abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220523789
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:12 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Ik denk dat ze dat ook bedoelde. Ze heeft het vaak over haar GrOtE gezin met AL die kinderen. In werkelijkheid zijn het er maar 8, waarvan 3 volwassen, 1 bijna volwassen, 3 zelfstandige en 1 verwend kleutertje.

Ik neem aan dat ze dat vaker hoort in een dm. Dat ze niet zo moet kwaken over iets dat er eigenlijk niet is.
Am zuigt vaak ook dm’s uit haar duim, net als DBM teveel fanta gedronken.

Die vrouwen zouden vriendinnen moeten worden, hebben ze eindelijk andere mensen om zich heen.
pi_220523795
Maar gelukkig mag DBM weer naar de Action!
pi_220523796
De dikke duim van DBM is nog niet leeggezogen hoor:

Lol ja! Dat en meer. Bij mij niet maar bij iemand anders probeerden ze valse veiligthuis meldingen te doen enz. Alleen omdat het ze niet aan staat wat iemand plaatst

[ Bericht 1% gewijzigd door Huisopdehoek op 07-04-2026 10:40:54 ]
pi_220523801
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja misschien ben ik een saaie muts hoor, heb natuurlijk het e.a. meegemaakt, en mijn kids zijn al een stuk ouder. Maar ik zou ze nooit zomaar kennis laten maken met iemand tenzij ik er zeker van ben. En ja ze konden hun blijkbaar beide allang, maar ze kennen hun niet als de partner van een van je ouders..

Ik vind het echt kwalijk, zelfs van JVP en Koen. Laat die kinderen eerst wennen aan alles en ga lekker vozen in je eigen tijd.
Je kinderen zijn maar een keer klein, geniet er gewoon een keer van
helemaal eens! Ik zou het zelf ook anders aanvliegen
pi_220523806
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft meerdere boeken gelezen in de sauna. Het hardloopboek is een aanrader. Ze bladert hem moeizaam met de niet-filmende hand door, maar hij ziet er niet gelezen uit? Ik ben zuinig op mijn boeken, maar dan ziet een gelezen boek er toch wat ‘opener’ uit.

En dat terwijl ze het boek (in haar blote kont..) zegt te hebben gelezen.
Die heeft beslist maar 2 van de 5 boeken ingekeken. Dat chai en ouderschap. De rest heeft de rug nog stijf van nieuwigheid. #pinokkio
pi_220523809
Ohja, in haar blote kont.... #stoer
pi_220523823
Ik vind het zo raar dat iemand die zo autistisch is als DBM zegt te zijn, uitgerekend de Action als happy place heeft. Jeetje, als ik ergens gillende gek wordt en compleet overprikkeld de deur uit kom is het de Action wel.
En natuurlijk is iedereen anders en kan iemand met autisme het best leuk vinden in die winkel. Maar iets als de Action echt je "happy place" noemen met al haar diagnoses vind ik vreemd.
pi_220523827
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ze benoemt het net voor de 3e keer in een story.. Hoevaak gaat die kont nog voorbij komen vandaag? Ze vindt het blijkbaar nogal spannend dat ze naakt rond heeft gelopen dit weekend dus wil er wel even de aandacht vestigen. Even engagement uitlokken na 2 dagen zonder telefoon.
Of ze denkt dat we nog in de vorige eeuw leven, en dat een sauna bezoeken met je puber weer zo'n TaBoE is dat door onze goeroe doorbroken moet worden!
pi_220523834
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:13 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ja misschien ben ik een saaie muts hoor, heb natuurlijk het e.a. meegemaakt, en mijn kids zijn al een stuk ouder. Maar ik zou ze nooit zomaar kennis laten maken met iemand tenzij ik er zeker van ben. En ja ze konden hun blijkbaar beide allang, maar ze kennen hun niet als de partner van een van je ouders..

Ik vind het echt kwalijk, zelfs van JVP en Koen. Laat die kinderen eerst wennen aan alles en ga lekker vozen in je eigen tijd.
Je kinderen zijn maar een keer klein, geniet er gewoon een keer van
In het geval van JvP en KB kan ik me voorstellen dat de kinderen het juist ook leuk vinden om zo’n weekend met elkaar door te brengen nadat ze eerst een jaar (?) hebben samengewoond. Daarnaast zijn zij al gewend aan deze 2 in een ouderrol.
pi_220523835
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:09 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Insta telt de reacties van fb en insta bij elkaar op. De andere 33 reacties staan op fb.
Is dat zo? Gisteren stonden er wel meer reacties op insta
pi_220523842
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:16 schreef Huisopdehoek het volgende:
De dikke duim van DBM is nog niet leeggezogen hoor:

Lol ja! Dat en meer. Bij mij niet maar bij iemand anders probeerden ze valse veiligthuis meldingen te doen enz. Alleen omdat het ze niet aan staat wat iemand plaatst
Huh??? Begrijp ik dit goed?
pi_220523845
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:22 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het zo raar dat iemand die zo autistisch is als DBM zegt te zijn, uitgerekend de Action als happy place heeft. Jeetje, als ik ergens gillende gek wordt en compleet overprikkeld de deur uit kom is het de Action wel.
En natuurlijk is iedereen anders en kan iemand met autisme het best leuk vinden in die winkel. Maar iets als de Action echt je "happy place" noemen met al haar diagnoses vind ik vreemd.
Ik vind het sowieso raar dat iemand de Action z’n happy place vindt. Ik kom er ook regelmatig, maar ben pas happy als ik de deur daar uitloop zonder te veel extra zooi in m’n tas 😅.
pi_220523861
En Sanneke haar uitje is paastroep scoren bij de Jumbo!🥳
  dinsdag 7 april 2026 @ 10:32:39 #64
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_220523867
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:41 schreef Die_van_verderop het volgende:
De sauna is een mijlpaal (??) en daar thuis over vertellen is misschien wel het belangrijkste moment omdat iedereen het kan horen? Ik snap hier helemaal niks van. Welke kronkel is dit? Zoals zij het verwoordt klinkt het meer als Saar de ogen uitsteken dat ze niet mee wilde?
Dat wilde ik ook typen.....mijlpaal???
pi_220523878
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:25 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Is dat zo? Gisteren stonden er wel meer reacties op insta
Bij het laatste bericht staan nu 39 reacties. 2 op insta en 37 op fb. Maar ik volg ze niet, dus zie ook verder de reacties niet.
Oh, maar zie wel bij de podcast van MCW dat insta het aantal reacties aanpast. Zij hadden er meer op die laatst, maar alles wat verwijderd is wordt ook niet meer meegeteld.
pi_220523885
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:30 schreef Johanna38 het volgende:
Ze noemt het ook een uitje...
pi_220523887
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:32 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Dat wilde ik ook typen.....mijlpaal???
De dag dat ik weer in mijn blote reet naar de sauna ga is een mijlpaal na het aankomen van vele kilo’s. Maar bij AM snap ik de mijlpaal echt niet.
pi_220523888
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:19 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Die heeft beslist maar 2 van de 5 boeken ingekeken. Dat chai en ouderschap. De rest heeft de rug nog stijf van nieuwigheid. #pinokkio
Weer even gedeblokkeerd en gekeken bij onze Haagse tok.

Sws dat " deze is uit".🤣🤣🤣

AM heeft moeite met lezen en schrijven, maar neemt wel een stapel boeken mee naar de sauna om daar ( in haar blote kont) voor ontspanning te gaan lezen. Naast dat ik hier dus echt geen zak van geloof, lijkt het me ook geen fijne quality time met je kind, de hele dag ( jn je blote kont) lezen🙈
pi_220523896
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:35 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
De dag dat ik weer in mijn blote reet naar de sauna ga is een mijlpaal na het aankomen van vele kilo’s. Maar bij AM snap ik de mijlpaal echt niet.
In je blote kont in de sauna zitten is voor haar blijkbaar iets heel GROOTS. Eng, spannend, weet ik veel hoe ze hier naar kijkt.
Ze noemt praten over menstruatie en seks tenslotte ook een taboe.
pi_220523910
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:27 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Huh??? Begrijp ik dit goed?
Ik denk het wel? Het onderste stuk (na de dubbele punt) schrijft zij dus op threads.
pi_220523912
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ik hoop dat Bob bij de Efteling om veel duur eten en souvenirs gaat vragen, dat skere Juud haar portemonnee vaak moet trekken
Het is een Ja dag met regels. Regel 1: er wordt geen geld uitgegeven.
pi_220523914
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik denk het wel? Het onderste stuk (na de :) schrijft zij dus op threads.
🙈
pi_220523921
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:19 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Dat hardloopboek (met ‘wat niemand je verteld als je begint met hardlopen 🤪) is een betaald partnerschap. Dus dan kan ze niet zeggen dat ze alleen wat gebladerd heeft. Al dan niet in haar blote kont.
pi_220523931
Wisten jullie trouwens dat er ook een hardloopmaffia bestaat?
Is dat volgens AM of volgens de schrijfster van dat hardloopboekje?
pi_220523935
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:30 schreef Johanna38 het volgende:
Pasen is toch voorbij? Of is dit voor volgend jaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')