abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220531816
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220531879
Bekijk deze YouTube-video

Moet door de topic titel hier aandenken hahah
pi_220531902
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

Moet door de topic titel hier aandenken hahah
Hahahha door AM zag ik haar de hele dag in haar blote perzik lopen 😂😂😂
pi_220531980
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
pi_220532019
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
pi_220532020
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
pi_220532046
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
Dat deed hij de laatste tijd wel vaker? Maar dan moet híj́ op school vertellen dat ze gisteren naar de Efteling waren, ze allebei doodmoe waren, niet aan wekkers doen en daarom te laat is?
pi_220532058
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Snap ook niet waar zij al die volgers vandaan haalt hoor! Net als Sanneke
DBM is natuurlijk van de ‘like-voor-een-like’ en als ik jou en je matties volg moet je ook mij en mijn matties gaan volgen.
pi_220532077
quote:
Welke boodschap geef je ook mee aan je kind? Gisteren was leuk, vandaag ben je te laat achja 🤷‍♀️.
Verslapen overkomt de meeste wel eens, kan gebeuren. Ons mam was lerares vroeger, die accepteerde dit echt niet. Zij werkte in een probleemwijk (beetje a la HVK, laagbegaafdheid bij ouders, ouders die hulp aan met de kinderen uit bed krijgen omdat ze zelf er niet toe in staat waren om daarvoor te zorgen), die zou op dagelijkse basis ruzie hebben met Judith denk ik.
Niet dat ik het haar gun, maar dit is toch een reden om, als school zijnde, bij leerplicht aan de bel te trekken?
pi_220532088
‘Als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker’

Ze heeft gewoon schijt aan school. Ik hoop dat ze door die houding geen toestemming meer krijgt om weer weken naar Spanje te gaan.
pi_220532091
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
pi_220532092
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
pi_220532115
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
pi_220532119
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
pi_220532135
Ik vind dat argument van “anders zijn we de rest van de week moe” ook zo’n flauwekul. Je kan je kind best meegeven dat je een keer laat naar bed gaat maar dat daar ook een keerzijde aan zit: namelijk minder slaap en dus moe. Daar krijg je ook niks van. Hoogstens kweek je wat verantwoordelijkheidsgevoel later.
pi_220532138
Hier is het trouwens na 5x te laat in een jaar een melding bij de leerplichtambtenaar. Ben benieuwd hoeveel kruisjes Judith al achter haar naam heeft.
pi_220532142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
Komt omdat die kinderen altijd vroeg wakker zijn en de tent afbreken. 🫣 dan wordt je vanzelf als broer of zus wel wakker.

En ach gelukkig zocht ze ook tijdig hulp voor haar kinderen met autisme...

Daarintegen vind ik Judith wel echt schandalig. Asociaal!
Dit wordt nog wat als hij gaat puberen. Hallo leerplicht!
pi_220532143
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:47 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
'Ik leer hem prioriteiten stellen'. Nee je leert hem, autonoom, schijt te hebben aan een ander. Het is gewoon respectloos om constant te laat te komen.
En nu vindt ie school kennelijk leuk/belangrijk, maar er komt vast een punt waarop dat niet zo is.
En als zij moet werken zet ze dan ook geen wekker?

Als gisteren te veel was dan ga je vanavond op tijd naar bed, maar dat heeft vast zijn prioriteit dan niet.
pi_220532145
Zoals ik al voorspelde: Bob te laat want ze doen niet aan wekkers.
Als iedereen zo leeft dan wordt t wel een rommeltje op school.
Met haar: dit pakt niemand ons meer af!
Egoïstische schriep is het, bah!
pi_220532181
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.

Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
pi_220532197
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Je hoeft je niet te verdedigen. Dit ging om Debbie.
pi_220532291
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef poohenzo het volgende:

[..]
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
Hier doen ze dat wel, want vaak zijn het ook altijd dezelfde ouders die dit doen
pi_220532294
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:

Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
Ook als zelfstandige heb je je vaak aan tijden/afspraken te houden.
pi_220532295
Sofie Nagelkerke is wel erg stil. Anders verspreid over de dag foto's van koffietjes, bloemetjes etc. Nu aan het eind van de dag een verslag die afgeraffeld lijkt om toch nog maar iets te posten. Heeft ze er geen zin meer in of te druk met weer iets nieuws? Want de kaastoko is het nieuwe ook al weer af.
pi_220532306
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:

Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
pi_220532313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
pi_220532316
Daarnaast geloof ik echt niet dat Judith Bob zou laten slapen als ie een wedstrijd zou hebben en zij al wakker zou zijn.
Een dag niet gepresteerd is een dag niet geleefd 🌟
pi_220532338
Ik snap werkelijkwaar niet dat school het nog overweegt om haar buiten de geplande vakanties op vakantie te laten gaan.
Dit is echt een middelvinger naar al die andere ouders en leerkrachten die zich wel aan de regels houden.
En ze creëert geen kind dat goed naar zijn eigen lijf kan luisteren. Ze creëert een kind dat binnen een mum van tijd een outsider is omdat hij zichzelf geweldig vindt en waar geen afspraak mee te maken is.
pi_220532350
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
Precies dit ja. Debbie had/heeft een hele selectieve vorm van longcovid. Kon alles doen wat ZIJ wilde, maar niet wat voor haar kinderen of partner goed was.
Ik ga juist altijd over mijn grens voor een ander zoals mijn man of mijn ouders. Maar iets leuks voor mij? Vergeet het. Daarom kon ik mezelf altijd kapot irriteren aan Debbie. Het was altijd de grote Debbie Show en altijd zielig wanneer het haar uitkomt.
En ik ga echt niet zeggen dat het goed is zoals ik het doe, ik denk zelf alleen dat wanneer je een gezin hebt, het leven groter is dan jijzelf en jouw wensen.
Ze kon altijd rennen naar de zeeman en de nageltjes doen maar stortte altijd in wanneer er iets in het huishouden moest gebeuren of iets met haar kinderen.
Kon weekendjes weg met vrienden zolang haar kinderen er maar niet bij waren en kon daar ook van alles doen tot er opgeruimd moest worden.

En zijn we haar dolle mina filmpjes vergeten in de rolstoel? Can I get your attention now als liedje mega druk eronder gemonteerd en dat ze best lijp deed toen ze dat ding kreeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220532382
Blijkbaar leest Sofie hier mee? Dan even volgende: het is geen Kerst roos maar een kerstster.
pi_220532400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
Lekker dan voor zo'n kind. Degene waar jij van afhankelijk bent laat jou de kastanjes uit het vuur halen.
pi_220532404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
pi_220532425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
Dit zag ik net ook ja, heel... bijzonder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
En dit is ook ziekelijk ja, zie ik wel vaker.

Heel dat Insta-account ergert me to high heavens, maar ik blijf toch kijken uit een soort fascinatie, ja, slecht I know.
Koel en donker bewaren
pi_220532433
Annemarietje : mijn kinderen moeten vanaf 21 jaar ( of een beetje later,) het huis uit.Dat is goed voor hun zelfstandigheid.

Annemarietje:ik geef de schuld aan de overgang maar eigenlijk jank ik omdat mijn prinses Julia (misschien )tijdelijk het huis uit is.

Advies:ga naar een psycholoog met al je vreemde problemen.
Ik wilde geen kinderen, afijn nu heb ik tot 21jaar en een beetje 8 kids in da house
Ik heb een hekel aan mensen , vooral familie. Maar dame ijsland klamp ik mij aan vast.
Mn kinderen mogen tot een bepaalde leeftijd geen vriendjes en vriendinnetjes meenemen naar huis. Veel ste druk
Ik ga mee naar een kinderfeestje.ipv ik hou zelf voor mijn kids een kinderfeestje. Etcetcetc.

Pff denk dat ik een boek ga schrijven overAnnie
heeft ze echt wat te lezen in haar rustuurtje ipv een boek over zwanger boven je 35+ of het boek hoe hard kan ik weg rennen van iedereen 😉
pi_220532445
Judith zegt dat haar zoon zelden te laat komt. Dat komt natuurlijk doordat zij het niet als ‘te laat’ ziet. Hij komt op zijn (haar) tijd en dat is op tijd. Ik hoop dat hij later een baan vindt waar de klok niet telt.
pi_220532448
quote:
Die leeft boven en onder de wet.
Vreselijk mens vind ik haar, arme Bob die wordt net zo
pi_220532471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dat is waar,maar die is blij dat ze de deur uit mag
pi_220532530
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.

Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).

Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
pi_220532586
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
pi_220532592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
pi_220532614
quote:

[..]
Nu doet ze inderdaad planning en administratie voor verloskundigenpraktijken. Maar ze is wel degelijk verloskundige en heeft als zodanig gewerkt. Dat lukt nu niet meer tgv haar ziekte.
pi_220532634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:01 schreef Tarantelle het volgende:
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.

Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).

Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
Judith weet niet dat er nu juist meer burnouts zijn onder jongeren omdat ze niet aangeleerd word mee te draaien in de maatschappij en als ze dan ineens moeten mee draaien klopt dat niet in hun autonome gedachtegoed en raakt dat in de knel. Dus straks is bob 16 en wilt hij een studie doen waar hij niet in mee komt omdat hem niet aangeleerd is dat je je aan afspraken en deadlines moet houden
Benieuwd hoe het Straks met huiswerk zit.. mag hij dan zelf weten wat hij maakt?
pi_220532670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
En veel pubers zijn ook niet meer standaard vroeg wakker. Maar ik verwacht dat haar opvoedinzichten tegen die tijd wel veranderd zullen zijn. Opvoeden is meestal (in mijn geval) wel een voortschrijdend inzicht.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:26:16 #44
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220532672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
Dus dan doen ze wel aan wekkers |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220532725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
LiekeVM was wel Vk toch?
pi_220532726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
pi_220532733
Ik vind die redenatie van Judith bijna lachwekkend, het slaat nergens op.
Zeg dan gewoon; ik heb schijt aan alles en iedereen. Punt.
De boodschap die zij nu meegeeft aan B is dat de leerkracht ondergeschikt is aan hun eigen belangen.
Dat die man of vrouw voor dag en en dauw opstaat om jouw kind elke dag te kunnen onderwijzen boeit haar geen ene hol, als zij en B maar een leuke dag gehad hebben. Met haar "we worden wel wakker als het belangrijk genoeg is". WTF, mijn bek viel hier echt van open. Dit is gewoon een middelvinger naar school. Diezelfde school die haar continu vrijstellingen geeft. Ga bijna denken dat ze onder druk staan van haar of zo, anders trek je toch wel een grens ergens?
pi_220532743
quote:

[..]
oh ik dacht dat ze echt verloskundige was!

[ Bericht 3% gewijzigd door brilduiker1973 op 08-04-2026 11:36:01 (wijziging) ]
pi_220532765
Volgens mij was ze inderdaad verloskundige en doet ze nu telefonische spreekuren.
pi_220532798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
Is ze ook! Ze was ZZP verloskundige. Nu door haar ziekte als ZZP administratief medewerker specifiek voor verloskundigen-praktijken.
pi_220532805
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
pi_220532809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
LiekeVM was wel Vk toch?
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
pi_220532860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
pi_220532881
quote:
Ok, dus de leerkracht van B heeft zelf gekozen voor die baan en omdat die diegene daar passie voor heeft komt het wel goed? Die persoon heeft verder nooit eens een dag dat hij of zij het even niet voelt in de ochtend? Maarja, passie he dus dan komt het wel goed. Zelden zoiets doms gehoord. Je kunt niet recht lullen wat krom is, dat blijkt maar weer.
En ik heb het al vaker gezegd, maar mensen zoals Judith kunnen dit alleen maar doen bij de gratie van de rest van het volk die zich wel aan de regels houdt.
pi_220532932
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
Net als mensen die hun kinderen niet laten vaccineren en profiteren van de groepsimmuniteit omdat de rest het wel doet
I can't help it, if I'm lucky
pi_220532956
Haha, oh mijn god, zo een vrouw als Judith haalt je toch het bloed onder je nagels vandaan😂😂😂🙈🙈🙈
pi_220532962
quote:
Ik heb een enorme passie voor mijn werk. Maar als ik om 4 uur in de ochtend op pad moet, zet ik toch echt mijn wekker en vertrouw ik niet op mijn passie.

Ik ben het volledig met Judith eens dat je passie vinden belangrijk is en dat opofferingen brengen dan makkelijker is. Maar, dat kun je niet afdwingen, sommige mensen hebben er lang voor nodig om die passie te vinden.

Ik ben echt bang dat Judith nu teveel vanuit zichzelf redeneert. Ze is ernstig ziek en zal een paar dagen last hebben van een dag over je grenzen gaan. De kans is redelijk groot dat B. er weinig last van heeft ( er zullen kinderen zijn die dagen lang last hebben van een kortere nacht, daar twijfel ik niet aan). Ik zou er ook voorzichtig zijn deze boodschap aan je kind mee te geven.
pi_220532986
Judith is een kei in recht lullen wat krom is. Wat een mens joh, egoïsme ten top. En ja, laten we kinderen vooral leren alleen naar zichzelf te luisteren. Nog meer egoïsten in de dop en kinderen die bij elke tegenslag janken. Lijkt me een heel goed plan.
Dan krijg je inderdaad van die idiote competities waarbij er gestemd moet worden op ingekleurde paaseieren en waarbij dan dringend wordt verzocht te stemmen op het ei van haar kind. Koekoek.
pi_220533000
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:

Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
pi_220533005
Sanny zoekt geluk is ook zo’n type dat te laat op school komen maar gewoon vindt kunnen. Die juf komt wel op tijd dr nest uit voor jouw kind he? Echt, deze mensen creëren sneeuwvlokjes.
pi_220533011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:13 schreef Snaky het volgende:
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:

Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
Snaky mijn mede taalnazi *;
pi_220533095
Over het tennis toernooi hoor je Judith ook niks meer over zeggen.
Is wel duidelijk dat het gaat om presteren
pi_220533117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
Snap ik wel, weet nog zelf dat ik las dat Lux er niet meer was. Ga je kapot aan als moeder
pi_220533145
Zou Judith wel een wekker zetten als ze een ochtend vlucht naar een warme bestemming heeft?
Ik geloof er niks van dat ze dan vertrouwd op haar lichaam.
pi_220533173
‘De halve maatschappij gaat kapot (..) aan een burn-out. En vervolgens verlaten ze allemaal (..) hun baan om coach te worden om anderen te helpen om niet in die val te vallen’

Aldus Judith.
Lekker autonoom overdrijven.
pi_220533189
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
pi_220533210
Pascal heeft de video offline gehaald omdat ze veel hatelijke reacties kreeg en ook het bedrijf werd benaderd en schandalig werd behandeld.
pi_220533227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.
pi_220533241
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
pi_220533250
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?

Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
pi_220533260
quote:
Heel veel. Je ziet ze alleen ´s middags spelen. De rest van de "vrije" momenten (´s ochtends, na de lunch en voor en na het avondeten) altijd met een tablet.
pi_220533265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?

Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
pi_220533301
Tuurlijk, maar AM draait ook was om. Net als zinnen.
pi_220533307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
👀👀👀

Ik zou er niet aan moeten denken om haar bij mijn bevalling te hebben haha.
pi_220533308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
Ook zo'n rare zin. Ik denk dat ze het gewichtiger vindt klinken. Of misschien denk ze dat het zo hoort? Ik heb geen idee.
pi_220533324
Een baan in loondienst die bij zijn bioritme past 😂😂😂.

Ik heb nu ook met zo'n generatie te maken die niet om 7uur willen beginnen want dat is te vroeg.
Ja, mijn hobby is het ook niet om om 6.30u naar mijn werk te vertrekken, maar in mijn werk is dat vaak niet anders 😅
pi_220533328
quote:
🤣
pi_220533347
quote:

[..]
🤢
pi_220533354
AM: Ik zie Jet en Lot altijd vanaf de bank helpen met bakken. Het is dan niet zo gek dat die bank altijd zo snel goor wordt.
pi_220533358
Wat ziet dat broodje beenham er goor en vettig uit bij AM
Ik vraag me overigens af of AM net zo wiebelig was geweest nu als het haar 'mislukte pannekoek' betrof die het huis uit zou gaan.
pi_220533359
quote:
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
pi_220533363
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een baan in loondienst die bij zijn bioritme past 😂😂😂.

Ik heb nu ook met zo'n generatie te maken die niet om 7uur willen beginnen want dat is te vroeg.
Ja, mijn hobby is het ook niet om om 6.30u naar mijn werk te vertrekken, maar in mijn werk is dat vaak niet anders 😅
Mensen zouden vast ook kinderen willen die bij hun bioritme passen. Helaas werkt het niet zo.
pi_220533367
quote:
Ik hoop dat hij een hele lastige puber word voor haar 🫣 misschien ziet ze dan in sat haar opvoeding niet zo geweldig is als ze denkt
pi_220533373
Bij Judith krijg ik de indruk dat ze dit gedrag vertoont, zodat Bob later terugkijkt op een leuke tijd met haar of zoiets. Ze beseft alleen niet dat ze het hiermee voor Bob extreem lastig maakt om zich te ontwikkelen tot een leuke, evenwichtige volwassenen. Ik vrees dat die jongen behoorlijk eenzaam gaat worden en dat is nu zielig, omdat hij nog een kind is. Straks is hij een volwassenen en dan vindt niemand het zielig en wordt hij er alsnog keihard op afgerekend.
pi_220533376
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Ik vind die redenatie van Judith bijna lachwekkend, het slaat nergens op.
Zeg dan gewoon; ik heb schijt aan alles en iedereen. Punt.
De boodschap die zij nu meegeeft aan B is dat de leerkracht ondergeschikt is aan hun eigen belangen.
Dat die man of vrouw voor dag en en dauw opstaat om jouw kind elke dag te kunnen onderwijzen boeit haar geen ene hol, als zij en B maar een leuke dag gehad hebben. Met haar "we worden wel wakker als het belangrijk genoeg is". WTF, mijn bek viel hier echt van open. Dit is gewoon een middelvinger naar school. Diezelfde school die haar continu vrijstellingen geeft. Ga bijna denken dat ze onder druk staan van haar of zo, anders trek je toch wel een grens ergens?
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judith
pi_220533398
Bob rent vanuit de deur ook gewoon de straat op. Ze neemt niet eens de moeite om hem te leren om netjes op de stoep te lopen 🤦♀ moeder van het jaar weer hoor
pi_220533410
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judith
ik zou de leerplichtambtenaar inschakelen en zelfs veilig thuis. Doe even normaal met je eigen verzonnen ritme. Daar is dat kind echt niet mee geholpen
pi_220533414
Als je wordt aanbeden door de enige opvoeder die je hebt, je prestaties altijd worden gefilmd en uitgemeten, je zelf veel te veel mag bepalen en je ook als gelijkwaardig wordt gezien door diezelfde ouder... Dan succes.
Potentieel recept voor een volwassene met problematiek op meerdere gebieden.
pi_220533438
quote:
Meen je niet 😱
pi_220533450
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Haha, ik dacht altijd dat ik de enige was 🫣 vind dat echt een vreemd woord en ken ook niemand die het gebruikt
pi_220533461
quote:
Mijn 5 jarige kwam ook met 6-7 thuis gewoon in de klas gehoord
pi_220533466
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Kwam ze bij jou wel op tijd .... 😂😂😂
pi_220533500
quote:
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….
pi_220533515
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
Bij mij ook. En tot mijn grote ergernis heeft zelfs mijn 2,5 jarige het overgenomen. Gelukkig inmiddels alweer een tijd niet gehoord.
pi_220533551
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:

[..]
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?
pi_220533585
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef poohenzo het volgende:

[..]
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?
Zeker!
pi_220533592
quote:
Oh dat lijkt me zo bizar !
pi_220533796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef Ramonkel het volgende:

[..]
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….
😂
pi_220533831
Mijn kind zat krap een week op school. De woorden/zinnen die ik hoorde,
What the h...
Skibiditoilet
Tralalejo tralala x10
En uiteraard 6-7 met handbeweging.
:'(

Hier thuis wordt geen YouTube gekeken.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220533861
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:28 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Kwam ze bij jou wel op tijd .... 😂😂😂
Bij mijn 1e zou ze het absoluut niet gered hebben en de 2e zou op het nippertje geweest zijn of ook niet.
pi_220533874
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
pi_220533889
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
zelfreflectie is niet echt haar sterke punt geloof ik
pi_220533893
quote:
Ik denk oprecht van niet.
Het is the story of her life he, tegen dingen ingaan, niet in een mal passen, eigen pad kiezen.
Als het al iets doet dan is het vooral haar bevestigen in haar overtuigingen.
pi_220533915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:00 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn kind zat krap een week op school. De woorden/zinnen die ik hoorde,
What the h...
Skibiditoilet
Tralalejo tralala x10
En uiteraard 6-7 met handbeweging.
:'(

Hier thuis wordt geen YouTube gekeken.
Echt een ziekte. ;( hier ook, om horendol van te worden.
pi_220533928
Zal Pascal niet verzinnen dat ze een samenwerking heeft? Zou echt verwerpelijk zijn …

Sararebecca Is zo saai … ik volg haar nog automatisch maar druk altijd gelijk door 🤪
pi_220533929
Sommige mensen hebben gewoon een asociale persoonlijkheid. En veel van die “sommige mensen” worden dan een fluflu die hier wordt besproken 😬
Gevalletje: succes met je karakter
pi_220533947
quote:
Ze weet niet wat dat woord betekent
pi_220533953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:20 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zal Pascal niet verzinnen dat ze een samenwerking heeft? Zou echt verwerpelijk zijn …

Sararebecca Is zo saai … ik volg haar nog automatisch maar druk altijd gelijk door 🤪
Volgens mij stond er geen ‘ad’ bij?
pi_220533985
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
pi_220533999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
  woensdag 8 april 2026 @ 14:39:29 #111
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220534051
Vandaag was ik bij een workshop en daar zat, jawel, een volgmoeke die helemaal idolaat was van AM. Ik heb op een gegeven moment toch even eea gezegd hoe de vork in de steel zat maar er was geen praten tegen. Voordat de volgmoeke over AM begon had ik al mijn twijfels over haar iq maar daarna was het helder voor mij en verdween mijn twijfel geheel!
pi_220534073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist _O-.

Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 14:50:24 #113
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220534298
Haha die laatste reel van @naizahelder (over de Ikeahotdog), moest lachen _O- Dit is ongeveer elke fluflu die we hier bespreken ooit :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220534315
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
pi_220534335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
😂 ik zie dit voor me
pi_220534361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂 ik zie dit voor me
Ik niet 😂👍
pi_220534570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Vandaag was ik bij een workshop en daar zat, jawel, een volgmoeke die helemaal idolaat was van AM. Ik heb op een gegeven moment toch even eea gezegd hoe de vork in de steel zat maar er was geen praten tegen. Voordat de volgmoeke over AM begon had ik al mijn twijfels over haar iq maar daarna was het helder voor mij en verdween mijn twijfel geheel!
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq :D
pi_220534593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.
  woensdag 8 april 2026 @ 15:41:43 #119
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220534605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq :D
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.
pi_220534623
Waarom pakt AM verschillende stukjes van het baksel op en legt ze het weer terug op het bord? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Kijken met je ogen, niet met je handen?

Of pak er 1, film die en eet het op.
pi_220534647
Sanneke is echt geobsedeerd met eten.
pi_220534663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom pakt AM verschillende stukjes van het baksel op en legt ze het weer terug op het bord? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Kijken met je ogen, niet met je handen?

Of pak er 1, film die en eet het op.
Met die ruwe knuisten van haar. Zat er geen wonderhandcreme in die box?
pi_220534665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
Geloof er ook niets van..... Sowieso buigt ze dingen graag naar haar eigen waarheid. Als zij op haar 28e de studie ging doen, heeft zij ook geen 12 jaar als verloskundige gewerkt. Daarbij klinkt het als een prachtig verhaal hoe ze dat deed met Bob, maar ze heeft ook wel eens verteld dat zij amper meer heeft gewerkt nadat hij geboren werd omdat ze toen zo ziek werd.
Klinkt vooral als een verzonnen verhaal om haar verhaal kracht bij te zetten.
pi_220534672
quote:

[..]
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheid
pi_220534682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.
pi_220534692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:55 schreef Sofie12121 het volgende:

[..]
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheid
Dit klinkt ook niet per ze gepassioneerd? 🤣
pi_220534725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:57 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
pi_220534762
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
Dat was waarschijnlijk liefdewerk, oud papier. Een kopje koffie zal ongetwijfeld al te duur geweest zijn.
pi_220534833
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:28 schreef FluVo67 het volgende:
Blijkbaar leest Sofie hier mee? Dan even volgende: het is geen Kerst roos maar een kerstster.
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
pi_220534839
Uiteraard is logopedie voor de jongste te min voor minibelle.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220534844
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef WinnieWana het volgende:
Uiteraard is logopedie voor de jongste te min voor minibelle.
Maar wel fijn dat die ook aan HB denkt🥰
pi_220534892
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:39 schreef Maremare het volgende:

[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)
pi_220534907
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef miep123456 het volgende:
Over het tennis toernooi hoor je Judith ook niks meer over zeggen.
Is wel duidelijk dat het gaat om presteren
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhh
pi_220534927
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:

[..]
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
Sofie heeft het te druk met kantoorwerk joh die heeft hier geen tijd voor..🤣
pi_220534932
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Dag 8 op rij
pi_220534938
quote:

[..]
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!

Maar geloof er niets van omdat het niet rijmt met haar ziek zijn verhaal... ze heeft na zijn geboorte niet echt meer gewerkt heeft ze zelf vertelt... en nu ineens dit.. yeah right!
pi_220534977
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik niet 😂👍
Verkleed jij je dan als TungTungTung Sahoor 😂
pi_220534983
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:41 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.
Heb je haar verwezen naar hier 🫣
pi_220535001
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:

[..]
Omdat na melden dat ze wel erg stil is, geen bloemetjes of koffietjes juist dat werd gepost binnen korte tijd. En algemene ontwikkeling is niet zo best. Daarentegen schudt ze zo dure merken van kleding en schoenen uit haar mouw.
pi_220535004
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhh
Als hij gewonnen had, had ze dat van de daken geschreeuwd
pi_220535005
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!

Maar geloof er niets van omdat het niet rijmt met haar ziek zijn verhaal... ze heeft na zijn geboorte niet echt meer gewerkt heeft ze zelf vertelt... en nu ineens dit.. yeah right!
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉
  woensdag 8 april 2026 @ 16:58:59 #142
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220535013
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Heb je haar verwezen naar hier 🫣
Zeker niet!
pi_220535027
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:57 schreef Henrike het volgende:

[..]
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉
Nou nee hoor 😂 ik spring met liefde bij waar noodzaak is... iedere dwarse keutel kunnen ze wel oplossen op een andere manier
Ik zou dus ook niet standaard op een kind willen passen omdat een moeder werkt ofzo.. dan ben ik niet meer vrij om mijn eigen planning te maken..
pi_220535040
quote:

[..]
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.
pi_220535044
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌
pi_220535089
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.
Zolang de bovenbuurvrouw niet een alterego van Judith is, is daar geen rekening mee gehouden. Zelfde syndroom als AM
pi_220535141
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Cappuccina ballerina 💁🏻‍♀️
pi_220535250
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)
Jammer, ik had gehoopt dat jij het zou weten, kon ik mooi ideeën van jou opdoen 😂😂😂
pi_220535269
My müsli stopt met Am🙌🏻
pi_220535270
Ik hoop dat er meer volgen!
pi_220535296
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌
😂
pi_220535303
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:18 schreef ZombieQueen het volgende:

[..]
Cappuccina ballerina 💁🏻‍♀️
🫣 ook al zo eentje ja. Ben blij dat 6/7 een beetje op zijn retour is hier in elk geval
pi_220535308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:44 schreef Moppie1982 het volgende:
My müsli stopt met Am🙌🏻
De echte reden zullen we helaas nooit horen
pi_220535318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee het lag niet aan haar 🤣

Ik ben echt voor dat al die samenwerkingen met haar stoppen
pi_220535325
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
pi_220535326
quote:

[..]
Ik kan mij zo voorstellen dat ze altijd ja zei als mensen vroegen of ze iets te eten wilde .
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220535328
Zoon van DBM heeft vast teveel mist en paaien ze haar gedrag met een onschuldige pcm. Nemen ze haar gedrag toch voor haar gevoel serieus.
pi_220535361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
pi_220535399
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
Zal mij benieuwen wat ze nu gaat eten ‘s morgens zal wel zo’n goedkopezak muesli worden van de appie (waar niets mis mee is hoor)
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220535400
quote:

[..]
ze deelde ook bijna niks meer over de muesli.
pi_220535402
quote:

[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
pi_220535409
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.

Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
pi_220535431
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja dat woord komt van AM idd
pi_220535462
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
pi_220535465
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
pi_220535479
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:13 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.

Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!

Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
pi_220535493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel ;)
pi_220535498
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:

Maar ze heeft een pódcast samen met hem gedaan! Op zijn woonboot! En zijn vrouw herkende haar op het boekjesbal!
En hij heeft verstand van vreemdgaan pubers en die heeft zij ook!
pi_220535503
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.

Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!

Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
pi_220535514
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel ;)
Dat kan ook. Geurwolkje is blijkbaar ook aangesproken op hun
" samenwerking" met Pascal. Volkomen terecht vind ik. Is zo niet oké om iemand die met 1 been in het graf staat nog snel jouw meuk aan de man te laten brengen! Walgelijk!!
pi_220535522
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
Ik heb haar een tijd niet gevolgd, geen idee of ze er nog iets van maakte.
Als dat niet zo was dan is het sws terecht dat ze haar dumpen. Zij wil dat het een echte baan is, dan krijgt ze ook de consequenties van een echte baan.
pi_220535544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
En waarschijnlijk ook niet met het smerige woord ‘poepgarantie’.
pi_220535557
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
pi_220535590
Ik denk dat dit er al een tijdje aan zit te komen, want er komt nog maar sporadisch iets van MyMuesli voorbij.
  woensdag 8 april 2026 @ 18:38:46 #175
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220535606
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:

Iklikjoujijliktmij
pi_220535608
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
pi_220535610
Misschien dat de afzetmarkt via winkels groter is? Dan hoeven ze de influencer niet te betalen.
pi_220535647

[ Bericht 98% gewijzigd door proud_mami op 08-04-2026 18:46:40 (Mosterd ) ]
pi_220535649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:

Denk dat AM inmiddels vaker een box (op)start dan haar eigen motor. En ook nog zonder muesli, wordt een topvakantie!
pi_220535693
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
pi_220535740
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:52 schreef Zana het volgende:
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
NEE HET WAS IN HAAR BLOTE KONT
(#doeteenSanneke 😁)
pi_220535748
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Pics or it didn’t happen.
pi_220535845
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 18:38 schreef Earring het volgende:

[..]
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
Als ze haar echt 2.50 per bus betaalden dan begrijp ik dat het niet langer gaat.
Mijn hemel🙈
pi_220535851
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
pi_220535865
Even rekenen met realistische cijfers
We weten o.a.:
mymuesli draait wereldwijd miljoenen omzet per jaar (schattingen variëren)
Nederland is ~6% van hun online omzet �
BrandSearch
Stel (conservatief):
Totale omzet: ~¤40–50 miljoen
NL aandeel: ~5–7% → ± ¤2–3 miljoen per jaar
Gemiddelde prijs per bus:
± ¤8–10
👉 Dan kom je grofweg op:
200.000 – 300.000 bussen per jaar in NL (alle smaken samen)
📦 Wat betekent dat voor 1 smaak?
Binnen zo’n assortiment:
Ze hebben tientallen tot honderden varianten �
mymuesli
Verkoop is meestal scheef verdeeld (paar toppers, veel niche smaken)
Dus:
Topproducten → tienduizenden per jaar
Middelmatige → enkele duizenden
Niche → misschien honderden
👉 50.000 bussen voor één soort =
Realistisch als:
het een bestseller is
het over meerdere landen gaat
of over meerdere jaren
pi_220535877
Ze ging toch naar een openbare sauna heeft ze ooit verteld? Dat hoorde bij de opvoeding voor IEDEREEN. Dan leerden ze alle soorten en maten lichamen kennen
pi_220535889
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
pi_220535898
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
pi_220535905
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Een alternatieve samenwerking bedoelt ze natuurlijk
pi_220535915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist _O-.

Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
Daar moest ik ook hartelijk om lachen. Ze had de flappen om de haverklap thuis.
pi_220535921
quote:
Ja en ook nog op zoek naar een nieuwe theemaker dan. Of ze hun thee ook gebruikte geen idee.
pi_220535955
quote:
Hahaha op deze ik verheug me!! Een puber die niet voor 1 uur zn bed uit wil.....Nou ik kan je vertellen dat die binnen no time bij de leerplicht en daarna HALT zitten.

Ergens snap ik haar idealisme....maar we hebben nu eenmaal te maken met de norm. Dan moet ze haar kind gewoon onttrekken van het onderwijs en thuisonderwijs gaan geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door SterreKaatje op 08-04-2026 19:51:03 ]
pi_220536039
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Ik heb haar even gevolgd, vond haar ook nep.. erg hoor die vruchtbaarheidsproblemen echt! Maar haar zelf vind ik niet leuk
pi_220536044
quote:
Am en iets kopen 🤣
pi_220536067
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.

Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.

En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
  woensdag 8 april 2026 @ 19:50:41 #196
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220536082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:18 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
Ja klopt, ze heeft al een hele tijd meerdere accounts waar ze haar onzin verkondigt.
pi_220536093
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Am en iets kopen 🤣
Die heeft liever verstopte darmen dan geld uitgeven aan de te dure muesli😂
pi_220536135
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:49 schreef Maretakje het volgende:
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.

Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.

En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.
En het gaat niet om de kinderen wel of niet inzetten natuurlijk want het is niet AM, maar mymuesli die het contract beëindigd heeft. Ik zou er niet teveel achter zoeken behalve dat het via haar na al die jaren waarschijnlijk minder goed verkoopt.
pi_220536204
Ach, voor Annemarie ook weer eens afwisseling. Kan ze weer eens een ander ontbijt nemen. Ze heeft nog een samenwerking met dat eiwitrepen/chocochunks-gedoe.

Ze zei een tijdje geleden al dat een paar samenwerkingen stopten. Daar deed ze toen vrij nobel over, het was haar opoffering ten gunste van haar gezin.
pi_220536210
Naast de spatietyfus heeft Sofie ook de gave om onflatteuze foto's te maken van 'haar mannen'. De enige twee in haar leven.
pi_220536224
Zal AM niet beledigd zijn dat My muesli de samenwerking opzegt met de grote en alwetende AM?
pi_220536270
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'

Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
pi_220536287
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.
En het gaat niet om de kinderen wel of niet inzetten natuurlijk want het is niet AM, maar mymuesli die het contract beëindigd heeft. Ik zou er niet teveel achter zoeken behalve dat het via haar na al die jaren waarschijnlijk minder goed verkoopt.
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.
pi_220536391
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'

Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met praten
pi_220536424
Als ik de eettafel van Sanneke zie snap ik wel dat de placemats op de salontafel liggen. De eettafel wordt gebruikt als opslagplaats.
pi_220536492
Debbie is terug!
pi_220536493
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Als ik de eettafel van Sanneke zie snap ik wel dat de placemats op de salontafel liggen. De eettafel wordt gebruikt als opslagplaats.
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
pi_220536495
Debbie is backkkk
pi_220536498
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.

[ Bericht 0% gewijzigd door Xmuis op 08-04-2026 20:33:51 (Toevoeging ) ]
pi_220536502
Mevrouw LC is back
pi_220536527
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
Snap ook echt niet dat je niet bedenkt, laat ik een even opruimen
  woensdag 8 april 2026 @ 20:36:58 #212
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220536543
Wat een bs bij Debbie :+
pi_220536544
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met praten
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.
pi_220536564
Debbie is flink afgevallen
pi_220536575
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:33 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mevrouw LC is back
Maar de socials blijven op een laag pitje. We zullen het gaan zien...
pi_220536636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.
Eens. En daarom gaat dit ook niet een samenwerkingen die AM blijkbaar stop gezet heeft vanwege haar kinderen.
Naar ik begrijp is het van de kant van Mymuesli opgezegd. En daar zal ze best van balen want het lijkt aardig wat opgeleverd te hebben.
pi_220536639
quote:
]0s.gif Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰̵
[/quote] het hele account doet een beetje nep aan, maar dat ligt aan mij denk ik omdat ze zo anders zijn dan ik 😂
Dat ze ook zo praat ,apart

[ Bericht 6% gewijzigd door ikmoetdrieten op 08-04-2026 20:53:43 (I) ]
pi_220536649
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef Miepje77 het volgende:
Debbie is terug!
Je meent het?! Haha ik ben benieuwd (mollygram is nog een beetje langzaam)
pi_220536659
Tijd dat Debbie ons even bijpraat
pi_220536663
Kosten dagje Efteling Judith.
Waarom een hotel erbij staat?
Te gierig om te parkeren bij de efteling.
Wel 18,50 bij mc Donalds, kun je prima van in de Efteling eten. 😂Manmanman
pi_220536667
quote:
Mevrouw LC is back
Nog wel ziek! Gelukkig is haar identiteit niet verloren gegaan.
pi_220536678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:37 schreef Lynnyl het volgende:

[..]
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.
Maar heb je dan als volger drek in je ogen
pi_220536683
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef Hyacinth het volgende:
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?
Een B12-tekort dus ... Hm...
pi_220536688
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:39 schreef Hyacinth het volgende:
Door de ozempic natuurlijk
pi_220536693
Ik moet zeggen... die ozempic heeft Debbie goed gedaan. Ze ziet er stunning uit. Maar wat een bullshit verhaal.
pi_220536701
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Kosten dagje Efteling Judith.
Waarom een hotel erbij staat?
Te gierig om te parkeren bij de efteling.
Wel 18,50 bij mc Donalds, kun je prima van in de Efteling eten. 😂Manmanman
Ik vraag mij af waar ze dan allemaal ‘ja’ op heeft gezegd. Een ijsje en Mc? Mijn kinderen zouden veel meer gevraagd hebben dan dat🤣
En dat hotel heeft ze toch niet betaald? Haar moeder had een bon liggen. Of zou ze daarvoor hebben moeten betalen?
pi_220536704
Onze Debbie is terug.
Was lekker weg gebleven Debbie.
Met je onzin over B12 en elk 48 uur prikken 😂. Nu kan je je covid wegstrepen. Heb je in die 3 maanden je verdiept in de B12 zodat je het niet meer over covid hoeft te hebben?.

Gewoon blijven doorgaan met je onzin en in een verpakt verhaaltje met een big smile foto zien wij dat je gewoon nog steeds in een sprookjeswereld leeft en wanen heb dat je dokter ben 😂

Doei Debby
pi_220536740
Heeft er niet iemand hier een keer geschreven dat Debbie ineens genezen zou zijn van lc en de b12 als nieuwe ziekte zou gaan gebruiken??🤪
pi_220536769
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:59 schreef Nomofobisch het volgende:
Heeft er niet iemand hier een keer geschreven dat Debbie ineens genezen zou zijn van lc en de b12 als nieuwe ziekte zou gaan gebruiken??🤪
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #pais
pi_220536787
She's back🤣
pi_220536796
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nog wel ziek! Gelukkig is haar identiteit niet verloren gegaan.
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂
pi_220536812
quote:
Zij is sowieso enorm vol van haar huis en tuin, terwijl ik haar tuin bijvoorbeeld echt verschrikkelijk vind. Ik vind het echt een zielloos huis, een toonzaal.

Ik vind het sowieos nogal aan de prijs gezien de woonoppervlakte en het aantal slaapkamers.

En als ze er zoooo blij mee zijn, waarom gaan ze dan weg en weer opnieuw beginnen?
pi_220536814
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂
It’s amazing.
Wat een pipo.
pi_220536827
Voor de kinderen van Debbie hoop ik van harte dat ze hiermee (of het nou allemaal waar is of niet) de weg naar boven zal vinden en ze weg kan stappen van de rol van zieke moeder.
pi_220536835
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor de kinderen van Debbie hoop ik van harte dat ze hiermee (of het nou allemaal waar is of niet) de weg naar boven zal vinden en ze weg kan stappen van de rol van zieke moeder.
Dat hoop ik ook.
In de reacties zegt ze dat de arts heeft gezegd dat ze een lange adem van minimaal een jaar moet hebben.

Er valt dus nog genoeg te melken.

De spuitjes hebben iig goed hun werk gedaan.
pi_220536857
quote:
Mevrouw LC is back
Maar nu loopt ze al 13 jaar met een B12 opname probleem rond 🫣
pi_220536863
In de reacties zegt ze idd mounjaro te hebben gebruikt, fijn dat ze dáár in ieder geval eerlijk over is
pi_220536865
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:

Ik verbaas me ook echt over de volgers die dan roepen "je doet het zo goed" "blijf jezelf je bent oke"; wat zien die mensen wat ik niet zie?
pi_220536870
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #pais
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?
pi_220536873
Is het niet gewoon een oude foto van Debbie? Haar lippen lijken dunner of zijn de fillers uitgewerkt? Ze ziet (of zag) er wel goed uit inderdaad!
pi_220536900
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.
Kon ze tekenen?
pi_220536908
Judith’s parkeren, als je weet dat het vermoeiend is voor je, zo’n dag, parkeer dan gewoon lekker bij de Efteling ipv nog een eind te moeten lopen
pi_220536929
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?
Nee joh, dat is een heerlijk ding om aandacht mee te genereren.
pi_220536937
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef proud_mami het volgende:
Is het niet gewoon een oude foto van Debbie? Haar lippen lijken dunner of zijn de fillers uitgewerkt? Ze ziet (of zag) er wel goed uit inderdaad!
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.
pi_220536944
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith’s parkeren, als je weet dat het vermoeiend is voor je, zo’n dag, parkeer dan gewoon lekker bij de Efteling ipv nog een eind te moeten lopen
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.
pi_220536967
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattoo
pi_220536978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.
Skere troela
pi_220536986
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattoo
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.
pi_220536996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef bibi het volgende:

[..]
Kon ze tekenen?
Haha, ja.
pi_220537015
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:29 schreef Xmuis het volgende:

[..]
Haha, ja.
Haha, begrijp je helemaal. Vind dat echt een minpunt aan haar.
pi_220537022
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.
Ja van een oud klasgenoot ofzo?

Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
pi_220537024
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef bibi het volgende:

[..]
Haha, begrijp je helemaal. Vind dat echt een minpunt aan haar.
Mijn vrienden vonden me te streng maar ik kan het gewoon écht niet.
pi_220537031

[ Bericht 100% gewijzigd door Xmuis op 08-04-2026 21:35:24 (Dubbel) ]
pi_220537069
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
24 kg??? Wow
pi_220537177
quote:

[..]

Zoiets was het inderdaad. Ze had die persoon echt heel lang niet gezien.

Ik weet niet wat ‘normaal’ is om af te vallen. Het klinkt veel, 24 kilo sinds september, maar het is wel een maand of 8/9. Zou ze dan die injecties moeten blijven gebruiken of heeft ze ook haar leefpatroon aangepast?
pi_220537188
quote:

[..]

Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?

Ik zou het eerder kunnen begrijpen als iemand zoals Sanneke dit zou doen. Maar Debbie?

Toch via dat louche bedrijf waar ze bleef ontkennen dat ze daar gebruik van maakte? 🫣

Nja. B12 spuitje erin en een afvalspuitje.

Want ik denk zelf niet dat een dokter je dit zomaar voor gaat zitten schrijven? Vooral niet als je bmi een klein beetje te hoog zit.
pi_220537231
24 kilo?? Dat is echt bizar veel, zo zwaar was ze nou ook weer niet.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220537243
Dat dacht ik dus ook zo zwaar/dik was Debbie helemaal niet. Waarom krijgt zij dan die spuiten of zouden ze die zelf betalen. Als Debbie ze vergoed zou krijgen ging ik nu direct rennen naar de huisarts. (Als ik kon rennen 🤣)
pi_220537266
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?

Ik zou het eerder kunnen begrijpen als iemand zoals Sanneke dit zou doen. Maar Debbie?

Toch via dat louche bedrijf waar ze bleef ontkennen dat ze daar gebruik van maakte? 🫣

Nja. B12 spuitje erin en een afvalspuitje.

Want ik denk zelf niet dat een dokter je dit zomaar voor gaat zitten schrijven? Vooral niet als je bmi een klein beetje te hoog zit.
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.
Ik vond haar ook niet zo zwaar, ik had het idee dat wij een beetje hetzelfde waren voor mijn zwangerschap en ik ben wel te zwaar, maar niet extreem.
pi_220537318
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.
Ik vond haar ook niet zo zwaar, ik had het idee dat wij een beetje hetzelfde waren voor mijn zwangerschap en ik ben wel te zwaar, maar niet extreem.
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.

Ik vond Debbie gewoon normaal en echt niet te dik. Ik moet eerlijk bekennen hoor, ze ziet er nu ook goed uit maar naar mijn idee had ze echt geen obesitas ofzo ( BMI boven de 30 ) maar misschien randje BMI technisch overgewicht. Maar ik vind dat geen spuitjes waardig overgewicht... dat is meestal enigsinds je voeding aanpassen, en zeker als je BMI niet zo hoog is. Ik vind 24 kilo afgevallen zijn ook bizar veel. En tja. Ik vond haar echt niet dik of flink overgewicht hebben dus ik schrik er nogal van dat dit spul zo makkelijk te krijgen is en te gebruiken is.

Mja. Misschien moet ik het ook maar doen met al die longcovid kilo's :')
( Dat laatste is natuurlijk een grapje maar ik vind het zo bizar dat het zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is? )
pi_220537352
Ik zie net het kind van Milou duiken door het gat. Hoe kan hij volgende week afzwemmen met zo een duik?
pi_220537367
Je bent zo “ziek” maar al die Botox en afval medicatie ga je dan zomaar onnodig gebruiken … zeer bijzonder
pi_220537385
MCW doet net of Spanje haar 2e thuis is. Overdreven gedoe weer.
pi_220537439
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zie net het kind van Milou duiken door het gat. Hoe kan hij volgende week afzwemmen met zo een duik?
Ik snap het ook niet. Duik js slecht en zn billen gaan niet onder water. Daar kom je bij ons zwembad niet mee weg.
pi_220537459
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.

Ik vond Debbie gewoon normaal en echt niet te dik. Ik moet eerlijk bekennen hoor, ze ziet er nu ook goed uit maar naar mijn idee had ze echt geen obesitas ofzo ( BMI boven de 30 ) maar misschien randje BMI technisch overgewicht. Maar ik vind dat geen spuitjes waardig overgewicht... dat is meestal enigsinds je voeding aanpassen, en zeker als je BMI niet zo hoog is. Ik vind 24 kilo afgevallen zijn ook bizar veel. En tja. Ik vond haar echt niet dik of flink overgewicht hebben dus ik schrik er nogal van dat dit spul zo makkelijk te krijgen is en te gebruiken is.

Mja. Misschien moet ik het ook maar doen met al die longcovid kilo's :')
( Dat laatste is natuurlijk een grapje maar ik vind het zo bizar dat het zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is? )
Dat is haar specialiteit
pi_220537526
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:20 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat is haar specialiteit
Yep. Maar dit is echt een hele, hele duidelijke die ze zelf heeft gepost. Eerst ontkennen en nu dus blijkbaar er 24 kilo mee zijn afgevallen. Wees er dan gewoon eerlijk over vanaf het begin.
pi_220537569
Ik vind MCW een beetje saai worden. De liefde, de zon, de klaver, eten en drinken en reisjes. Maar steeds meer hetzelfde. Vergezeld met 🤮 teksten. Tijd voor sensatie 😆.
  woensdag 8 april 2026 @ 22:33:48 #268
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220537587
Michelle makes it all about me. We praatten het hele weekend over werk, kwartaaldoelen en cijfers. Nee Michelle, jouw werk en het tijdelijke tijdsverdrijf van je minion. Die zou liever ergens trainer zijn.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220537634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:33 schreef popje het volgende:
Michelle makes it all about me. We praatten het hele weekend over werk, kwartaaldoelen en cijfers. Nee Michelle, jouw werk en het tijdelijke tijdsverdrijf van je minion. Die zou liever ergens trainer zijn.
Maar inmiddels volledig afhankelijk gemaakt en geworden. Echt, wat een stel.

En een dikke middelvinger naar de exen: hij was er altijd. Die meid heeft een kronkel hoor.

En haar gezwets over later als ze groot zijn. Ze zijn groot/volwassen. Gedraag je daar eens naar.
pi_220537641
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
pi_220537743
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 21:38 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
24 kg??? Wow
En zodra ze stopt zal het weer worden zoals het was waarschijnlijk 🤓
pi_220537756
Hilaar. Dit is precies wat hier voorspeld werd over Debbie. Ze kon de façade niet langer ophouden en zocht een uitweg. Nu is het de b12. Hopelijk kan ze dan t.z.t. stoppen met die bullshit en gewoon weer haar leven lijden. Fijn voor de kinderen ook.
pi_220537840
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
Ik ook 🫣
pi_220538010
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?
Een B12-tekort dus ... Hm...
Spuitjes...
pi_220538016
quote:
17s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
En zodra ze stopt zal het weer worden zoals het was waarschijnlijk 🤓
Ja kennis van me ook aan de spuitjes, gestopt want niet te betalen en hup Kilo's zitten er weer aan
pi_220538021
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:54 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze Debbie is terug.
Was lekker weg gebleven Debbie.
Met je onzin over B12 en elk 48 uur prikken 😂. Nu kan je je covid wegstrepen. Heb je in die 3 maanden je verdiept in de B12 zodat je het niet meer over covid hoeft te hebben?.

Gewoon blijven doorgaan met je onzin en in een verpakt verhaaltje met een big smile foto zien wij dat je gewoon nog steeds in een sprookjeswereld leeft en wanen heb dat je dokter ben 😂

Doei Debby
Dramaqueen
Heb al jaren een b12 tekort en moest alleen in het begin vaker prikken. Denk na 3 maand over op 2 keer per week en daarna 1 keer per week maar nu 1 keer per maand.
Bijna niemand prikt zo vaak.
pi_220538029
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
🤣
pi_220538065
Dussss wat we altijd al hebben gezegd. Debbie heeft geen long covid.
Nou was dat ook nooit bewezen en had ze zichzelf deze diagnose gegeven.
Ik weet wat een b12 tekort met je doet , dus dat ze daar last van had kan ik nog wel begrijpen.
Maar wel frappant dat het dat nu zomaar ineens blijkt te zijn en haar o zo fantastische vermoeidheidskliniek plaats moest maken voor het b12 instituut.
Maar ze moet weer zwaar overdrijven, minimaal een jaar nodig? Onzin als je zo vaak prikt heb je de b12 heel snel weer op peil.
pi_220538076
Voorspelbare act van Debbie. Ze zat totaal verstrikt in haar leugens en moest daardoor een pauze nemen zodat ze weer terug kon komen met een nieuwe verhaallijn. Next! :O
pi_220538132
Nou... ze stelt niet teleur hey! Alle voorspellingen kloppen 😂🤣 en wat een lijst met leugens in de reacties ook 🤣😂
Ze weet echt niet wat ze allemaal al gezegd en gedaan heeft he?

Maar ze doet dus enkel de spuitjes.. niets met haar voeding en beweging 🤣😂👌 nou meid dan hoop ik dat Roy ze nog jaren blijft kopen voor je want zonder aanpassing in voeding en bewegen ben je binnen no time weer zwaarder als je stopt!
Wat een prutsers bij dat bedrijf die dat spul aan haar verkoopt 😂 wel top om iemand lang aan je te binden...

Zat eerst te denken "zullen we een wedstrijdje wie haalt de meeste onzin uit haar reacties doen" maar... ik vind haar eigenlijk best sneu... eigenlijk blijft het een beetje van hetzelfde... het liegt... leeft van aandacht door verzinsels... en dat is sneu..
pi_220538185
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... ze stelt niet teleur hey! Alle voorspellingen kloppen 😂🤣 en wat een lijst met leugens in de reacties ook 🤣😂
Ze weet echt niet wat ze allemaal al gezegd en gedaan heeft he?

Maar ze doet dus enkel de spuitjes.. niets met haar voeding en beweging 🤣😂👌 nou meid dan hoop ik dat Roy ze nog jaren blijft kopen voor je want zonder aanpassing in voeding en bewegen ben je binnen no time weer zwaarder als je stopt!
Wat een prutsers bij dat bedrijf die dat spul aan haar verkoopt 😂 wel top om iemand lang aan je te binden...

Zat eerst te denken "zullen we een wedstrijdje wie haalt de meeste onzin uit haar reacties doen" maar... ik vind haar eigenlijk best sneu... eigenlijk blijft het een beetje van hetzelfde... het liegt... leeft van aandacht door verzinsels... en dat is sneu..
Net 1 verschil, ipv longcovid is het nu b12, kan ze daar weer 5 jaar over zeuren
pi_220538352
Op de een of andere manier irriteert Yara Mairen mij ook inderdaad. Vooral dat ze eerst een verhaal post over hun miskraam en waar ze door heen gaat en de slide erna is weer zo’n happy de peppie reclame. Zo nep of zo.
Vreselijk waar zij nu door heen gaan, dat weet ik helaas uit eigen ervaring, maar de show met reclames moet natuurlijk wel door gaan😅……
pi_220538356
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
pi_220538359
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
Klopt... maar daarna was er een heel verhaal hoe haar waardes heel complex en ingewikkeld waren en door de LC anders gelezen werden enzo... 😂 en nu heeft ze dit al 13!! Jaar

Ik ga mijn pubers laten testen 😂 die komen ook thuis en hangen rond en reageren op iedere vraag met "moeeee"

[ Bericht 18% gewijzigd door DeEnigeEchteLouca op 09-04-2026 07:16:04 ]
pi_220538459
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:

[..]
Een grote bende idd. En die tafel ook. Vol met zooi. Ik zie ook plastic tassen op de grond en op de kast. Vind dat altijd zo lelijk staan in je interieur, volle plastic tassen die niet opgeruimd worden.
pi_220538462
quote:
Klopt helemaal. Maar dat feit accepteerde ze uiteraard niet in haar chronisch zieke show. En nu is het echt heel erg: ze liep al 13 jaar met een tekort! 😂 Nog even en ze gaat dit als excuus opvoeren dat ze geen enkele baan wist te behouden in het verleden.
pi_220538486
Het huis van Yara staat wel op een top locatie. Je rolt zo het bos in en er is geen goedkoop huis te vinden in die straat. Het is echt een mega geliefde locatie. Zijn ze zo kwijt denk ik
pi_220538494
Ik zie Debbies post niet?
pi_220538501
Debbie is opgestaan. Het was tenslotte Pasen.
Wilma heeft haar gemist.
pi_220538503
quote:
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.

Herinneren we ons nog haar tot CVS geëvolueerde LC? Haar dry socket waarbij ze op haar wang kon tikken? Haar glibberpartijen als ze weer eens een nieuwe diagnose had gegoogeld? Haar innige band met haar thermometer? Haar AD(H)D?
Nu gaat ze de B12 nog een tijd inzetten voor aandacht.

Ben wel benieuwd of ze nog steeds de hele dagen ongewassen onder de wollen deken op de bank hangt en ‘s middags uren in bed.
Dat zou zonde zijn van die dure spuitjes. Ik las hierboven ergens dat ze haar eetpatroon en beweging niet heeft aangepast dus ik vrees dat ze nog steeds alleen in beweging komt voor haar eigen dingen. En dat betekent dan dus ook dat ze weer aan gaat komen zodra ze stopt.

Al met al: dezelfde Debbie, nieuwe diagnose.
pi_220538516
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wilma heeft haar gemist.
😂😂😂
pi_220538536
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.

Herinneren we ons nog haar tot CVS geëvolueerde LC? Haar dry socket waarbij ze op haar wang kon tikken? Haar glibberpartijen als ze weer eens een nieuwe diagnose had gegoogeld? Haar innige band met haar thermometer? Haar AD(H)D?
Nu gaat ze de B12 nog een tijd inzetten voor aandacht.

Ben wel benieuwd of ze nog steeds de hele dagen ongewassen onder de wollen deken op de bank hangt en ‘s middags uren in bed.
Dat zou zonde zijn van die dure spuitjes. Ik las hierboven ergens dat ze haar eetpatroon en beweging niet heeft aangepast dus ik vrees dat ze nog steeds alleen in beweging komt voor haar eigen dingen. En dat betekent dan dus ook dat ze weer aan gaat komen zodra ze stopt.

Al met al: dezelfde Debbie, nieuwe diagnose.
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.
pi_220538544
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.
Ze doet niks anders dan shoppen. Ziekelijk op zoek naar diagnoses, pillen en spuitjes.
pi_220538592
Wat fijn voor Debbie, dus alleen B12 tekort, nou mooi geen rolstoel meer nodig en kan ze haar kinderen weer een normaal gezinsleven gunnen , wat fijn zeg.
pi_220538646
quote:
Klopt ze vond zelf dat ze opnieuw moest checken en is gaan zoeken naar bevestiging.
Haar waardes waren in ieder geval beter dan de mijne destijds.
Ik was echt wel slecht in orde ervan maar merkte na 1,5 maand al zoveel verschil.
En omdat je het met injecties goed op peil houd zit er al snel een stijgende lijn. In. Dus hoe zij er weer bij komt dat het een jaar duurt, ze moet haar duim laten onderzoeken, daar zuigt ze gekke dingen uit.
pi_220538662
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Wilma heeft haar gemist.
😂
De feniks is herrezen
pi_220538664
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:
Wat fijn voor Debbie, dus alleen B12 tekort, nou mooi geen rolstoel meer nodig en kan ze haar kinderen weer een normaal gezinsleven gunnen , wat fijn zeg.
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.
pi_220538674
quote:
1s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.
oh ja sorry hoe kon ik dat nu vergeten, Debbie, heeft het altijd erger he. _O_ _O-
pi_220538713
Wat ook bijzonder is, ze zat in een fb groep met lotgenoten b12. Daar reageerde ze wel eens.
Is ze ineens daar verdwenen of ik zie haar niet meer als lid.
pi_220538726
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:32 schreef Henrike het volgende:
Wat ook bijzonder is, ze zat in een fb groep met lotgenoten b12. Daar reageerde ze wel eens.
Is ze ineens daar verdwenen of ik zie haar niet meer als lid.
Ze weet zelf Alles al.
pi_220538773
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2026 08:36 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze weet zelf Alles al.
Haha ja, maar ze stelde in het begin daar echt veel vragen. Is een groep waar echt duidelijk alles wordt uitgelegd. Des te meer is het mij weer duidelijk dat ze haar verhaal verzint
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')