abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220524761
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:37 schreef Dievanhiernaast het volgende:
DBM sport (naar eigen zeggen) 5x per week, maar nog nooit op dinsdag zo vroeg en wist dus niet dat de sportschool nog niet open was.
Ze ging er, toen ze ging bellen naar de kno, dus al van uit dat ze een afspraak dezelfde dag zou krijgen, want ze zegt 'voor t zelfde geld zouden ze zeggen kom maar om 10uur'.

Ik denk dat DBM heel goed weet wat ze moet zeggen om gezien te worden door een arts.
Als je een spoedplek moet hebben kan het kind toch niet naar school?

Waarschijnlijk houden de artsen op deze manier ook een oogje in het zeil door haar te laten komen.

Een kind dat met koptelefoon op filmpjes kijkt en naar school gaat heeft tenslotte geen spoedplek bij KNO nodig.
pi_220524787
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
En ze moet een boekje in elkaar zetten! Dat laten ze autisten doen wat een criminelen

Ik had een perforator gekocht en een snelhechtmapje hahaha ga je nieten, wat een Truus
En het is weer effing dit en effing dat.
Ze heeft er geen zin in, meid blijf thuis dan het is geen verplichting!
pi_220525210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:41 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik heb ook een (zoals zij het noemt) kno kind.
Het moest wel ver gaan wilde ik de poli bellen, maar dan kon hij niet naar school hoor. Dan wilde ie t liefst tegen me aan liggen (niet plat, want extra druk). Slapen ging dan vrijwel niet, eten had ie geen zin in.
Wat naar voor kind! Hopelijk gaat het nu goed of groeit hij erover heen.

Maar dan was jou kind echt niet zo ziek als die van DBM hoor. Want anders had je echt wel bij elke scheet die dwars zat de hap of poli gebeld.
pi_220525298
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 12:50 schreef Earring het volgende:

[..]
En het is weer effing dit en effing dat.
Ze heeft er geen zin in, meid blijf thuis dan het is geen verplichting!
Dit... ik snap het niet zo... ze doet net alsof de juf haar verplicht en dat het een verplichte cursus is ofzo 🤔 6!!! Fukking pagina's huiswerk... ze word er helemaal recalcitrant van... 🤔🤷 why? Dan zeg je toch gewoon joe! Geen zin in deze onzin ik kap ermee
Maar dan koopt ze een boekje waar haar 5 jarige blij van zou worden en een etui op zelfde niveau
Ik zou dat zo storend vinden als ik serieus bij zo een hulpgroep zou zitten om te leren mijn leven structuur te geven en er komt een truus die het "de autistengroep" noemt en kinderachtig blijft doen... ik zou echt een andere groep vragen met wel serieuze mensen
pi_220525387
Sanneke over MAFS: “ik heb gelezen dat…”
Nee, Sanneke, je zag iets op insta voorbijkomen!

AM en De Sauna 🤣 mijn bonusmoeder had ook ooit zo’n idee met haar zoons toen die 12 waren. En later had ze ook zo’n idee met wat aparte feestjes (van die feesten waar, als er al kleding wordt gedragen, iedereen in leer loopt). Toen probeerde ze mij ook te overtuigen om mee te gaan. En tof dat ze zichzelf vond joh. Precies zoals AM. Misschien moet ik m’n bonusmoeder eens haar kanaal tippen
pi_220525412
Iemand hier dacht AM tegen te zijn gekomen in die gele auto. Maar had Sam die niet mee nee Frankrijk? De blauwe pinda stond de rest van de week op de oprit.
pi_220525417
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:15 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Wat naar voor kind! Hopelijk gaat het nu goed of groeit hij erover heen.

Maar dan was jou kind echt niet zo ziek als die van DBM hoor. Want anders had je echt wel bij elke scheet die dwars zat de hap of poli gebeld.
Hij lijkt er overheen gegroeid 🤞 vooral heel naar voor hem, want hij werd echt ziek van de oorontstekingen. Maar hij zat echt niet met een koptelefoon op dan 🙈
pi_220525421
Zouden we nog gaan zien dat de zoon van Judith zelf om een pretpark vraagt?

En dat ontbijt, echt waarom? Om en om eten uit zo’n bak? Wat is dat voor armoedig gebeuren?
pi_220525441
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:52 schreef Weerikier het volgende:
Huh, wat een vreemde stories bij AM. Die mijlpaal sauna onzin, meerdere keren benoemen dat ze in haar blote kont zat (best logisch in een sauna) Steeds benadrukken; Saar zat thuis hoor, die wilde niet. Maarten thuis met AL die kinderen. Hoezo is dat opeens raar? En het waren welgeteld 2 kinderen onder de 10, die van 12 en 16 redden zich prima neem ik aan.
En dan het belangrijkste moment van de mijlpaal is dat het belangrijk is dat iedereen die thuis is gebleven moet horen hoe leuk het was.. Waar heeft ze het nou over? Wat is dit voor idioterie? Lijkt wel of AM een beetje aan het door draaien is. Raakt ze misschien toch een beetje overspannen van dat fantastische droomleven als influencer?
Ze bedoelt het stukje over Maarten en al die kinderen sarcastisch. Omdat ze daar elke keer berichten over krijgt.
pi_220525455
Ik heb het idee dat het vooral Judith haar JA dag is. Kan mij niet voorstellen dat Bob op een ja dag vroeg om een bak kwark te delen met zijn moeder. En ben ook benieuwd hoe de lunch er uit gaat zien....
Hoop dat hij in de winkel van de efteling heel veel meuk wil geen kopen 😂
pi_220525461
Am zucht zucht om Julia want ze komt zo terug, hartelijke vrouw is het toch of mag alleen Jim komen eten, waarom film je dit überhaupt wat een onzin!
  dinsdag 7 april 2026 @ 13:58:12 #137
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_220525484
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:51 schreef popje het volgende:
OMG, Sanneke wil alleen maar kopen, kopen, kopen
Ik ben blij dat ze vaker van de bank af komt, maar de hoeveelheid buitenlucht die ze daarmee krijg trek ik sterk in twijfel. Het is de alleen maar de ene na de andere winkel. Als ik dan hoor dat ze naar de winkels gaat om te kijken of er nog Paas-artikelen met korting zijn, dan kan ik alleen maar denken dat het of ongezonde meuk of troep voor in huis is. Terwijl ze beide beter kan laten staan.
pi_220525490
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Hij lijkt er overheen gegroeid 🤞 vooral heel naar voor hem, want hij werd echt ziek van de oorontstekingen. Maar hij zat echt niet met een koptelefoon op dan 🙈
Dat is fijn, hopen 🤞 dat dat zo blijft.

Bij al die influenzeurs is alles altijd in een overtreffende trap erger dan bij ons “de plebs”. Maar ze kunnen wel altijd alles wat wij plebs dan weer niet kunnen als we ziek zijn.
pi_220525493
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Al die boeken zijn samenwerkingen. Al tijden. Ook al vermeldt ze dat niet.
Je bericht heeft haar geïnspireerd. Ineens wist ze weer dat het een samenwerking was. Nu staat er ‘betaald partnerschap’ boven haar boeken.
pi_220525548
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:53 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb het idee dat het vooral Judith haar JA dag is. Kan mij niet voorstellen dat Bob op een ja dag vroeg om een bak kwark te delen met zijn moeder. En ben ook benieuwd hoe de lunch er uit gaat zien....
Hoop dat hij in de winkel van de efteling heel veel meuk wil geen kopen 😂
Weet Bob dat het JA dag is?
Vond het wel heel leuk hoe enthousiast hij richting de ingang rende.
pi_220525563
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:58 schreef LALAA het volgende:

[..]
Ik ben blij dat ze vaker van de bank af komt, maar de hoeveelheid buitenlucht die ze daarmee krijg trek ik sterk in twijfel. Het is de alleen maar de ene na de andere winkel. Als ik dan hoor dat ze naar de winkels gaat om te kijken of er nog Paas-artikelen met korting zijn, dan kan ik alleen maar denken dat het of ongezonde meuk of troep voor in huis is. Terwijl ze beide beter kan laten staan.
En waarschijnlijk is de de decoratiezooi volgend jaar kwijt of vergeten…want ergens onderin een kast.
Of ze ziet tijdens een van haar vele strooptochten weer leukere nieuwe zooi die ze MOET hebben.
pi_220525589
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nee, dat weten wij alleen 🤪🤣 volg haar voor meer bespaartips ✨
pi_220525591
Nou,laat ik weer eens een voorspelling doen over DBM, ik denk dat het nieuwe buisjes gaan worden voor flipje. Moet hij WEER een 'opname' kan ze daar weer zielig en dramatisch over doen...
pi_220525623
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:21 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit... ik snap het niet zo... ze doet net alsof de juf haar verplicht en dat het een verplichte cursus is ofzo 🤔 6!!! Fukking pagina's huiswerk... ze word er helemaal recalcitrant van... 🤔🤷 why? Dan zeg je toch gewoon joe! Geen zin in deze onzin ik kap ermee
Maar dan koopt ze een boekje waar haar 5 jarige blij van zou worden en een etui op zelfde niveau
Ik zou dat zo storend vinden als ik serieus bij zo een hulpgroep zou zitten om te leren mijn leven structuur te geven en er komt een truus die het "de autistengroep" noemt en kinderachtig blijft doen... ik zou echt een andere groep vragen met wel serieuze mensen
Als je er zo insta en ook geen zin hebt in huiswerk maken. Stop er dan idd mee. Geen motivatie. Terwijl ze er naar uit keek om handvatten te krijgen voir alles waar ze dagelijks tegenaan liep. Ze houd zo ( net als met meer dingen) een zorgplek onnodig bezet.
pi_220525630
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:07 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Never niet rennen.

En zou hij echt alles krijgen wat hij wil op deze ja-dag? Snacks, een foto in de achtbaan, een nutteloos souvenir, een suikerspin?
pi_220525743
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:19 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als je er zo insta en ook geen zin hebt in huiswerk maken. Stop er dan idd mee. Geen motivatie. Terwijl ze er naar uit keek om handvatten te krijgen voir alles waar ze dagelijks tegenaan liep. Ze houd zo ( net als met meer dingen) een zorgplek onnodig bezet.
Ja het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze er moeite voor moet doen he
I can't help it, if I'm lucky
pi_220525757
Stond net ineens met onze blije mama en vriendje in de lift. Zo gek ineens die stem te horen en haar te zien.🤣
pi_220525830
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:35 schreef Marianka het volgende:
Stond net ineens met onze blije mama en vriendje in de lift. Zo gek ineens die stem te horen en haar te zien.🤣
Moest ze hem dragen, want heel erg ziek?
pi_220525864
quote:
17s.gif Op dinsdag 7 april 2026 13:46 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Iemand hier dacht AM tegen te zijn gekomen in die gele auto. Maar had Sam die niet mee nee Frankrijk? De blauwe pinda stond de rest van de week op de oprit.
Ja ik, maar ik dacht het wist het niet zeker, man reed te hardop het goed te kunnen xiwn
pi_220525892
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 14:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Moest ze hem dragen, want heel erg ziek?
Zag er niet ziek uit, maar ze zei dat ze nog even langs de apotheek moesten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')