abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220700841
Kimi gaat zo nog gauw even met z'n nieuwe Playmobil set spelen
  Redactie Frontpage zaterdag 2 mei 2026 @ 23:15:37 #202
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220700842
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:15:40 #203
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220700843


Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_220700853
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936

Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.

Dit staat letterlijk zo op accuweather.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:17:20 #205
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220700858
P2, niet slecht hoor!
Niet een al te idioot groot gat. Teamgenoot op 0,8 ook.

Ok, prima. Nu verder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 23:17:42 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700862
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936

Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.

Dit staat letterlijk zo op accuweather.
:D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator zaterdag 2 mei 2026 @ 23:17:50 #207
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220700863
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936

Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.

Dit staat letterlijk zo op accuweather.
Genot. Als het doorgaat uiteraard.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:18:20 #208
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220700865
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936

Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.

Dit staat letterlijk zo op accuweather.
100% kans op regen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:19:13 #209
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220700868


"Red Bull Racing Red Bull Ford"
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 23:19:22 #210
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220700869
28,9mm regen ja?

Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:20:10 #211
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220700873
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?

Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
Krijg je wel een Natte kat door ja.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:21:32 #212
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220700890
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936

Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.

Dit staat letterlijk zo op accuweather.
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?

Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:22:12 #213
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220700896
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?

Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
In Nieuw Zeeland hebben ze van die kneiterharde speedboten.
Misschien heeft Lawson er een 'klein beetje' voordeel aan.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Redactie Frontpage zaterdag 2 mei 2026 @ 23:24:45 #214
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220700912
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?

Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 2 mei 2026 @ 23:27:27 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220700945
Lijkt er op dat Hadjar nog niet het volledige nieuwe pakket heeft
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:35:06 #216
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_220701103
Wereldje van verschil met Japan dit. Ik wil niet te vroeg juichen maar de richting van RBR is in ieder geval weer helemaal goed.
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:35:47 #217
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701117
Hier ook code geel :G

Waarschuwing

In het zuiden en midden komen enkele onweersbuien voor. Deze buien trekken verder noordwaarts en kunnen gepaard gaan met hagel, windstoten en veel neerslag in korte tijd. In het begin van de nacht nemen de buien in activiteit af. Verkeer en buitenactiviteiten kunnen plaatselijk hinder ondervinden van de buien, vooral door zeer plaatselijke wateroverlast. De onweersbuien kunnen heel plaatselijk gepaard gaan met hagel tot 2 cm doorsnede, windstoten rond 60 km/u en 10-20 mm regen in korte tijd. De buien nemen vannacht in activiteit af.

Uitgifte: 02/05/2026 22:40 uur LT
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:41:18 #218
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701206
F1TV geeft Max een grote kans morgen
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 23:44:45 #219
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220701250
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:41 schreef HiDiHo het volgende:
F1TV geeft Max een grote kans morgen
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:45:45 #220
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220701278
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Zeker gezien de snelheid waarmee Max van z'n plek kwam in de sprintrace..
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 2 mei 2026 @ 23:50:10 #221
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701363
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator / Redactie FP zaterdag 2 mei 2026 @ 23:56:47 #222
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220701427
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Ook met deze auto's?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 00:03:38 #223
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701562
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Ook met deze auto's?
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.
Maar de start is anders in de regen en aangezien Max slecht startte kan het nu beter zijn,
Plus dat Max goed is in regen en een goed aanpassingsvermogen heeft aldus F1TV.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  zondag 3 mei 2026 @ 00:14:03 #224
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_220701714
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.
Maar de start is anders in de regen en aangezien Max slecht startte kan het nu beter zijn,
Plus dat Max goed is in regen en een goed aanpassingsvermogen heeft aldus F1TV.
Max heeft al in de regen gereden tijdens een test.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
  zondag 3 mei 2026 @ 01:21:31 #225
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220701853
Rus ver achter
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 02:04:16 #226
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220701899
Race wordt met 3 uur vervroegd. Oftewel hier lekker om 19:00 kijken.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 03:15:20 #227
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220701948
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
  zondag 3 mei 2026 @ 03:23:15 #228
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_220701955
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 07:16:36 #229
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220702157
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:15 schreef THEFXR het volgende:
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de kwali geskipt vanwege gezondheidsredenen.

[ Bericht 0% gewijzigd door ESF1Gamer op 03-05-2026 09:36:54 ]
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  zondag 3 mei 2026 @ 07:54:38 #230
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220702232
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami

quote:
Breaking: Diskwalificatie dreigt voor Hadjar na kwalificatie Miami
Isack Hadjar moet vrezen voor een diskwalificatie na de kwalificatie in Miami. De auto van de Red Bull-coureur voldoet niet aan het technisch reglement.

Er dreigt een groot drama voor Red Bull na de kwalificatie voor de Grand Prix van Miami. De auto van Isack Hadjar lijkt namelijk niet door de technische keuring heen te zijn gekomen.

De Fransman eindigde op P9 tijdens de kwalificatie, maar lijkt die positie kwijt te gaan raken door een diskwalificatie. De vloerpanelen aan zowel de linker- als rechterzijde van de RB22 staken namelijk twee millimeter te ver uit ten opzichte van wat er is toegestaan in de technische reglementen.

De kwestie wordt daardoor aan de stewards voorgelegd. Normaal gesproken volgt er een diskwalificatie als een auto niet door de technische keuring komt. Wordt vervolgd.

Update: Hadjar moet zich om zondag om 13:00 uur Nederlandse tijd melden bij de stewards. Niet veel later volgt ongetwijfeld de diskwalificatie.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220702253
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:

[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Denk dat je al snel een rode vlag krijgt bij wat regen
  zondag 3 mei 2026 @ 08:28:42 #232
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220702289
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Doe mij maar warme bitterballen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 08:57:54 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702347
19.00 uur is ook een veel betere tijd *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 08:58:50 #234
18653 crew  D.
pi_220702350
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:57 schreef LTVDK het volgende:
19.00 uur is ook een veel betere tijd *G*
Etenstijd :Y
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 08:59:51 #235
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702353
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:58 schreef D. het volgende:

[..]
Etenstijd :Y
Ja wordt wel wat vroeger eten vandaag :P
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 09:21:32 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220702476
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
En hier om 21.45 aanwezig te typen
  zondag 3 mei 2026 @ 09:22:22 #237
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220702481
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 08:58 schreef D. het volgende:

[..]
Etenstijd :Y
Dan zijn de piepers hier al achter de kiezen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_220702505
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de keali geskipt vanwege gezondheidsredenen.
Beterschap en sterkte!
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 09:35:59 #239
18653 crew  D.
pi_220702550
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv B:)B
Zolang je geen spoilers meepakt kun je 'm dan alsnog instarten :Y
pi_220702574
Oh dit is stiekem wel een veel betere tijd :Y
Zonder wrijving geen glans
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 09:45:49 #241
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220702631
TT aangepast :P

Al is er één iemand mee geholpen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:51:53 #242
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702657
19:00 beste tijd *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:52:42 #243
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220702659
Deleted
  zondag 3 mei 2026 @ 09:52:56 #244
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702660
Betere tijd wel :)
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:53:08 #245
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702661
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:54:08 #246
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_220702667
quote:
Dat zou wel echt kut zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 09:55:22 #247
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702674
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 09:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Dat zou wel echt kut zijn.
Helaas wel. Echt weer millimeter werk.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 09:55:57 #248
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220702677
Lijkt wel een regenrace te worden.
Kaartje is van 19 uur.

Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
pi_220702704
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:03:31 #250
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702737
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
-O-
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 10:04:36 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220702756
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Zat er wel heel dik in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:06:17 #252
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702782
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:04 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Zat er wel heel dik in.
Een paar millimeter dik.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 10:11:02 #253
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220702797
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Maar hij mag nog wel meerijden dus (nadat ze het een beetje bijgevijld hebben)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:32:57 #254
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220702879
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220702893
quote:
1s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:42:45 #256
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220702918
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Op de FIA website.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 10:44:31 #257
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220702925
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 10:47:28 #258
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220702939
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
Lekker vroeg zo op de zondag :O
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 10:51:51 #259
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220703005
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 10:47 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Lekker vroeg zo op de zondag :O
6 uur later heeft die pas race ook :')

Wat die wel kan doen is gewoon niet komen opdagen en alleen de teamvertegenwoordiger laten komen. Hij zelf kan er toch niks aan doen.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zondag 3 mei 2026 @ 11:13:28 #260
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220703112
twitter
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 11:38:55 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220703300
19u, bord op schoot genot vanavond. _O_
  zondag 3 mei 2026 @ 11:41:54 #262
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220703342
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  zondag 3 mei 2026 @ 11:45:05 #263
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_220703363
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.
Kimi gelukkig ook niet. Misschien kunnen ze samen een soort van muur opwerpen. :)
  zondag 3 mei 2026 @ 11:51:27 #264
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220703405
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 11:52:03 #265
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220703410
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
  zondag 3 mei 2026 @ 11:53:21 #266
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220703415
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 3 mei 2026 @ 12:08:42 #267
174756 Rnie
& Bert
pi_220703573
7 uur, perfecte tijd ^O^
De enige echte.
  zondag 3 mei 2026 @ 12:27:17 #268
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_220703755
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:

[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlog :+
pi_220703866
Mercedes had toch ook geen upgrades meegenomen dit weekend? McLaren en RedBull wel. Mercedes komt in Canada pas met een nieuw pakket.
Zonder wrijving geen glans
pi_220703903
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 12:50:58 #271
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220703936
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220703994
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_220704003
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!
pi_220704007
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Dat is wel een heel matig herstelvermogen dan
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 13:10:14 #275
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220704061
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
Wel de Nederlandse w/
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 13:10:45 #276
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220704066
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
*schakelen in om 22:00*

*horen volkslied*
Wilhelmus...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:11:02 #277
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704074
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wilhelmus...
Jinx. Het. Nu. Niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:11:32 #278
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704081
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wel de Nederlandse w/
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jinx. Het. Nu. Niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 13:11:39 #279
446930 crew  ESF1Gamer
pi_220704082
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jinx. Het. Nu. Niet.
We gaan het lekker jinxen omdat het kan *O*
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator / Redactie Sport zondag 3 mei 2026 @ 13:11:48 #280
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220704083
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Jinx. Het. Nu. Niet.
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 13:12:11 #281
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220704088
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
We gaan het lekker jinxen omdat het kan *O*
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Ik ben in shock.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 13:20:09 #282
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220704152
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk worden *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 13:21:54 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_220704171
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
En daarna gaat het regenen, kortsluiting bij de Mercs, de McLarens de muren in en Ferrari doet een Ferrari. Max samen met Gasly en Sainz op het podium *G*
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zondag 3 mei 2026 @ 13:54:45 #284
131800 Tarado
capô de fusca
pi_220704520
twitter
pi_220704536
  zondag 3 mei 2026 @ 14:19:50 #286
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220704674
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 13:10 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Wel de Nederlandse w/
Het, niet de. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  zondag 3 mei 2026 @ 14:22:33 #287
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_220704693
Organisatoren hebben de eerste geplande race van vandaag al geannuleerd, de race van de lokale serie McLaren Trophy America.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  Redactie Frontpage zondag 3 mei 2026 @ 14:25:55 #288
510587 crew  Watmoetjenou
pi_220704712
Nou dat belooft wat
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 mei 2026 @ 14:36:44 #289
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220704793
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220704857
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen :P
Dan gaan we dat toch gewoon doen. Zo lang het klokje niet gelopen heeft; kan dat volgens de regels ook dacht ik?

Als ze maar niet zo lang gaan wachten tot de baan praktisch droog is. Gewoon gassen.
  zondag 3 mei 2026 @ 14:51:45 #291
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_220704888
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:47 schreef ...TomTom het volgende:

[..]
Als ze maar niet zo lang gaan wachten tot de baan praktisch droog is. Gewoon gassen.
Ferrari en McLaren starten het snelst op een droge baan, dus die zul je zeker horen klagen over geen zicht en geen grip en veel te gevaarlijk.
  zondag 3 mei 2026 @ 14:53:39 #292
505120 RedShoe
Sharp knives create scars
pi_220704896
quote:
10s.gif Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen :P
Dan is het volgens de kaarten juist op zijn ergst.
Don't follow me. I am lost too
.
Please. There's nothing to do here.
There's nothing. There's just....I mean, there's nothing.
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 15:27:03 #293
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220705217
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_220705289
Oh staande start *O*

Oh jah verkeerde topic
pi_220705735
De driversparade begint om 17:00 uur. Misschien pakken ze weer de lego autos.

Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 70% gewijzigd door spectrumanalyser op 03-05-2026 16:42:24 ]
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 3 mei 2026 @ 16:42:59 #296
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_220705931
Ik kwam net een berichtje tegen dat de auto's van Aston Martin op de F2 grid laatste hadden gestaan... mooi werk wel van al die peperdure mensen....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 16:46:10 #297
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_220705952
19:00 ja?
What can change the nature of a man?
  Moderator / Redactie FP zondag 3 mei 2026 @ 16:49:34 #298
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220705996
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:46 schreef Coco het volgende:
19:00 ja?
Ja.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 mei 2026 @ 16:55:30 #299
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220706033
Hadjar P22
  Moderator zondag 3 mei 2026 @ 16:57:54 #300
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220706068
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2026 16:46 schreef Coco het volgende:
19:00 ja?
Ja?

Ja.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')