abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220529597
Die Pascal is ook altijd zo vriendelijk zeg! Sorry hoor, maar hoezo gooit ze de ‘jaloers’ kaart erin? Wie zou er jaloers op haar kunnen zijn?
pi_220529617
Wie weet vind ze het huiswerk ook zo stom en zwaar omdat het niet haar interesse heeft. En daar wilde ze een pilletje voor.
En als ze de testen bij de psycholoog zo heeft beantwoord om de diagnose te krijgen dat ze niet weet wat in te vullen bij de huiswerk opdrachten.
pi_220529640
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:05 schreef Johanna38 het volgende:
Hoe komt het dat VeraCamilla wel boven de 200 duizend volgers zit en Sanneke rond de 17 duizend blijft steken?
Zij komt vast wel van de bank af?
pi_220529641
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:19 schreef Lodelie het volgende:

[..]
Omdat zij leuke content maakt.

Omdat zij inhoud heeft, omdat ze openhartig en ruimdenkend is. Ze klaagt en schooit niet, ik vind haar juist heel erg positief.
Ik vind het altijd knap dat als ze het mentaal heel moeilijk heeft, ze daar eerlijk en open over is en dan alsnog heel erg haar best doet om mooie content te maken en daar dan heel trots op is.

Ik vind haar man ook zo lief, volgens mij hebben die het samen heel goed.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_220529695
Ziek dat er bedrijven zijn die samenwerken met Pascal.
Alsof die olietjes haar gaan redden.
pi_220529784
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:36 schreef Lodelie het volgende:
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
Zij weet niet wat respectvol is, ze verwijt een ander respectloos te zijn maar ze moet even in de spiegel kijken.
pi_220529791
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:53 schreef JaNeeDan het volgende:
Ziek dat er bedrijven zijn die samenwerken met Pascal.
Alsof die olietjes haar gaan redden.
Zij hoort niet op sociale media te zitten, maar dat vind ik persoonlijk.
Kan niet in haar voordeel werken.
pi_220529812
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Zij hoort niet op sociale media te zitten, maar dat vind ik persoonlijk.
Kan niet in haar voordeel werken.
Eens. Dat haar account mag bestaan vind ik onvoorstelbaar.
pi_220529817
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:40 schreef papierentas het volgende:

[..]
Hoe zij praat en de taal die ze uitslaat, en dat is volwassen. Komt eerder over als een enorme opgefokte puber zonder enige opvoeding. Ze zal vast iets hebben, je komt toch niet zomaar in zo'n groep lijkt me, tenzij ze echt alles bijelkaar liegt en weet wat ze moet doen en zeggen tegen artsen. Dat zou wel compleet van de pot gerukt zijn.
Zij weet precies wat ze moet zeggen.
Ze krijgt de arts van de hap zelfs zo ver dat deze een spoed afspraak regelt.
Maar ondertussen geen vertrouwen hebben in diezelfde arts.
Menigeen krijgt dit niet voor elkaar met een kind wat niet eens zo ziek is.
pi_220529826
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:08 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Dat haar account mag bestaan vind ik onvoorstelbaar.
Ik hoop maar vrees met grote vrees dat het goed komt met haar.
pi_220529840
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:03 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Hartverscheurend inderdaad.. 😥
Absoluut! En zo sterk die meid. Diep respect voor haar.

En wat een enorm contrast ook met die vreselijke blije mama zeg! Net even gekeken, maar wat een sneu figuur is dat joh! Die vrouw moet zich diep, diep schamen!!!
pi_220529923
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Die Pascal is ook altijd zo vriendelijk zeg! Sorry hoor, maar hoezo gooit ze de ‘jaloers’ kaart erin? Wie zou er jaloers op haar kunnen zijn?
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
pi_220529954
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 19:19 schreef JaNeeDan het volgende:
Koen aan de Paastafel bij de familie van JvP. Niks opgedirkte tafel, gewoon een zak Matzes op de tafel.
Die man weet niet wat hem overkomt.
Ben niet bijgelezen (op insta) maar ik krijg meer en meer vibes van "MCW als de Sylvie Meis van Uden". Met 1001 verschillen maar vergelijkenissen zie ik ook wel. Rafael/KB die gewoon verlangde naar een normaal, burgerlijk leven en MCW die ergens de afslag heeft genomen naar een oppervlakkig, leeg leven vol zogenaamde perfecte plaatjes waarbij haar personeel haar beste vrienden zijn. De sympathie van het plebs lijkt ze ook al te verliezen. Het is wachten op MCW die op haar Louboutins, ondanks kapotte knie, de kerstboom (oh nee, ze is de grinch) op staat te tuigen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fietsbel26 op 07-04-2026 22:29:00 ]
pi_220529986
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Henrike het volgende:
Pascal zet een bericht op fb, een foto van haar en haar moeder.
Ik schrok me werkelijk kapot, waarom plaats je deze foto??
Omdat ze zelf niet ziet wat wij zien.
pi_220530009
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ik hoop maar vrees met grote vrees dat het goed komt met haar.
Ik kijk verder niet bij haar. Keek nu omdat @Muisjeruisje schreef dat ze de jaloezie kaart gebruikte. Maar ze ziet er inderdaad niet uit alsof er veel hoop is.
pi_220530026
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:23 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
Ben niet bijgelezen (op insta) maar ik krijg meer en meer vibes van "MCW als de Sylvie Meis van Uden". Met 1001 verschillen maar vergelijkenissen zie ik ook wel. Rafael/KB die gewoon verlangde naar een normaal, burgerlijk leven en MCW die ergens de afslag heeft genomen naar een oppervlakkig, leeg leven vol zogenaamde perfecte plaatjes waarbij haar personeel haar beste vrienden zijn. De sympathie van het plebs lijkt ze ook al te verliezen. Het is wachten op MCW die op haar Louboutins, ondanks kapotte knie, de kerstboom (oh nee, ze is de grinch) op staat te tuigen.
Dat is een mooie vergelijking; MCW/SM.
pi_220530053
Ik vind Koen er op de foto's ontspannen ogen.
Zegt natuurlijk niks, maar vond het opvallend.
pi_220530093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 22:20 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Die las ik ook net. Hoe komt ze daar nou bij?? Ik vind het een hele rare reactie, geeft misschien ook wel aan hoe ziek ze is, als ze denkt dat er iemand jaloers is. 😲
Ik kan oprecht geen 1 ding bedenken waar ik jaloers op zou kunnen zijn
pi_220530147
Ik was vanavond naar Alex Warren. Debbie zou ergens bij mij in t vak zitten. Dit concert, en dan vooral het voorprogramma, was echt niet te doen voor iemand met LC. Enorm veel prikkels. Ik heb haar niet gezien trouwens.
pi_220530202
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:36 schreef Lodelie het volgende:
Je zou maar bij dbm in de groep zitten en haar openbaar te keer horen gaan over "de autisten groep". Zo enorm respectloos
Ik vind het ergens ook vreemd dat ze dit mag delen? Mijn ervaring is dat er aan het begin van het proces wordt aangegeven om zorgvuldig met de privacy van anderen in je groep om te gaan. Als je een beetje oplet kun je alles zo bij elkaar puzzelen.
pi_220530240

[ Bericht 100% gewijzigd door Die_van_verderop op 07-04-2026 23:21:38 (Al gevonden.) ]
pi_220530357
Ik vind het gedrag van de meiden tweeling van AM op beeld steeds vreemder, totaal aangemoedigd door moeders . Heel weird
pi_220530441
Zou Bob op tijd op school komen morgen?
Ik denk het niet, die lag er laat in en aan wekkers doen ze niet
pi_220530445
Wel fijn dat Judith (eindelijk) in de douche geweest is 🫣
pi_220530505
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 21:42 schreef Muisjeruisje het volgende:
Nou echt heh. Is er ook nog een fan die schrijft wat zie je er goed uit....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')