abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 02:04:16 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220701899
Race wordt met 3 uur vervroegd. Oftewel hier lekker om 19:00 kijken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 03:15:20 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220701948
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
  zondag 3 mei 2026 @ 03:23:15 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701955
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 07:16:36 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220702157
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:15 schreef THEFXR het volgende:
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de kwali geskipt vanwege gezondheidsredenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 03-05-2026 09:36:54 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 07:54:38 #230
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220702232
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami

quote:
Breaking: Diskwalificatie dreigt voor Hadjar na kwalificatie Miami
Isack Hadjar moet vrezen voor een diskwalificatie na de kwalificatie in Miami. De auto van de Red Bull-coureur voldoet niet aan het technisch reglement.

Er dreigt een groot drama voor Red Bull na de kwalificatie voor de Grand Prix van Miami. De auto van Isack Hadjar lijkt namelijk niet door de technische keuring heen te zijn gekomen.

De Fransman eindigde op P9 tijdens de kwalificatie, maar lijkt die positie kwijt te gaan raken door een diskwalificatie. De vloerpanelen aan zowel de linker- als rechterzijde van de RB22 staken namelijk twee millimeter te ver uit ten opzichte van wat er is toegestaan in de technische reglementen.

De kwestie wordt daardoor aan de stewards voorgelegd. Normaal gesproken volgt er een diskwalificatie als een auto niet door de technische keuring komt. Wordt vervolgd.

Update: Hadjar moet zich om zondag om 13:00 uur Nederlandse tijd melden bij de stewards. Niet veel later volgt ongetwijfeld de diskwalificatie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220702253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Denk dat je al snel een rode vlag krijgt bij wat regen
  zondag 3 mei 2026 @ 08:28:42 #232
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220702289
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Doe mij maar warme bitterballen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 08:57:54 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702347
19.00 uur is ook een veel betere tijd *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 08:58:50 #234
18653 crew  D.
pi_220702350
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:57 schreef LTVDK het volgende:
19.00 uur is ook een veel betere tijd *G*
Etenstijd :Y
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 08:59:51 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702353
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:58 schreef D. het volgende:

[..]
Etenstijd :Y
Ja wordt wel wat vroeger eten vandaag :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 09:21:32 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220702476
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
En hier om 21.45 aanwezig te typen
  zondag 3 mei 2026 @ 09:22:22 #237
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220702481
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:58 schreef D. het volgende:

[..]
Etenstijd :Y
Dan zijn de piepers hier al achter de kiezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220702505
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de keali geskipt vanwege gezondheidsredenen.
Beterschap en sterkte!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 09:35:59 #239
18653 crew  D.
pi_220702550
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Zolang je geen spoilers meepakt kun je 'm dan alsnog instarten :Y
pi_220702574
Oh dit is stiekem wel een veel betere tijd :Y
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 09:45:49 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220702631
TT aangepast :P

Al is er één iemand mee geholpen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:51:53 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702657
19:00 beste tijd *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:52:42 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220702659
Deleted
  zondag 3 mei 2026 @ 09:52:56 #244
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702660
Betere tijd wel :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:53:08 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702661
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:54:08 #246
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220702667
quote:
Dat zou wel echt kut zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:55:22 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702674
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat zou wel echt kut zijn.
Helaas wel. Echt weer millimeter werk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:55:57 #248
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702677
Lijkt wel een regenrace te worden.
Kaartje is van 19 uur.

Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220702704
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:03:31 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702737
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')