quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
Dit staat letterlijk zo op accuweather.
Genot. Als het doorgaat uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
Dit staat letterlijk zo op accuweather.
100% kans op regenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
Dit staat letterlijk zo op accuweather.
Krijg je wel een Natte kat door ja.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:16 schreef spectrumanalyser het volgende:
https://www.accuweather.c(...)ther-tomorrow/347936
Cloudy and not as warm but humid with a couple of showers and a heavy thunderstorm; rain and thunderstorms could impact the race.
Dit staat letterlijk zo op accuweather.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
In Nieuw Zeeland hebben ze van die kneiterharde speedboten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:19 schreef Nattekat het volgende:
28,9mm regen ja?
Dat kan wel wat impact hebben. Klein beetje.
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.quote:
Zeker gezien de snelheid waarmee Max van z'n plek kwam in de sprintrace..quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de startquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We gaan het zien. Wordt spannend bij de start.
Ook met deze auto's?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.quote:
Max heeft al in de regen gereden tijdens een test.quote:Op zondag 3 mei 2026 00:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is een beetje koffiedik kijken aangezien het de eerste keer met deze auto in de regen zal zijn.
Maar de start is anders in de regen en aangezien Max slecht startte kan het nu beter zijn,
Plus dat Max goed is in regen en een goed aanpassingsvermogen heeft aldus F1TV.
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de kwali geskipt vanwege gezondheidsredenen.quote:Op zondag 3 mei 2026 03:15 schreef THEFXR het volgende:
De FIA en Formule 1 hebben daarom besloten om de starttijd van de GP van Miami naar voren te halen. De nieuwe starttijd is om 13:00 uur lokale tijd, wat neerkomt op 19:00 uur Nederlandse tijd. De hoofdrace van de Formule 2 is trouwens ook verplaatst. Die wordt nu om 15:30 uur Nederlandse tijd verreden.
quote:Breaking: Diskwalificatie dreigt voor Hadjar na kwalificatie Miami
Isack Hadjar moet vrezen voor een diskwalificatie na de kwalificatie in Miami. De auto van de Red Bull-coureur voldoet niet aan het technisch reglement.
Er dreigt een groot drama voor Red Bull na de kwalificatie voor de Grand Prix van Miami. De auto van Isack Hadjar lijkt namelijk niet door de technische keuring heen te zijn gekomen.
De Fransman eindigde op P9 tijdens de kwalificatie, maar lijkt die positie kwijt te gaan raken door een diskwalificatie. De vloerpanelen aan zowel de linker- als rechterzijde van de RB22 staken namelijk twee millimeter te ver uit ten opzichte van wat er is toegestaan in de technische reglementen.
De kwestie wordt daardoor aan de stewards voorgelegd. Normaal gesproken volgt er een diskwalificatie als een auto niet door de technische keuring komt. Wordt vervolgd.
Update: Hadjar moet zich om zondag om 13:00 uur Nederlandse tijd melden bij de stewards. Niet veel later volgt ongetwijfeld de diskwalificatie.
Denk dat je al snel een rode vlag krijgt bij wat regenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Regen kan wel in Max voordeel werken, ook bij de start
Doe mij maar warme bitterballen.quote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv
Ja wordt wel wat vroeger eten vandaagquote:
En hier om 21.45 aanwezig te typenquote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv
Dan zijn de piepers hier al achter de kiezen.quote:
Beterschap en sterkte!quote:Op zondag 3 mei 2026 07:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik heb de keali geskipt vanwege gezondheidsredenen.
Zolang je geen spoilers meepakt kun je 'm dan alsnog instartenquote:Op zondag 3 mei 2026 03:23 schreef HiDiHo het volgende:
Zit je dan met je kouwe biertje en bitterballen om 22 uur voor de tv
Auw.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:54 schreef TweedeKlum het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami
[..]
Dat zou wel echt kut zijn.quote:Op zondag 3 mei 2026 07:54 schreef TweedeKlum het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)a-kwalificatie-miami
[..]
Helaas wel. Echt weer millimeter werk.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Zat er wel heel dik in.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Een paar millimeter dik.quote:
Maar hij mag nog wel meerijden dus (nadat ze het een beetje bijgevijld hebben)quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:00 schreef spectrumanalyser het volgende:
De diskwalificatie van Hadjar is definitief. Hij zal vanuit de pits straat moeten starten.
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?quote:Op zondag 3 mei 2026 10:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Formeel gezien is die nog niet gediskwalificeerd volgens mij. Dat komt pas om rond 7 uur lokale tijd in Miami.
Op de FIA website.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.quote:Op zondag 3 mei 2026 10:37 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dan doel je op het ontbreken van het document op de F1 website?
Lekker vroeg zo op de zondagquote:Op zondag 3 mei 2026 10:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
13:00 NL tijd moet hij naar de stewards.
6 uur later heeft die pas race ookquote:
Dat is de algemene verwachting ja, RB heeft het starten nog niet in de smiezen dit seizoen.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Als het maar weer op racen gaat lijken dan ben ik al tevreden.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.quote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
Nou, inderdaad. Het gat was aan het begin van het seizoen nog meer dan een seconde en nu zit Verstappen minder dan 2 tienden achter Antonelli. Mercedes zal wel balen van Trump en z'n oorlogquote:Op zondag 3 mei 2026 11:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, maar ze gaan iig de goeie kant op met de ontwikkeling, lijkt wel het team dat de grootste stap heeft gemaakt in die Iran stop, al is het ook relatief makkelijker als je op zo'n achterstand zit.
*schakelen in om 22:00*quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Net bijgekomen van Koninginnedag.quote:Op zondag 3 mei 2026 12:46 schreef 3rr0r het volgende:
Benieuwd hoeveel users om 22:00 komen aankakken
Grand Prix of Amsterdam, gekoloniseerd!quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Dat is wel een heel matig herstelvermogen danquote:Op zondag 3 mei 2026 13:03 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Net bijgekomen van Koninginnedag.
Wel de Nederlandsequote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Wilhelmus...quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Jinx. Het. Nu. Niet.quote:
quote:
quote:
We gaan het lekker jinxen omdat het kanquote:
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan het lekker jinxen omdat het kan
Ik ben in shock.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
En daarna gaat het regenen, kortsluiting bij de Mercs, de McLarens de muren in en Ferrari doet een Ferrari. Max samen met Gasly en Sainz op het podiumquote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Het, niet de.quote:
Dan gaan we dat toch gewoon doen. Zo lang het klokje niet gelopen heeft; kan dat volgens de regels ook dacht ik?quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ferrari en McLaren starten het snelst op een droge baan, dus die zul je zeker horen klagen over geen zicht en geen grip en veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo lang gaan wachten tot de baan praktisch droog is. Gewoon gassen.
Dan is het volgens de kaarten juist op zijn ergst.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |