Kom eraan.quote:
Staat nu toch 1.quote:
Dat ze die auto werkend hebben gekregen is al een prestatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ploegendienst want de auto gaat graag kapot.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixen
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vanwege de BBQ bij Audi is Q2 uitgesteld.
is heel Amerikaansquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijk
Krijg honger zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is die enorme grill toch nog ergens goed voor
quote:
Mooiequote:
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.quote:
Spoke to soonquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Hij was ook niet blijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Geen grip.quote:
Lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iedere sessie en iedere band weer een compleet anders aanvoelende auto.
Gewone Red Bull dingen in 2026.
Kan sneller.quote:
Kan nog steeds hard gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben mazzel dat het gat zo groot is
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Sure. Moet ie maar zorgen voor een goede configuratie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
PEBCAS!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Meer bruine bonen eten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lando had een boost issue, volgens Zack Brown.
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
De Redbull was zelfs nog aan het glijden in Q2. Als het lukt om een ronde te maken zonder correcties dan is het mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
Zie het wel gebeuren maar het lijkt erop dat de weg omhoog is ingezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.
Viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat Williams weer eens veren in de reet gestoken kreeg door F1TV, puur omdat ze met twee auto's door Q1 zijn, want goede signalen dat de juiste weg is ingeslagen en dat grote stappen eraan komen.
Om 15 minuten later een downbeat Albon op de boordradio te horen dat het nergens op leek.
Alles moet altijd positief, "great" en hoopvol zijn.
Ergens een zak laten liggen.quote:
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Weet ik niet. 🤔quote:
Sjors brengt m wel terug naar de pitsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Toto heeft niet op Russels knop gedruktquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Kan moeilijk zichzelf eruit mieterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Iets met ezel en steen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, de kwalificatie was bezig, vanmiddag ook al de sprint vergeten
Kansen gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toto heeft niet op Russels knop gedrukt
Denk dat de race gewoon niet zo leeftquote:
Party Mode says No.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toto heeft niet op Russels knop gedrukt
@TheStigsDutchCousin en ik zullen ervoor zorgen dat je morgen op tijd bent.quote:
Uurtje of 22 toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin en ik zullen ervoor zorgen dat je morgen op tijd bent.
Eerder is mogelijk, ligt aan het weer daar.quote:
Ik schakelde ook te laat in vanavond, gisteren helemaal niks gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, de kwalificatie was bezig, vanmiddag ook al de sprint vergeten
Zijn ze bang voor de regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder, ligt aan het weer daar.
Ja gisteren heb ik dan weer wel de sprintkwalificatie gekeken, ook voor het eerst volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik schakelde ook te laat in vanavond, gisteren helemaal niks gezien.
Zwaar noodweer en tijdens onweer mag er niet geracet worden.quote:
It dependsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Wist niet dat je zo'n fan van Kimi was.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen jaaaaaa![]()
Definitief einde tijdperk definitief einde tijdperk.
Kimi of Maxquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nu hopen dat ie niet weer een poepstart heeft morgen
Ja zijn allebei niet echt sterren met deze auto's van de lijn te krijgenquote:
Mwahquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nu hopen dat ie niet weer een poepstart heeft morgen
Milka chocoladequote:
Parkeren 100 dollar per 30 minuten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Alle 'fans' rennen meteen van de tribune af.
Geen wind in de rug.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo te zien was het de wind waardoor beide McLarens en de Mercedes niet harder gingen in die laatste ronde.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Parkeren 100 dollar per 30 minuten waarschijnlijk
Windgodquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo te zien was het de wind waardoor beide McLarens en de Mercedes niet harder gingen in die laatste ronde.
Whehehehe.quote:
Het paars komt van de nieuwe sponsor Nubank, een Braziliaanse bank.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is het parkeertarief van Amsterdam eastcoast beach
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
Dit staat letterlijk zo op accuweather.
Genot. Als het doorgaat uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
100% kans op regenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
Krijg je wel een Natte kat door ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
In Nieuw Zeeland hebben ze van die kneiterharde speedboten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.quote:
Zeker gezien de snelheid waarmee Max van z'n plek kwam in de sprintrace..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de startquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Ook met deze auto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.quote:
Max heeft al in de regen gereden tijdens een test.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.
Maar de start is anders in de regen en aangezien Max slecht startte kan het nu beter zijn,
Plus dat Max goed is in regen en een goed aanpassingsvermogen heeft aldus F1TV.
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de kwali geskipt vanwege gezondheidsredenen.quote:Op zondag 3 mei 2026 03:15 schreef THEFXR het volgende:
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
quote:Breaking: Diskwalificatie dreigt voor Hadjar na kwalificatie Miami
Isack Hadjar moet vrezen voor een diskwalificatie na de kwalificatie in Miami. De auto van de Red Bull-coureur voldoet niet aan het technisch reglement.
Er dreigt een groot drama voor Red Bull na de kwalificatie voor de Grand Prix van Miami. De auto van Isack Hadjar lijkt namelijk niet door de technische keuring heen te zijn gekomen.
De Fransman eindigde op P9 tijdens de kwalificatie, maar lijkt die positie kwijt te gaan raken door een diskwalificatie. De vloerpanelen aan zowel de linker- als rechterzijde van de RB22 staken namelijk twee millimeter te ver uit ten opzichte van wat er is toegestaan in de technische reglementen.
De kwestie wordt daardoor aan de stewards voorgelegd. Normaal gesproken volgt er een diskwalificatie als een auto niet door de technische keuring komt. Wordt vervolgd.
Update: Hadjar moet zich om zondag om 13:00 uur Nederlandse tijd melden bij de stewards. Niet veel later volgt ongetwijfeld de diskwalificatie.
Denk dat je al snel een rode vlag krijgt bij wat regenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Doe mij maar warme bitterballen.quote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv
Ja wordt wel wat vroeger eten vandaagquote:
En hier om 21.45 aanwezig te typenquote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Dan zijn de piepers hier al achter de kiezen.quote:
Beterschap en sterkte!quote:Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de keali geskipt vanwege gezondheidsredenen.
Zolang je geen spoilers meepakt kun je 'm dan alsnog instartenquote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Auw.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:54 schreef TweedeKlum het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami
[..]
Dat zou wel echt kut zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:54 schreef TweedeKlum het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami
[..]
Helaas wel. Echt weer millimeter werk.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Zat er wel heel dik in.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Een paar millimeter dik.quote:
Maar hij mag nog wel meerijden dus (nadat ze het een beetje bijgevijld hebben)quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Op de FIA website.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Lekker vroeg zo op de zondagquote:Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
6 uur later heeft die pas race ookquote:
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlogquote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
*schakelen in om 22:00*quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Dat is wel een heel matig herstelvermogen danquote:Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Wel de Nederlandsequote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*horen volkslied*
Wilhelmus...quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*horen volkslied*
Jinx. Het. Nu. Niet.quote:
quote:
quote:
We gaan het lekker jinxen omdat het kanquote:
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan het lekker jinxen omdat het kan
Ik ben in shock.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
En daarna gaat het regenen, kortsluiting bij de Mercs, de McLarens de muren in en Ferrari doet een Ferrari. Max samen met Gasly en Sainz op het podiumquote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Het, niet de.quote:
Dan gaan we dat toch gewoon doen. Zo lang het klokje niet gelopen heeft; kan dat volgens de regels ook dacht ik?quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ferrari en McLaren starten het snelst op een droge baan, dus die zul je zeker horen klagen over geen zicht en geen grip en veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo lang gaan wachten tot de baan praktisch droog is. Gewoon gassen.
Dan is het volgens de kaarten juist op zijn ergst.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ja.quote:
Hep da op feesboek gestaan?quote:Op zondag 3 mei 2026 16:42 schreef fietsie het volgende:
Ik kwam net een berichtje tegen dat de auto's van Aston Martin op de F2 grid laatste hadden gestaan... mooi werk wel van al die peperdure mensen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |