abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220527254
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zat net bij de dierenarts (iemand nog een stekje van een geldboom 🤧) en daar kwam een mevrouw met een grote zwarte labrador met de naam Bob🤣🤣 Bob bleef maar aan de riem trekken, net als Bob wou hij de vrijheid. 🤪
Gelukkig heette de hond geen Zoë 🫣
pi_220527257
Pascal zet een bericht op fb, een foto van haar en haar moeder.
Ik schrok me werkelijk kapot, waarom plaats je deze foto??
pi_220527335
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zit daar niet op haar plek, logisch want ze heeft geen autisme dat label heeft ze zichzelf gegeven.
Ze valt door de mand nu.
Als ze echt autisme heeft zou ze toch iets positiever over de groep zijn lijkt me
Ik ben ook eens met een oudertraining gestopt, sloot gewoon niet aan. Wil niet zeggen dat mijn kind geen autisme heeft, maar de cursus sloot gewoon niet aan. (Wij waren al een paar jaar bekend met de diagnose en kregen van een andere partij ook al begeleiding thuis , hier zaten ouders voor wie alles nieuw was)
pi_220527371
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gelukkig heette de hond geen Zoë 🫣
Gelukkig niet anders werd Barneveld boos 😆
pi_220527438
Sanneke zet haar kind ABSOLUUT niet in voor insta hoor! Dat hij heel toevallig helemaal gek is van figuren uit een vakantiepark en uit een pretpark én dat zij beide parken in haar stories tagt is natuurlijk helemaal niet met een bijbedoeling.
pi_220527454
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:40 schreef Harper het volgende:
Ik erger me aan de zogenaamde oplossingen van AM voor haar "overgangsklachten". Blijkbaar gaan die vanzelf over met (sporadisch) sporten. En voor urineverlies gebruik je gewoon een ongesteldheidsonderbroek menstruatieslip in plaats van je bekkenbodemspieren te trainen.
Natuurlijk.
alsof iedereen boven de 45, die dan met hardlopen begint, urine verliest tijdens het hardlopen, wat een onzin zeg!
pi_220527486
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Henrike het volgende:
Ik vind het bijzonder dat ze haar vader helemaal niet meer noemt terwijl hij eerder toch heel aanwezig leek in haar leven.
pi_220527515
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef miep123456 het volgende:

[..]
alsof iedereen boven de 45, die dan met hardlopen begint, urine verliest tijdens het hardlopen, wat een onzin zeg!
ja dat zij leegloopt is meteen het teken dat alle vrouwen, ja dames wij allemaal, gaan lekken als een zeef.

Dat ze daar niet mee naar een arts gaat snap ik ook al niet! Er zijn zat mogelijkheden om er iets aan te doen.
pi_220527520
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:41 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ja inderdaad. Al kan ik me voorstellen dat iemand die 8 kinderen vaginaal gebaard heeft dat wel heeft.
I can't help it, if I'm lucky
pi_220527580
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:26 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik ben ook eens met een oudertraining gestopt, sloot gewoon niet aan. Wil niet zeggen dat mijn kind geen autisme heeft, maar de cursus sloot gewoon niet aan. (Wij waren al een paar jaar bekend met de diagnose en kregen van een andere partij ook al begeleiding thuis , hier zaten ouders voor wie alles nieuw was)
Deze training is voor haarzelf dacht ik, maar de manier waarop ze haar groep de autistengroep noemt vind ik al wat vreemd.
En dan wil je zo graag die diagnose , krijg je hem en dan vertik je het om er serieus mee aan het werk te gaan.
pi_220527620
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zet haar kind ABSOLUUT niet in voor insta hoor! Dat hij heel toevallig helemaal gek is van figuren uit een vakantiepark en uit een pretpark én dat zij beide parken in haar stories tagt is natuurlijk helemaal niet met een bijbedoeling.
Maar haar kind zette zelf zo’n programma aan hè? Dus daarom is hij echt fan van whatever er geschooid kan worden.
pi_220527659
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Maar haar kind zette zelf zo’n programma aan hè? Dus daarom is hij echt fan van whatever er geschooid kan worden.
Natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten. Nog even en hij plaatst zelf de berichten op insta.
pi_220527702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:07 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Natuurlijk, hoe kon ik dat vergeten. Nog even en hij plaatst zelf de berichten op insta.
En doet hij de boodschappen met het lijstje van zijn moeder.
pi_220527721
DBM is op Threads in dm aangevallen dat ze teveel met haar kind naar de dokter gaat. Goh, opvallend dat ze er normaal niet mee zit om vervelende berichten te delen maar dat ze het nu alleen benoemt. Zal haar vriendin misschien even hier meegelezen hebben? 😂 (Ik moet binnenkort ook naar het ziekenhuis waar zij vandaag heen ging. Zal ik haar dan ook spotten, net als Marianka vandaag? 😂)
pi_220527734
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:02 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat komt omdat hij zo ontzettend voorloopt op andere kinderen van zijn leeftijd😇

[ Bericht 0% gewijzigd door Ramonkel op 07-04-2026 18:17:39 (Foutje) ]
pi_220527759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:56 schreef Henrike het volgende:

[..]
Deze training is voor haarzelf dacht ik, maar de manier waarop ze haar groep de autistengroep noemt vind ik al wat vreemd.
En dan wil je zo graag die diagnose , krijg je hem en dan vertik je het om er serieus mee aan het werk te gaan.
Ik viel vooral over “als ze echt autisme heeft”.
Dat een cursus niet aanslaat zegt niets over wel/niet de diagnose hebben.

Maar ben het met je eens dat ze erg de hakken in het zand lijkt te zetten in plaats van met een open blik te starten.
pi_220527846
Bij Sanneke vraag ik me zo erg af wat er in haar hoofd omgaat. Meent zij nou echt dat haar leven leuk/interessant genoeg is om te delen? Hoe ver ligt je zelfbeeld dan van je imago?
AM en Juud idem hoor. En nog wel meer.
pi_220527854
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:39 schreef JaNeeDan het volgende:
Enige wat ze heeft is haar kind. Zonder dat heeft ze geen content. En alleen bij M zie ik leuke en positieve reacties. Anders valt ze weer terug in dr zeik patroon en content
pi_220527906
Hardlopen doet ze ook omdat er een samenwerking is, daarna stopt ze weer.
pi_220527965
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:20 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik viel vooral over “als ze echt autisme heeft”.
Dat een cursus niet aanslaat zegt niets over wel/niet de diagnose hebben.

Maar ben het met je eens dat ze erg de hakken in het zand lijkt te zetten in plaats van met een open blik te starten.
En de medicatie die de psychiater voorstelde stond haar ook al niet aan...

Zij lijkt mij echt een heel moeilijk mens om mee om te gaan..
pi_220528148
[quote]0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 17:18 schreef Henrike het volgende:

Zo triest dit. Lijkt me dat haar moeder en andere inner circle toch al geprobeerd heeft toegang tot socials te blokkeren
pi_220528153
Am kan geen quiche maken omdat de eieren op zijn. En gooit het hele menu om en maakt twee salades, met friet en kip.

Was er nu naar iets waar je heen kon gaan om daar dan eieren te kopen. Of andere boodschappen die je mist en wel noodzakelijk zijn voor je avondeten
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:11:48 #198
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_220528284
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:56 schreef Rimboequeen het volgende:
AM wilde een quiche maken maar iemand heeft 30 eieren opgegeten . Nu moet ze wat anders verzinnen. Ze zet een hele grote schaal tomaat, komkommer, feta op tafel en maakt nu kip, friet en witlofsalade. Ze had toch al salade? En zou ze weten dat de winkels open zijn en dat ze daar ook eieren verkopen?
En dat met haar voorraadkast/boodschappen management!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 7 april 2026 @ 19:12:24 #199
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220528288
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:39 schreef miep123456 het volgende:
Hardlopen doet ze ook omdat er een samenwerking is, daarna stopt ze weer.
Zij doet alles wat een box kan opleveren, vooral in de periode dat de box gepromoot moet worden.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220528300
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 18:12 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
En doet hij de boodschappen met het lijstje van zijn moeder.
Kan zij mooi op de bank blijven zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')