Kom eraan.quote:
Staat nu toch 1.quote:
Dat ze die auto werkend hebben gekregen is al een prestatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ploegendienst want de auto gaat graag kapot.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixen
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vanwege de BBQ bij Audi is Q2 uitgesteld.
is heel Amerikaansquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijk
Krijg honger zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is die enorme grill toch nog ergens goed voor
quote:
Mooiequote:
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.quote:
Spoke to soonquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Hij was ook niet blijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Geen grip.quote:
Lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iedere sessie en iedere band weer een compleet anders aanvoelende auto.
Gewone Red Bull dingen in 2026.
Kan sneller.quote:
Kan nog steeds hard gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben mazzel dat het gat zo groot is
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Sure. Moet ie maar zorgen voor een goede configuratie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
PEBCAS!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Meer bruine bonen eten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lando had een boost issue, volgens Zack Brown.
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
De Redbull was zelfs nog aan het glijden in Q2. Als het lukt om een ronde te maken zonder correcties dan is het mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
Zie het wel gebeuren maar het lijkt erop dat de weg omhoog is ingezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |