abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220533874
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
pi_220533889
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:08 schreef Earring het volgende:
Zou Judith na de vele DM’s die ze krijgt nooit eens denken: goh ze kunnen best gelijk hebben. Ik zie dat anders maar er zit wel een kern van waarheid in?
zelfreflectie is niet echt haar sterke punt geloof ik
pi_220533893
quote:
Ik denk oprecht van niet.
Het is the story of her life he, tegen dingen ingaan, niet in een mal passen, eigen pad kiezen.
Als het al iets doet dan is het vooral haar bevestigen in haar overtuigingen.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220533915
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:00 schreef WinnieWana het volgende:
Mijn kind zat krap een week op school. De woorden/zinnen die ik hoorde,
What the h...
Skibiditoilet
Tralalejo tralala x10
En uiteraard 6-7 met handbeweging.
:'(

Hier thuis wordt geen YouTube gekeken.
Echt een ziekte. ;( hier ook, om horendol van te worden.
pi_220533928
Zal Pascal niet verzinnen dat ze een samenwerking heeft? Zou echt verwerpelijk zijn …

Sararebecca Is zo saai … ik volg haar nog automatisch maar druk altijd gelijk door 🤪
pi_220533929
Sommige mensen hebben gewoon een asociale persoonlijkheid. En veel van die “sommige mensen” worden dan een fluflu die hier wordt besproken 😬
Gevalletje: succes met je karakter
pi_220533947
quote:
Ze weet niet wat dat woord betekent
pi_220533953
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:20 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Zal Pascal niet verzinnen dat ze een samenwerking heeft? Zou echt verwerpelijk zijn …

Sararebecca Is zo saai … ik volg haar nog automatisch maar druk altijd gelijk door 🤪
Volgens mij stond er geen ‘ad’ bij?
pi_220533985
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
pi_220533999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:49 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
  woensdag 8 april 2026 @ 14:39:29 #111
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220534051
Vandaag was ik bij een workshop en daar zat, jawel, een volgmoeke die helemaal idolaat was van AM. Ik heb op een gegeven moment toch even eea gezegd hoe de vork in de steel zat maar er was geen praten tegen. Voordat de volgmoeke over AM begon had ik al mijn twijfels over haar iq maar daarna was het helder voor mij en verdween mijn twijfel geheel!
pi_220534073
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:33 schreef IlseMarije het volgende:
Ach DBM is maar weer even in bed gaan liggen en ze kreeg telefoon van de juf van flipje of hij een paracetamol mocht, ze verwacht een uitgeput mannetje op te halen. Als de juf vraagt of ze paracetamol mag geven is dat neem ik aan niet voor vermoeidheid maar voor hoofdpijn, buikpijn of misschien oorpijn. Nou ja iig flapje is ziek en de moeder van flapje ook.
Ze heeft de afspraak met de juf om paracetamol te geven zodat flap/flip zo min mogelijk school mist _O-.

Als het kind ziekig is zal het wel moe uit school komen.
In ons huis klinkt het als pieterburen, ze zijn beide niet lekker en kwamen ook heel moe uit school.
  Moderator woensdag 8 april 2026 @ 14:50:24 #113
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220534298
Haha die laatste reel van @naizahelder (over de Ikeahotdog), moest lachen _O- Dit is ongeveer elke fluflu die we hier bespreken ooit :+
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220534315
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
pi_220534335
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Mijn kind praat ook over 6/7 en brainrot en vraagt of hij het mag kijken 😂 hij hoort het op school.. hij wilt ook een brainrot kinderfeestje straks... ik voel het nog niet... maar hij heeft het thuis nog nooit gezien
😂 ik zie dit voor me
pi_220534361
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
😂 ik zie dit voor me
Ik niet 😂👍
pi_220534570
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:39 schreef Rimboequeen het volgende:
Vandaag was ik bij een workshop en daar zat, jawel, een volgmoeke die helemaal idolaat was van AM. Ik heb op een gegeven moment toch even eea gezegd hoe de vork in de steel zat maar er was geen praten tegen. Voordat de volgmoeke over AM begon had ik al mijn twijfels over haar iq maar daarna was het helder voor mij en verdween mijn twijfel geheel!
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq :D
pi_220534593
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:37 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik kan met de beste wil van de wereld niet bedenken hoe een brainrot-feestje eruit moet zien. Alhoewel onze 7-jarige ook met al die onzin thuiskomt van school. Partner en ik zeggen wel eens dat we te oud zijn om dit soort dingen te begrijpen. Soort error krijg ik er van.
  woensdag 8 april 2026 @ 15:41:43 #119
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220534605
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:32 schreef funkyfabulous het volgende:

[..]
Hoe kwam je er achter dan dat ze AM volgde? En op welk punt kwam je achter dr iq :D
Ik vond haar wat dommig overkomen, vragen stellen die net al uitgelegd waren etc. Tijdens het keuvelen begint ze ineens over een zo leuke vrouw met 8 kinderen in de leeftijd van 26 tot 5 blablabla die ze volgt op IG.
pi_220534623
Waarom pakt AM verschillende stukjes van het baksel op en legt ze het weer terug op het bord? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Kijken met je ogen, niet met je handen?

Of pak er 1, film die en eet het op.
pi_220534647
Sanneke is echt geobsedeerd met eten.
pi_220534663
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 15:46 schreef Huisopdehoek het volgende:
Waarom pakt AM verschillende stukjes van het baksel op en legt ze het weer terug op het bord? Ze zien er allemaal hetzelfde uit.
Kijken met je ogen, niet met je handen?

Of pak er 1, film die en eet het op.
Met die ruwe knuisten van haar. Zat er geen wonderhandcreme in die box?
pi_220534665
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelooft Judith nu echt dat iedereen gelooft dat ze voor de telefoon wakker werd steeds toen ze nog werkte? Die vrouw is echt raar... geloof er echt niets van
Geloof er ook niets van..... Sowieso buigt ze dingen graag naar haar eigen waarheid. Als zij op haar 28e de studie ging doen, heeft zij ook geen 12 jaar als verloskundige gewerkt. Daarbij klinkt het als een prachtig verhaal hoe ze dat deed met Bob, maar ze heeft ook wel eens verteld dat zij amper meer heeft gewerkt nadat hij geboren werd omdat ze toen zo ziek werd.
Klinkt vooral als een verzonnen verhaal om haar verhaal kracht bij te zetten.
pi_220534672
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 13:10 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Oh stiekem wel heel nieuwsgierig nu. 👀
Hoe is ze als verloskundige? En kwam ze bij jou wel op tijd?
Haha ja ze was wel op tijd. Ik vond haar wat nors en afstandelijk overkomen maar wel kundig. Geen sprankelende persoonlijkheid
pi_220534682
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Haar bovenbuurvrouw in ieder geval niet, want die belde ze wakker om op haar kind te passen voor HAAR werk! Zo. Duidelijker wordt haar egoïsme niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')