abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 10:04:36 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220702756
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Zat er wel heel dik in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:06:17 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702782
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zat er wel heel dik in.
Een paar millimeter dik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 10:11:02 #253
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702797
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Maar hij mag nog wel meerijden dus (nadat ze het een beetje bijgevijld hebben)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:32:57 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220702879
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220702893
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:42:45 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220702918
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Op de FIA website.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:44:31 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702925
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 10:47:28 #258
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220702939
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
Lekker vroeg zo op de zondag :O
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:51:51 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220703005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:47 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Lekker vroeg zo op de zondag :O
6 uur later heeft die pas race ook :')

Wat die wel kan doen is gewoon niet komen opdagen en alleen de teamvertegenwoordiger laten komen. Hij zelf kan er toch niks aan doen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 11:13:28 #260
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220703112
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 11:38:55 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220703300
19u, bord op schoot genot vanavond. _O_
  zondag 3 mei 2026 @ 11:41:54 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220703342
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2026 @ 11:45:05 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220703363
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.
Kimi gelukkig ook niet. Misschien kunnen ze samen een soort van muur opwerpen. :)
  zondag 3 mei 2026 @ 11:51:27 #264
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220703405
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 11:52:03 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220703410
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:53:21 #266
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220703415
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 12:08:42 #267
174756 Rnie
& Bert
pi_220703573
7 uur, perfecte tijd ^O^
De enige echte.
  zondag 3 mei 2026 @ 12:27:17 #268
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220703755
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlog :+
pi_220703866
Mercedes had toch ook geen upgrades meegenomen dit weekend? McLaren en RedBull wel. Mercedes komt in Canada pas met een nieuw pakket.
Zonder wrijving geen glans
pi_220703903
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 12:50:58 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220703936
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220703994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220704003
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!
pi_220704007
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Dat is wel een heel matig herstelvermogen dan
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 13:10:14 #275
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220704061
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
Wel de Nederlandse w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')