Kan nog steeds hard gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben mazzel dat het gat zo groot is
Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Sure. Moet ie maar zorgen voor een goede configuratie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
PEBCAS!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Meer bruine bonen eten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lando had een boost issue, volgens Zack Brown.
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |