13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Lekker vroeg zo op de zondagquote:Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
6 uur later heeft die pas race ookquote:
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlogquote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
*schakelen in om 22:00*quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Dat is wel een heel matig herstelvermogen danquote:Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Wel de Nederlandsequote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Wilhelmus...quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Jinx. Het. Nu. Niet.quote:
quote:
quote:
We gaan het lekker jinxen omdat het kanquote:
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan het lekker jinxen omdat het kan
Ik ben in shock.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
En daarna gaat het regenen, kortsluiting bij de Mercs, de McLarens de muren in en Ferrari doet een Ferrari. Max samen met Gasly en Sainz op het podiumquote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Het, niet de.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |