Dat ze die auto werkend hebben gekregen is al een prestatie.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixenquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:22 schreef bedachtzaam het volgende:
Bij Audi kunnen we wel wat goede monteurs gebruiken.
Ploegendienst want de auto gaat graag kapot.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moeten de monteurs van Williams inhuren. Die weten hoe ze snel een auto moeten fixen
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijkquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef spectrumanalyser het volgende:
Vanwege de BBQ bij Audi is Q2 uitgesteld.
is heel Amerikaansquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst paar hamburgers bakken voor er weer ingestapt word natuurlijk
Krijg honger zo.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:26 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Is die enorme grill toch nog ergens goed voor
quote:
Mooiequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |