abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220532313
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
pi_220532316
Daarnaast geloof ik echt niet dat Judith Bob zou laten slapen als ie een wedstrijd zou hebben en zij al wakker zou zijn.
Een dag niet gepresteerd is een dag niet geleefd 🌟
pi_220532338
Ik snap werkelijkwaar niet dat school het nog overweegt om haar buiten de geplande vakanties op vakantie te laten gaan.
Dit is echt een middelvinger naar al die andere ouders en leerkrachten die zich wel aan de regels houden.
En ze creëert geen kind dat goed naar zijn eigen lijf kan luisteren. Ze creëert een kind dat binnen een mum van tijd een outsider is omdat hij zichzelf geweldig vindt en waar geen afspraak mee te maken is.
pi_220532350
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
Precies dit ja. Debbie had/heeft een hele selectieve vorm van longcovid. Kon alles doen wat ZIJ wilde, maar niet wat voor haar kinderen of partner goed was.
Ik ga juist altijd over mijn grens voor een ander zoals mijn man of mijn ouders. Maar iets leuks voor mij? Vergeet het. Daarom kon ik mezelf altijd kapot irriteren aan Debbie. Het was altijd de grote Debbie Show en altijd zielig wanneer het haar uitkomt.
En ik ga echt niet zeggen dat het goed is zoals ik het doe, ik denk zelf alleen dat wanneer je een gezin hebt, het leven groter is dan jijzelf en jouw wensen.
Ze kon altijd rennen naar de zeeman en de nageltjes doen maar stortte altijd in wanneer er iets in het huishouden moest gebeuren of iets met haar kinderen.
Kon weekendjes weg met vrienden zolang haar kinderen er maar niet bij waren en kon daar ook van alles doen tot er opgeruimd moest worden.

En zijn we haar dolle mina filmpjes vergeten in de rolstoel? Can I get your attention now als liedje mega druk eronder gemonteerd en dat ze best lijp deed toen ze dat ding kreeg?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220532382
Blijkbaar leest Sofie hier mee? Dan even volgende: het is geen Kerst roos maar een kerstster.
pi_220532400
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
Lekker dan voor zo'n kind. Degene waar jij van afhankelijk bent laat jou de kastanjes uit het vuur halen.
pi_220532404
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
pi_220532425
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
Dit zag ik net ook ja, heel... bijzonder.

quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
En dit is ook ziekelijk ja, zie ik wel vaker.

Heel dat Insta-account ergert me to high heavens, maar ik blijf toch kijken uit een soort fascinatie, ja, slecht I know.
Koel en donker bewaren
pi_220532433
Annemarietje : mijn kinderen moeten vanaf 21 jaar ( of een beetje later,) het huis uit.Dat is goed voor hun zelfstandigheid.

Annemarietje:ik geef de schuld aan de overgang maar eigenlijk jank ik omdat mijn prinses Julia (misschien )tijdelijk het huis uit is.

Advies:ga naar een psycholoog met al je vreemde problemen.
Ik wilde geen kinderen, afijn nu heb ik tot 21jaar en een beetje 8 kids in da house
Ik heb een hekel aan mensen , vooral familie. Maar dame ijsland klamp ik mij aan vast.
Mn kinderen mogen tot een bepaalde leeftijd geen vriendjes en vriendinnetjes meenemen naar huis. Veel ste druk
Ik ga mee naar een kinderfeestje.ipv ik hou zelf voor mijn kids een kinderfeestje. Etcetcetc.

Pff denk dat ik een boek ga schrijven overAnnie
heeft ze echt wat te lezen in haar rustuurtje ipv een boek over zwanger boven je 35+ of het boek hoe hard kan ik weg rennen van iedereen 😉
pi_220532445
Judith zegt dat haar zoon zelden te laat komt. Dat komt natuurlijk doordat zij het niet als ‘te laat’ ziet. Hij komt op zijn (haar) tijd en dat is op tijd. Ik hoop dat hij later een baan vindt waar de klok niet telt.
pi_220532448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Die leeft boven en onder de wet.
Vreselijk mens vind ik haar, arme Bob die wordt net zo
pi_220532471
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
Dat is waar,maar die is blij dat ze de deur uit mag
pi_220532530
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.

Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).

Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
pi_220532586
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
pi_220532592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
pi_220532614
quote:

[..]
Nu doet ze inderdaad planning en administratie voor verloskundigenpraktijken. Maar ze is wel degelijk verloskundige en heeft als zodanig gewerkt. Dat lukt nu niet meer tgv haar ziekte.
pi_220532634
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:01 schreef Tarantelle het volgende:
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.

Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).

Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
Judith weet niet dat er nu juist meer burnouts zijn onder jongeren omdat ze niet aangeleerd word mee te draaien in de maatschappij en als ze dan ineens moeten mee draaien klopt dat niet in hun autonome gedachtegoed en raakt dat in de knel. Dus straks is bob 16 en wilt hij een studie doen waar hij niet in mee komt omdat hem niet aangeleerd is dat je je aan afspraken en deadlines moet houden
Benieuwd hoe het Straks met huiswerk zit.. mag hij dan zelf weten wat hij maakt?
pi_220532670
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
En veel pubers zijn ook niet meer standaard vroeg wakker. Maar ik verwacht dat haar opvoedinzichten tegen die tijd wel veranderd zullen zijn. Opvoeden is meestal (in mijn geval) wel een voortschrijdend inzicht.
  woensdag 8 april 2026 @ 11:26:16 #44
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220532672
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
Dus dan doen ze wel aan wekkers |:)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_220532725
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
LiekeVM was wel Vk toch?
pi_220532726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
pi_220532733
Ik vind die redenatie van Judith bijna lachwekkend, het slaat nergens op.
Zeg dan gewoon; ik heb schijt aan alles en iedereen. Punt.
De boodschap die zij nu meegeeft aan B is dat de leerkracht ondergeschikt is aan hun eigen belangen.
Dat die man of vrouw voor dag en en dauw opstaat om jouw kind elke dag te kunnen onderwijzen boeit haar geen ene hol, als zij en B maar een leuke dag gehad hebben. Met haar "we worden wel wakker als het belangrijk genoeg is". WTF, mijn bek viel hier echt van open. Dit is gewoon een middelvinger naar school. Diezelfde school die haar continu vrijstellingen geeft. Ga bijna denken dat ze onder druk staan van haar of zo, anders trek je toch wel een grens ergens?
pi_220532743
quote:

[..]
oh ik dacht dat ze echt verloskundige was!

[ Bericht 3% gewijzigd door brilduiker1973 op 08-04-2026 11:36:01 (wijziging) ]
pi_220532765
Volgens mij was ze inderdaad verloskundige en doet ze nu telefonische spreekuren.
pi_220532798
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
Is ze ook! Ze was ZZP verloskundige. Nu door haar ziekte als ZZP administratief medewerker specifiek voor verloskundigen-praktijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')