Hahahha door AM zag ik haar de hele dag in haar blote perzik lopen 😂😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 09:09 schreef Loveischocolala het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Moet door de topic titel hier aandenken hahah
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaalquote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Dat deed hij de laatste tijd wel vaker? Maar dan moet híj́ op school vertellen dat ze gisteren naar de Efteling waren, ze allebei doodmoe waren, niet aan wekkers doen en daarom te laat is?quote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
DBM is natuurlijk van de ‘like-voor-een-like’ en als ik jou en je matties volg moet je ook mij en mijn matties gaan volgen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:03 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Snap ook niet waar zij al die volgers vandaan haalt hoor! Net als Sanneke
Welke boodschap geef je ook mee aan je kind? Gisteren was leuk, vandaag ben je te laat achja 🤷♀️.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef WildeTuinen het volgende:
En dan laat Judith Bob ook nog eens alleen gaan. Die vrouw heeft echt schijt aan iedereen en zijn moeder.
Komt omdat die kinderen altijd vroeg wakker zijn en de tent afbreken. 🫣 dan wordt je vanzelf als broer of zus wel wakker.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
'Ik leer hem prioriteiten stellen'. Nee je leert hem, autonoom, schijt te hebben aan een ander. Het is gewoon respectloos om constant te laat te komen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:47 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik hoop echt dat Judith eens flink nat gaat met dit gedrag.
Dit is toch niet te doen?
Je wilt je kind toch voorbereid de wereld in sturen? Niet als een of andere asso die overal schijt aan heeft.
Lekker ook voor de juf en voor de andere kinderen.... Middenin de les komt turbo Bob nog eens even binnen.
Je hoeft je niet te verdedigen. Dit ging om Debbie.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Hier doen ze dat wel, want vaak zijn het ook altijd dezelfde ouders die dit doenquote:Op woensdag 8 april 2026 09:28 schreef poohenzo het volgende:
[..]
hebben ze op die school niet iemand die de ouders najaagt omdat de kinderen altijd te laat komen? Zo raar allemaal
Ook als zelfstandige heb je je vaak aan tijden/afspraken te houden.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.
Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:00 schreef SophiaLoren het volgende:
Haha ik die hier komt kijken nav stories van Judith.
Snap wel dat ze als zelfstandige werkte. Binnen komen kakken wanneer het uitkomt.
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)quote:Op woensdag 8 april 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
Precies dit ja. Debbie had/heeft een hele selectieve vorm van longcovid. Kon alles doen wat ZIJ wilde, maar niet wat voor haar kinderen of partner goed was.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dan voor zo'n kind. Degene waar jij van afhankelijk bent laat jou de kastanjes uit het vuur halen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Dit zag ik net ook ja, heel... bijzonder.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
En dit is ook ziekelijk ja, zie ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
Die leeft boven en onder de wet.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dat is waar,maar die is blij dat ze de deur uit magquote:Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werkquote:Op woensdag 8 april 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
Nu doet ze inderdaad planning en administratie voor verloskundigenpraktijken. Maar ze is wel degelijk verloskundige en heeft als zodanig gewerkt. Dat lukt nu niet meer tgv haar ziekte.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Judith weet niet dat er nu juist meer burnouts zijn onder jongeren omdat ze niet aangeleerd word mee te draaien in de maatschappij en als ze dan ineens moeten mee draaien klopt dat niet in hun autonome gedachtegoed en raakt dat in de knel. Dus straks is bob 16 en wilt hij een studie doen waar hij niet in mee komt omdat hem niet aangeleerd is dat je je aan afspraken en deadlines moet houdenquote:Op woensdag 8 april 2026 11:01 schreef Tarantelle het volgende:
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.
Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).
Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
En veel pubers zijn ook niet meer standaard vroeg wakker. Maar ik verwacht dat haar opvoedinzichten tegen die tijd wel veranderd zullen zijn. Opvoeden is meestal (in mijn geval) wel een voortschrijdend inzicht.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Dus dan doen ze wel aan wekkersquote:Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
LiekeVM was wel Vk toch?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
oh ik dacht dat ze echt verloskundige was!quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Is ze ook! Ze was ZZP verloskundige. Nu door haar ziekte als ZZP administratief medewerker specifiek voor verloskundigen-praktijken.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.quote:
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Ok, dus de leerkracht van B heeft zelf gekozen voor die baan en omdat die diegene daar passie voor heeft komt het wel goed? Die persoon heeft verder nooit eens een dag dat hij of zij het even niet voelt in de ochtend? Maarja, passie he dus dan komt het wel goed. Zelden zoiets doms gehoord. Je kunt niet recht lullen wat krom is, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Net als mensen die hun kinderen niet laten vaccineren en profiteren van de groepsimmuniteit omdat de rest het wel doetquote:Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
Ik heb een enorme passie voor mijn werk. Maar als ik om 4 uur in de ochtend op pad moet, zet ik toch echt mijn wekker en vertrouw ik niet op mijn passie.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Snaky mijn mede taalnaziquote:Op woensdag 8 april 2026 12:13 schreef Snaky het volgende:
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:
Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
Snap ik wel, weet nog zelf dat ik las dat Lux er niet meer was. Ga je kapot aan als moederquote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Heel veel. Je ziet ze alleen ´s middags spelen. De rest van de "vrije" momenten (´s ochtends, na de lunch en voor en na het avondeten) altijd met een tablet.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?
Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
👀👀👀quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
Ook zo'n rare zin. Ik denk dat ze het gewichtiger vindt klinken. Of misschien denk ze dat het zo hoort? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
🤢quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Mensen zouden vast ook kinderen willen die bij hun bioritme passen. Helaas werkt het niet zo.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:04 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Een baan in loondienst die bij zijn bioritme past 😂😂😂.
Ik heb nu ook met zo'n generatie te maken die niet om 7uur willen beginnen want dat is te vroeg.
Ja, mijn hobby is het ook niet om om 6.30u naar mijn werk te vertrekken, maar in mijn werk is dat vaak niet anders 😅
Ik hoop dat hij een hele lastige puber word voor haar 🫣 misschien ziet ze dan in sat haar opvoeding niet zo geweldig is als ze denktquote:Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judithquote:Op woensdag 8 april 2026 11:32 schreef Nieve het volgende:
Ik vind die redenatie van Judith bijna lachwekkend, het slaat nergens op.
Zeg dan gewoon; ik heb schijt aan alles en iedereen. Punt.
De boodschap die zij nu meegeeft aan B is dat de leerkracht ondergeschikt is aan hun eigen belangen.
Dat die man of vrouw voor dag en en dauw opstaat om jouw kind elke dag te kunnen onderwijzen boeit haar geen ene hol, als zij en B maar een leuke dag gehad hebben. Met haar "we worden wel wakker als het belangrijk genoeg is". WTF, mijn bek viel hier echt van open. Dit is gewoon een middelvinger naar school. Diezelfde school die haar continu vrijstellingen geeft. Ga bijna denken dat ze onder druk staan van haar of zo, anders trek je toch wel een grens ergens?
ik zou de leerplichtambtenaar inschakelen en zelfs veilig thuis. Doe even normaal met je eigen verzonnen ritme. Daar is dat kind echt niet mee geholpenquote:Op woensdag 8 april 2026 13:15 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik zou als lerares van Bob echt balen van een ouders als Judith
Meen je niet 😱quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Haha, ik dacht altijd dat ik de enige was 🫣 vind dat echt een vreemd woord en ken ook niemand die het gebruiktquote:Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
Mijn 5 jarige kwam ook met 6-7 thuis gewoon in de klas gehoordquote:Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Kwam ze bij jou wel op tijd .... 😂😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Bij mij ook. En tot mijn grote ergernis heeft zelfs mijn 2,5 jarige het overgenomen. Gelukkig inmiddels alweer een tijd niet gehoord.quote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Mijn 5 jarige kwam ook met 6-7 thuis gewoon in de klas gehoord
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?quote:Op woensdag 8 april 2026 13:27 schreef Loveischocolala het volgende:
[..]
Mijn 5 jarige kwam ook met 6-7 thuis gewoon in de klas gehoord
Zeker!quote:Op woensdag 8 april 2026 13:37 schreef poohenzo het volgende:
[..]
dat hou je natuurlijk niet helemaal tegen, maar brainrot is dat een onderwerp waar kinderen het over hebben?
Oh dat lijkt me zo bizar !quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
😂quote:Op woensdag 8 april 2026 13:32 schreef Ramonkel het volgende:
[..]
Ik zie dan nu voor me hoe ze bij een huisbezoek snel wat extra theezakjes in haar tas stopt 😂 en de overgebleven muisjes van het beschuit in een boterhamzakje giet….
Bij mijn 1e zou ze het absoluut niet gered hebben en de 2e zou op het nippertje geweest zijn of ook niet.quote:
zelfreflectie is niet echt haar sterke punt geloof ikquote:Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
Ik denk oprecht van niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
Echt een ziekte.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:00 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn kind zat krap een week op school. De woorden/zinnen die ik hoorde,
What the h...
Skibiditoilet
Tralalejo tralala x10
En uiteraard 6-7 met handbeweging.
![]()
Hier thuis wordt geen YouTube gekeken.
Ze weet niet wat dat woord betekentquote:Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
Volgens mij stond er geen ‘ad’ bij?quote:Op woensdag 8 april 2026 14:20 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zal Pascal niet verzinnen dat ze een samenwerking heeft? Zou echt verwerpelijk zijn …
Sararebecca Is zo saai … ik volg haar nog automatisch maar druk altijd gelijk door 🤪
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezienquote:Op woensdag 8 april 2026 12:49 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mistquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
😂 ik zie dit voor mequote:Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iqquote:Op woensdag 8 april 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Vandaag was ik bij een workshop en daar zat, jawel, een volgmoeke die helemaal idolaat was van AM. Ik heb op een gegeven moment toch even eea gezegd hoe de vork in de steel zat maar er was geen praten tegen. Voordat de volgmoeke over AM begon had ik al mijn twijfels over haar iq maar daarna was het helder voor mij en verdween mijn twijfel geheel!
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq
Met die ruwe knuisten van haar. Zat er geen wonderhandcreme in die box?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom pakt AM verschillende stukjes van het baksel op en legt ze het weer terug op het bord? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Kijken met je ogen, niet met je handen?
Of pak er 1, film die en eet het op.
Geloof er ook niets van..... Sowieso buigt ze dingen graag naar haar eigen waarheid. Als zij op haar 28e de studie ging doen, heeft zij ook geen 12 jaar als verloskundige gewerkt. Daarbij klinkt het als een prachtig verhaal hoe ze dat deed met Bob, maar ze heeft ook wel eens verteld dat zij amper meer heeft gewerkt nadat hij geboren werd omdat ze toen zo ziek werd.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheidquote:Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
Dit klinkt ook niet per ze gepassioneerd? 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 15:55 schreef Sofie12121 het volgende:
[..]
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheid
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?quote:Op woensdag 8 april 2026 15:57 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.
Dat was waarschijnlijk liefdewerk, oud papier. Een kopje koffie zal ongetwijfeld al te duur geweest zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?quote:Op woensdag 8 april 2026 10:28 schreef FluVo67 het volgende:
Blijkbaar leest Sofie hier mee? Dan even volgende: het is geen Kerst roos maar een kerstster.
Maar wel fijn dat die ook aan HB denkt🥰quote:Op woensdag 8 april 2026 16:24 schreef WinnieWana het volgende:
Uiteraard is logopedie voor de jongste te min voor minibelle.
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)quote:Op woensdag 8 april 2026 15:39 schreef Maremare het volgende:
[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhhquote:Op woensdag 8 april 2026 12:31 schreef miep123456 het volgende:
Over het tennis toernooi hoor je Judith ook niks meer over zeggen.
Is wel duidelijk dat het gaat om presteren
Sofie heeft het te druk met kantoorwerk joh die heeft hier geen tijd voor..🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
Dag 8 op rijquote:Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou die bovenbuurvrouw er extra voor betaald krijgen omdat ze midden in de nacht haar bed uit moest om een verdieping lager in een logeerbed te gaan liggen?
Heb je haar verwezen naar hier 🫣quote:Op woensdag 8 april 2026 15:41 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.
Omdat na melden dat ze wel erg stil is, geen bloemetjes of koffietjes juist dat werd gepost binnen korte tijd. En algemene ontwikkeling is niet zo best. Daarentegen schudt ze zo dure merken van kleding en schoenen uit haar mouw.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:22 schreef Giddie het volgende:
[..]
Ik ben niet helemaal bij met lezen, maar waarom denk je dat ons Soof hier mee leest?
Haar algemene ontwikkeling is niet om over naar huis te schrijven dus het verbaast me niets dat zij niet weet hoe die plant heet. Wat ik onbegrijpelijk vind is dat ze zo dol is op de spatietoets..
Als hij gewonnen had, had ze dat van de daken geschreeuwdquote:Op woensdag 8 april 2026 16:36 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik heb gevraagd , hij had gewonnen... ja duhhhh
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉quote:Op woensdag 8 april 2026 16:41 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Kan me dus echt niet voorstellen dat je dit op dagelijkse basis zou willen... dat je steeds je bed uit getrokken kan worden.. ik heb wel eens bij de buren op de bank door gebracht snachts omdat ze in nood naar de hap moesten en dan de overige kinderen niet wakker hoefde te maken 👌 met alle liefde gedaan toen ... maar omdat de buurvrouw moet werken steeds je bed uit moeten? Echt niet!
Maar geloof er niets van omdat het niet rijmt met haar ziek zijn verhaal... ze heeft na zijn geboorte niet echt meer gewerkt heeft ze zelf vertelt... en nu ineens dit.. yeah right!
Zeker niet!quote:Op woensdag 8 april 2026 16:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heb je haar verwezen naar hier 🫣
Nou nee hoor 😂 ik spring met liefde bij waar noodzaak is... iedere dwarse keutel kunnen ze wel oplossen op een andere manierquote:Op woensdag 8 april 2026 16:57 schreef Henrike het volgende:
[..]
Gelukkig woonde je niet naast Dbm , dan was je wel vaak de klos geweest😉
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.quote:Op woensdag 8 april 2026 16:03 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌quote:Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Verkleed jij je dan als TungTungTung Sahoor 😂
Zolang de bovenbuurvrouw niet een alterego van Judith is, is daar geen rekening mee gehouden. Zelfde syndroom als AMquote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Bij mij rijst vooral de vraag of er wel rekening werd gehouden met het bioritme van de bovenbuurvrouw.
Cappuccina ballerina 💁🏻♀️quote:Op woensdag 8 april 2026 16:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Verkleed jij je dan als TungTungTung Sahoor 😂
Jammer, ik had gehoopt dat jij het zou weten, kon ik mooi ideeën van jou opdoen 😂😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 16:34 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Lieve schat ik heb ook geen idee 😂 met veel moeite en Google weet ik dat het iets is waarbij 2 dingen of dieren gemixt worden... maar tot daar mijn kennis... weet niet waar het verder over gaat 🤷 en dat feestje gaan we niet doen 😂 (wel feestje maar geen raar thema)
😂quote:Op woensdag 8 april 2026 17:02 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dat moest ik googlen... maar ik zie idd de potentie in die outfit 👌
Nee het lag niet aan haar 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De echte reden zullen we helaas nooit horen
Ik kan mij zo voorstellen dat ze altijd ja zei als mensen vroegen of ze iets te eten wilde .quote:Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteenquote:Op woensdag 8 april 2026 17:56 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Mymuesli wie besteld dat nou… waarschijnlijk verkopen ze te weinig en gaan het verdienmodel omlaag. Hoe moet ze nou poepen?
Zal mij benieuwen wat ze nu gaat eten ‘s morgens zal wel zo’n goedkopezak muesli worden van de appie (waar niets mis mee is hoor)quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
ze deelde ook bijna niks meer over de muesli.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad extreem dure muesli met een lading suiker en van het woord poepgarantie vergaat bij mij de eetlust meteen
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebbenquote:Op woensdag 8 april 2026 18:02 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dat woord komt van AM iddquote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:07 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Zou ze die er niet zelf bij bedacht hebben
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.quote:Op woensdag 8 april 2026 17:52 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
De echte reden zullen we helaas nooit horen
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:13 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Het ligt niet aan AM zei de mevrouw. Alleen die zin al... Maar als het echt zo succesvol was gebleven, dan was die mueslifabrikant zeker wel met haar verder gegaan. Ze gaf laatst al aan dat een aantal samenwerkingen zouden stoppen. Daarom zat ze zo te azen op Dilling.
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand vielquote:Op woensdag 8 april 2026 18:15 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Die is vrij logisch, het verkoopt niet. Is echt bizar ongezonde troep, bomvol suiker.
Ze zal meer gekost hebben dan ze opleverde.
Maar ze heeft een pódcast samen met hem gedaan! Op zijn woonboot! En zijn vrouw herkende haar op het boekjesbal!quote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.
Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:17 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Ze zullen bedoelen dat zij haar best deed, maar helaas meer kostte dan ze opleverde.
Nu koopt een normaal mens ook niet zulke meuk ramvol suiker lijkt me? En zeker niet voor die prijs!
Ik denk dat het binnenkort sws exit bedrijf is, eerlijk gezegd.
Dat kan ook. Geurwolkje is blijkbaar ook aangesproken op hunquote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel
Ik heb haar een tijd niet gevolgd, geen idee of ze er nog iets van maakte.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:22 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
In het begin deed ze nog haar best, maar toch allang niet meer? De AM hype in de mueslibus is passé. Het is gewoon haar riedeltje over poepgarantie afdraaien. Hierdoor nodigt het toch niet uit om te kopen? Naast het feit dat mymuesli zelf misschien ook einde verhaal is.
En waarschijnlijk ook niet met het smerige woord ‘poepgarantie’.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:19 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Ja of ze willen niet meer geassocieerd worden met iemand die bij boos door de mand viel
Iklikjoujijliktmijquote:Op woensdag 8 april 2026 18:08 schreef funkyfabulous het volgende:
Ooit wel eens die mix besteld en ik vond m oprecht lekker, maar veel te duur.
Edit: wat is dat gedweep met die Kluun ook . Ik vind dat maar een weirdo.
Klopt, 2,50 per busquote:Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Denk dat AM inmiddels vaker een box (op)start dan haar eigen motor. En ook nog zonder muesli, wordt een topvakantie!quote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?
Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
NEE HET WAS IN HAAR BLOTE KONTquote:Op woensdag 8 april 2026 18:52 schreef Zana het volgende:
Een beetje laat, maar ik vroeg mij af of AM in een privé sauna was of in een openbare? Denk niet dat ze het risico wil lopen herkent te worden in haar blote kont en anders zou ze ook nog op een badkledingdag geweest kunnen zijn...
Pics or it didn’t happen.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:32 schreef Marianka het volgende:
Kreeg ze niet ¤2,50 per verkochte bus?
Ze had er 50.000 verkochte zei ze....💰💰
Als ze haar echt 2.50 per bus betaalden dan begrijp ik dat het niet langer gaat.quote:Op woensdag 8 april 2026 18:38 schreef Earring het volgende:
[..]
Klopt, 2,50 per bus
En de laatste tijd was het vaak op zei ze. Maar denk dat ze dus al langer van plan waren te stoppen
Een alternatieve samenwerking bedoelt ze natuurlijkquote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Daar moest ik ook hartelijk om lachen. Ze had de flappen om de haverklap thuis.quote:Op woensdag 8 april 2026 14:40 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist.
Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
Ja en ook nog op zoek naar een nieuwe theemaker dan. Of ze hun thee ook gebruikte geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Anne moet op zoek naar een nieuw alternatief voor haar mymuesli. Maar het bedrijf stopt toch niet? Dus ze kan gewoon mymuesli kopen. Oh nee, dat woord komt niet in haar vocabulaire voor.
Hahaha op deze ik verheug me!! Een puber die niet voor 1 uur zn bed uit wil.....Nou ik kan je vertellen dat die binnen no time bij de leerplicht en daarna HALT zitten.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Ik heb haar even gevolgd, vond haar ook nep.. erg hoor die vruchtbaarheidsproblemen echt! Maar haar zelf vind ik niet leukquote:Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Am en iets kopen 🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 19:26 schreef Harper het volgende:
Ja klopt, ze heeft al een hele tijd meerdere accounts waar ze haar onzin verkondigt.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:18 schreef huisjehier121 het volgende:
Bij rondje doelloos scrollen kwam ik Ellen zonder Koen tegen. Nu onder de naam:
Designjouwleven
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:49 schreef Maretakje het volgende:
Zou Am op haar verjaardag te horen hebben gekregen dat Muesli stopt met de samenwerking.
Ze deed het al wat jaren, toen ze er net mee begon werd er volgens mij (als ik me goed herinner) heel veel verkocht. Dus als je dan nu op 50000 zit zal het verkochte aantal flink gezakt zijn.
En lijkt mij dat My muesli, juist een product is wat ze zonder kindermisbruik kan verkopen. Ik zou de echte reden wel eens willen weten.
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat was waar ze zo van slag van was, als dat is wat je denkt.
En het gaat niet om de kinderen wel of niet inzetten natuurlijk want het is niet AM, maar mymuesli die het contract beëindigd heeft. Ik zou er niet teveel achter zoeken behalve dat het via haar na al die jaren waarschijnlijk minder goed verkoopt.
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met pratenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'
Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Als ik de eettafel van Sanneke zie snap ik wel dat de placemats op de salontafel liggen. De eettafel wordt gebruikt als opslagplaats.
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.quote:Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:
[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq
Snap ook echt niet dat je niet bedenkt, laat ik een even opruimenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:23 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het leek in haar video ook alsof ze moeite had met praten
Eens. En daarom gaat dit ook niet een samenwerkingen die AM blijkbaar stop gezet heeft vanwege haar kinderen.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:11 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ik zie nu dat ik niet hele duidelijk was. Ik bedoel eigenlijk dat ze zonder de kinderen een prima promotie had kunnen maken van de my muesli. Ik denk dat ze al een tijd niet veel effort steekt in de promoties (behalve haar chatgpt opstel en de prullaria box). Dus de reden van hen om te stoppen met AM zou inderdaad de verkoopcijfers en haar enorme enthousiasme desinteresse kunnen zijn.
]quote:Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Volgt iemand Yara Mairen? Ze hebben hun huis te koop gezet en iets irriteert me. Ze doet alsof ze het aan iemand gunt die er evenveel plezier van gaat krijgen en constant ‘❤☺😊🥰’ smileys. En doe mij vooral een berichtje als je iemand weet die van ons mooie huis gaat genieten. Het is zo gemaakt, ze wil er gewoon een mooi groot bedrag voor (terecht,maar het voelt zo nep)
Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar heb je dan als volger drek in je ogenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:37 schreef Lynnyl het volgende:
[..]
Elk bedrijf dat gebruik maakt van een ziekte van een influencer zou zich diep moeten schamen. In het geval van Pascal faciliteer je haar ES door haar aandacht te geven, dat is echt kwalijk. Ze is uitbehandeld, er is geen kliniek of behandelaar die nog een traject met haar aangaat. Haar ES saboteert de boel. Op de laatste foto lijkt het erop dat ze in een rolstoel zit. Ze krijgt haar eetpatroon en alle mentale issues die daarbij horen zelfstandig dus ook niet onder controle. Heel verdrietig en ingewikkeld. Dat volgers durven aan te geven dat ze er goed uit ziet, dat is al meer dan bijzonder, maar bedrijven die een samenwerking met haar aangaan, geen goed woord voor over.
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?quote:
Ik vraag mij af waar ze dan allemaal ‘ja’ op heeft gezegd. Een ijsje en Mc? Mijn kinderen zouden veel meer gevraagd hebben dan dat🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef SophiaLoren het volgende:
Kosten dagje Efteling Judith.
Waarom een hotel erbij staat?
Te gierig om te parkeren bij de efteling.
Wel 18,50 bij mc Donalds, kun je prima van in de Efteling eten. 😂Manmanman
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #paisquote:Op woensdag 8 april 2026 20:59 schreef Nomofobisch het volgende:
Heeft er niet iemand hier een keer geschreven dat Debbie ineens genezen zou zijn van lc en de b12 als nieuwe ziekte zou gaan gebruiken??🤪
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂quote:Op woensdag 8 april 2026 20:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nog wel ziek! Gelukkig is haar identiteit niet verloren gegaan.
Zij is sowieso enorm vol van haar huis en tuin, terwijl ik haar tuin bijvoorbeeld echt verschrikkelijk vind. Ik vind het echt een zielloos huis, een toonzaal.quote:Op woensdag 8 april 2026 19:25 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
It’s amazing.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:05 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Maar LC is niet het hoofd probleem 😂😂
Dat hoop ik ook.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:10 schreef Missinglink24 het volgende:
Voor de kinderen van Debbie hoop ik van harte dat ze hiermee (of het nou allemaal waar is of niet) de weg naar boven zal vinden en ze weg kan stappen van de rol van zieke moeder.
Ik verbaas me ook echt over de volgers die dan roepen "je doet het zo goed" "blijf jezelf je bent oke"; wat zien die mensen wat ik niet zie?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:10 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Pascal vindt het 'enorm verdrietig en erg dat we in zo'n wereld leven want als ze iedere andere vorm van ziekte of overgewicht had gehad dan was er geen probleem geweest'
Vrouw... je ziet eruit alsof je ieder moment dood neervalt. Het is erg dat ze dat zelf niet ziet door haar ziekte. Je schrikt je kapot. Ook ontvolgd want ga hier niet als soort ramproerist naar kijken. Vreselijk dit.
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:02 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij is dat hier inderdaad voorbij gekomen. Maar LC is niet weg, het is niet de kern van het probleem. Zo blij dat ze iets anders heeft gevonden. Beetje B12, beetje Ozempic, netwerk om zich heen om haar door de dagen te trekken. Nog steeds een patiënt. Ik mis wel #pais
Kon ze tekenen?quote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef Xmuis het volgende:
[..]
Ik heb eens een date gehad met iemand die ‘vriendinnen’ met AM was. Aka influfriends. Het werd een korte date. Als je je morele waarden zo opzij kunt schuiven voor likes hoef ik verder niets van je.
Nee joh, dat is een heerlijk ding om aandacht mee te genereren.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zou ze de rollie nu weggedaan hebben?
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:16 schreef proud_mami het volgende:
Is het niet gewoon een oude foto van Debbie? Haar lippen lijken dunner of zijn de fillers uitgewerkt? Ze ziet (of zag) er wel goed uit inderdaad!
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith’s parkeren, als je weet dat het vermoeiend is voor je, zo’n dag, parkeer dan gewoon lekker bij de Efteling ipv nog een eind te moeten lopen
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattooquote:Op woensdag 8 april 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Nee, ze heeft op deze foto de tattoo van haar opa en oma.
Skere troelaquote:Op woensdag 8 april 2026 21:24 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Maar wel gratis🤑 En misschien wilde haar kind wel een eindje lopen en heeft ze daar ‘ja’ op gezegd.
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:27 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En die kromme 'dan maar niet de sterkste' tattoo
Ja van een oud klasgenoot ofzo?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Och ja, dat was opeens helemaal haar nummer nadat ze het bij een uitvaart hoorde. Een uitvaart van iemand die ze tig jaar niet had gezien.
Mijn vrienden vonden me te streng maar ik kan het gewoon écht niet.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:32 schreef bibi het volgende:
[..]
Haha, begrijp je helemaal. Vind dat echt een minpunt aan haar.
24 kg??? Wowquote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja van een oud klasgenoot ofzo?
Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
Zoiets was het inderdaad. Ze had die persoon echt heel lang niet gezien.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze geeft in de reacties aan dat ze in september is begonnen met de spuiten en nu 24kg is afgevallen, da's wel echt heel snel toch?
Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?quote:Op woensdag 8 april 2026 21:33 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:49 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heftig want zo dik vond ik Debbie niet?
Ik zou het eerder kunnen begrijpen als iemand zoals Sanneke dit zou doen. Maar Debbie?
Toch via dat louche bedrijf waar ze bleef ontkennen dat ze daar gebruik van maakte? 🫣
Nja. B12 spuitje erin en een afvalspuitje.
Want ik denk zelf niet dat een dokter je dit zomaar voor gaat zitten schrijven? Vooral niet als je bmi een klein beetje te hoog zit.
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.quote:Op woensdag 8 april 2026 21:58 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze was er nogal vaag over, de ene keer gebruikte ze ze wel en dan zei ze toch weer van niet. Was het alleen maar reclame. Want ze kreeg zoveel energie door/dankzij de spuiten.
Ik vond haar ook niet zo zwaar, ik had het idee dat wij een beetje hetzelfde waren voor mijn zwangerschap en ik ben wel te zwaar, maar niet extreem.
Ik snap het ook niet. Duik js slecht en zn billen gaan niet onder water. Daar kom je bij ons zwembad niet mee weg.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:09 schreef Miepje77 het volgende:
Ik zie net het kind van Milou duiken door het gat. Hoe kan hij volgende week afzwemmen met zo een duik?
Dat is haar specialiteitquote:Op woensdag 8 april 2026 22:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Klopt. Maar ze heeft ook bekend en de story later weggehaald dat het gewoon reclame is en zij dit echt niet gebruikt. Dus toch jokkenbrokken.
Ik vond Debbie gewoon normaal en echt niet te dik. Ik moet eerlijk bekennen hoor, ze ziet er nu ook goed uit maar naar mijn idee had ze echt geen obesitas ofzo ( BMI boven de 30 ) maar misschien randje BMI technisch overgewicht. Maar ik vind dat geen spuitjes waardig overgewicht... dat is meestal enigsinds je voeding aanpassen, en zeker als je BMI niet zo hoog is. Ik vind 24 kilo afgevallen zijn ook bizar veel. En tja. Ik vond haar echt niet dik of flink overgewicht hebben dus ik schrik er nogal van dat dit spul zo makkelijk te krijgen is en te gebruiken is.
Mja. Misschien moet ik het ook maar doen met al die longcovid kilo's
( Dat laatste is natuurlijk een grapje maar ik vind het zo bizar dat het zo makkelijk te verkrijgen en te gebruiken is? )
Yep. Maar dit is echt een hele, hele duidelijke die ze zelf heeft gepost. Eerst ontkennen en nu dus blijkbaar er 24 kilo mee zijn afgevallen. Wees er dan gewoon eerlijk over vanaf het begin.quote:
Maar inmiddels volledig afhankelijk gemaakt en geworden. Echt, wat een stel.quote:Op woensdag 8 april 2026 22:33 schreef popje het volgende:
Michelle makes it all about me. We praatten het hele weekend over werk, kwartaaldoelen en cijfers. Nee Michelle, jouw werk en het tijdelijke tijdsverdrijf van je minion. Die zou liever ergens trainer zijn.
Ik ook 🫣quote:Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
Spuitjes...quote:Op woensdag 8 april 2026 20:51 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ze ziet er wel fit uit. Zou ze dat zelf hebben gedaan? Of gebruikte ze al zon afslank medicijn?
Een B12-tekort dus ... Hm...
Ja kennis van me ook aan de spuitjes, gestopt want niet te betalen en hup Kilo's zitten er weer aanquote:Op woensdag 8 april 2026 22:52 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
En zodra ze stopt zal het weer worden zoals het was waarschijnlijk 🤓
Dramaqueenquote:Op woensdag 8 april 2026 20:54 schreef Truusdemier36 het volgende:
Onze Debbie is terug.
Was lekker weg gebleven Debbie.
Met je onzin over B12 en elk 48 uur prikken 😂. Nu kan je je covid wegstrepen. Heb je in die 3 maanden je verdiept in de B12 zodat je het niet meer over covid hoeft te hebben?.
Gewoon blijven doorgaan met je onzin en in een verpakt verhaaltje met een big smile foto zien wij dat je gewoon nog steeds in een sprookjeswereld leeft en wanen heb dat je dokter ben 😂
Doei Debby
🤣quote:Op woensdag 8 april 2026 22:39 schreef tulpje19 het volgende:
Met Debbies verrijzenis is het circus wel weer compleet. Ben benieuwd wat de mimespeler nu weer allemaal gaat nabootsen.
Net 1 verschil, ipv longcovid is het nu b12, kan ze daar weer 5 jaar over zeurenquote:Op donderdag 9 april 2026 00:31 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Nou... ze stelt niet teleur hey! Alle voorspellingen kloppen 😂🤣 en wat een lijst met leugens in de reacties ook 🤣😂
Ze weet echt niet wat ze allemaal al gezegd en gedaan heeft he?
Maar ze doet dus enkel de spuitjes.. niets met haar voeding en beweging 🤣😂👌 nou meid dan hoop ik dat Roy ze nog jaren blijft kopen voor je want zonder aanpassing in voeding en bewegen ben je binnen no time weer zwaarder als je stopt!
Wat een prutsers bij dat bedrijf die dat spul aan haar verkoopt 😂 wel top om iemand lang aan je te binden...
Zat eerst te denken "zullen we een wedstrijdje wie haalt de meeste onzin uit haar reacties doen" maar... ik vind haar eigenlijk best sneu... eigenlijk blijft het een beetje van hetzelfde... het liegt... leeft van aandacht door verzinsels... en dat is sneu..
Klopt... maar daarna was er een heel verhaal hoe haar waardes heel complex en ingewikkeld waren en door de LC anders gelezen werden enzo... 😂 en nu heeft ze dit al 13!! Jaarquote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
Een grote bende idd. En die tafel ook. Vol met zooi. Ik zie ook plastic tassen op de grond en op de kast. Vind dat altijd zo lelijk staan in je interieur, volle plastic tassen die niet opgeruimd worden.quote:Op woensdag 8 april 2026 20:32 schreef papierentas het volgende:
[..]
Het was een bende en inmiddels is er alweer zoveel troep gekocht, dat alles wat weggegooid was alweer ruimschoots terug is aan spullen. Als je elke dag uren in winkels loopt en op webshops zit, dan kan dat ook niet anders. Ze snapt er nog steeds niks van, dat is duidelijk.
Klopt helemaal. Maar dat feit accepteerde ze uiteraard niet in haar chronisch zieke show. En nu is het echt heel erg: ze liep al 13 jaar met een tekort! 😂 Nog even en ze gaat dit als excuus opvoeren dat ze geen enkele baan wist te behouden in het verleden.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar haal b12 waardes waren toch prima? Of was dat bij iemand anders? En uiteindelijk heeft ze het toch voor elkaar gekregen (via een omweg) om injecties te krijgen. Maar haar waardes waren niet dusdanig laag dat alle alarmbellen af gingen toch?
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
😂😂😂quote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is opgestaan. Het was tenslotte Pasen.
Wilma heeft haar gemist.
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:33 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Volgens mij ook. Maar ook daar heeft ze vast een zelfbedachte verklaring voor. Waarde normaal maar gezien de andere klachten toch een reden om er iets mee te doen. Zoiets zal het wel zijn.
Herinneren we ons nog haar tot CVS geëvolueerde LC? Haar dry socket waarbij ze op haar wang kon tikken? Haar glibberpartijen als ze weer eens een nieuwe diagnose had gegoogeld? Haar innige band met haar thermometer? Haar AD(H)D?
Nu gaat ze de B12 nog een tijd inzetten voor aandacht.
Ben wel benieuwd of ze nog steeds de hele dagen ongewassen onder de wollen deken op de bank hangt en ‘s middags uren in bed.
Dat zou zonde zijn van die dure spuitjes. Ik las hierboven ergens dat ze haar eetpatroon en beweging niet heeft aangepast dus ik vrees dat ze nog steeds alleen in beweging komt voor haar eigen dingen. En dat betekent dan dus ook dat ze weer aan gaat komen zodra ze stopt.
Al met al: dezelfde Debbie, nieuwe diagnose.
Ze doet niks anders dan shoppen. Ziekelijk op zoek naar diagnoses, pillen en spuitjes.quote:Op donderdag 9 april 2026 07:44 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haar B12 waardes waren aan de lage kant, maar binnen de norm. De huisarts(?) wilde er toen niks mee doen, dus ging ze shoppen.
Klopt ze vond zelf dat ze opnieuw moest checken en is gaan zoeken naar bevestiging.quote:Op donderdag 9 april 2026 06:27 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
😂quote:Op donderdag 9 april 2026 07:32 schreef Hyacinth het volgende:
Debbie is opgestaan. Het was tenslotte Pasen.
Wilma heeft haar gemist.
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:00 schreef miep123456 het volgende:
Wat fijn voor Debbie, dus alleen B12 tekort, nou mooi geen rolstoel meer nodig en kan ze haar kinderen weer een normaal gezinsleven gunnen , wat fijn zeg.
oh ja sorry hoe kon ik dat nu vergeten, Debbie, heeft het altijd erger he.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:19 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nee joh, wat zeg jij nou. Je moet het echt niet onderschatten hoor. Dit is de Debbie-variant, die is veel heftiger! En als ze niet in haar rolstoel zit met zonnebloemketting, hoe moeten mensen dan zien dat ze niet spoort heel, heel zielig is.
Ze weet zelf Alles al.quote:Op donderdag 9 april 2026 08:32 schreef Henrike het volgende:
Wat ook bijzonder is, ze zat in een fb groep met lotgenoten b12. Daar reageerde ze wel eens.
Is ze ineens daar verdwenen of ik zie haar niet meer als lid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |