Ja heb me app verwijderd dat helpt! Jeetje is net een sprookjesboek wat een verhalen zuigt deze vrouw uit haar duim!quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:41 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ook zonder account kun je wat berichten en antwoorden lezen.
https://www.threads.com/@:de.blije.mama/post/DW0WxsdjDXi
Op het beginscherm even op het beetje vage X klikken.
Waar heeft Sofie geswifferd? Valt mij op dat ze op FB ze weinig tot niet reageert. Gelukkig reageren haar trouwe fans wel en nemen die het voor haar op. Oa dat ze een telefoon heeft die tikfouten maakt en die niet te corrigeren zijn. Op Insta ben in geblokkeerd.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Te triest voor woorden dat ontbijt bij Judith 🫣 heeft ze nu 1 bakje yoghurt om te delen? (Of misschien is er maar 1 lepel?) Bizar als je zo leeft uit vrij wil.
Sofietje heeft ook weer flink reacties geswiffert
Ja maar je weet toch dat iedereen haar strakke lijf zo bewondert na 8 kinderen... dan kan ze daarna weer prat gaan op alle dickpicks in haar DM`s.. die ze dan gezellig deelt met de rest van de famquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie ziet AM nu ook steeds in haar blote kont voor zich 🤣 hoevaak gaat ze dit nog benoemen?
Ik het vermoeden dat Pim bij Curly is ingetrokken want ze schreef vorige week of de week ervoor iets van: Wij hebben een nieuw bed of nieuwe bank of nieuwe tuinset oid.. ze had in ieder geval iets nieuws en dat was : wij.. ik vond het heel gekquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Pim zat ook al met de dochter van Curly in de botsauto’s en stond op zijn story’s.. vind het allemaal zo snel gaan!
Ga eerst kijken of je relatie stabiel is, kinderen hebben allemaal al genoeg meegemaakt
Nou dat zei ik eerder ook al, en ja dat zij zo wil leven , lekker doen.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat een armoe bij Judith weer... ga je in een hotel met zijn 2 uit een bakje yoghurt zitten eten 😵💫 dus geen ontbijt bij het hotel.. wat een troosteloze ervaring
Echt op alles besparen waar maar een euro op te bezuinigen is 😵💫 echt als dit is wat haar bezuinigen tips zijn sla ik over.. liever geen efteling dan efteling in armoe
Sanne schreef laatst dat ze nog met Pim in 1 huis woont meen ik, of ik heb het verkeerd begrepen dat kan ookquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:57 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
Ik het vermoeden dat Pim bij Curly is ingetrokken want ze schreef vorige week of de week ervoor iets van: Wij hebben een nieuw bed of nieuwe bank of nieuwe tuinset oid.. ze had in ieder geval iets nieuws en dat was : wij.. ik vond het heel gek
Ze benoemt het net voor de 3e keer in een story.. Hoevaak gaat die kont nog voorbij komen vandaag? Ze vindt het blijkbaar nogal spannend dat ze naakt rond heeft gelopen dit weekend dus wil er wel even de aandacht vestigen. Even engagement uitlokken na 2 dagen zonder telefoon.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie ziet AM nu ook steeds in haar blote kont voor zich 🤣 hoevaak gaat ze dit nog benoemen?
Wat een feest voor Bob, samen een bakje yoghurt delen. Ook dom want dat joch heeft straks mega honger in de Efteling.quote:
Op insta, er staan iets van 35 reacties maar je kan er maar 2 zienquote:Op dinsdag 7 april 2026 09:54 schreef FluVo67 het volgende:
[..]
Waar heeft Sofie geswifferd? Valt mij op dat ze op FB ze weinig tot niet reageert. Gelukkig reageren haar trouwe fans wel en nemen die het voor haar op. Oa dat ze een telefoon heeft die tikfouten maakt en die niet te corrigeren zijn. Op Insta ben in geblokkeerd.
Kan ze straks weer roepen dat ze Dick picks krijgt 🤣quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:00 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Ze benoemt het net voor de 3e keer in een story.. Hoevaak gaat die kont nog voorbij komen vandaag? Ze vindt het blijkbaar nogal spannend dat ze naakt rond heeft gelopen dit weekend dus wil er wel even de aandacht vestigen. Even engagement uitlokken na 2 dagen zonder telefoon.
Nee joh, haar vriendin sluist alles doorquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:00 schreef Maretakje het volgende:
[..]
Maar ze leest niet op het forum hoor. Echt niet 🤥
Ik denk het, las het ook zo.quote:Op dinsdag 7 april 2026 09:57 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
Ik het vermoeden dat Pim bij Curly is ingetrokken want ze schreef vorige week of de week ervoor iets van: Wij hebben een nieuw bed of nieuwe bank of nieuwe tuinset oid.. ze had in ieder geval iets nieuws en dat was : wij.. ik vond het heel gek
Welke vriendin? Werkelijk zie af en toe dat ze er met een eet, maar vind haar vooral eenzaamquote:Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Nee joh, haar vriendin sluist alles door
Ja maar dit is net als bij Mies... de kinderen kende hem toch al... dus dan telt het niet of wel of ehhh...quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:03 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik denk het, las het ook zo.
Positief vind ik wel ze brengt haar kinderen niet meer in beeld
Maar laat die kinderen rouwen en niet gelijk een nieuwe vent in huis of überhaupt in je leven halen.
Insta telt de reacties van fb en insta bij elkaar op. De andere 33 reacties staan op fb.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Op insta, er staan iets van 35 reacties maar je kan er maar 2 zien
Ik denk dat ze dat ook bedoelde. Ze heeft het vaak over haar GrOtE gezin met AL die kinderen. In werkelijkheid zijn het er maar 8, waarvan 3 volwassen, 1 bijna volwassen, 3 zelfstandige en 1 verwend kleutertje.quote:Op dinsdag 7 april 2026 08:57 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Nee ze hoeft geen dm dat Maarten alleen was met al die kinderen! Hoezo AL? Lot en Jet zijn jong de rest kan prima voor zichzelf zorgen
Overdrijven is ook een vak
Ja misschien ben ik een saaie muts hoor, heb natuurlijk het e.a. meegemaakt, en mijn kids zijn al een stuk ouder. Maar ik zou ze nooit zomaar kennis laten maken met iemand tenzij ik er zeker van ben. En ja ze konden hun blijkbaar beide allang, maar ze kennen hun niet als de partner van een van je ouders..quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:05 schreef Karenwalker het volgende:
[..]
Ja maar dit is net als bij Mies... de kinderen kende hem toch al... dus dan telt het niet of wel of ehhh...
Nou idd, het boek ziet er idd ongelezen en ‘dicht’ uit.quote:Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft meerdere boeken gelezen in de sauna. Het hardloopboek is een aanrader. Ze bladert hem moeizaam met de niet-filmende hand door, maar hij ziet er niet gelezen uit? Ik ben zuinig op mijn boeken, maar dan ziet een gelezen boek er toch wat ‘opener’ uit.
En dat terwijl ze het boek (in haar blote kont..) zegt te hebben gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |