abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220523666
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:41 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ook zonder account kun je wat berichten en antwoorden lezen.

https://www.threads.com/@:de.blije.mama/post/DW0WxsdjDXi

Op het beginscherm even op het beetje vage X klikken.
Ja heb me app verwijderd dat helpt! Jeetje is net een sprookjesboek wat een verhalen zuigt deze vrouw uit haar duim!

Am laat elke dag dezelfde dingen weten, ja we weten dat je offline gaat en ja die foto met jet kennen we al pfff echt elke dag hetzelfde
pi_220523671
Huh, wat een vreemde stories bij AM. Die mijlpaal sauna onzin, meerdere keren benoemen dat ze in haar blote kont zat (best logisch in een sauna) Steeds benadrukken; Saar zat thuis hoor, die wilde niet. Maarten thuis met AL die kinderen. Hoezo is dat opeens raar? En het waren welgeteld 2 kinderen onder de 10, die van 12 en 16 redden zich prima neem ik aan.
En dan het belangrijkste moment van de mijlpaal is dat het belangrijk is dat iedereen die thuis is gebleven moet horen hoe leuk het was.. Waar heeft ze het nou over? Wat is dit voor idioterie? Lijkt wel of AM een beetje aan het door draaien is. Raakt ze misschien toch een beetje overspannen van dat fantastische droomleven als influencer?
pi_220523675
Bedoel maar DBM kookt de allerlekkerste gerechten maar haar dochter eet niets..

Bedoel maar hoe verzin je het allerlekkerste 🤣
pi_220523681
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:58 schreef Muisjeruisje het volgende:
Te triest voor woorden dat ontbijt bij Judith 🫣 heeft ze nu 1 bakje yoghurt om te delen? (Of misschien is er maar 1 lepel?) Bizar als je zo leeft uit vrij wil.

Sofietje heeft ook weer flink reacties geswiffert
Waar heeft Sofie geswifferd? Valt mij op dat ze op FB ze weinig tot niet reageert. Gelukkig reageren haar trouwe fans wel en nemen die het voor haar op. Oa dat ze een telefoon heeft die tikfouten maakt en die niet te corrigeren zijn. Op Insta ben in geblokkeerd.
pi_220523684
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie ziet AM nu ook steeds in haar blote kont voor zich 🤣 hoevaak gaat ze dit nog benoemen?
Ja maar je weet toch dat iedereen haar strakke lijf zo bewondert na 8 kinderen... dan kan ze daarna weer prat gaan op alle dickpicks in haar DM`s.. die ze dan gezellig deelt met de rest van de fam
pi_220523696
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:22 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Pim zat ook al met de dochter van Curly in de botsauto’s en stond op zijn story’s.. vind het allemaal zo snel gaan!

Ga eerst kijken of je relatie stabiel is, kinderen hebben allemaal al genoeg meegemaakt
Ik het vermoeden dat Pim bij Curly is ingetrokken want ze schreef vorige week of de week ervoor iets van: Wij hebben een nieuw bed of nieuwe bank of nieuwe tuinset oid.. ze had in ieder geval iets nieuws en dat was : wij.. ik vond het heel gek
pi_220523699
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:22 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Een échte JA dag :Y
Hij heeft daar natuurlijk zelf om gevraagd 🙈
pi_220523702
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat een armoe bij Judith weer... ga je in een hotel met zijn 2 uit een bakje yoghurt zitten eten 😵‍💫 dus geen ontbijt bij het hotel.. wat een troosteloze ervaring
Echt op alles besparen waar maar een euro op te bezuinigen is 😵‍💫 echt als dit is wat haar bezuinigen tips zijn sla ik over.. liever geen efteling dan efteling in armoe
Nou dat zei ik eerder ook al, en ja dat zij zo wil leven , lekker doen.
Wat zal ze ze balen dat ze niet dicht bij Duitsland woont, ze willen daar de belasting op voeding afschaffen ivm de hoge kosten voor hun inwoners.
Wanneer zal ze naar Duitsland rijden?
pi_220523703
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:57 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
Ik het vermoeden dat Pim bij Curly is ingetrokken want ze schreef vorige week of de week ervoor iets van: Wij hebben een nieuw bed of nieuwe bank of nieuwe tuinset oid.. ze had in ieder geval iets nieuws en dat was : wij.. ik vond het heel gek
Sanne schreef laatst dat ze nog met Pim in 1 huis woont meen ik, of ik heb het verkeerd begrepen dat kan ook
pi_220523704
Waarom noemt AM het naar de sauna gaan een mijlpijl?
pi_220523708
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:04 schreef Moppie1982 het volgende:
Wie ziet AM nu ook steeds in haar blote kont voor zich 🤣 hoevaak gaat ze dit nog benoemen?
Ze benoemt het net voor de 3e keer in een story.. Hoevaak gaat die kont nog voorbij komen vandaag? Ze vindt het blijkbaar nogal spannend dat ze naakt rond heeft gelopen dit weekend dus wil er wel even de aandacht vestigen. Even engagement uitlokken na 2 dagen zonder telefoon.
pi_220523711
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:34 schreef Muisjeruisje het volgende:
Dbm laat zich weer lekker kennen 🫣
Maar ze leest niet op het forum hoor. Echt niet 🤥
pi_220523717
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:22 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Een échte JA dag :Y
Wat een feest voor Bob, samen een bakje yoghurt delen. Ook dom want dat joch heeft straks mega honger in de Efteling.
Ze hadden beter een goed ontbijt in het hotel kunnen nuttigen, vragen om een klein lunchpakketje en wat fruit.
pi_220523719
Ze heeft meerdere boeken gelezen in de sauna. Het hardloopboek is een aanrader. Ze bladert hem moeizaam met de niet-filmende hand door, maar hij ziet er niet gelezen uit? Ik ben zuinig op mijn boeken, maar dan ziet een gelezen boek er toch wat ‘opener’ uit.

En dat terwijl ze het boek (in haar blote kont..) zegt te hebben gelezen.
pi_220523720
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:54 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Waar heeft Sofie geswifferd? Valt mij op dat ze op FB ze weinig tot niet reageert. Gelukkig reageren haar trouwe fans wel en nemen die het voor haar op. Oa dat ze een telefoon heeft die tikfouten maakt en die niet te corrigeren zijn. Op Insta ben in geblokkeerd.
Op insta, er staan iets van 35 reacties maar je kan er maar 2 zien
pi_220523723
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:00 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Ze benoemt het net voor de 3e keer in een story.. Hoevaak gaat die kont nog voorbij komen vandaag? Ze vindt het blijkbaar nogal spannend dat ze naakt rond heeft gelopen dit weekend dus wil er wel even de aandacht vestigen. Even engagement uitlokken na 2 dagen zonder telefoon.
Kan ze straks weer roepen dat ze Dick picks krijgt 🤣
pi_220523725
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:00 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Maar ze leest niet op het forum hoor. Echt niet 🤥
Nee joh, haar vriendin sluist alles door
pi_220523730
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 09:57 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
Ik denk het, las het ook zo.
Positief vind ik wel ze brengt haar kinderen niet meer in beeld
Maar laat die kinderen rouwen en niet gelijk een nieuwe vent in huis of überhaupt in je leven halen.
pi_220523736
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee joh, haar vriendin sluist alles door
Welke vriendin? Werkelijk zie af en toe dat ze er met een eet, maar vind haar vooral eenzaam
pi_220523742
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:03 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik denk het, las het ook zo.
Positief vind ik wel ze brengt haar kinderen niet meer in beeld
Maar laat die kinderen rouwen en niet gelijk een nieuwe vent in huis of überhaupt in je leven halen.
Ja maar dit is net als bij Mies... de kinderen kende hem toch al... dus dan telt het niet of wel of ehhh...
pi_220523754
Heb je zelf een delicatessenzaak en dan op de paastafel kaasplakken in de vorm van een haas die je bij de supermarkt heb gekocht. En ook nog de gezellige draaimolentjes met croissants die je bij de Temu hebt gekocht en eerst aan de klanten als kerstpresentje wilde geven maar later toch maar heel duur ging verkopen. Sofie vergeet dat niet al haar volgers blindelings alles wat ze vertelt voor waarheid aannemen. En nog even weer haar PABO diploma noemen. Opleiding gedaan in de avonduren: waar was dan die basisschool waar ze stage heeft gelopen in de avonduren?
pi_220523759
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Op insta, er staan iets van 35 reacties maar je kan er maar 2 zien
Insta telt de reacties van fb en insta bij elkaar op. De andere 33 reacties staan op fb.
pi_220523769
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 08:57 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Nee ze hoeft geen dm dat Maarten alleen was met al die kinderen! Hoezo AL? Lot en Jet zijn jong de rest kan prima voor zichzelf zorgen
Overdrijven is ook een vak
Ik denk dat ze dat ook bedoelde. Ze heeft het vaak over haar GrOtE gezin met AL die kinderen. In werkelijkheid zijn het er maar 8, waarvan 3 volwassen, 1 bijna volwassen, 3 zelfstandige en 1 verwend kleutertje.

Ik neem aan dat ze dat vaker hoort in een dm. Dat ze niet zo moet kwaken over iets dat er eigenlijk niet is.
pi_220523775
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:05 schreef Karenwalker het volgende:

[..]
Ja maar dit is net als bij Mies... de kinderen kende hem toch al... dus dan telt het niet of wel of ehhh...
Ja misschien ben ik een saaie muts hoor, heb natuurlijk het e.a. meegemaakt, en mijn kids zijn al een stuk ouder. Maar ik zou ze nooit zomaar kennis laten maken met iemand tenzij ik er zeker van ben. En ja ze konden hun blijkbaar beide allang, maar ze kennen hun niet als de partner van een van je ouders..

Ik vind het echt kwalijk, zelfs van JVP en Koen. Laat die kinderen eerst wennen aan alles en ga lekker vozen in je eigen tijd.
Je kinderen zijn maar een keer klein, geniet er gewoon een keer van
pi_220523777
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 april 2026 10:02 schreef Huisopdehoek het volgende:
Ze heeft meerdere boeken gelezen in de sauna. Het hardloopboek is een aanrader. Ze bladert hem moeizaam met de niet-filmende hand door, maar hij ziet er niet gelezen uit? Ik ben zuinig op mijn boeken, maar dan ziet een gelezen boek er toch wat ‘opener’ uit.

En dat terwijl ze het boek (in haar blote kont..) zegt te hebben gelezen.
Nou idd, het boek ziet er idd ongelezen en ‘dicht’ uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')