Viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat Williams weer eens veren in de reet gestoken kreeg door F1TV, puur omdat ze met twee auto's door Q1 zijn, want goede signalen dat de juiste weg is ingeslagen en dat grote stappen eraan komen.
Om 15 minuten later een downbeat Albon op de boordradio te horen dat het nergens op leek.
Alles moet altijd positief, "great" en hoopvol zijn.
Ergens een zak laten liggen.quote:
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Weet ik niet. 🤔quote:
Sjors brengt m wel terug naar de pitsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Toto heeft niet op Russels knop gedruktquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Kan moeilijk zichzelf eruit mieterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Iets met ezel en steen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, de kwalificatie was bezig, vanmiddag ook al de sprint vergeten
Kansen gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toto heeft niet op Russels knop gedrukt
Denk dat de race gewoon niet zo leeftquote:
Party Mode says No.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toto heeft niet op Russels knop gedrukt
@TheStigsDutchCousin en ik zullen ervoor zorgen dat je morgen op tijd bent.quote:
Uurtje of 22 toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:TheStigsDutchCousin en ik zullen ervoor zorgen dat je morgen op tijd bent.
Eerder is mogelijk, ligt aan het weer daar.quote:
Ik schakelde ook te laat in vanavond, gisteren helemaal niks gezien.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, de kwalificatie was bezig, vanmiddag ook al de sprint vergeten
Zijn ze bang voor de regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eerder, ligt aan het weer daar.
Ja gisteren heb ik dan weer wel de sprintkwalificatie gekeken, ook voor het eerst volgens mijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:02 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik schakelde ook te laat in vanavond, gisteren helemaal niks gezien.
Zwaar noodweer en tijdens onweer mag er niet geracet worden.quote:
It dependsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
Wist niet dat je zo'n fan van Kimi was.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:06 schreef heywoodu het volgende:
Wereldkampioen jaaaaaa![]()
Definitief einde tijdperk definitief einde tijdperk.
Kimi of Maxquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nu hopen dat ie niet weer een poepstart heeft morgen
Ja zijn allebei niet echt sterren met deze auto's van de lijn te krijgenquote:
Mwahquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nu hopen dat ie niet weer een poepstart heeft morgen
Milka chocoladequote:
Parkeren 100 dollar per 30 minuten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef Nattekat het volgende:
Alle 'fans' rennen meteen van de tribune af.
Geen wind in de rug.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo te zien was het de wind waardoor beide McLarens en de Mercedes niet harder gingen in die laatste ronde.
Zo weinig?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Parkeren 100 dollar per 30 minuten waarschijnlijk
Windgodquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:10 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zo te zien was het de wind waardoor beide McLarens en de Mercedes niet harder gingen in die laatste ronde.
Whehehehe.quote:
Het paars komt van de nieuwe sponsor Nubank, een Braziliaanse bank.quote:
Ahaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 23:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het is het parkeertarief van Amsterdam eastcoast beach
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |