abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220525910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:14 schreef opwegnaar het volgende:
Nou,laat ik weer eens een voorspelling doen over DBM, ik denk dat het nieuwe buisjes gaan worden voor flipje. Moet hij WEER een 'opname' kan ze daar weer zielig en dramatisch over doen...
Nee de buisjes zaten goed
Wel een nieuw kuur ab
Sorry hoor maar dat had de arts op de spoed afgelopen weekend ook kunnen constateren.
Dus waarschijnlijk is het een verzinsel dat ze bij de hap is geweest.
pi_220526094
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:18 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ken ik nog niet maar inderdaad, waarom zou je in hemelsnaam je kind filmen als die een medische handeling aan het ondergaan is. Waanzin.
Zij is sowieso waanzinnig. Haar kinderen hebben ook helaas wel wat medische dingen maar daar gooide ze zo allemaal over het internet heen. Echt bizar die vrouw. Zou een goede vriendinnie voor DBM zijn.
pi_220526329
Dus hoe heten die twee van de boerderij, Teun en ? Ja ben daaruit waren vrijdag nog favoriet! Waarschijnlijk niet gelukt om een samenwerking ervoor te regelen, nu gek op de Efteling.. maar ik gebruik me kindertjes niet voor samenwerkingen hè! Waarom tag je ze dan en dan maximaal Janken want die leeftijd is zo leuk
pi_220526487
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Dus hoe heten die twee van de boerderij, Teun en ? Ja ben daaruit waren vrijdag nog favoriet! Waarschijnlijk niet gelukt om een samenwerking ervoor te regelen, nu gek op de Efteling.. maar ik gebruik me kindertjes niet voor samenwerkingen hè! Waarom tag je ze dan en dan maximaal Janken want die leeftijd is zo leuk
En deze leeftijd zou nog leuker zijn als ze met haar anjer van die bank af komt en naar een speeltuintje gaat met Mijan. Lekker naar een speeltuintje met bankje zodat ze daar haar anjer kan planten en Mijan lekker kan spelen, buiten, in de frisse lucht. 🥹
pi_220526509
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:24 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik kan het niet beter zeggen. Ze maakt misbruik van haar zoon. En maar zeggen dat ze hem niet voor samenwerkingen in beeld brengt. Bah. Echt dit zou zo verboden moeten worden. Hij kan nog geen eens zeggen of hij dit wilt of nieg.
pi_220526518
Ik zat net bij de dierenarts (iemand nog een stekje van een geldboom 🤧) en daar kwam een mevrouw met een grote zwarte labrador met de naam Bob🤣🤣 Bob bleef maar aan de riem trekken, net als Bob wou hij de vrijheid. 🤪
pi_220526543
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:47 schreef IlseMarije het volgende:
Ik zat net bij de dierenarts (iemand nog een stekje van een geldboom 🤧) en daar kwam een mevrouw met een grote zwarte labrador met de naam Bob🤣🤣 Bob bleef maar aan de riem trekken, net als Bob wou hij de vrijheid. 🤪
Lekker autonoom hondje. 🫶🏼
pi_220526544
Staat de hele dag de tv aan bij Sanneke? Ik vind het wel bijzonder dat een kind van 16 maanden schijnbaar wisselende favoriete tv-figuren heeft. Ga lekker naar buiten met dit mooie weer!
pi_220526676
Ik kan het niet helpen en voel me erg verdorven maar ik kan niet wáchten tot het toneelstukje van Iris en MCW ophoudt te bestaan. Wat maken die vrouwen het zichzelf en andere vrouwen moeilijk.
pi_220526692
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:34 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze er moeite voor moet doen he
Precies, liever lekker haar diagnoses gebruiken als het haar van pas komt. Dan heb je nog niet genoeg last ervan. Zeker als je al in de eerste week begint te zeiken over huiswerk. Dat huiswerk is er niet om je te pesten, maar om je verder te helpen. Ik heb ook de nodige therapie gehad, en ook daar hoorde huiswerk bij. Had ik daar altijd zin in, nee natuurlijk niet. Maar ik wist dat ik dat moest doen als ik mijn klachten wilde verminderen. En dan had ik er ook nog gewoon een baan bij. Zoals ze nu laten zien, kan ze beter maar meteen mee stoppen. Zoals hier eerder al gezegd, wat zou ik balen als ik in zo’n groep met haar zou zitten. Wil je serieus aan jezelf werken, zit daar zo’n vloekende en zeurende tokkie bij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Dikkiedik1966 op 07-04-2026 16:06:29 (Spelfout) ]
pi_220526720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als je er zo insta en ook geen zin hebt in huiswerk maken. Stop er dan idd mee. Geen motivatie. Terwijl ze er naar uit keek om handvatten te krijgen voir alles waar ze dagelijks tegenaan liep. Ze houd zo ( net als met meer dingen) een zorgplek onnodig bezet.
Ze zit daar niet op haar plek, logisch want ze heeft geen autisme dat label heeft ze zichzelf gegeven.
Ze valt door de mand nu.
Als ze echt autisme heeft zou ze toch iets positiever over de groep zijn lijkt me
pi_220526721
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:05 schreef Dikkiedik1966 het volgende:

[..]
Precies, liever lekker haar diagnoses gebruiken als het haar van pas komt. Dan heb je nog niet genoeg last ervan. Zeker als je al in de eerste week begint te zeiken over huiswerk. Dat huiswerk is er niet om je te pesten, maar om je verder te helpen. Ik heb ook de nodige therapie gehad, en ook daar hoorde huiswerk bij. Had ik daar altijd zin in, nee natuurlijk niet. Maar ik wist dat ik dat moest doen als ik mijn klachten wilde verminderen. En dan had ik er ook nog gewoon een baan bij. Zoals ze nu laten zien, kan ze beter maar meteen mee stoppen. Zoals hier eerder al gezegd, wat zou ik balen als ik in zo’n groep met haar zou zitten. Wil je serieus aan jezelf werken, zit daar zo’n vloekende en zeurende tokkie bij.
Volgens moest ze zelfs al huiswerk af hebben voor de eerste bijeenkomst. Dus hoe geïnteresseerd ben je dan dat je dat gelijk mis. Net zoals een schrift en pen mee nemen. Dat zou ik sowieso meenemen om eventuele aantekeningen te maken al. Zelfs als dat niet in de informatie stond
pi_220526729
quote:
Wat zei je; je moet je hond autonoom opvoeden, en af en toe een ja dag gunnen?
pi_220526733
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 15:43 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
En deze leeftijd zou nog leuker zijn als ze met haar anjer van die bank af komt en naar een speeltuintje gaat met Mijan. Lekker naar een speeltuintje met bankje zodat ze daar haar anjer kan planten en Mijan lekker kan spelen, buiten, in de frisse lucht. 🥹
Heerlijk ik zat dagen in het amstelpark met die leeftijd kleedje mee, fruit en voor het slaapje terug
pi_220526774
Vandaag heb ik medelijden met HvK.
Een drukke dag, zwemles én twee (2!) afspraken.
En dan waarschijnlijk ook nog pasta koken of pannenkoeken bakken.
Niet te doen 😜
pi_220526785
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:20 schreef Sstt1993 het volgende:
Vandaag heb ik medelijden met HvK.
Een drukke dag, zwemles én twee (2!) afspraken.
En dan waarschijnlijk ook nog pasta koken of pannenkoeken bakken.
Niet te doen 😜
Ik zou dan gaan voor droge pasta. Is sneller dan pannenkoeken bakken 🤪
pi_220526925
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:09 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze zit daar niet op haar plek, logisch want ze heeft geen autisme dat label heeft ze zichzelf gegeven.
Ze valt door de mand nu.
Als ze echt autisme heeft zou ze toch iets positiever over de groep zijn lijkt me
Je pakt toch alles aan om te beter te voelen? Ik heb een slaapcusus gevolgd omdat ik altijd zo moe was terwijl ik prima sliep. Uiteindelijk had ik er niks aan, al leer je er altijd van, maar als je het niet probeert weet je niet of het werkt.
pi_220526952
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:11 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heerlijk ik zat dagen in het amstelpark met die leeftijd kleedje mee, fruit en voor het slaapje terug
Ik zie nog voor me dat de jongste nog niet kon lopen en en hij in een overall door de tuin kroop (op zn billen schoof, kruipen heeft hij nooit gedaan). Overal zand (tuin werd opnieuw betegeld) maar zo heerlijk buiten. (Al was hij mijn 2e dus dan ben je wat makkelijker)
pi_220526972
Ik erger me aan de zogenaamde oplossingen van AM voor haar "overgangsklachten". Blijkbaar gaan die vanzelf over met (sporadisch) sporten. En voor urineverlies gebruik je gewoon een ongesteldheidsonderbroek menstruatieslip in plaats van je bekkenbodemspieren te trainen.
Natuurlijk.
pi_220527001
quote:
Grappig hoe dat werkt die vergelijking haha
pi_220527052
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:40 schreef Harper het volgende:
Ik erger me aan de zogenaamde oplossingen van AM voor haar "overgangsklachten". Blijkbaar gaan die vanzelf over met (sporadisch) sporten. En voor urineverlies gebruik je gewoon een ongesteldheidsonderbroek menstruatieslip in plaats van je bekkenbodemspieren te trainen.
Natuurlijk.
Waarbij die snugglesslip uiteraard de enige is die goed z'n werk doet, in tegenstelling tot menstruatieonderbroeken van Bo en meha.... tot ze daar een samenwerking van lospeutert, dan zijn het ineens de enige en de beste.... #reclame-mammavanlichtezeden
pi_220527076
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 16:40 schreef Harper het volgende:
Natuurlijk.
Ja met een uurtje sporten per week worden je klachten al minder. Sure.
pi_220527102
En zo toevallig dat Annemarie een vraag over urineverlies krijgt net op het moment dat ze hier Snuggs weer moet pluggen 😁
  dinsdag 7 april 2026 @ 16:56:59 #174
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220527108
AM wilde een quiche maken maar iemand heeft 30 eieren opgegeten . Nu moet ze wat anders verzinnen. Ze zet een hele grote schaal tomaat, komkommer, feta op tafel en maakt nu kip, friet en witlofsalade. Ze had toch al salade? En zou ze weten dat de winkels open zijn en dat ze daar ook eieren verkopen?
pi_220527136
En waarom zou je huis over je saunabezoek moeten vertellen? En vooral wat moet je er over vertellen?

Toen ik vanmorgen (in mijn blote kont... ja echt) onder de douche stond kreeg ik ook ineens zin in werken. Ja, zelfs in mijn blote komt, wonderlijk hoe dat zo werkt. Ben benieuwd wat er vannacht gebeurt als ik (ja weer in mijn blote kont) in bed stap. Het is toch een soort reset van je leven, dat blote konten-gedoe.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')