
pi_220833555
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:41 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Not again....🙄
Ja. Ik snap niet waarom zij altijd van die rare samenwerkingen aangaat. Echt niet.

Om jullie even een idee te geven...

Waarom zou je dit doen? 😩

[ Bericht 18% gewijzigd door Beertjeteddy op 18-05-2026 16:57:52 ]
pi_220833587
Judith hoopt dat B op tijd thuis is van het buitenspelen, want anders moet ze hem gaan zoeken om naar atletiek te gaan.

Nou, dan zal hij het wel niet belangrijk genoeg vinden, toch? 🙄
pi_220833608
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:40 schreef AnnArt het volgende:
Dat wezel en pip-parkje heeft AM echt wat misdaan, vlgs mij. Ze plaatst allerlei negatieve recensies van anderen op haar insta. Is de rode loper niet uitgelegd voor onze koninklijke hoogheid AM?
Ze blaat nu al weken over samenwerkingen en dat zij als enige niet elke samenwerking aangaat en blablabla. Maar zo een weekend weg, gratis, slaat ze dan weer niet af, terwijl ze op basis van de website (en haar ervaring met het Fien en Teun park) gewoon had kunnen zeggen 'joh bedankt, maar wij zijn niet de doelgroep dus ik sla over'. In plaats daarvan gaat ze nu dat park negatief neerzetten. Ik zou haar nooit meer uitnodigen. Ja het kan niet zijn wat bij je past, maar doe normaal. En daarbij, je jongste vond het leuk, die van haar aanhangsel volgens mij ook, ze hebben nog gezwommen, had dan voor de laatste dag iets buiten het park gezocht voor J en dat andere joch.
pi_220833620
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:41 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja. Ik snap niet waarom zij altijd van die rare samenwerkingen aangaat. Echt niet.

[ afbeelding ]

Het eerste filmpje vroeg ik mij dat al af. Waarom je bikinilijn in beeld scheren. Ik had haar nog nooit gezien, ze doet me aan Sanneke denken. Ik kan mis zitten hoor, maar jeetje, ook zo lekker die huid dichtsmeren want ' is niks mis met mijn huid'. Kopieert Sanneke haar ofzo?
pi_220833629
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 16:41 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Vam mij mogen deze plaatjes hier wegblijven. Als iemand het wil zien dan kan zij/hij zelf op Insta kijken lijkt me?
pi_220833631
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het eerste filmpje vroeg ik mij dat al af. Waarom je bikinilijn in beeld scheren. Ik had haar nog nooit gezien, ze doet me aan Sanneke denken. Ik kan mis zitten hoor, maar jeetje, ook zo lekker die huid dichtsmeren want ' is niks mis met mijn huid'. Kopieert Sanneke haar ofzo?
Klopt, dat eerste filmpje was ook al too much. Maar dit erbij. Kom op. Mijn man zou zeggen aan deze shit doe ik niet mee.

Sanneke en zij waren ooit vriendinnen. Kijk maar eens op hun kanalen....nu is het vooral eenrichtingsverkeer voor mijn gevoel. Sanneke naar Vera.
pi_220833687
Wat heeft Sanneke toch een obsessie met eten. Nu weer die smeerkaas met augurk.
pi_220833720
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Klopt, dat eerste filmpje was ook al too much. Maar dit erbij. Kom op. Mijn man zou zeggen aan deze shit doe ik niet mee.

Sanneke en zij waren ooit vriendinnen. Kijk maar eens op hun kanalen....nu is het vooral eenrichtingsverkeer voor mijn gevoel. Sanneke naar Vera.
Aha. Nou ik heb er even snel op gekeken, het zou niet mijn ding zijn om mezelf zo op Instagram te zetten zoals zij doet. Maar ik krijg er wel het gevoel bij dat Sanneke tegen haar op kijkt en probeert te kopieren, alleen lukt dat niet zo. Denk niet dat ze nog vriendinnen zijn, maar misschien komt ze op de bruiloft.
pi_220833726
Net zoals Sanneke met dat nietszeggende onnozele lachje irriteert, doet die Ernie-imitatie van AM dat ook.
pi_220833748
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Pfff. Nou we weten wel wat ze gaat halen ergens deze week. En als het niet te eten is, dan was het weer bijna 2,- door de plee, of mag Dion of M. het dan opeten.
pi_220833759
Morgen gaat weer smullen worden met BOOS, weer over fam influencers en deze keer ook de Ballinga’s .

Zou AM ook weer shinen ?
pi_220833761
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:23 schreef papierentas het volgende:

[..]
Pfff. Nou we weten wel wat ze gaat halen ergens deze week. En als het niet te eten is, dan was het weer bijna 2,- door de plee, of mag Dion of M. het dan opeten.
Moet ze nog wel even een AH vinden die het heeft. Haar AH niet volgens de foto die ze deelt.
pi_220833890
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:08 schreef JaNeeDan het volgende:
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?
pi_220833915
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:00 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ja waarschijnlijk met als verschil dat Vera wel een succesvolle influencer is die er heel goed van kan leven.
En waren ooit vriendinnen idd, maar dat is al jaren bekoeld.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220833925
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Smeerkaas op een broodje doen en dan wat stukjes/plakjes augurk er op zal wel te simpel gedacht zijn he?
Haha ja, dat is niet de trend en dan is het niet interessant voor Sanneke
pi_220833943
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 17:03 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]

Als ik het goed heb, hebben Vera en haar huidige man elkaar ontmoet via Sanneke. Hij en Sanneke waren kennissen/vrienden en zij nam hem ergens mee naartoe waar Vera ook was.
pi_220833978
Leuk om te zien dat bij AM Guus nog steeds weigert op zijn brommer te rijden :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')