En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.quote:
Spoke to soonquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Hij was ook niet blijquote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:33 schreef Starflyer het volgende:
[..]
En dat op een nieuwe set, terwijl Q1 een gebruikte set was, dacht ik.
Geen grip.quote:
Lijkt het wel op.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iedere sessie en iedere band weer een compleet anders aanvoelende auto.
Gewone Red Bull dingen in 2026.
Kan sneller.quote:
Kan nog steeds hard gaan.quote:Op zaterdag 2 mei 2026 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
Ze hebben mazzel dat het gat zo groot is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |