Wilhelmus...quote:Op zondag 3 mei 2026 12:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*schakelen in om 22:00*
*horen volkslied*
Jinx. Het. Nu. Niet.quote:
quote:
quote:
We gaan het lekker jinxen omdat het kanquote:
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.quote:
quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We gaan het lekker jinxen omdat het kan
Ik ben in shock.quote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Als het een beetje een halve regenrace wordt kan dat nog wel leuk wordenquote:Op zondag 3 mei 2026 11:41 schreef PzKpfw het volgende:
Ik vrees dat Verstappen bij de start direct weer wat plaatsen verliest en uiteindelijk weer om plek 5 zal strijden ofzo.
En daarna gaat het regenen, kortsluiting bij de Mercs, de McLarens de muren in en Ferrari doet een Ferrari. Max samen met Gasly en Sainz op het podiumquote:Op zondag 3 mei 2026 13:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij heeft een kutstart en kan het daarna meteen vergeten, dus er valt niets te jinxen.
Het, niet de.quote:
Dan gaan we dat toch gewoon doen. Zo lang het klokje niet gelopen heeft; kan dat volgens de regels ook dacht ik?quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ferrari en McLaren starten het snelst op een droge baan, dus die zul je zeker horen klagen over geen zicht en geen grip en veel te gevaarlijk.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Als ze maar niet zo lang gaan wachten tot de baan praktisch droog is. Gewoon gassen.
Dan is het volgens de kaarten juist op zijn ergst.quote:Op zondag 3 mei 2026 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zul je net zien dat ze om 22.00 uur NL tijd wel kunnen racen
Ja.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |