abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220530525
Heeft Rens zelf een huis of hebben zij wat gevonden. Heb dat gemist. Dat Julia ineens gaat samenwonen.
pi_220530719
Schandalig dat er bedrijven zijn die nog een campagne doen met Pascal, zoals zij er nu uit ziet. Aromatherapie van Geurwolkje. Flikker op en heel gauw
pi_220531167
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij weet precies wat ze moet zeggen.
Ze krijgt de arts van de hap zelfs zo ver dat deze een spoed afspraak regelt.
Maar ondertussen geen vertrouwen hebben in diezelfde arts.
Menigeen krijgt dit niet voor elkaar met een kind wat niet eens zo ziek is.
Daarom zitten ze vooral in Heerenveen en Leeuwarden, de kinderartsen in Sneek zijn niet goed genoeg.(misschien prikken die door haar heen en in Leeuwarden/Heerenveen niet)
pi_220531206
Ben benieuwd wat Judith heeft uitgegeven in de Efteling. Wij waren een paar weken geleden toch weer 250 euro kwijt ofzo, we hadden zelf brood en drinken mee. Met zijn vieren, maar 3 kaartjes en parkeren, een koffie en twee ijsjes, twee worstenbroodjes en voor 50 euro aan speelgoed. Oh en daarna toch nog 25 euro betaald voor de foto’s haha.
  woensdag 8 april 2026 @ 07:22:19 #280
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_220531257
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik was vanavond naar Alex Warren. Debbie zou ergens bij mij in t vak zitten. Dit concert, en dan vooral het voorprogramma, was echt niet te doen voor iemand met LC. Enorm veel prikkels. Ik heb haar niet gezien trouwens.
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
pi_220531268
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ook mensen met lc willen wel eens wat. Ben in februari ook geweest, heeft me een hoop gekost qua lichaam, maar geestelijk heeft het zo veel goed gedaan.
Soms moet je de overprikkeling ook voor lief nemen. Altijd maar op de rem leven is ook geen leven.
pi_220531275
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 00:51 schreef OnderDeMaan88 het volgende:
Schandalig dat er bedrijven zijn die nog een campagne doen met Pascal, zoals zij er nu uit ziet. Aromatherapie van Geurwolkje. Flikker op en heel gauw
Ze kijken waarschijnlijk niet naar welke content iemand heeft of wat voor persoon iemand is, maar naar het aantal volgers. Zie ook de loopband die aan iedere fluflu werd gegeven.
pi_220531292
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
Inderdaad. Bij sommige kan ik best 'jaloers' (valt wel mee) zijn zoals de poen van MCW of de grote huizen bij menig flu, maar bij Pascal is er idd niks te bedenken, wij zien alleen maar een ernstig zieke vrouw die in acuut levensgevaar is.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220531295
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:27 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ze kijken waarschijnlijk niet naar welke content iemand heeft of wat voor persoon iemand is, maar naar het aantal volgers. Zie ook de loopband die aan iedere fluflu werd gegeven.
Des te meer reden om fluflu’s en hun opdrachtgevers niet serieus te nemen. Voor mij tenminste.
pi_220531322
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:22 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]
Ik denk dat hier heel specifiek Debbie wordt bedoeld i.p.v. iedereen die LC heeft. En bij Debbie is het, op basis van wat zij altijd liet zien, op z’n minst bijzonder te noemen dat ze dit soort activiteiten kan doen.
Zelf heb ik kortgeleden iets moeten laten schieten omdat het gewoon niet lukte. Bij Debbie lukken dit soort dingen, gek genoeg, altijd wel.
pi_220531346
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:43 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik denk dat hier heel specifiek Debbie wordt bedoeld i.p.v. iedereen die LC heeft. En bij Debbie is het, op basis van wat zij altijd liet zien, op z’n minst bijzonder te noemen dat ze dit soort activiteiten kan doen.
Zelf heb ik kortgeleden iets moeten laten schieten omdat het gewoon niet lukte. Bij Debbie lukken dit soort dingen, gek genoeg, altijd wel.
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
pi_220531360
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:49 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En voor mensen met echt LC zal het ook veel energie kosten, maar die zullen daar dan rekening meehouden en het ervoor over hebben.
Debbie heeft een heel bijzondere vorm: selectieve LC.
Dit dus. Ik heb geen LC maar iets anders. En ik had misschien kunnen gaan maar ik wist dat het mij op dat moment zoveel zou kosten dat ik daar te lang van zou moeten herstellen. En ik heb gewoon verantwoordelijkheden die ik niet zomaar kan en wil skippen.
pi_220531426
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 23:53 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
Nee joh, dan ben je niet wijs
pi_220531441
Sararebecca een hele verhandeling over hoe goed ze er mee omging dat kind de Droomvlucht eng vond. Jemig hoe lang kan je over iets doorzemelen zeg. Kind vond het spannend, volgende keer beter, boeie, punt.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220531448
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 06:05 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Daarom zitten ze vooral in Heerenveen en Leeuwarden, de kinderartsen in Sneek zijn niet goed genoeg.(misschien prikken die door haar heen en in Leeuwarden/Heerenveen niet)
Ze is ook zo onaardig en boos, je zult maar zo iemand voor je hebben staan
pi_220531449
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 07:34 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Des te meer reden om fluflu’s en hun opdrachtgevers niet serieus te nemen. Voor mij tenminste.
Het is wat mij betreft echt moreel verwerpelijk dat bedrijven geld verdienen over de rug van mensen die zo ziek zijn als Pascalle. Dan is je moreel kompas echt stuk.
pi_220531528
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze is ook zo onaardig en boos, je zult maar zo iemand voor je hebben staan
DBM is een onaardige vrouw, die niet tegen kritiek kan en helemaal niet als haar leugens worden ontmaskerd. Ik snap wel dat zo iemand zo weinig mensen om zich heen heeft! Die is veel te bang dat ze betrapt wordt op haar leugens! En idd ik geloof ook niet dat ze gediagnosticeerd is met autisme, die zuigt van alles uit haar dikke duim voor aandacht!
pi_220531592
quote:
1s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:02 schreef Maremare het volgende:

[..]
Het is wat mij betreft echt moreel verwerpelijk dat bedrijven geld verdienen over de rug van mensen die zo ziek zijn als Pascalle. Dan is je moreel kompas echt stuk.
Datzelfde geldt wat mij betreft voor de inzet van kinderen.
pi_220531659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Helemaal eens! Moedwillig meewerken aan de exploitatie van minderjarige kinderen is walgelijk.
pi_220531666
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:15 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
DBM is een onaardige vrouw, die niet tegen kritiek kan en helemaal niet als haar leugens worden ontmaskerd. Ik snap wel dat zo iemand zo weinig mensen om zich heen heeft! Die is veel te bang dat ze betrapt wordt op haar leugens! En idd ik geloof ook niet dat ze gediagnosticeerd is met autisme, die zuigt van alles uit haar dikke duim voor aandacht!
Ik heb ook echt het idee dat ze me daarom geblokkeerd heeft gisteren.
Ik vroeg echt gewoon een normale vraag en gelijk was ze zo aanvallend.
Ook toen ik aangaf dat ik dat helemaal niet zo bedoelde werd ze nog bozer.
Dat was voor mij het teken dat ze zich gewoon betrapt voelde, ze viel door de mand.
pi_220531676
bijna alle fluflu's kunnen niet tegen kritiek , zelfs een normale vraag is al teveel gedoe voor ze. Denk echt dat er iets in zo'n brein verandert op het moment dat je geld krijgt voor het fluflu-schap.
pi_220531678
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:44 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik heb ook echt het idee dat ze me daarom geblokkeerd heeft gisteren.
Ik vroeg echt gewoon een normale vraag en gelijk was ze zo aanvallend.
Ook toen ik aangaf dat ik dat helemaal niet zo bedoelde werd ze nog bozer.
Dat was voor mij het teken dat ze zich gewoon betrapt voelde, ze viel door de mand.
Ze heeft je niet met hebben en houwen op haar profiel gedonderd, dat doet ze vaak wel! En schelden erbij het is gewoon een grote boze tokkie
pi_220531712
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 20:39 schreef Nieve het volgende:
Och, die story van Jade Kops 💔
Wat verschrikkelijk voor zo’n jong meisje.
Wat had ik haar anders gegund.
Afschuwelijk. Mijn hart breekt voor dat meisje.
pi_220531720
quote:
0s.gif Op woensdag 8 april 2026 08:29 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Erger nog... sommige bedrijven hebben in hun opdracht specifieke eisen aan het in beeld brengen van kinderen...
pi_220531734
Heb eens een blik geworpen op die boze moeder. Had heel wat verwacht, maar deze vrouw is toch op allerlei vlakken totaal irrelevant?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')