Zat er wel heel dik in.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Een paar millimeter dik.quote:
Maar hij mag nog wel meerijden dus (nadat ze het een beetje bijgevijld hebben)quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Op de FIA website.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Lekker vroeg zo op de zondagquote:Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
6 uur later heeft die pas race ookquote:
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlogquote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
*schakelen in om 22:00*quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Dat is wel een heel matig herstelvermogen danquote:Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Wel de Nederlandsequote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |