abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220523941
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:41 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Wisten jullie trouwens dat er ook een hardloopmaffia bestaat?
Is dat volgens AM of volgens de schrijfster van dat hardloopboekje?
Haatberichten krijgt ze! Veel! Van allerlei maffia.
Maar de lieve mensen zijn met meer hoor.
pi_220523944
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:34 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat weet ik. Daarom mijn vraag ‘zou ze op een ander moment nog wel mogen’
Oh sorry, ik heb het verkeerd gelezen.
pi_220523946
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Pasen is toch voorbij? Of is dit voor volgend jaar?
Non-food voor volgend jaar (al heeft ze dan ook geen idee in welke doos/zak/kast het zit) en snaai voor nu. Omdat het goedkoop is.
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:51:21 #79
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_220523977
OMG, Sanneke wil alleen maar kopen, kopen, kopen
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_220523990
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
De dikke duim van DBM is nog niet leeggezogen hoor:

Lol ja! Dat en meer. Bij mij niet maar bij iemand anders probeerden ze valse veiligthuis meldingen te doen enz. Alleen omdat het ze niet aan staat wat iemand plaatst
😂 nou als ik gek genoeg was om veilig thuis ergens langs te laten gaan was het wel bij haar.. niet iedereen voed kinderen hetzelfde op.. maar weinig moeders worden zo enthousiast over een snotneus als dbm... denk dat als ik eerlijk ben dat de enige kinderen waar ik me echt zorgen over maak het die van haar en die van hvk zijn... tuurlijk zie ik ook dingen bij am, of thuisbijsanne of bzzzonder enzovoort.. maar dat is meer "ik zou het anders doen" dan echt zorgelijk (en wie weet als wij allemaal onze opvoeding zouden delen online zouden mensen er ook wel wat van vinden 🤷)
pi_220524020
En er is wel eens gezegd van ‘zijn er geen instanties bij betrokken’ of misschien ‘je zou bijna een melding doen bij Veilig Thuis’.
Maar werkelijk ook een melding gedaan omdat ‘iemand iets post wat een schrijver hier niet aan stond’, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Maar het zal wel weer onder de serie ‘doodziek, enorm veel pijn, ffing heftig!’ Vallen.
pi_220524023
Ik was trouwens in de veronderstelling dat kinderen niet in een sauna mochten komen, dat de leeftijdsgrens 16 of 18 jaar was. Toch wat geleerd van Am.
pi_220524036
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:58 schreef Huisopdehoek het volgende:
En er is wel eens gezegd van ‘zijn er geen instanties bij betrokken’ of misschien ‘je zou bijna een melding doen bij Veilig Thuis’.
Maar werkelijk ook een melding gedaan omdat ‘iemand iets post wat een schrijver hier niet aan stond’, dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.

Maar het zal wel weer onder de serie ‘doodziek, enorm veel pijn, ffing heftig!’ Vallen.
Hoe komt ze erbij ook! Echt die vrouw moet blij zijn dat ze niet zo een neus heeft als Pinokkio anders was haar neus allang in Amerika beland
pi_220524039
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
De sauna is een mijlpaal (??) en daar thuis over vertellen is misschien wel het belangrijkste moment omdat iedereen het kan horen? Ik snap hier helemaal niks van. Welke kronkel is dit? Zoals zij het verwoordt klinkt het meer als Saar de ogen uitsteken dat ze niet mee wilde?
Heel raar.
pi_220524057
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:40 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Dat hardloopboek (met ‘wat niemand je verteld als je begint met hardlopen 🤪) is een betaald partnerschap. Dus dan kan ze niet zeggen dat ze alleen wat gebladerd heeft. Al dan niet in haar blote kont.
Al die boeken zijn samenwerkingen. Al tijden. Ook al vermeldt ze dat niet.
pi_220524064
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:59 schreef Lodelie het volgende:
Ik was trouwens in de veronderstelling dat kinderen niet in een sauna mochten komen, dat de leeftijdsgrens 16 of 18 jaar was. Toch wat geleerd van Am.
Nee, vanaf 12 bij de meeste
I can't help it, if I'm lucky
pi_220524070
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:59 schreef Lodelie het volgende:
Bij haar het gesponsorde hotel Zuiderduin zijn kinderen vanaf 13 jaar onder begeleiding welkom. Zijn de tweeling nog maar 12 dan?
En anders heeft ze wel gesjoemeld met de leeftijd of mocht het als vaste gast misschien wel.
pi_220524071
AM is ook echt wel een beginnend motorrijder nog. Ze heeft haar motorrijbewijs op haar 46e gehaald? (Ze zei het laatst, ergens in de 40 was ze)
Maar ze rijdt eigenlijk nooit, zelden. Dat wordt nog wat, in IJsland.
pi_220524073
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:51 schreef popje het volgende:
OMG, Sanneke wil alleen maar kopen, kopen, kopen
En op vakantie gaan.
pi_220524077
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:05 schreef Harper het volgende:

[..]
Al die boeken zijn samenwerkingen. Al tijden. Ook al vermeldt ze dat niet.
Ja, waarom zou ze anders in hemelsnaam een boek gaan lezen over zwanger worden na je 35e. Ze is toch wel uitgebaard inmiddels.

Ik vind het ook zo raar dat zij er maar steeds mee wegkomt, met het niet vermelden van samenwerkingen.
pi_220524079
Gelukkig heeft DBM wel een spoedafspraak voor vriendje bij de KNO weten af te dwingen....weer maar een halve dag naar school. Zouden ze daarna weer een knuffel of pop gaan uitzoeken?
pi_220524082
Dat hardloop boek zou dus door AM (in haar blote kont) zijn gelezen in een bubbelbad met opspattend water en natte handen en haren eromheen. Dan ziet het er toch nog verdomd netjes uit zeg. Geen spatje of kreukje te bekennen en het lijkt alsof ze dat ding überhaupt net voor de 1e x openslaat.
En wat een onzin weer, hardloop maffia. Ik loop zelf veel hard , ook wedstrijden en als het ergens weinig boeit hoe je erbij loopt of wat voor horloge je om hebt is het wel daar.
En dan zegt ze dat níemand eerlijk verteld hoe het is om te beginnen met hardlopen. Letterlijk het hele internet staat vol met ervaringen, schema's en je hoeft maar een half woord te googelen en je hebt duizenden eerlijke mensen die vertellen hoe ze begonnen zijn.
Goed gepromoot weer dat boekie AM! 👍🙄
pi_220524087
Heet dat gebeuren waar de waanbeelden mama heen gaat echt "de autistengroep" of denkt ze weer grappig te zijn?
Kan aan mijn stickers liggen maar ik zou niet naar die groep gaan wegens de naam.. klinkt een beetje alsof het grappig is om autisme te hebben ofzo...
pi_220524092
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:11 schreef Weerikier het volgende:
Dat hardloop boek zou dus door AM (in haar blote kont) zijn gelezen in een bubbelbad met opspattend water en natte handen en haren eromheen. Dan ziet het er toch nog verdomd netjes uit zeg. Geen spatje of kreukje te bekennen en het lijkt alsof ze dat ding überhaupt net voor de 1e x openslaat.
En wat een onzin weer, hardloop maffia. Ik loop zelf veel hard , ook wedstrijden en als het ergens weinig boeit hoe je erbij loopt of wat voor horloge je om hebt is het wel daar.
En dan zegt ze dat níemand eerlijk verteld hoe het is om te beginnen met hardlopen. Letterlijk het hele internet staat vol met ervaringen, schema's en je hoeft maar een half woord te googelen en je hebt duizenden eerlijke mensen die vertellen hoe ze begonnen zijn.
Goed gepromoot weer dat boekie AM! 👍🙄
Nee niemand.
Bij alles he.
Gelukkig hebben we AM om taboes te doorbreken en tegen heilige huisjes re schoppen.
pi_220524093
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:11 schreef opwegnaar het volgende:
Gelukkig heeft DBM wel een spoedafspraak voor vriendje bij de KNO weten af te dwingen....weer maar een halve dag naar school. Zouden ze daarna weer een knuffel of pop gaan uitzoeken?
Natuurlijk!
pi_220524097
Familiekoning is ook weer lekker bezig.
Je kind zo kwetsbaar op het internet slingeren terwijl het aan het inhaleren is. Echt. Dat alles willen filmen. 😔

Hoe zij ook praat, irriteert me echt.
pi_220524102
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Heet dat gebeuren waar de waanbeelden mama heen gaat echt "de autistengroep" of denkt ze weer grappig te zijn?
Kan aan mijn stickers liggen maar ik zou niet naar die groep gaan wegens de naam.. klinkt een beetje alsof het grappig is om autisme te hebben ofzo...
De Bedriegerige Mama vindt het geweldig om een label te hebben, ze noemt de groep zelf zo neem ik aan.
pi_220524114
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:30 schreef Johanna38 het volgende:
En Sanneke haar uitje is paastroep scoren bij de Jumbo!🥳
Een dag niet gesnackt is een dag niet geleefd in Sanneke haar geval. Echt. Bizar hoeveel zij snackt.
pi_220524117
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:11 schreef Weerikier het volgende:
Geloof geen woord van AM meer. En Saar die steeds in het zwembad plonst? Behoorlijk storend, als het waar zou zijn. In de welness ga je geen bommetjes doen bij wijze van.
pi_220524128
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 11:13 schreef Beertjeteddy het volgende:
Familiekoning is ook weer lekker bezig.
Je kind zo kwetsbaar op het internet slingeren terwijl het aan het inhaleren is. Echt. Dat alles willen filmen. 😔

Hoe zij ook praat, irriteert me echt.
Ken ik nog niet maar inderdaad, waarom zou je in hemelsnaam je kind filmen als die een medische handeling aan het ondergaan is. Waanzin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')