Uiteraard.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zitquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
Regen?quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Sure. Moet ie maar zorgen voor een goede configuratie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:46 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
F1TV zegt dat het wederom een geval van "not enjoying the configuration" is.
PEBCAS!quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Andere bewoording voor dat het probleem tussen de rugleuning het het stuurwiel zit
Meer bruine bonen eten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef spectrumanalyser het volgende:
Lando had een boost issue, volgens Zack Brown.
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
De Redbull was zelfs nog aan het glijden in Q2. Als het lukt om een ronde te maken zonder correcties dan is het mogelijk.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Als Max de 2e rij haalt is het heel erg knap. Pakt ie pole is het ongekend.
Zie het wel gebeuren maar het lijkt erop dat de weg omhoog is ingezet.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:52 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gezien de tijden van Hadjar zou hij dan gewoon een tractor op pole zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |