Viel mij ook op jaquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:53 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ook wel leuk om te horen dat Williams weer eens veren in de reet gestoken kreeg door F1TV, puur omdat ze met twee auto's door Q1 zijn, want goede signalen dat de juiste weg is ingeslagen en dat grote stappen eraan komen.
Om 15 minuten later een downbeat Albon op de boordradio te horen dat het nergens op leek.
Alles moet altijd positief, "great" en hoopvol zijn.
Ergens een zak laten liggen.quote:
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Weet ik niet. 🤔quote:
Sjors brengt m wel terug naar de pitsquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens een zak laten liggen.
Toto heeft niet op Russels knop gedruktquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Kan moeilijk zichzelf eruit mieterenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Russell is 'm vergeten overboord te gooien?
Iets met ezel en steen.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Ohja kut, de kwalificatie was bezig, vanmiddag ook al de sprint vergeten
Kansen gehad.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Toto heeft niet op Russels knop gedrukt
Denk dat de race gewoon niet zo leeftquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |