Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.quote:
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Ok, dus de leerkracht van B heeft zelf gekozen voor die baan en omdat die diegene daar passie voor heeft komt het wel goed? Die persoon heeft verder nooit eens een dag dat hij of zij het even niet voelt in de ochtend? Maarja, passie he dus dan komt het wel goed. Zelden zoiets doms gehoord. Je kunt niet recht lullen wat krom is, dat blijkt maar weer.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Net als mensen die hun kinderen niet laten vaccineren en profiteren van de groepsimmuniteit omdat de rest het wel doetquote:Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
Ik heb een enorme passie voor mijn werk. Maar als ik om 4 uur in de ochtend op pad moet, zet ik toch echt mijn wekker en vertrouw ik niet op mijn passie.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Snaky mijn mede taalnaziquote:Op woensdag 8 april 2026 12:13 schreef Snaky het volgende:
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:
Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
Snap ik wel, weet nog zelf dat ik las dat Lux er niet meer was. Ga je kapot aan als moederquote:Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef Danielle_ het volgende:
[..]
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Heel veel. Je ziet ze alleen ´s middags spelen. De rest van de "vrije" momenten (´s ochtends, na de lunch en voor en na het avondeten) altijd met een tablet.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?quote:Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?
Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
👀👀👀quote:Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
Ook zo'n rare zin. Ik denk dat ze het gewichtiger vindt klinken. Of misschien denk ze dat het zo hoort? Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:
[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |