abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220532805
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
pi_220532809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:30 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
LiekeVM was wel Vk toch?
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
pi_220532860
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
O mensen.... we begrijpen Judith verkeerd! Niet iedereen moet doen wat zij doet natuurlijk... iedereen moet gewoon wel de maatschappij laten draaien... en dan kan zij en bob lekker doen wat ze zelf willen 👍
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
pi_220532881
quote:
Ok, dus de leerkracht van B heeft zelf gekozen voor die baan en omdat die diegene daar passie voor heeft komt het wel goed? Die persoon heeft verder nooit eens een dag dat hij of zij het even niet voelt in de ochtend? Maarja, passie he dus dan komt het wel goed. Zelden zoiets doms gehoord. Je kunt niet recht lullen wat krom is, dat blijkt maar weer.
En ik heb het al vaker gezegd, maar mensen zoals Judith kunnen dit alleen maar doen bij de gratie van de rest van het volk die zich wel aan de regels houdt.
pi_220532932
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:50 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Maar stel dat 80 van de 100 mensen ineens besluiten ‘dat wat Judith doet, dat past ook bij ons!’ Dan gaan er toch dingen in de soep lopen? Snapt ze nou echt niet dat ze dan haar injecties niet meer krijgt omdat een zorgverlener haar visie ook overgenomen heeft of dat B geen sportwedstrijden meer kan doen omdat de begeleiding daar er ook zo over denkt? Wil ze nu echt zeggen ‘wij zijn heeeel speciaal en doen het hier goed op maar dit heeft verder bijna niemand hoor’? Mens, iedereen wil wel eens uitslapen in plaats van opstaan met een wekker voor werk of school. En misschien ook wel 3 of 5 keer per week. Maar mensen doen dat niet, uit FATSOEN naar degenen die wel netjes volgens afspraak OP TIJD komen.
Net als mensen die hun kinderen niet laten vaccineren en profiteren van de groepsimmuniteit omdat de rest het wel doet
I can't help it, if I'm lucky
pi_220532956
Haha, oh mijn god, zo een vrouw als Judith haalt je toch het bloed onder je nagels vandaan😂😂😂🙈🙈🙈
pi_220532962
quote:
Ik heb een enorme passie voor mijn werk. Maar als ik om 4 uur in de ochtend op pad moet, zet ik toch echt mijn wekker en vertrouw ik niet op mijn passie.

Ik ben het volledig met Judith eens dat je passie vinden belangrijk is en dat opofferingen brengen dan makkelijker is. Maar, dat kun je niet afdwingen, sommige mensen hebben er lang voor nodig om die passie te vinden.

Ik ben echt bang dat Judith nu teveel vanuit zichzelf redeneert. Ze is ernstig ziek en zal een paar dagen last hebben van een dag over je grenzen gaan. De kans is redelijk groot dat B. er weinig last van heeft ( er zullen kinderen zijn die dagen lang last hebben van een kortere nacht, daar twijfel ik niet aan). Ik zou er ook voorzichtig zijn deze boodschap aan je kind mee te geven.
pi_220532986
Judith is een kei in recht lullen wat krom is. Wat een mens joh, egoïsme ten top. En ja, laten we kinderen vooral leren alleen naar zichzelf te luisteren. Nog meer egoïsten in de dop en kinderen die bij elke tegenslag janken. Lijkt me een heel goed plan.
Dan krijg je inderdaad van die idiote competities waarbij er gestemd moet worden op ingekleurde paaseieren en waarbij dan dringend wordt verzocht te stemmen op het ei van haar kind. Koekoek.
pi_220533000
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:

Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
pi_220533005
Sanny zoekt geluk is ook zo’n type dat te laat op school komen maar gewoon vindt kunnen. Die juf komt wel op tijd dr nest uit voor jouw kind he? Echt, deze mensen creëren sneeuwvlokjes.
pi_220533011
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:13 schreef Snaky het volgende:
Mijn persoonlijke That's so us irritaties:

Brabantse Michelle die met de rollende rrrrrr spreekt
'Als in...' overal tussen
'Soort van..' overal tussen
Het overdreven verliefd zijn op Timmie
De eenheid met Timmie, alles is wij, wij houden van, wij vinden.
Het steeds onderbreken van Iris, hoewel die ook niks boeiends vertelt.
Het pochen over merken maar ook dat ze er zo jong uitzien.
Topirritatie is toch wel 'uitgespeeld'. Je hebt een voetbalwedstrijd uitgespeeld, niet Parijs.
Belachelijk woordgebruik.
Snaky mijn mede taalnazi *;
pi_220533095
Over het tennis toernooi hoor je Judith ook niks meer over zeggen.
Is wel duidelijk dat het gaat om presteren
pi_220533117
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:45 schreef Danielle_ het volgende:

[..]
Ja, Lieke ook idd. Net als Judith. Judith stopte ivm ziekte, Lieke vanwege de situatie rondom hun tweede dochter Lux en is daarna in het influencen blijven hangen.
Snap ik wel, weet nog zelf dat ik las dat Lux er niet meer was. Ga je kapot aan als moeder
pi_220533145
Zou Judith wel een wekker zetten als ze een ochtend vlucht naar een warme bestemming heeft?
Ik geloof er niks van dat ze dan vertrouwd op haar lichaam.
pi_220533173
‘De halve maatschappij gaat kapot (..) aan een burn-out. En vervolgens verlaten ze allemaal (..) hun baan om coach te worden om anderen te helpen om niet in die val te vallen’

Aldus Judith.
Lekker autonoom overdrijven.
pi_220533189
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
pi_220533210
Pascal heeft de video offline gehaald omdat ze veel hatelijke reacties kreeg en ook het bedrijf werd benaderd en schandalig werd behandeld.
pi_220533227
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Lot en Jet die het hebben over '6-7' en brainrot......hoeveel tablet tijd kregen zo ook alweer?
Ze zullen op school ook het nodige oppakken denk ik. Maar ik zou dat niet filmen en posten. Maar ik ben dan ook geen fluflu.
pi_220533241
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
pi_220533250
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?

Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
pi_220533260
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:46 schreef poohenzo het volgende:
Heel veel. Je ziet ze alleen ´s middags spelen. De rest van de "vrije" momenten (´s ochtends, na de lunch en voor en na het avondeten) altijd met een tablet.
pi_220533265
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:53 schreef Tarantelle het volgende:
Annemarie gaat binnenkort de nieuwe box opstarten. Hoe zou je dat doen, een box opstarten?

Wat een rare zinnen en woordconstructies maakt die vrouw toch altijd.
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
pi_220533301
Tuurlijk, maar AM draait ook was om. Net als zinnen.
pi_220533307
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:52 schreef Sofie12121 het volgende:
Judith was zeker wel verloskundige, namelijk die van mij 😬. Het is maar goed dat ik toen niet wist wat ik nu wel van haar zie en hoor.!
👀👀👀

Ik zou er niet aan moeten denken om haar bij mijn bevalling te hebben haha.
pi_220533308
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 12:55 schreef Harper het volgende:

[..]
Zo stoor ik me ook aan het "uitleveren" van de boxen. Dat is toch gewoon "leveren"?
Ook zo'n rare zin. Ik denk dat ze het gewichtiger vindt klinken. Of misschien denk ze dat het zo hoort? Ik heb geen idee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')