Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)quote:Op woensdag 8 april 2026 10:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Als vk gaat dat wat lastig. Baby’s laten niet op zich wachten.
Precies dit ja. Debbie had/heeft een hele selectieve vorm van longcovid. Kon alles doen wat ZIJ wilde, maar niet wat voor haar kinderen of partner goed was.quote:Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker dan voor zo'n kind. Degene waar jij van afhankelijk bent laat jou de kastanjes uit het vuur halen.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Ze zal hem wel alleen laten gaan omdat ze werkt. Alhoewel het mij niet zou verbazen als ze B niet brengt omdat ze geen zin heeft in een boze schooldirecteur. Ik vind het onverantwoord om hem alleen te laten gaan op een moment dat alle kinderen al op school zitten, kans op ongelukken is dan veel groter. Automobilisten verwachten geen kind meer zonder ouder en B is nu ook niet het schoolvoorbeeld van uitkijken omdat er ander verkeer is.
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Dit zag ik net ook ja, heel... bijzonder.quote:Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
En dit is ook ziekelijk ja, zie ik wel vaker.quote:Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:
[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
Die leeft boven en onder de wet.quote:Op woensdag 8 april 2026 09:21 schreef Muisjeruisje het volgende:
En zoals voorspeld, Bob te laat op school. Echt, wat een egoïstisch mokkel is Judith. ‘We doen niet aan wekkers’ 🤦♀ Neem toch eens je verantwoordelijkheid als moeder en leer je kind normaal mee te draaien in de maatschappij. Onbegrijpelijk als ze straks weer vrij gaat krijgen om een reisje te gaan maken
Dat is waar,maar die is blij dat ze de deur uit magquote:Op woensdag 8 april 2026 09:46 schreef Loveischocolala het volgende:
Dan kan je zeggen wat je wilt over hvk ze heeft de kinderen wel op tijd op school allemaal…
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werkquote:Op woensdag 8 april 2026 10:34 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ze heeft toch als vk gewerkt? Het bericht waar ik op reageerde is in de verleden tijd geschreven.
Nu doet ze inderdaad planning en administratie voor verloskundigenpraktijken. Maar ze is wel degelijk verloskundige en heeft als zodanig gewerkt. Dat lukt nu niet meer tgv haar ziekte.quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze is geen vk he.. ze regelt administratie en planning... zit als ze werkt alleen achter de laptop! (Je moet er toch ook niet aan denken dat deze vrouw naast je bed staat terwijl je ligt te bevallen.. uit hygiëne al niet)
Judith weet niet dat er nu juist meer burnouts zijn onder jongeren omdat ze niet aangeleerd word mee te draaien in de maatschappij en als ze dan ineens moeten mee draaien klopt dat niet in hun autonome gedachtegoed en raakt dat in de knel. Dus straks is bob 16 en wilt hij een studie doen waar hij niet in mee komt omdat hem niet aangeleerd is dat je je aan afspraken en deadlines moet houdenquote:Op woensdag 8 april 2026 11:01 schreef Tarantelle het volgende:
Judith slaat een beetje door in haar "ik weiger een wekker te zetten". Juist een kind kun je prima meegeven dat het geen probleem is als het een keer laat wordt, en dat het ook geen enkel probleem is een keer moe op te staan.
Burnout heeft een totaal andere oorzaak en gaat altijd over een langere termijn. Dat heeft echt exact niets te maken met een keer opstaan voordat je zelf wakker wordt. Echt een vreemde vergelijking (en omdat ze zichzelf voorbij is gelopen in haar werk projecteert ze dit nu, lekker provocerend, op een niet vergelijkbare situatie).
Bij een echt hele belangrijke gebeurtenis kun je afspraken met school maken. Is doorgaans geen enkel probleem. Maar een dagje naar de Efteling valt daar niet onder.
En veel pubers zijn ook niet meer standaard vroeg wakker. Maar ik verwacht dat haar opvoedinzichten tegen die tijd wel veranderd zullen zijn. Opvoeden is meestal (in mijn geval) wel een voortschrijdend inzicht.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:10 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat wordt leuk als hij gaat puberen. Dan is het ritme echt anders. Hoe gaat ze dat goed praten? Middelbare scholen zijn een stuk lastiger daarmee. Met dr als het belangrijk is zijn we wel optijd wakker. Laat me niet lachen. Meeste pubers vinden school het minst belangrijke.
Dus dan doen ze wel aan wekkersquote:Op woensdag 8 april 2026 09:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Sjezus... "als we iets echt belangrijk vinden zijn we ruim voor de wekker wakker 😁"
Dus... bizar
LiekeVM was wel Vk toch?quote:Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:11 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ze heeft altijd voor een vk praktijk gewerkt 🤷 geen idee of ze ook echt vk was zelf.. wat ik eruit begrijp doet ze nu wat ze voorheen ook deed.. dus geen "aan bed" werk
oh ik dacht dat ze echt verloskundige was!quote:Op woensdag 8 april 2026 10:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Is ze ook! Ze was ZZP verloskundige. Nu door haar ziekte als ZZP administratief medewerker specifiek voor verloskundigen-praktijken.quote:Op woensdag 8 april 2026 11:31 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ha, ik heb altijd gedacht dat ze vk was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |